Gewoon diep adem halen..quote:Op zondag 9 april 2006 22:50 schreef Camplo het volgende:
Kanker kutspel![]()
Hele tijd zwart scherm en hij wilt maar niet beginnen.
Tering vuile grafzooi bah
FIX DIE BEJEWELED ZOOI NU EENS![]()
bejeweled doet het prima bij mij, dus ligt het aan jouw computerquote:Op zondag 9 april 2006 22:51 schreef Camplo het volgende:
[..]
Oh ja wat dan? Blaat, om de zoveel tijd gaat ie jengelen
quote:
Hij deed het vanmiddag nog. En nu jenkt ie.quote:Op zondag 9 april 2006 22:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
bejeweled doet het prima bij mij, dus ligt het aan jouw computer![]()
je hebt gewoon een kutcomputer, da's nu wel duidelijkquote:Op zondag 9 april 2006 22:52 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hij deed het vanmiddag nog. En nu jenkt ie.
Nee jonge. Die is goed zat.quote:Op zondag 9 april 2006 22:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
je hebt gewoon een kutcomputer, da's nu wel duidelijk![]()
ff een goeie tip: ff opnieuw installeren wil nog wel eens helpen![]()
maar het spel doet het bij iedereen, behalve bij jou, dus heb je een kutcomputerquote:
Stik met je computer!quote:Op zondag 9 april 2006 22:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar het spel doet het bij iedereen, behalve bij jou, dus heb je een kutcomputer![]()
bij mij ook niet..dus nu heb ik ook een kutpc?quote:Op zondag 9 april 2006 22:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar het spel doet het bij iedereen, behalve bij jou, dus heb je een kutcomputer![]()
jaquote:Op zondag 9 april 2006 22:55 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
bij mij ook niet..dus nu heb ik ook een kutpc?
Als ie het bij jou niet doet, ren ik rukkend naar de wc om keihard te lachen!quote:
je kunt je zaad binnenhouden wat mij betreftquote:Op zondag 9 april 2006 22:55 schreef Camplo het volgende:
[..]
Als ie het bij jou niet doet, ren ik rukkend naar de wc om keihard te lachen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |