Nee van mij hoeft het ook ff nog niet hoorquote:Op zondag 9 april 2006 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Mits niet TE snel kom ik ook wel weer ff kijken denk ik.
het was best gezellig.
minstends 2 maanden tussen een meet plannen anders wordt het gewoontjesquote:Op zondag 9 april 2006 16:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee van mij hoeft het ook ff nog niet hoor
over een paar maanden ofzo , in de zomer![]()
MOEKIEPOEKIEE!quote:Op zondag 9 april 2006 16:14 schreef moemoe het volgende:
TVP.
ik ook hoorquote:Op zondag 9 april 2006 16:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat moemoe idd nog wel wat bloed in dr alcohol heeft.
net een liter cola met martini dr door soldaat gemaaktquote:Op zondag 9 april 2006 16:17 schreef HeatWave het volgende:
Hier zit ook vast nog wel iets in het bloed van gisteren/.
gadverdammequote:Op zondag 9 april 2006 16:18 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
net een liter cola met martini dr door soldaat gemaakt
nah! bob is nepquote:Op zondag 9 april 2006 16:18 schreef moemoe het volgende:
Eh... Ik ben heel de zaterdag half dood geweest, laten we het daar op houden..
Als ik kom dan ben ik de BOB. Mensjes uit de omgeving van Rotterdam kunnen meerijden..
Maar nu mijn tentamens leren![]()
.
ik heb hier thuis de kast berooftquote:Op zondag 9 april 2006 16:20 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren 108 euro rekening in de kroeg.
Even een biertje drinken.
Weekje erbijquote:Op zondag 9 april 2006 16:23 schreef _Gromit_ het volgende:
Als BrauN gaat dan ga ik ook. Toffe kerel lijkt me dat. Sympathiek ook.
Ben jij Braun of Dribbel ?quote:Op zondag 9 april 2006 16:23 schreef _Gromit_ het volgende:
Als BrauN gaat dan ga ik ook. Toffe kerel lijkt me dat. Sympathiek ook.
quote:Op zondag 9 april 2006 16:29 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Paul! Je kameraad! Wat doet ie!?
Man dood na val van flat.
Kom jij bij de volgendequote:Op zondag 9 april 2006 16:42 schreef gurlie het volgende:
Zijn jullie al wel weer nuchter van de vorige?
Hoi z00nquote:
ja maar niet van de alcohol van netquote:Op zondag 9 april 2006 16:42 schreef gurlie het volgende:
Zijn jullie al wel weer nuchter van de vorige?
Omdat je zo lekker kan kokenquote:
we hebben je niet gemistquote:Op zondag 9 april 2006 17:06 schreef Roellio het volgende:
Zoals jullie gemerkt hebben was ik er niet!
Je kent me nog.quote:Op zondag 9 april 2006 17:10 schreef tonks het volgende:
[..]
En omdat ze iets van 1000 posts had in de eerste 2 dagen![]()
aan die voorwaarden werd wel voldaan hoorquote:Op zondag 9 april 2006 17:12 schreef Roellio het volgende:
Ik zou komen op voorwaarde dat boebiedoe kwam en er lekkere wijven zouden zijn. Aangezien er aan 1 van die voorwaarden niet was voldaan heb ik het maar laten afweten.
dacht ik ook?quote:Op zondag 9 april 2006 17:12 schreef remlof het volgende:
[..]
aan die voorwaarden werd wel voldaan hoor
Mijn eisen liggen helaas iets hoger dan die van jullie!quote:Op zondag 9 april 2006 17:12 schreef remlof het volgende:
[..]
aan die voorwaarden werd wel voldaan hoor
dat is MOOIquote:Op zondag 9 april 2006 16:18 schreef moemoe het volgende:
Eh... Ik ben heel de zaterdag half dood geweest, laten we het daar op houden..
Als ik kom dan ben ik de BOB. Mensjes uit de omgeving van Rotterdam kunnen meerijden..
Maar nu mijn tentamens leren![]()
.
Zo klein is mijn auto nietquote:Op zondag 9 april 2006 17:32 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat is MOOI
dan gaan we met mijn auto en rij jij!
kunnen er mensen mee enzo
daar gaat het niet omquote:
moemoe moet leren niet baggerenquote:Op zondag 9 april 2006 17:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
daar gaat het niet om
ik gun de mensen graag wat zit comfort
en anders gaan we met jouw auto ook goed
ja! tot vanacht ofzoquote:Op zondag 9 april 2006 17:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
inderdaad !! anders maar weer een ban aanvragen voor fok?![]()
*reserveert alvast plekje naast de bestuurster*quote:Op zondag 9 april 2006 17:32 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat is MOOI
dan gaan we met mijn auto en rij jij!
kunnen er mensen mee enzo
quote:Op zondag 9 april 2006 17:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
*reserveert alvast plekje naast de bestuurster*
kan namelijk niet zo goed tegen achterin meerijden, dus als je geen drank in je auto wil laat je me voorin zitten![]()
Stofje is gewoon raar! :pquote:Op zondag 9 april 2006 17:45 schreef gurlie het volgende:
[..]
Same problem here, maar Stofje heeft mijn leer-hier-niet topic dichtgegooid.
Pssst Studieontwijkend gedrag (SOG)!quote:Op zondag 9 april 2006 17:45 schreef gurlie het volgende:
[..]
Same problem here, maar Stofje heeft mijn leer-hier-niet topic dichtgegooid.
Ga leren jijquote:Op zondag 9 april 2006 17:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Pssst Studieontwijkend gedrag (SOG)!
We hebben er allebei last van.
Ik ga al, ik ga al.quote:
ja wil ik je voor dinsdag ook NIET meer zienquote:Op zondag 9 april 2006 17:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ga al, ik ga al..
Als jij een beetje op #moemoe let, ben ik dinsdag avond weer on line. Deal?
* moemoe duikt haar boeken in![]()
en ook niet op Fok!quote:Op zondag 9 april 2006 17:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja wil ik je voor dinsdag ook NIET meer zien
had jij weinig last van dacht ikquote:Op zondag 9 april 2006 18:46 schreef Troel het volgende:
Als het in Utrecht is en ik niet wat anders heb enzo en het eten niet al te laat is
ik sleur je gewoon meequote:Op zondag 9 april 2006 18:52 schreef Renesite het volgende:
Mits in groningen is er een kans/
Mag ik ook komen?quote:Op zondag 9 april 2006 16:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
k vind dat de groep van de afgelopen meet ook weer moet komen hoor!
Wie niet?quote:
Dan kom k jou wel halenquote:
Als het mag uiteraardquote:
Stofjequote:Op zondag 9 april 2006 20:43 schreef Stofje het volgende:
Teringtyfusjantje.Ik heb me onderhand eens bijgelezen.
paulusquote:Op zondag 9 april 2006 16:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Hierbij wil ik vragen of willen komen die er niet waren :
Donna (mothermother)
BrauN
RealKnuckles
Knowall
Avani
Yildiz
Ik reken op jullie![]()
Maar daar ben ik trots op hoorquote:Op zondag 9 april 2006 20:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En ik heb nog wel zo mijn best gedaan dit weekend.
Je moet komen !quote:Op zondag 9 april 2006 20:56 schreef donnahvh het volgende:
[..]
paulusals ik niet aan de schijterij ben dan, dan kom ik!
![]()
Rond 23.30 ben ik bevrijdquote:Op zondag 9 april 2006 21:20 schreef DoubleDildo het volgende:
hey pussy tot hoe laat heeft stofje jou opgesloten gehouden, en nieuwe meet is wel grappig als we dan maar naar scheveningen gaan en het 30 graden is, zie ik pussy in bikini![]()
![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 21:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Rond 23.30 ben ik bevrijd.
Heftige vorm van SM.
Bikini meet is tof.
quote:Op zondag 9 april 2006 21:23 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
je hebt stofje toch wel geschopt he voor zijn niet zo slimme actie!!
neppertquote:Op zondag 9 april 2006 21:34 schreef TrenTs het volgende:
Ik kom niet, ik heb me te erg verveeld.
Ik heb het gemerkt jaquote:Op zondag 9 april 2006 21:34 schreef TrenTs het volgende:
Mooiquote:Op zondag 9 april 2006 21:34 schreef TrenTs het volgende:
Nou, dank jequote:Op zondag 9 april 2006 21:34 schreef TrenTs het volgende:
Maar ik ben niet eens een baggeraar.quote:Op zondag 9 april 2006 16:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Hierbij wil ik vragen of willen komen die er niet waren :
Donna (mothermother)
BrauN
RealKnuckles
Knowall
Avani
Yildiz
Ik reken op jullie![]()
Elaborate?quote:
niet huilen stof,quote:Op zondag 9 april 2006 21:29 schreef Stofje het volgende:
[..]. Ik heb zó m'n best gedaan, wist ik veel dat dit zou gebeuren.
Ik heb me ook geamuseerd met je.quote:
Tja, je moet ook niet teveel dingen tegelijkertijd plannenquote:Op zondag 9 april 2006 21:42 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik heb me ook geamuseerd met je.Alleen moest je wel erg snel weg.
quote:Op zondag 9 april 2006 21:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg, wij hebben een plan!
We moeten jouw 'bier in de koelkast zetten' en 'meeten' toch beter kunnen combineren dan.quote:Op zondag 9 april 2006 21:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, je moet ook niet teveel dingen tegelijkertijd plannen
Wellicht kun je die meeting beter combineren met het "bier uit de koelkast pakken"quote:Op zondag 9 april 2006 21:44 schreef TrenTs het volgende:
[..]
We moeten jouw 'bier in de koelkast zetten' en 'meeten' toch beter kunnen combineren dan.
dan krijg ik weer ruzie met bendeleider, krijg ik nog meer blauwe plekken, nee sorry kus op je voorhoofd is alles wat ik kan doenquote:
Maar je was in het andere restaurant en daarna te druk.quote:Op zondag 9 april 2006 21:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je hebt me niet genoeg aandacht gegeven.
Volgende meet is in de maakquote:Op zondag 9 april 2006 21:47 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Maar je was in het andere restaurant en daarna te druk.
Whoa... scherp, scherp.quote:Op zondag 9 april 2006 21:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Wellicht kun je die meeting beter combineren met het "bier uit de koelkast pakken"
Dat vind je lekker. Toch?quote:Op zondag 9 april 2006 21:46 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
dan krijg ik weer ruzie met bendeleider, krijg ik nog meer blauwe plekken, nee sorry kus op je voorhoofd is alles wat ik kan doen
Goedzo Pussy!quote:Op zondag 9 april 2006 21:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Volgende meet is in de maak.
Je was wel een hit bij de dames.
Ja! Ik merk het.quote:
Ja.quote:Je was wel een hit bij de dames.
quote:Op zondag 9 april 2006 21:51 schreef purplerose het volgende:
Tuulk mag je me ophalen Angelus!!
Trentsbeeb![]()
Bij wie heb ik dat gedaanquote:Op zondag 9 april 2006 21:52 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja! Ik merk het.
Of ga je me dan ook de mond snoeren doer er gewoon een peuk in te duwen?
Dan ga k dat doenquote:Op zondag 9 april 2006 21:51 schreef purplerose het volgende:
Trentsbeeb![]()
Hee.quote:Op zondag 9 april 2006 21:51 schreef purplerose het volgende:
Trentsbeeb![]()
Mij, voor het restaurant.quote:
kinky!quote:Op zondag 9 april 2006 21:58 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Mij, voor het restaurant.Volgens mij zei ik wat, maar je had je sigaretten in je hand en BAM, voor ik m'n zin kon afmaken zat-ie er in.
Als ze je herkent wel.quote:Op zondag 9 april 2006 22:00 schreef Sickert het volgende:
[..]
kinky!
dus voor pussy moet ik uitkijken?![]()
Ik zal op je wachten op de afgesproken datum en tijd enzoquote:
ga je ook op mij wachten dan?quote:Op zondag 9 april 2006 22:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik zal op je wachten op de afgesproken datum en tijd enzo
Ja zo ben ik. Als ik een open mond zie, dan moet ik er iets in stoppenquote:Op zondag 9 april 2006 21:58 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Mij, voor het restaurant.Volgens mij zei ik wat, maar je had je sigaretten in je hand en BAM, voor ik m'n zin kon afmaken zat-ie er in.
Vertel mij wat, ik heb 3 weken vastgezeten.quote:Op zondag 9 april 2006 22:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja zo ben ik. Als ik een open mond zie, dan moet ik er iets in stoppen.
hoi mr Beanquote:Op zondag 9 april 2006 21:53 schreef Dribbel_ het volgende:
hoi
ik blijf thuisquote:Op zondag 9 april 2006 22:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Een nieuwe baggermeet,dan kom ik natuurlijk ook!Gezellig!
![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 22:24 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik heb 3 weken vastgezeten.
Count me in !quote:Op zondag 9 april 2006 15:50 schreef paultjuhhh het volgende:
Wanneer gaan we de volgende doen?
Waar gaan we het doen ? ( ik vond Utreg wel hendig sjiek centraal )
Wie willen er komen![]()
Laten we hier de nieuwe meet voorbereiden![]()
![]()
![]()
had je kunnen verwachten natuurlijk,quote:Op zondag 9 april 2006 23:10 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Count me in !
De organisatie wellicht beter.
Ik had het wel handig gevonden als er een fok logo aanwezig was.
Nu moest ik op een groep pubers toestappen om het te vraggen of ze wel eens fokten.
Nee geenstijl.nl was de reactiekleuters.
voor de volgende keerquote:Op zondag 9 april 2006 23:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
had je kunnen verwachten natuurlijk,
ach k weet nu van elkelen hoe ze dr uit zien..god thank dat ik wist hoe moemoe en dingie dr uit zagen anders had ik t nooit gevonden opt station
Of in Twente.quote:Op zondag 9 april 2006 23:55 schreef renz0r het volgende:
Meets zijn veelal in het noorden van het land, limburg, utrecht en soms eindhoven ofzo...Doe eens een keer Rotterdam, wonen ook veel fokkers in die buurt
Zo houd je dit soort meets lekker gespreid over het land en kunnen velen fokkers komen
antwerpen, brussel en niet tevergeten parijsquote:
voel jij je wel veilig zo dicht bij mij?quote:Op maandag 10 april 2006 00:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Heel goed idee.![]()
Daar woon ik vlakbij namelijk.
Ik ben jouw favo Fokker nog steeds!quote:Op maandag 10 april 2006 00:25 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
voel jij je wel veilig zo dicht bij mij?
Ziet er gezellig uit Sickertquote:Op zondag 9 april 2006 23:44 schreef Sickert het volgende:
[..]
voor de volgende keer
ik ben dit
http://www.dr-clan.nl/Sickert/video-0071.3gp
nodig me dan ook vooral niet bij je thuis uit
De uitzending van vanavond is niet geschikt voor mensen met een teer zieletjequote:Op maandag 10 april 2006 08:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als het nog doorgaat na de ontboezemingen op de radio vanavond.
Dat zou dan ECHT voor het eerst zijnquote:Op maandag 10 april 2006 08:53 schreef Nolius het volgende:
[..]
De uitzending van vanavond is niet geschikt voor mensen met een teer zieletje
Ik heb de uitzending met IR en sebbo nog vers in het geheugen liggen. Met daarna de befaamde zin van Knut:quote:Op maandag 10 april 2006 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou dan ECHT voor het eerst zijn.
quote:Hier is een lijn:
Kan ik wel mee leven denk ikquote:Op maandag 10 april 2006 10:25 schreef Gizmore het volgende:
Iedereen die in dit topic post is derhalve verplicht te komen
Mij ook. Ik heb al 1 meet gehadquote:
Ik heb er ook wel 1 of 2 gehadquote:Op maandag 10 april 2006 10:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mij ook. Ik heb al 1 meet gehadOk, eigenlijk twee, maar toen ik op Utrecht stond reden er opeens geen treinen meer verder en ik moest naar Eindhoven
Hengelo is echt geen reet aan.quote:
Mijn kaken staan nog steeds stijf van de suikerquote:Op zondag 9 april 2006 21:53 schreef purplerose het volgende:
Zeg Troel! Nog last gehad van je fristie die hard aankwam?![]()
Nee normaal slik je alles gewoon door toch?quote:Op maandag 10 april 2006 10:37 schreef Tally het volgende:
Als we in elk geval maar ergens anders gaan eten..
Herald en ik zijn het er over eens dat de vis niet te eten was..
Ik was gewoon bang om t door te slikken..![]()
En dat heb ik normaal nooit hoor..![]()
Daar doelde ik dus ook opquote:Op maandag 10 april 2006 10:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee normaal slik je alles gewoon door toch?
het vlees was wel goed, en veelquote:Op maandag 10 april 2006 10:37 schreef Tally het volgende:
Als we in elk geval maar ergens anders gaan eten..
Herald en ik zijn het er over eens dat de vis niet te eten was..
Ik was gewoon bang om t door te slikken..![]()
En dat heb ik normaal nooit hoor..![]()
Dat verklaart (helaas) een hoopquote:
Dat is en blijft Q hoorquote:
Mja..quote:
Wij ook..quote:
Natte beenhamquote:Op maandag 10 april 2006 10:56 schreef HeatWave het volgende:
De beenham was wat droog maar smaakte prima.
pussydeluxe?quote:Op maandag 10 april 2006 10:58 schreef Troel het volgende:
Had ik al verteld dat die kip echt heerlijk was?
quote:
Ja, nou ja, we hebben Boebiedoe gesproken, dus jaquote:Op maandag 10 april 2006 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat verklaart (helaas) een hoop.
je kan zeggen wat je wil van hem, maar hij zorgde wel voor veel meer leven (nofi nolius). En hij kende fok door en door...
het IS en blijft toch FOK! radio?
Misschien wel jaquote:Op maandag 10 april 2006 11:03 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, nou ja, we hebben Boebiedoe gesproken, dus ja
Maar het effect van Sun was een beetje uitgewerkt. Op een gegeven moment was het kunstje er wel vanaf.
yeeaaahquote:Op maandag 10 april 2006 12:43 schreef Nolius het volgende:
En in GC natuurlijk
[FOK!radio] Opnames ONZ-meet en Skaai
Nee maar wel een aangeschoten paultjuhquote:Op maandag 10 april 2006 13:05 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Opnames van de bagger meet! Krijgen we nu een aangeschoten moemoe te horen?!![]()
Die heb ik niet aangeschoten gezien hoor..quote:Op maandag 10 april 2006 13:05 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Opnames van de bagger meet! Krijgen we nu een aangeschoten moemoe te horen?!![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 13:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee maar wel een aangeschoten paultjuh
quote:Op maandag 10 april 2006 12:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik durf niet te luisteren
Onder anderequote:Op maandag 10 april 2006 13:05 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Vond je het niet irritant dat je toeschouwers had?quote:Op maandag 10 april 2006 11:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb het over de kipsate die ik gegeten heb bij Stairway
Al die mensen die ook honger hadden enzo... kwijlend op je bordquote:Op maandag 10 april 2006 13:17 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Vond je het niet irritant dat je toeschouwers had?![]()
Ook echt die stoeltjes zo neer gezet dat ze op de eerste rij zaten..quote:Op maandag 10 april 2006 13:17 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Vond je het niet irritant dat je toeschouwers had?![]()
Ja nou... [lees beneden]quote:Op maandag 10 april 2006 13:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Al die mensen die ook honger hadden enzo... kwijlend op je bord![]()
Ik was met Ania 40 cm van haar tafel gaan zitten, voorover hangend en kijkend naar haar bord en elke minuut vragen of het smaakt.quote:Op maandag 10 april 2006 13:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook echt die stoeltjes zo neer gezet dat ze op de eerste rij zaten..
jah dat was ik. je zei dat je een oldbie was en toen vroeg ik of je een userid van 4 cijfers hadquote:Op maandag 10 april 2006 11:59 schreef Tally het volgende:
Met wie had ik het trouwens over registratienummers..
Volgens mij Remlof..
De mijne is inderdaad 4 cijfers lang..
1861 om precies te zijn!
Ik stikte bijna in mijn beenham van de droogheid.quote:Op maandag 10 april 2006 13:25 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Mijn honger was als over toen dat eten eindelijk kwam!![]()
Dat had ik ook..quote:Op maandag 10 april 2006 13:25 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Mijn honger was als over toen dat eten eindelijk kwam!![]()
Een oldbie met een goed geheugenquote:Op maandag 10 april 2006 13:27 schreef remlof het volgende:
[..]
jah dat was ik. je zei dat je een oldbie was en toen vroeg ik of je een userid van 4 cijfers had
1861 is wel heel erg laag zelfs!
Jammer dat ik er niet bij was..quote:Op maandag 10 april 2006 13:30 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik stikte bijna in mijn beenham van de droogheid.
kut, ik heb 5 cijfersquote:Op maandag 10 april 2006 13:27 schreef remlof het volgende:
[..]
jah dat was ik. je zei dat je een oldbie was en toen vroeg ik of je een userid van 4 cijfers had
1861 is wel heel erg laag zelfs!
ik was het niet toch?quote:Op maandag 10 april 2006 13:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Ondanks dat het een lieve meet was, heb ik toch iemand kunnen betrappen op achterbaks
en zinloos geroddel. Dat is dan wel weer jammer.
Volgende meet ben ik zeker van de partij. Hopelijk blijft de persoon in kwestie lekker thuis.
Ja, wie?quote:Op maandag 10 april 2006 13:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Ondanks dat het een lieve meet was, heb ik toch iemand kunnen betrappen op achterbaks
Volgende meet ben ik zeker van de partij. Hopelijk blijft de persoon in kwestie lekker thuis.
Er is nog genoeg niet bekend hoorquote:Op maandag 10 april 2006 13:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat hij zegtquote:Op maandag 10 april 2006 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is nog genoeg niet bekend hoor.
Maar ik heb zo mijn fatsoensgrenzen op fokquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 13:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik denk niet dat je mij bedoelt, maar ook al is het wel zo dan kan ik je garanderen dat je overdrijftquote:Op maandag 10 april 2006 13:56 schreef pussydeluxe het volgende:
ik ben thuis gebleven hoor!quote:Op maandag 10 april 2006 14:23 schreef Tally het volgende:
Zulke mensen heb je er jammer genoeg altijd bij..
Wat hij zegt.quote:Op maandag 10 april 2006 14:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mij bedoelt, maar ook al is het wel zo dan kan ik je garanderen dat je overdrijft
Ik denk trouwens dat er ná de meet veeel meer geroddeld en gezegd is dan tijdens de meet en ik kan je ook garanderen dat ik daar geen deel aan heb genomen.
Wel als ik een sappige roddel vertel die mij onlangs ten gehore is gekomen.quote:Op maandag 10 april 2006 14:26 schreef HeatWave het volgende:
Lekker belangrijk ook.
Men roddelt al jaren over me, ik verlies er geen seconde slaap van hoor.
Ik verlies alleen slaap MET foksters, niet door wat fokkers onderling over me lullenquote:Op maandag 10 april 2006 14:28 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Wel als ik een sappige roddel vertel die mij onlangs ten gehore is gekomen.
Bikkel.quote:Op maandag 10 april 2006 14:26 schreef HeatWave het volgende:
Men roddelt al jaren over me, ik verlies er geen seconde slaap van hoor.
Verkapte patser dat je bent. Waarom schrijf je altijd alleen over je neukertjes, en niet over je blauwtjes.quote:Op maandag 10 april 2006 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik verlies alleen slaap MET foksters, niet door wat fokkers onderling over me lullen.
Doet elke vent..quote:Op maandag 10 april 2006 14:30 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Verkapte patser dat je bent. Waarom schrijf je altijd alleen over je neukertjes, en niet over je blauwtjes..
ywquote:Op maandag 10 april 2006 14:27 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Thnx flow om namens mij auch zu sprechen !!
Bert vertel! vertellll!!!!quote:Op maandag 10 april 2006 14:28 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Wel als ik een sappige roddel vertel die mij onlangs ten gehore is gekomen.
Dat hadden jullie toch samen afgesproken ?quote:Op maandag 10 april 2006 14:30 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Verkapte patser dat je bent. Waarom schrijf je altijd alleen over je neukertjes, en niet over je blauwtjes..
Ik ben nog nooit een vent tegen gekomen die even lekker tegen zn vrienden of in een kroeg gaat zitten vertellen hoe die op zn bek is gegaan tijdens het versieren van een meid of gozerquote:
Ik loop ook altijd maar wat te dollen hoor.quote:Op maandag 10 april 2006 14:30 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Haha, je moet je toch zeker 1 afwijzing kunnen herinneren waarvan je begrijpt dat ik die weet.quote:Op maandag 10 april 2006 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vertel JIJ mij anders eens over mijn blauwtjes? Ik ben wel benieuwd dan welke feiten jij kent.
quote:Op maandag 10 april 2006 14:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een vent tegen gekomen die even lekker tegen zn vrienden of in een kroeg gaat zitten vertellen hoe die op zn bek is gegaan tijdens het versieren van een meid of gozer![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 14:44 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Haha, je moet je toch zeker 1 afwijzing kunnen herinneren waarvan je begrijpt dat ik die weet..
En voor de rest hoor ik ook wel eens wat, Heatwave..
Ook homo's scheppen op over hun aanwinsten hoorquote:Op maandag 10 april 2006 14:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]![]()
zal je ook niet doen denk ik, hoewel? als je maten homeuws zijn mischien
ja als jij hetero bent laat je mischien nog wel iets vallen over je blauwtjequote:Op maandag 10 april 2006 14:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook homo's scheppen op over hun aanwinsten hoor
Liep je een blauwtje bij Sjeen?quote:Op maandag 10 april 2006 14:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik had toch ook een mega-blauwtje in het steakhouse vorige keer met de crew meet?.
Je kan moeilijk zeggen dat ik daar niets over gepost heb.
Die snap ik even niet...quote:Op maandag 10 april 2006 14:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja als jij hetero bent laat je mischien nog wel iets vallen over je blauwtje
Nope, helaas. Jij?quote:Op maandag 10 april 2006 14:50 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Heb jij al een unban in FB ?
Dan kunnen we weer gezellig doen..
no thnx :pquote:Op maandag 10 april 2006 14:56 schreef HeatWave het volgende:
Is dat zo?
Moeten we even aan SCH vragen denk ik.
SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo # 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |