enquote:Wegwijzer in het verkeer personenauto
Dit boek bevat de volledige verkeerstheorie met de praktijk die is afgestemd op het CBR theorie-examen en de rij-procedure. Het boek bevat veel foto's, tekeningen, cartoons en ruim 200 studievragen. De antwoorden zijn los toegevoegd. Met steunkleuren is onderscheid gemaakt tussen hoofdregels, samenvattingen en de praktijk. Extra handig: de bordenbijlage is een bijlage achter in het boek met alle borden en hun betekenis!
Is het tweede boek nou echt aparte stof, of slechts een deel van de stof uit het eerste boek? Want in het eerste geval wil ik ze alletwee kopen, maar in het tweede geval uiteraard nietquote:Verkeerstheorie personenauto
Dit boek bevat alleen de theorie die is afgestemd op het CBR theorie-examen. Het boek bevat veel foto's, tekeningen en cartoons.
Met steunkleuren is onderscheid gemaakt tussen hoofd-
regels en samenvattingen. Extra handig is de bordenbijlage: een bijlage achter in het boek met alle borden en hun betekenis!
Ik heb alleen de 2de, en dat hoort bij het theoriepakket van mijn rijschool. Zal dus vast wel alles in staanquote:Op donderdag 13 april 2006 08:20 schreef Me_Wesley het volgende:
Bij Verjo zie ik twee theorieboeken:
[..]
en
[..]
Is het tweede boek nou echt aparte stof, of slechts een deel van de stof uit het eerste boek? Want in het eerste geval wil ik ze alletwee kopen, maar in het tweede geval uiteraard niet.
Oke, dankje!quote:Op donderdag 13 april 2006 08:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb alleen de 2de, en dat hoort bij het theoriepakket van mijn rijschool. Zal dus vast wel alles in staan.
Ja, maar ga je in die weken niet lessen dan? Tenminste dat was bij mij wel zo. Ik had eerst 1 à 2 weken gelest en toen had mijn instructrice het examen al aangevraagd. Ik was net klaar met lessen en ik kon dus 'meteen' op.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:13 schreef TNA het volgende:
Geslaagden gefeliciteerd allemaal!![]()
M'n instructeur zei eergisteren "Volgende week vraag ik je examen aan, de wachttijd is 5 tot 8 weken."![]()
Nouja, als ik een tijd voor m'n examen al op examenniveau ben kan ik wel minder gaan lessen, maar ik had liever gehad dat ik eventueel vaker moest gaan lessen om op tijd klaar te zijn. Naja, 5 weken gaat nog. Hopelijk duurt het geen 8 wekenquote:Op donderdag 13 april 2006 13:30 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, maar ga je in die weken niet lessen dan? Tenminste dat was bij mij wel zo. Ik had eerst 1 à 2 weken gelest en toen had mijn instructrice het examen al aangevraagd. Ik was net klaar met lessen en ik kon dus 'meteen' op.
Wel jammer dat ik gezakt was, dus ik moest alsnog een maand wachten
Relaxed! Lekker gevoel is dat hequote:Op donderdag 13 april 2006 14:41 schreef rena het volgende:
Ik had net les en het ging me toch een partij lekkerHeb eindelijk weer eens een goed gevoel over mijn rijden
Lekker rustig koppelen, schakelen en remmen en zelfs heel goed gekeken allemaal. Nog een stukkie snelweg meegepakt en een hellingproefje op een heeeeele stijle helling, die helemaal perfect ging en toen was ik weer klaar
Super!
quote:Op donderdag 13 april 2006 14:51 schreef TNA het volgende:
[..]
Relaxed! Lekker gevoel is dat heOntspannen de feestdagen in
![]()
Lekker dat het zo goed ging johquote:Op donderdag 13 april 2006 14:41 schreef rena het volgende:
Ik had net les en het ging me toch een partij lekkerHeb eindelijk weer eens een goed gevoel over mijn rijden
Lekker rustig koppelen, schakelen en remmen en zelfs heel goed gekeken allemaal. Nog een stukkie snelweg meegepakt en een hellingproefje op een heeeeele steile helling, die helemaal perfect ging en toen was ik weer klaar
Super!
Zo'n les had ik voor mijn rijexamenquote:Op donderdag 13 april 2006 14:41 schreef rena het volgende:
Lekker rustig koppelen, schakelen en remmen en zelfs heel goed gekeken allemaal. Nog een stukkie snelweg meegepakt en een hellingproefje op een heeeeele steile helling, die helemaal perfect ging en toen was ik weer klaar
Super!
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Lekker dat het zo goed ging johZal idd erg fijn voelen na een paar kutlessen
Grappig om lezen, allemaal erg herkenbaarquote:Op donderdag 13 april 2006 17:38 schreef rena het volgende:
[..]
Ik begon tijdens het lessen al behoorlijk negatief te worden
En dan heb je ineens zo'n les waarin bijna niks verkeerd gaat en dan zie je het weer zitten
![]()
Jawelquote:Op donderdag 13 april 2006 16:08 schreef Faithy het volgende:
is er hier dan echt NIEMAND die motorrijlessen heeft
Precies 2 wekenquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:18 schreef Robin__ het volgende:
Niet omvallen he...
Misschien over een tijdje.. Hoelang hebben jullie je autorijbewijs al? (van faithy weet ik iig dat ze m heeft)
1 weekquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:18 schreef Robin__ het volgende:
Niet omvallen he...
Misschien over een tijdje.. Hoelang hebben jullie je autorijbewijs al? (van faithy weet ik iig dat ze m heeft)
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:14 schreef Knoekie het volgende:
[..]
1 week![]()
Daarnet Rotterdam - Gouda en weer terug gereden![]()
Oke dat valt opzich wel weer mee,quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:08 schreef Faithy het volgende:
ik betaal 30 euro per klokuur..
mocht wel twee keer de aanbieding doen, toen was het 25 euro per les
ik heb er nu 10 klokuren opzitten, maar had van te voren al aangegeven dat ik het rustig aan wil doen
ik slaag liever met een goed gevoel, dan met geluk namelijk voor mn motorrijbewijsje bent toch iets kwetsbaarder op een tweewieler dan in een vierwieler..
de een is in 10 lessen klaar, de ander doet er langer over..
ik zie welzolang ik er maar plezier aan beleef
hoop wel zo richting eind zomer af te rijden
Nou enquote:
Soms indrukken? Je moet hem altijd hebben ingedrukt als je stiltaat, anders slaat ie afquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:09 schreef Hoolaa het volgende:
Ook moet je soms de koppeling indrukken met het remmen maar wanneer precies is nog niet zo heel duidelijk..
Nog meer mensen die hier in het begin last van hadden? Maybe tips?
precies, later doe je dit allemaal uit automatisme en dan hoor je het ook meteenquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:42 schreef Robin__ het volgende:
Niet echt.. ik kreeg er last van toen ik ineens meer gepusht werd meer in zn 4 en 5 te gaan rijden binnen de bebouwde kom. Maar dat went snel genoeg.
Tips.. Je kan desnoods even snel naar je toerenteller kijken, zodra de wijzer onder de 1 wil gaat ie schokken en hobbelen. Let dan dus wel op dat je dit niet constant gaat doen.. zo heel nauw komt het toch niet
Zo ging mijn les deze week ook. Begon niet lekker en toen ook allemaal van die kutstraatjes. Ook ik ging naar rechts waar ik naar links moest, toen kwam ik uit op een parkeerplaats van een kinderboerderij. M'n instructeur was er niet erg blij meequote:Op vrijdag 14 april 2006 11:14 schreef Robin__ het volgende:
Zucht.. nouja ik ben dus ook net weer terug, echt een kut les.. niets ging lekker, maar dan ook echt niets.. ik had ook absoluut geen zin dus ik zat zwaaar te balen toen ie me de kloterigste kutdorpjes instuurde, zelfs links en rechts weer een paar keer omgedraaid
Maargoed ik zal het maar snel vergeten want ik weet dat ik beter kanttt blijft staan en tot die tijd les ik wat minder.. examen is 3 weken na die ttt, heb t net ook ff in de OP gezet (28-6
) op een woensdagmiddag
quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:08 schreef NiteSpeed het volgende:
Vandaag uitleg gehad over wat er onder de motorkap zit, profieldiepte van banden en het dashboard. Best simpel als je alles gewoon een keer duidelijk behandelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |