Gewoon diep adem halen..quote:Op zondag 9 april 2006 22:50 schreef Camplo het volgende:
Kanker kutspel![]()
Hele tijd zwart scherm en hij wilt maar niet beginnen.
Tering vuile grafzooi bah
FIX DIE BEJEWELED ZOOI NU EENS![]()
bejeweled doet het prima bij mij, dus ligt het aan jouw computerquote:Op zondag 9 april 2006 22:51 schreef Camplo het volgende:
[..]
Oh ja wat dan? Blaat, om de zoveel tijd gaat ie jengelen
quote:
Hij deed het vanmiddag nog. En nu jenkt ie.quote:Op zondag 9 april 2006 22:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
bejeweled doet het prima bij mij, dus ligt het aan jouw computer![]()
je hebt gewoon een kutcomputer, da's nu wel duidelijkquote:Op zondag 9 april 2006 22:52 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hij deed het vanmiddag nog. En nu jenkt ie.
Nee jonge. Die is goed zat.quote:Op zondag 9 april 2006 22:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
je hebt gewoon een kutcomputer, da's nu wel duidelijk![]()
ff een goeie tip: ff opnieuw installeren wil nog wel eens helpen![]()
maar het spel doet het bij iedereen, behalve bij jou, dus heb je een kutcomputerquote:
Stik met je computer!quote:Op zondag 9 april 2006 22:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar het spel doet het bij iedereen, behalve bij jou, dus heb je een kutcomputer![]()
bij mij ook niet..dus nu heb ik ook een kutpc?quote:Op zondag 9 april 2006 22:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar het spel doet het bij iedereen, behalve bij jou, dus heb je een kutcomputer![]()
jaquote:Op zondag 9 april 2006 22:55 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
bij mij ook niet..dus nu heb ik ook een kutpc?
Als ie het bij jou niet doet, ren ik rukkend naar de wc om keihard te lachen!quote:
je kunt je zaad binnenhouden wat mij betreftquote:Op zondag 9 april 2006 22:55 schreef Camplo het volgende:
[..]
Als ie het bij jou niet doet, ren ik rukkend naar de wc om keihard te lachen!
Ja is het zeker..maar nu doet hij het dus niet !!quote:Op zondag 9 april 2006 23:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Verslavend spelletje. Leuk voor als je niks te doen hebt..
Tuurlijk .. kan het ook niet tijden volhouden !!quote:Op zondag 9 april 2006 23:29 schreef jaspah het volgende:
ksnap daar niks van dat houd nooit op?
op een gegeven moment ben ik het dan wel zat
Moet ook op tijd spelen josti =)quote:Op zondag 9 april 2006 23:29 schreef jaspah het volgende:
ksnap daar niks van dat houd nooit op?
op een gegeven moment ben ik het dan wel zat
Goede vraag.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:47 schreef maxamius het volgende:
waar haal je dat grote veld vandaan dan ik ken alleen die kleine spelen.
Oorspronkelijk is het gewoon een stad alone spel van PopCap of Astraware?quote:
Heb ik geprobeerd, maar dan is het fullscreen nog steeds klein, maar gewoon uitgerekt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Oorspronkelijk is het gewoon een stad alone spel van PopCap of Astraware?
En gewoon te downloaden en fullscreen te spelen
Wat is hetquote:Op zondag 9 april 2006 22:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
bejeweled doet het prima bij mij, dus ligt het aan jouw computer![]()
Yepquote:Op donderdag 11 mei 2006 08:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hmm 115850 hier die al een jaar staat.. Maar ze bestaan dus toch
Wel timed neem ik aan hč?
Verkapte DIGquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:26 schreef badgirl18 het volgende:
Bij mij doettie het ook niet, hebben ze het over active-x dat je moet downloaden ofzo, het schijnt dat hitman pro het progamma doet stoppen...
Hihi, ik heb het op de PPC, voor als ik me verveel...quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Verkapte DIG
Moet je even in Hitman Pro op zoek gaan naar SurfRight en daar de bescherming van MSN uitzetten (al dan niet tijdelijk) MSN opnieuw starten, spel starten, en eventueel beveiliging weer aanzetten
Of even op de site van Hitman Pro naar IEfix zoeken
Enne nice seto ik moet maar weer is verder oefenen
Ik ookquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hihi, ik heb het op de PPC, voor als ik me verveel...
Ja, natuurlijk welquote:
Ik houd weer van je.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk wel
Vragen naar de bekende weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |