Store Bought Bones is beterquote:Op maandag 10 april 2006 12:12 schreef placebeau het volgende:
steady as she goes is een erg fijn nummer. De rest heb ik nog niet gehoord
Zo'n leuk nummer! Word er helemaal vrolijk van en kan ik wel hele dag luisteren.quote:Op maandag 10 april 2006 12:12 schreef placebeau het volgende:
steady as she goes is een erg fijn nummer. De rest heb ik nog niet gehoord
Nou, speciaal voor jou dan:quote:Op maandag 17 april 2006 13:02 schreef PDOA het volgende:
Wat een creeps.
Dit soort zieke figuren zouden ze moeten opsluiten.quote:Op maandag 17 april 2006 13:53 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nou, speciaal voor jou dan:
[afbeelding]
Erg he, dat er geen lekkere wijven in minibroekjes op de cover staan.
Ik heb inmiddels ook een aantal andere nummers geluisterd en het is inderdaad nog niet "The best of both worlds" maar steady as she goes vind ik wel een aangenaam nummer om naar te luisterenquote:Op maandag 10 april 2006 16:32 schreef DaisyDuke het volgende:
".... ene Brendan Benson". Ga z'n platen eens luisteren. Zeker de moeite waard!
Van wat ik van The Raconteurs heb gehoord, was ik niet echt onder de indruk. Alles behalve 'het beste van beide werelden' in ieder geval.
quote:Op maandag 10 april 2006 12:59 schreef S_T_W het volgende:
steady as she goes vind ik erg lekker
simpel, doch doeltreffend
de andere nummers van ze kunnen me minder bekoren, vooral omdat die andere gast daar meer zingt
Ik vind de rest een beetje tegenvallen tot nu toe..quote:Op donderdag 27 april 2006 00:25 schreef OneStepBeyond het volgende:
Ik vind Steady As She Goes echt een supergaaf nummer, hopelijk is de rest van het album ook wat...
Het lijkt een beetje op Is she really going out with him van Joe Jackson..quote:Op woensdag 26 april 2006 20:03 schreef PsyCha het volgende:
Waarom komt Steady as she goes me zo bekend voor? Is het een cover?
Ja.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:42 schreef methodmich het volgende:
Beter dan The White Stripes? Dan moet het wel een verdraaide wereldplaat zijn, wil het beter klinken dan White Blood Cells en De Stijl!
Hmmz, voor mij is dat eigenlijk alleen "intimate secretaty". Wat die heeft van die leuke bliepjes erinquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:50 schreef -Dries- het volgende:
Ik vind het toch wel een toffe plaat hoor!Hoogtepunten tot nu toe zijn:
- Steady As She Goes (natuurlijk)
- Together
- Hands
- Yellow Sun
- Call it a Day
Eerlijk gezegd mis ik de bas totaal nietquote:Op zondag 30 april 2006 01:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja.
The WHite Stripes vind ik echt niet klinken met hun slechte drum en 1 gitaar ( geen bas)
The Raconteurs klinkt een stuk beter![]()
Zeer mee eens. Maar vind het album niet super hoor, 't is wel aardig. En je kan goed horen wat de Jack White en wat de Brendan Benson-nummers zijn. En dan ga ik toch voor Benson..quote:Op zondag 30 april 2006 01:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja.
The WHite Stripes vind ik echt niet klinken met hun slechte drum en 1 gitaar ( geen bas)
The Raconteurs klinkt een stuk beter![]()
ohquote:Op maandag 15 mei 2006 22:35 schreef =HellFire= het volgende:
Ze komen trouwens in de Melkweg.
Ja!quote:
Dat vond ik van 'Intimate Secretary'quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:25 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Yellow Sun klinkt trouwens best wel Beatles achtig.
(tvp).
dat denk ik 0ok.. lijkt me wel mooi iddquote:Op maandag 24 april 2006 21:18 schreef PhoenixPerry het volgende:
Ik zou eigenlijk best graag willen dat Jack White opschiet met het nieuwe album van Loretta Lynn of zelf een album gaat maken in de stijl van Van Lear Rose.
Ik denk dat hij dat best goed zou kunnen, een folky/country album.![]()
Hmm, wel grappig dat zijn ook wel een beetje mijn favo nummersquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:50 schreef -Dries- het volgende:
Ik vind het toch wel een toffe plaat hoor!Hoogtepunten tot nu toe zijn:
- Steady As She Goes (natuurlijk)
- Together
- Hands
- Yellow Sun
- Call it a Day
Ik ben nu op hetzelfde punt, ben benieuwd naar de rest!quote:Op zondag 23 maart 2008 12:13 schreef Rasing het volgende:
En nou lekt ie alsnog
Hij klinkt lekker! De eerste twee nrs zijn steviger dan wat we kennen van de eerste plaat, de derde is Beatlesque, en de 4e staat nu op...
Ja echt, what the hell: lekker divers, muzikaal genot om naar te luisteren en gewoon origineel!quote:Op maandag 24 maart 2008 19:15 schreef Xrenity het volgende:
Deze CD is echt een stuk beter dan de vorige als je het mij vraagt
Echt een heel goed album.
Die vind ik zo vetquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:50 schreef thijsdetweede het volgende:
Ik vind The Stich and the Spur leuk, ben ik nu een drama queen?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:50 schreef thijsdetweede het volgende:
Ik vind The Stich and the Spur leuk, ben ik nu een drama queen?
Dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:35 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik helemaal met You don't understand me. Of ik ben een mietje geworden, of de Raconteurs doen iets waardoor zo'n belegen en flauw nummer ineens zo tof is.
Sterker nog, de rest is nog beterquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:45 schreef VoreG het volgende:
Ik heb hem binnen en hij opent met Attention, vind het nu al goed klinken hopen dat de rest ook zo klinkt.
Huh? De mijne begint met 'Consoler Of The Lonely'.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:45 schreef VoreG het volgende:
Ik heb hem binnen en hij opent met Attention, vind het nu al goed klinken hopen dat de rest ook zo klinkt.
Ik had em in iTunes gesorteerd op 'laatst toegevoegd' vandaar. Als ik het juist sorteer opent hij inderdaad met Consoler Of The Lonely.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:01 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Huh? De mijne begint met 'Consoler Of The Lonely'.
Ik ben er nog niet helemaal uit.... als je met best matig materiaal zo'n fijne plaat kan maken, is dat dan een compliment of een belediging?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:35 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik helemaal met You don't understand me. Of ik ben een mietje geworden, of de Raconteurs doen iets waardoor zo'n belegen en flauw nummer ineens zo tof is.
misschien komen zowel the white stripes als the raconteurs op lowlands! oeoeoeo adriaantje!quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:56 schreef ralfseltje het volgende:
Hij klinkt fijn, maar heb nog geen knaller als Steady as she goes gevonden. Maar misschien is dat juist wel positief, omdat ik op de eerste alleen Steady en Hands echt tof vond. Hoop dat ze snel langskomen hier, Lowlands was echt geweldig.
Meg in dr eentjequote:Op donderdag 27 maart 2008 22:47 schreef berc het volgende:
misschien komen zowel the white stripes als the raconteurs op lowlands! oeoeoeo adriaantje!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu maar niet hopen als dat gebeurt dat ze tegelijk moeten spelen![]()
Schijnt dat Meg momenteel niet echt stabiel genoeg is om te gaan touren.quote:
Van Salute Your Solution sowieso de video, en van five on the five een live optreden.quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
jammer dat er nog geen liedjes van het nieuwe album op youtube staan !
Thanksquote:Op zaterdag 5 april 2008 13:44 schreef Xrenity het volgende:
Echt hoor.
Even zoeken op old enough raconteurs en je hebt hem.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:00 schreef ruud.nl het volgende:
Dat ze maar eens naar Nederland komen binnenkort!
quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:00 schreef ruud.nl het volgende:
Dat ze maar eens naar Nederland komen binnenkort!
Preciesquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:02 schreef Merkie het volgende:
Radiohead is jankmuziek, Raconteurs zijn gaaf. Simpele keuze hoor.
Op de eerste bestelpagina kun je alleen kiezen hoeveel kaarten je wilt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:11 schreef AMDB het volgende:
Hier ook![]()
Alleen, hoe zit dat met dat lidmaatschap, als ik dat erbij wou bestellen via Ticketmaster, kwam er te staan dat ik maximaal 2 tickets kon bestellen bij deze transactie, en incl lidmaatschap zouden het er dan 4 zijn volgens die siteNaja, ik koop wel aan de deur dan.
Ik denk dat ik te gehaast wasquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:24 schreef Felixa het volgende:
[..]
Op de eerste bestelpagina kun je alleen kiezen hoeveel kaarten je wilt.
Op de volgende pagina staat dan automatisch dat aantal kaarten ingevuld bij het vakje zonder lidmaatschap.
Dat vinkje moet je dan weghalen en het aantal invullen bij het vakje inclusief lidmaatschap.
Als je dat vinkje niet weghaalt, en ook wat invult bij het vakje incl. lidm., lijkt het dus net of je 4 kaarten bestelt: 2 met en 2 zonder lidmaatschap.
Nice. Hopelijk flatsen ze er ook een paar covers uit in de Melkweg en laten ze die troep als Level enzo maar thuisquote:
Level schrappen? Weet je het zeker?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nice. Hopelijk flatsen ze er ook een paar covers uit in de Melkweg en laten ze die troep als Level enzo maar thuis.
Zag ook deze:
Best aardig.
Op de site van de Melkweg staat (nog) niks over een voorprogramma.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:36 schreef cappp het volgende:
Over een week dus al![]()
Iemand die weet of er een voorprogramma is of beginnen de raconteurs gewoon om 20:30?
Jack doet me aan Wolverine denkenquote:Op zondag 29 juni 2008 10:05 schreef Xrenity het volgende:
http://www.bbc.co.uk/glastonbury/2008/artists/raconteurs/
Optreden van Glastonbury
Filmpje is niet meer beschikbaarquote:Op zondag 29 juni 2008 10:05 schreef Xrenity het volgende:
http://www.bbc.co.uk/glastonbury/2008/artists/raconteurs/
Optreden van Glastonbury
Doet het hier gewoon.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:49 schreef cappp het volgende:
[..]
Filmpje is niet meer beschikbaarIemand een andere link of download?
Oh, hij doet het nu wel.quote:
Geen voorprogramma bekend so far...dus zou best wel eens redelijk vroeg kunnen zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:31 schreef Leonos het volgende:
Om half 8 richting Amsterdam uit Gouda.
Hoelaat zullen de raconteurs opkomen?
Ze beginnen om 20.30 uur volgens de Melkwegsite.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:31 schreef Leonos het volgende:
Om half 8 richting Amsterdam uit Gouda.
Hoelaat zullen de raconteurs opkomen?
Evert ten Napel was er ook bij.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Evert ten Napel was er ook bij.
[ afbeelding ]
Die kleine dekselse Jack White kan er wat van hoor, hohoho! Maakte al eerder louter positief ontvangen albums met The White Stripes, en voor The Raconteurs bracht hij al zijn raspaardjes mee, rechtstreeks uit Nashville! Zanger en mede-gitarist Benson is zo'n klasbak, tesamen met Jack Lawrence, ook zo'n geweldenaar. De drums van Patrick Keeler kwamen aan als mokerslagen. Het was af en toe smullen hoor! En dan die ontknoping, met Salute Your Solution en Carolina Drama, zo had Hitchcock hem niet kunnen bedenken! Hohoho, het zal nog lang onrustig blijven in Amsterdam.
Inderdaad, wat een heerlijkheid - geen rook!!quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:04 schreef Xrenity het volgende:
En dat rookverbodWat goud, niet die stank in je kleren en die rook in je gezicht.
Zanger van van Dik Hout was er nog trouwens
Was hij vanaf het begin al.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:29 schreef AMDB het volgende:
Wat me nu weer te binnen schiet, Jack werd volgens mij een beetje schor op het einde? Of leek dat maar zo?
Dat zijn ze zeker, optreden in de Melkweg dit jaar staat nog steeds bovenaan mijn lijstje van beste concerten dit jaar.quote:
Nou, zeg dat wel zeg!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat zijn ze zeker, optreden in de Melkweg dit jaar staat nog steeds bovenaan mijn lijstje van beste concerten dit jaar.
Zou dat ff tof zijn zegquote:Op donderdag 4 december 2008 21:53 schreef AMDB het volgende:
http://alternative.blog.n(...)go-nashville-country
Ik hoop trouwens op een Pinkpop optreden ofzo
Meteen een flashback naar 10 jaar geledenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:51 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had het even gemist in december, maar er ze hebben twee nieuwe nummers uit
Ze staan ook op Best Kept Secret dit jaar. Hopelijk komt er nog een clubtour.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |