Daphne & Celeste - U.G.L.Y. das het origineel..quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:02 schreef Geqxon het volgende:
Iemand trouwens enig idee uit welk (hip-hop) nummer dat "U G L Y You aint got no alibi!" komt? Hij zit in mijn hoofd, en moet er echt even uit gehaald worden
Google zegt: Pointdexter, Daphne & Celeste, Bring It On, Girls United en meer, maar ja, ik zoek niet een slappe cover.
Ik lag daar helemaal dubbel omquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:35 schreef MaxPower het volgende:
"No Meg, you can't be abstinant, you're a practice-girl"
Het zat in ieder geval in de film Airplane.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:06 schreef Symer het volgende:
Geweldige aflevering![]()
Waar is die scène dat ze om de beurt Stewie slaan ook alweer van?
Ik heb hem even voor je gekicktquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:28 schreef Chen het volgende:
Is er ook een topic over American Dad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
Ohja! Geweldige film was datquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Het zat in ieder geval in de film Airplane.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:45 schreef BdR het volgende:
Over 200 reports of ear-sex have been confirmed so far, prompting a new slogan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.prachtig
quote:
"Wait a minute... if you're here, then... oh boy."quote:Op maandag 27 november 2006 23:57 schreef MaxPower het volgende:
En die tellsell reclame met punchlines uit de jaren '80!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |