precies, later doe je dit allemaal uit automatisme en dan hoor je het ook meteenquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:42 schreef Robin__ het volgende:
Niet echt.. ik kreeg er last van toen ik ineens meer gepusht werd meer in zn 4 en 5 te gaan rijden binnen de bebouwde kom. Maar dat went snel genoeg.
Tips.. Je kan desnoods even snel naar je toerenteller kijken, zodra de wijzer onder de 1 wil gaat ie schokken en hobbelen. Let dan dus wel op dat je dit niet constant gaat doen.. zo heel nauw komt het toch niet
Zo ging mijn les deze week ook. Begon niet lekker en toen ook allemaal van die kutstraatjes. Ook ik ging naar rechts waar ik naar links moest, toen kwam ik uit op een parkeerplaats van een kinderboerderij. M'n instructeur was er niet erg blij meequote:Op vrijdag 14 april 2006 11:14 schreef Robin__ het volgende:
Zucht.. nouja ik ben dus ook net weer terug, echt een kut les.. niets ging lekker, maar dan ook echt niets.. ik had ook absoluut geen zin dus ik zat zwaaar te balen toen ie me de kloterigste kutdorpjes instuurde, zelfs links en rechts weer een paar keer omgedraaid
Maargoed ik zal het maar snel vergeten want ik weet dat ik beter kanttt blijft staan en tot die tijd les ik wat minder.. examen is 3 weken na die ttt, heb t net ook ff in de OP gezet (28-6
) op een woensdagmiddag
quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:08 schreef NiteSpeed het volgende:
Vandaag uitleg gehad over wat er onder de motorkap zit, profieldiepte van banden en het dashboard. Best simpel als je alles gewoon een keer duidelijk behandelt.
is ook meer een gevoel bij mij, dacht me te herinneren dat m'n instructeur zei dat je moet indraaien als je met je achterkant bij de lamp van de andre auto zit of iets er voorbijquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:04 schreef NiteSpeed het volgende:
Trouwens, hoe doen jullie achteruit inparkeren (niet fileparkeren maar met voluit indraaien in een parkeervak). Soms lukt het me, maar het is meer geluk dan een goede techniek. Ik weet nooit het goede punt van indraaien te vinden.
Cool!!quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:53 schreef laika het volgende:
ik heb vandaag mijn eerste bus rijles gehad!!
![]()
Nice!quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:12 schreef laika het volgende:
ja echt super!!!!! was totaal niet zenuwachtig, zelfs het achteruit inparkeren tussen 2 dingen ging goed!(misschien beginnersgeluk maar toch... ) was wel trots op mezelf...
![]()
het is alleen ff wennen, 12 meter lang, 3.40m hoog, 10 tonner maar ik ga ervoor!!!!wat ruimere bochtjes nemen en dan komt het allemaal goed...
Wat.... nuttig!quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:56 schreef pascalheister het volgende:
ze willen per 1 mei ook al het sofinummer weten bij de cbr als je een examen aanvraagd
ja, m'n rijinstructeur had het ook over een bn nr. dat staat dus ook op het paspoortquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:35 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Wat.... nuttig!![]()
![]()
Btw, sofinummer staat toch ook gewoon op je paspoort, welke je sowieso al bij je moet hebben bij 'n examen?
Ja, ik kan er iets over zeggen!quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:59 schreef philipnorth het volgende:
Iemand hier die iets kan zeggen over een BNOR examen?
Duurt het aanvragen hier van langer of even lang dan een gewoon examen?
Moet ook weer gaan beginnen, na een break van +/- een jaar nu bijna, mag dus weer fijn theorie doen, en dus ook op voor BNOR...
Volgende week de rijschool maar eens bellen iig.
Bij mij wel. Bij het CBR kon het soms al 2.5 week later een her ingepland worden, BNOR mínstens 8 weken.quote:Op zaterdag 15 april 2006 09:57 schreef Meiske78 het volgende:
Bij mij duurde het aanvragen van het BNOR examen ook ongeveer 6 weken (Eindhoven), maar dat was niet anders dan bij het CBR hier. (Is overigens 8 maanden geleden).
Ik heb geleerd de raamstijl van de auto gelijk te houden met de linkerstreep van het vak waar je in wilt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:04 schreef NiteSpeed het volgende:
Trouwens, hoe doen jullie achteruit inparkeren (niet fileparkeren maar met voluit indraaien in een parkeervak). Soms lukt het me, maar het is meer geluk dan een goede techniek. Ik weet nooit het goede punt van indraaien te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |