Nee. is een hele film!quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:51 schreef Frenkel het volgende:
Stewie maakt heel de aflevering toch weer goed!
Heeft iemand de dvd van The untold story of Stewie Griffin ooit gezien?
Zijn dat gewoon enkele afleveringen van Family guy?
Origineel zijn het volgens mij wel drie aparte afleveringen die niet door de keuring kwamen oid en dus als film uitgebracht werden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee. is een hele film!
Aanrader trouwens, ik vond m leuk!
Geen hele film dus zoals hierboven al gezegd werd.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee. is een hele film!
Aanrader trouwens, ik vond m leuk!
Daphne & Celeste - U.G.L.Y. das het origineel..quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:02 schreef Geqxon het volgende:
Iemand trouwens enig idee uit welk (hip-hop) nummer dat "U G L Y You aint got no alibi!" komt? Hij zit in mijn hoofd, en moet er echt even uit gehaald worden
Google zegt: Pointdexter, Daphne & Celeste, Bring It On, Girls United en meer, maar ja, ik zoek niet een slappe cover.
Ik lag daar helemaal dubbel omquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:35 schreef MaxPower het volgende:
"No Meg, you can't be abstinant, you're a practice-girl"
Het zat in ieder geval in de film Airplane.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:06 schreef Symer het volgende:
Geweldige aflevering![]()
Waar is die scène dat ze om de beurt Stewie slaan ook alweer van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |