Mag ik ook komen?quote:Op zondag 9 april 2006 16:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
k vind dat de groep van de afgelopen meet ook weer moet komen hoor!
Wie niet?quote:
Dan kom k jou wel halenquote:
Als het mag uiteraardquote:
Stofjequote:Op zondag 9 april 2006 20:43 schreef Stofje het volgende:
Teringtyfusjantje.Ik heb me onderhand eens bijgelezen.
paulusquote:Op zondag 9 april 2006 16:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Hierbij wil ik vragen of willen komen die er niet waren :
Donna (mothermother)
BrauN
RealKnuckles
Knowall
Avani
Yildiz
Ik reken op jullie![]()
Maar daar ben ik trots op hoorquote:Op zondag 9 april 2006 20:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En ik heb nog wel zo mijn best gedaan dit weekend.
Je moet komen !quote:Op zondag 9 april 2006 20:56 schreef donnahvh het volgende:
[..]
paulusals ik niet aan de schijterij ben dan, dan kom ik!
![]()
Rond 23.30 ben ik bevrijdquote:Op zondag 9 april 2006 21:20 schreef DoubleDildo het volgende:
hey pussy tot hoe laat heeft stofje jou opgesloten gehouden, en nieuwe meet is wel grappig als we dan maar naar scheveningen gaan en het 30 graden is, zie ik pussy in bikini![]()
![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 21:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Rond 23.30 ben ik bevrijd.
Heftige vorm van SM.
Bikini meet is tof.
quote:Op zondag 9 april 2006 21:23 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
je hebt stofje toch wel geschopt he voor zijn niet zo slimme actie!!
neppertquote:Op zondag 9 april 2006 21:34 schreef TrenTs het volgende:
Ik kom niet, ik heb me te erg verveeld.
Ik heb het gemerkt jaquote:Op zondag 9 april 2006 21:34 schreef TrenTs het volgende:
Mooiquote:Op zondag 9 april 2006 21:34 schreef TrenTs het volgende:
Nou, dank jequote:Op zondag 9 april 2006 21:34 schreef TrenTs het volgende:
Maar ik ben niet eens een baggeraar.quote:Op zondag 9 april 2006 16:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Hierbij wil ik vragen of willen komen die er niet waren :
Donna (mothermother)
BrauN
RealKnuckles
Knowall
Avani
Yildiz
Ik reken op jullie![]()
Elaborate?quote:
niet huilen stof,quote:Op zondag 9 april 2006 21:29 schreef Stofje het volgende:
[..]. Ik heb zó m'n best gedaan, wist ik veel dat dit zou gebeuren.
Ik heb me ook geamuseerd met je.quote:
Tja, je moet ook niet teveel dingen tegelijkertijd plannenquote:Op zondag 9 april 2006 21:42 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik heb me ook geamuseerd met je.Alleen moest je wel erg snel weg.
quote:Op zondag 9 april 2006 21:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg, wij hebben een plan!
We moeten jouw 'bier in de koelkast zetten' en 'meeten' toch beter kunnen combineren dan.quote:Op zondag 9 april 2006 21:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, je moet ook niet teveel dingen tegelijkertijd plannen
Wellicht kun je die meeting beter combineren met het "bier uit de koelkast pakken"quote:Op zondag 9 april 2006 21:44 schreef TrenTs het volgende:
[..]
We moeten jouw 'bier in de koelkast zetten' en 'meeten' toch beter kunnen combineren dan.
dan krijg ik weer ruzie met bendeleider, krijg ik nog meer blauwe plekken, nee sorry kus op je voorhoofd is alles wat ik kan doenquote:
Maar je was in het andere restaurant en daarna te druk.quote:Op zondag 9 april 2006 21:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je hebt me niet genoeg aandacht gegeven.
Volgende meet is in de maakquote:Op zondag 9 april 2006 21:47 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Maar je was in het andere restaurant en daarna te druk.
Whoa... scherp, scherp.quote:Op zondag 9 april 2006 21:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Wellicht kun je die meeting beter combineren met het "bier uit de koelkast pakken"
Dat vind je lekker. Toch?quote:Op zondag 9 april 2006 21:46 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
dan krijg ik weer ruzie met bendeleider, krijg ik nog meer blauwe plekken, nee sorry kus op je voorhoofd is alles wat ik kan doen
Goedzo Pussy!quote:Op zondag 9 april 2006 21:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Volgende meet is in de maak.
Je was wel een hit bij de dames.
Ja! Ik merk het.quote:
Ja.quote:Je was wel een hit bij de dames.
quote:Op zondag 9 april 2006 21:51 schreef purplerose het volgende:
Tuulk mag je me ophalen Angelus!!
Trentsbeeb![]()
Bij wie heb ik dat gedaanquote:Op zondag 9 april 2006 21:52 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja! Ik merk het.
Of ga je me dan ook de mond snoeren doer er gewoon een peuk in te duwen?
Dan ga k dat doenquote:Op zondag 9 april 2006 21:51 schreef purplerose het volgende:
Trentsbeeb![]()
Hee.quote:Op zondag 9 april 2006 21:51 schreef purplerose het volgende:
Trentsbeeb![]()
Mij, voor het restaurant.quote:
kinky!quote:Op zondag 9 april 2006 21:58 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Mij, voor het restaurant.Volgens mij zei ik wat, maar je had je sigaretten in je hand en BAM, voor ik m'n zin kon afmaken zat-ie er in.
Als ze je herkent wel.quote:Op zondag 9 april 2006 22:00 schreef Sickert het volgende:
[..]
kinky!
dus voor pussy moet ik uitkijken?![]()
Ik zal op je wachten op de afgesproken datum en tijd enzoquote:
ga je ook op mij wachten dan?quote:Op zondag 9 april 2006 22:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik zal op je wachten op de afgesproken datum en tijd enzo
Ja zo ben ik. Als ik een open mond zie, dan moet ik er iets in stoppenquote:Op zondag 9 april 2006 21:58 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Mij, voor het restaurant.Volgens mij zei ik wat, maar je had je sigaretten in je hand en BAM, voor ik m'n zin kon afmaken zat-ie er in.
Vertel mij wat, ik heb 3 weken vastgezeten.quote:Op zondag 9 april 2006 22:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja zo ben ik. Als ik een open mond zie, dan moet ik er iets in stoppen.
hoi mr Beanquote:Op zondag 9 april 2006 21:53 schreef Dribbel_ het volgende:
hoi
ik blijf thuisquote:Op zondag 9 april 2006 22:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Een nieuwe baggermeet,dan kom ik natuurlijk ook!Gezellig!
![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 22:24 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik heb 3 weken vastgezeten.
Count me in !quote:Op zondag 9 april 2006 15:50 schreef paultjuhhh het volgende:
Wanneer gaan we de volgende doen?
Waar gaan we het doen ? ( ik vond Utreg wel hendig sjiek centraal )
Wie willen er komen![]()
Laten we hier de nieuwe meet voorbereiden![]()
![]()
![]()
had je kunnen verwachten natuurlijk,quote:Op zondag 9 april 2006 23:10 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Count me in !
De organisatie wellicht beter.
Ik had het wel handig gevonden als er een fok logo aanwezig was.
Nu moest ik op een groep pubers toestappen om het te vraggen of ze wel eens fokten.
Nee geenstijl.nl was de reactiekleuters.
voor de volgende keerquote:Op zondag 9 april 2006 23:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
had je kunnen verwachten natuurlijk,
ach k weet nu van elkelen hoe ze dr uit zien..god thank dat ik wist hoe moemoe en dingie dr uit zagen anders had ik t nooit gevonden opt station
Of in Twente.quote:Op zondag 9 april 2006 23:55 schreef renz0r het volgende:
Meets zijn veelal in het noorden van het land, limburg, utrecht en soms eindhoven ofzo...Doe eens een keer Rotterdam, wonen ook veel fokkers in die buurt
Zo houd je dit soort meets lekker gespreid over het land en kunnen velen fokkers komen
antwerpen, brussel en niet tevergeten parijsquote:
voel jij je wel veilig zo dicht bij mij?quote:Op maandag 10 april 2006 00:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Heel goed idee.![]()
Daar woon ik vlakbij namelijk.
Ik ben jouw favo Fokker nog steeds!quote:Op maandag 10 april 2006 00:25 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
voel jij je wel veilig zo dicht bij mij?
Ziet er gezellig uit Sickertquote:Op zondag 9 april 2006 23:44 schreef Sickert het volgende:
[..]
voor de volgende keer
ik ben dit
http://www.dr-clan.nl/Sickert/video-0071.3gp
nodig me dan ook vooral niet bij je thuis uit
De uitzending van vanavond is niet geschikt voor mensen met een teer zieletjequote:Op maandag 10 april 2006 08:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als het nog doorgaat na de ontboezemingen op de radio vanavond.
Dat zou dan ECHT voor het eerst zijnquote:Op maandag 10 april 2006 08:53 schreef Nolius het volgende:
[..]
De uitzending van vanavond is niet geschikt voor mensen met een teer zieletje
Ik heb de uitzending met IR en sebbo nog vers in het geheugen liggen. Met daarna de befaamde zin van Knut:quote:Op maandag 10 april 2006 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou dan ECHT voor het eerst zijn.
quote:Hier is een lijn:
Kan ik wel mee leven denk ikquote:Op maandag 10 april 2006 10:25 schreef Gizmore het volgende:
Iedereen die in dit topic post is derhalve verplicht te komen
Mij ook. Ik heb al 1 meet gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |