Als je dat inmiddels nog niet snapt heeft het ook geen zin meer om te kijken lijkt me!quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:21 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat gaat er nou precies veel verder dan imitatie, dan?
V.

hehe ja zo kan je het ook zeggenquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Als je dat inmiddels nog niet snapt heeft het ook geen zin meer om te kijken lijkt me!

Die fietsers is idd ook een goed voorbeeld van 'gewone' mensen die ze nadoen. En wat dacht je van de boeren? Zulke mensen bestaan echt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:48 schreef S-Two het volgende:
Ik vind die filmpjes altijd erg mooi. Zoals die van de huishoudbeurs en van die mensen die gingen fietsen. Echt prachtig.

Mijn argument is dat het het 'nadoen' niet ernstig overstijgt. Het blijft het nadoen van mensen, en die mensen dan in een net iets andere context plaatsen en andere dingen laten zeggen is dan niet meer zo bijzonder meer, hoor. Wat dacht je dan, dat ze precies hetzelfde zouden zeggen, en dan pas is het imiterenquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:19 schreef swentibold het volgende:
[..]
hehe ja zo kan je het ook zeggendaarom was ik benieuwd naar de argumenten ..

jij zei dat je niet snapte wat het nou precies verder ging dan een imitatie, en zo te lezen snap je dat nog steeds nietquote:Op woensdag 26 april 2006 16:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mijn argument is dat het het 'nadoen' niet ernstig overstijgt. Het blijft het nadoen van mensen, en die mensen dan in een net iets andere context plaatsen en andere dingen laten zeggen is dan niet meer zo bijzonder meer, hoor. Wat dacht je dan, dat ze precies hetzelfde zouden zeggen, en dan pas is het imiteren
Ja het is goed gedaan en knap. Nee, het is niet origineel. Het is gewoon een lokatieversie van de typetjes zoals die al jaren bij Kopspijkers werden gedaan.
Zonder Baantjer, Bonnie St. Clair, Geer en Goor, Donner en al die anderen zou er niet heel veel overblijven. DUS is het hoofdbestanddeel: nadoen.
V.

Jawel. Alleen overschat ik dat niet zo erg als sommigen hierquote:Op woensdag 26 april 2006 16:57 schreef swentibold het volgende:
[..]
het ging er volgens mij over dat jij zei dat je niet snapte wat het nou precies verder ging dan een imitatie, en zo te lezen snap je dat nog steeds niet

dat het inmiddels niet meer origineel is daar kunnen zij ook niks aan doenquote:Op woensdag 26 april 2006 16:59 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jawel. Alleen overschat ik dat niet zo erg als sommigen hier
V.

Dat ben ik dus niet met je eens.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:02 schreef swentibold het volgende:
[..]
dat het inmiddels niet meer origineel is daar kunnen zij ook niks aan doenZe imiteren in ieder geval niet voor de makkelijke lach zoals vaak het geval is

Hier ben ik het niet mee eens. Dat de basis van het programma imitaties zijn, dat kan kloppen. Maar je kan niet zeggen dat ze door simpelweg mensen te imiten wel leuk zijn, alleen omdat dat ook bij kopspijkers succes had. Bij kopspijkers hoefden ze maar 5 minuten te vullen, nu 35. En nog gaat het niet vervelen. Dat betekent dat de dingen die ze naast het imiteren doen en gedaan hebben, en dat zijn er heel wat, wel degelijk belangrijk zijn. Er blijft dus zeker wel iets over naast de imitaties. Maar de een vindt imitaties leuker, de ander houdt meer van de 'gewone' mens die neergezet wordt. Dat hou je altijd.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mijn argument is dat het het 'nadoen' niet ernstig overstijgt. Het blijft het nadoen van mensen, en die mensen dan in een net iets andere context plaatsen en andere dingen laten zeggen is dan niet meer zo bijzonder meer, hoor. Wat dacht je dan, dat ze precies hetzelfde zouden zeggen, en dan pas is het imiteren
Ja het is goed gedaan en knap. Nee, het is niet origineel. Het is gewoon een lokatieversie van de typetjes zoals die al jaren bij Kopspijkers werden gedaan.
Zonder Baantjer, Bonnie St. Clair, Geer en Goor, Donner en al die anderen zou er niet heel veel overblijven. DUS is het hoofdbestanddeel: nadoen.
V.

geer en goor doen ook niet anders.. en ik weet zeker dat niet iedereen kan bedenken dat ze over de vloer gaan bij de hofstadgroep.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:06 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niet met je eens.
Als Geer en Goor alleen maar vet lachen... sorry, maar da's niet anders dan goedkope imitatie.
Die Baantjer-parodie, hoewel goed gemaakt, gaat ook nauwelijks verder, afgezien van wat obligate grappen die iedereen kan bedenken.
V.

Jammer dat je in je argumentatie het alleen hebt over de parodien/satires van BN-ers en niet over de andere filmpjes. Wat te denken van de 2 yuppen die een ober/iemand anders nodig hebben om hun huwelijk goed te houden? Tja, en alles is al eens gedaan, ook het bekritiseren van een satirsch programma...quote:Op woensdag 26 april 2006 17:06 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niet met je eens.
Als Geer en Goor alleen maar vet lachen... sorry, maar da's niet anders dan goedkope imitatie.
Die Baantjer-parodie, hoewel goed gemaakt, gaat ook nauwelijks verder, afgezien van wat obligate grappen die iedereen kan bedenken.
V.

Staat daar op de foto Jeroen Kidv en Rob Stenders erbij ?!quote:Op donderdag 27 april 2006 16:33 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Hier kan je wel zien hoe goed die rechter gast is nagedaan![]()
.

Ja.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Staat daar op de foto Jeroen Kidv en Rob Stenders erbij ?!

MIsschien toch maar eens kijkenquote:Op donderdag 27 april 2006 17:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja, dacht ik al. .Maar wat hebben hun met Koefnoen te maken ?![]()

In de wat latere afleveringen van dit seizoen wordt dus Groeten Terug nagedaan.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
MIsschien toch maar eens kijken![]()
![]()

Leuk meteen naar Paul de Leeuw, ga ik ook kijken denk ik naar Koefnoenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanaf 9 september weer terug, na Paul de Leeuw op NED1. Het is alleen tegenover De Lama's

De Lama's is toch ruk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanaf 9 september weer terug, na Paul de Leeuw op NED1. Het is alleen tegenover De Lama's

Er staat een interview met Paul en Ownen in de VARA gids. Zaterdag om 21:25 dus de eerste aflevering. Ik ben benieuwd naar de items.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:36 schreef BliksemSchigt het volgende:

natuurlijk iets met ijdansen, ik zag al een hele goede floortje dessing en ik vermoed toch ook het definitieve nekschot voor BBquote:

joris en monique met die baby waren echt briljant!quote:Op donderdag 7 september 2006 15:20 schreef S-Two het volgende:
Joris en Monique vind ik eigenlijk nooit wat aanmaar de rest klinkt wel interessant
.

Simpele keuze, imo. Ik zou kiezen voor Koefnoen.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:29 schreef Quyxz_ het volgende:
Zaterdagavond ben ik niet thuis. Wat zal ik opnemen, de Lama's of Koefnoen ?

Herhaling is volgens mij dinsdag op nederland 3!quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:22 schreef S-Two het volgende:
Hmmsz.. Ik heb nog geen video/dvd opneemapparaat en ik ben vast niet elke zaterdagavond thuis. Hopen dat het zondags weer herhaald wordt en dat de afleveringen weer online komen.

met Mari vd Ven!quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:57 schreef tong80 het volgende:
Ik zag net Balkenende ijsdansen. Dat gaat leuk worden

Klopt, om 23:00 uur.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Herhaling is volgens mij dinsdag op nederland 3!

Als je de Baantjer-parodie nog een keer wilt zien zal je de DVD moeten kopen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:41 schreef koenimex het volgende:
Vanavond op Appelpop, dus zal het dan niet zien, maar waars de herhaling of een download ergens. Superprogramma! Vorig seizoen (?) met die Baantjer-parodie bijvoorbeeld.

Of mij ff mailenquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:49 schreef halvarine het volgende:
[..]
Als je de Baantjer-parodie nog een keer wilt zien zal je de DVD moeten kopen.![]()

Die was geweldig gedaan door Van Muiswinkel.quote:

Vooral dat lachjequote:Op zaterdag 9 september 2006 21:56 schreef Aoristus het volgende:
die imitator is net zo vervelend als de echte Chris

Ik weet ook niet of het zo geschikt om een volledige programma mee te maken, als item van een paar minuten is het gewoon leuk (zoals een Cafe de Wereld e.d.), maar een half uur lang alleen maar imitaties verveelt gewoon.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:05 schreef pberends het volgende:
Erg saai en vooral niet grappig. Opzich waren de imitaties van Irwin en Chris Zegers geniaal, maar je krijgt er gewoon niet de lachers van op je hand. Jammer.

Ja, veel te intellectueel op de zaterdagavond. Ik snap het wel, maar het is gewoon niet grappig.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:08 schreef Jivis het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat ze er "kunstzinnige" dingen tussendoor willen doen, zoals die sketch met de pasfoto's en die vage mondjes.

Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:08 schreef Jivis het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat ze er "kunstzinnige" dingen tussendoor willen doen, zoals die sketch met de pasfoto's en die vage mondjes.

Dat komt denk ik omdat ze te lang doorgaan met een item. Dat met Chris is even leuk maar niet de hele tijd en zo is het eigenlijk met veel items in Koefnoen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:05 schreef pberends het volgende:
Erg saai en vooral niet grappig. Opzich waren de imitaties van Irwin en Chris Zegers geniaal, maar je krijgt er gewoon niet de lachers van op je hand. Jammer.

Hoezo niet grapppig, die scene bv met Baantjer, die mondjes vond ik erg goed, en dan die weerman met zijn tong op het ijs geplakt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, veel te intellectueel op de zaterdagavond. Ik snap het wel, maar het is gewoon niet grappig.

Tis wel erg uitmelken inderdaad, Koefnoen kan best 5 a 10 minuten korter.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat komt denk ik omdat ze te lang doorgaan met een item. Dat met Chris is even leuk maar niet de hele tijd en zo is het eigenlijk met veel items in Koefnoen.

Beetje voorspelbaar dat laatste.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:12 schreef maril het volgende:
[..]
Hoezo niet grapppig, die scene bv met Baantjer, die mondjes vond ik erg goed, en dan die weerman met zijn tong op het ijs geplakt.

Ik denk dat je Amelie gewoon niet kent?quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:08 schreef Jivis het volgende:

was 'Chris Zegers' dan al in eerdere afleveringen te zien dan? ik vond hem voor deze uitzending perfect, zijn geplande trip naar Almere-Buitenquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat komt denk ik omdat ze te lang doorgaan met een item. Dat met Chris is even leuk maar niet de hele tijd en zo is het eigenlijk met veel items in Koefnoen.

Hoe kan dat nou voorspelbaar zijn. Is 1 shot met de grap????quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Beetje voorspelbaar dat laatste.

Ik ken de film ook niet eerlijk gezegd. Wat was de grap?quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:14 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ik denk dat je Amelie gewoon niet kent?
Die volksmond sketch vond ik ook minder ja.

Ze zeiden weerman nog iets voor de shot en 0,1 seconde dat ijs zei genoegquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:22 schreef halvarine het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou voorspelbaar zijn. Is 1 shot met de grap????![]()
Lijkt me niet dat je dat kan voorspellen?

Als je die film kent wordt de sketch er wel een stuk leuker op gok ik zo...quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik ken de film ook niet eerlijk gezegd. Wat was de grap?.

Mjah, kende dat hoofdpersonage wel, maar heb de film nog nooit gezien idd.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:14 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ik denk dat je Amelie gewoon niet kent?

Ze heeft wel hét perfecte gezicht om Ciska Dresselhuys te imiteren.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:16 schreef tong80 het volgende:
Heb het opgenomen. Heb wel Sanne Wallis de Vries gezien. Al dreigen ze m'n knieën te verbrijzelen ga ik nog niet om haar lachen.

Ga je eerder om janken man, Sanne is Oke trouwensquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:16 schreef tong80 het volgende:
Heb het opgenomen. Heb wel Sanne Wallis de Vries gezien. Al dreigen ze m'n knieën te verbrijzelen ga ik nog niet om haar lachen.

Dinsdag om 23:00 op nederland 3.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb het gemist, herhaling waar?

Precies wat ik wilde zeggen!quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:29 schreef evert het volgende:
juist dan on ice als running gag vond ik geweldig. chirurgenwerk on ice, baantjer on ice, willibrord on ice, prachtig. Amelie met het paspoort, geweldig gedaan. chris zegers vond ik toch ook wel erg leuk. typetjes tussendoor (Adele!).
ik heb dus weer erg genoten. en die ambulance scene was gewoon zo verschrikkelijk knap met die oude beelden erin verwerkt en briljant tekstgebruik.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |