Wel goed voor de verteringquote:Op maandag 10 april 2006 19:50 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik herkauw nietik kirjg het na het dorslikken zo moeilijk weer omhoog in mn mond zonder dat alles eruit gaat
Tja, dat krijg je als je geen plattegrond laat tattoo-en op je onderrug, dan kan de man het niet vindenquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 20:07 schreef Tranceptor het volgende:
En toen kwam er een dominee langs...
is Fok!radio nou alleen op maandag? (althans, zoiets had ik begrepen..)quote:Op maandag 10 april 2006 20:08 schreef _Cara_ het volgende:
ff luisteren of Fok!radio leuk is vanavond...
ow
tere zieltjes kunnen de radio beter uitzetten..zeggen ze..![]()
En dan komen ze met dingen die geen hond interesseert.quote:Op maandag 10 april 2006 20:08 schreef _Cara_ het volgende:
ff luisteren of Fok!radio leuk is vanavond...
ow
tere zieltjes kunnen de radio beter uitzetten..zeggen ze..![]()
ja..quote:Op maandag 10 april 2006 20:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
is Fok!radio nou alleen op maandag? (althans, zoiets had ik begrepen..)
vaak wel..quote:Op maandag 10 april 2006 20:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En dan komen ze met dingen die geen hond interesseert.![]()
Ah, jij luistert? Dan hoef ik nietquote:
Nee!quote:
Ik weiger het. Ik heb een paar keer geluisterd en ik vond het nogal zelfbevlekkend gelul van voorname fokkers.quote:
Sinds wanneer ben jij zo vriendelijk?quote:Op maandag 10 april 2006 20:18 schreef Tranceptor het volgende:
ik vond het nogal zelfbevlekkend gelul van voorname fokkers.
Ah, Lostquote:Op maandag 10 april 2006 20:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee!Gewoon
Hurley
....
Hugo
mag ook
Dat is een stuk minder nerdig inderdaad!quote:Op maandag 10 april 2006 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
[Fok!] FOK!radio: Skaai en opnames ONZ-meet - FOK!radio: Skaai en opnames ONZ-meet
Laat maar zitten, ik ga wel gamen
Ik heb Lost nooit gezien. Weet je hoe lang het duurt om via imdb op Lost te komen als Hurley alles is wat je hebt?quote:
Dat zeg ik, snel!quote:Op maandag 10 april 2006 20:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb Lost nooit gezien. Weet je hoe lang het duurt om via imdb op Lost te komen als Hurley alles is wat je hebt?.
Is daar nog twijfel over dan?quote:Op maandag 10 april 2006 20:26 schreef melismay het volgende:
als je lief bent
Hij mag mijn divxjes gratis downloaden, zonder tegenprestatiequote:Op maandag 10 april 2006 20:26 schreef melismay het volgende:
[..]
En Lost is echt goed, dat moet je echt gaan kijken, als je lief bent mag je mijn dvd's wel lenen![]()
Ja zeg!quote:Op maandag 10 april 2006 20:29 schreef webspider het volgende:
[..]
Hij mag mijn divxjes gratis downloaden, zonder tegenprestatie
Jij hoeft toch niet te onderhandelen? Het feit dat de DVD's van jou af komen, maakt ze favoriet!quote:Op maandag 10 april 2006 20:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Je ondermijnt mijn hele onderhandelingspositie!![]()
Anders gaat er iets mis ben ik bangquote:Op maandag 10 april 2006 20:34 schreef webspider het volgende:
[..]
Jij hoeft toch niet te onderhandelen? Het feit dat de DVD's van jou af komen, maakt ze favoriet!
Hoop ik dan toch
Je bedoelt dat je wat van mij wil en zonder DVD's van Lost niet weet wat je in ruil moet geven?quote:Op maandag 10 april 2006 20:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja zeg!Je ondermijnt mijn hele onderhandelingspositie!
![]()
Samen Lost kijken?quote:Op maandag 10 april 2006 20:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je wat van mij wil en zonder DVD's van Lost niet weet wat je in ruil moet geven?
Interessant.
Graag gedaan Litphoquote:Op maandag 10 april 2006 20:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je wat van mij wil en zonder DVD's van Lost niet weet wat je in ruil moet geven?
Interessant.
Zodat ik iemand heb om stevig vast te houden als het eng wordt?quote:
De overschrijving is onderweg. Altijd plezierig zaken te doenquote:
Het is niet eng, mietje! Het is spannendquote:Op maandag 10 april 2006 20:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zodat ik iemand heb om stevig vast te houden als het eng wordt?.
Jij hebt dat natuurlijk niet nodig, jij kan die afleveringen vast wel dromen intussen.
Gelukkig staat mijn dronkenmansgelal niet aangekondigd.quote:Op maandag 10 april 2006 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
[Fok!] FOK!radio: Skaai en opnames ONZ-meet - FOK!radio: Skaai en opnames ONZ-meet
Laat maar zitten, ik ga wel gamen
Alsof jij zaken moet doen om mij te krijgenquote:Op maandag 10 april 2006 20:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
De overschrijving is onderweg. Altijd plezierig zaken te doen.
En je vindt niet dat je hier een paar eigen glazen ingooit?quote:Op maandag 10 april 2006 20:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Het is niet eng, mietje! Het is spannend
Tell us more, tell us more!quote:Op maandag 10 april 2006 20:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Alsof jij zaken moet doen om mij te krijgen
En jij bent niet bekend met het feit dat van spanning je nek en schouders altijd vast gaan zitten en je dan misschien wel iemand in de buurt hebt die de serie niet meer zo hoeft te volgen om die persoon het al een keer eerder heeft gezien?quote:Op maandag 10 april 2006 20:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
En je vindt niet dat je hier een paar eigen glazen ingooit?.
Touché. Of niet natuurlijk.quote:Op maandag 10 april 2006 20:44 schreef melismay het volgende:
[..]
En jij bent niet bekend met het feit dat van spanning je nek en schouders altijd vast gaan zitten en je dan misschien wel iemand in de buurt hebt die de serie niet meer zo hoeft te volgen om die persoon het al een keer eerder heeft gezien?
Sinds kort.quote:Op maandag 10 april 2006 20:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo vriendelijk?
Wat een nieuws.quote:Op maandag 10 april 2006 20:53 schreef _Cara_ het volgende:
Er is nix aan.. ik ga wat lezen...een hoop geneuzel..(fok!radio)
quote:Op maandag 10 april 2006 21:11 schreef nixxx het volgende:
[21:09] <Blinqui> Natuurlijk wil ik in Litpho's kuiten bijten, Nixxx
[21:09] <XXX> haha
[21:10] <XXX> LOL
[21:10] <nixxx>woei
hehehehe pas maar op
Een thriller, Kathy Reichs -- Death du Jourquote:
Hey! Ik mag eerst!quote:Op maandag 10 april 2006 21:11 schreef nixxx het volgende:
[21:09] <Blinqui> Natuurlijk wil ik in Litpho's kuiten bijten, Nixxx
[21:09] <XXX> haha
[21:10] <XXX> LOL
[21:10] <nixxx>woei
hehehehe pas maar op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |