Of mij ff mailenquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:49 schreef halvarine het volgende:
[..]
Als je de Baantjer-parodie nog een keer wilt zien zal je de DVD moeten kopen.![]()
Die was geweldig gedaan door Van Muiswinkel.quote:
Vooral dat lachjequote:Op zaterdag 9 september 2006 21:56 schreef Aoristus het volgende:
die imitator is net zo vervelend als de echte Chris
Ik weet ook niet of het zo geschikt om een volledige programma mee te maken, als item van een paar minuten is het gewoon leuk (zoals een Cafe de Wereld e.d.), maar een half uur lang alleen maar imitaties verveelt gewoon.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:05 schreef pberends het volgende:
Erg saai en vooral niet grappig. Opzich waren de imitaties van Irwin en Chris Zegers geniaal, maar je krijgt er gewoon niet de lachers van op je hand. Jammer.
Ja, veel te intellectueel op de zaterdagavond. Ik snap het wel, maar het is gewoon niet grappig.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:08 schreef Jivis het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat ze er "kunstzinnige" dingen tussendoor willen doen, zoals die sketch met de pasfoto's en die vage mondjes.
Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:08 schreef Jivis het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat ze er "kunstzinnige" dingen tussendoor willen doen, zoals die sketch met de pasfoto's en die vage mondjes.
Dat komt denk ik omdat ze te lang doorgaan met een item. Dat met Chris is even leuk maar niet de hele tijd en zo is het eigenlijk met veel items in Koefnoen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:05 schreef pberends het volgende:
Erg saai en vooral niet grappig. Opzich waren de imitaties van Irwin en Chris Zegers geniaal, maar je krijgt er gewoon niet de lachers van op je hand. Jammer.
Hoezo niet grapppig, die scene bv met Baantjer, die mondjes vond ik erg goed, en dan die weerman met zijn tong op het ijs geplakt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, veel te intellectueel op de zaterdagavond. Ik snap het wel, maar het is gewoon niet grappig.
Tis wel erg uitmelken inderdaad, Koefnoen kan best 5 a 10 minuten korter.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat komt denk ik omdat ze te lang doorgaan met een item. Dat met Chris is even leuk maar niet de hele tijd en zo is het eigenlijk met veel items in Koefnoen.
Beetje voorspelbaar dat laatste.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:12 schreef maril het volgende:
[..]
Hoezo niet grapppig, die scene bv met Baantjer, die mondjes vond ik erg goed, en dan die weerman met zijn tong op het ijs geplakt.
Ik denk dat je Amelie gewoon niet kent?quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:08 schreef Jivis het volgende:
was 'Chris Zegers' dan al in eerdere afleveringen te zien dan? ik vond hem voor deze uitzending perfect, zijn geplande trip naar Almere-Buitenquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat komt denk ik omdat ze te lang doorgaan met een item. Dat met Chris is even leuk maar niet de hele tijd en zo is het eigenlijk met veel items in Koefnoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |