Hoe kan dat nou voorspelbaar zijn. Is 1 shot met de grap????quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Beetje voorspelbaar dat laatste.
Ik ken de film ook niet eerlijk gezegd. Wat was de grap?quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:14 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ik denk dat je Amelie gewoon niet kent?
Die volksmond sketch vond ik ook minder ja.
Ze zeiden weerman nog iets voor de shot en 0,1 seconde dat ijs zei genoegquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:22 schreef halvarine het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou voorspelbaar zijn. Is 1 shot met de grap????![]()
Lijkt me niet dat je dat kan voorspellen?
Als je die film kent wordt de sketch er wel een stuk leuker op gok ik zo...quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik ken de film ook niet eerlijk gezegd. Wat was de grap?.
Mjah, kende dat hoofdpersonage wel, maar heb de film nog nooit gezien idd.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:14 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ik denk dat je Amelie gewoon niet kent?
Ze heeft wel hét perfecte gezicht om Ciska Dresselhuys te imiteren.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:16 schreef tong80 het volgende:
Heb het opgenomen. Heb wel Sanne Wallis de Vries gezien. Al dreigen ze m'n knieën te verbrijzelen ga ik nog niet om haar lachen.
Ga je eerder om janken man, Sanne is Oke trouwensquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:16 schreef tong80 het volgende:
Heb het opgenomen. Heb wel Sanne Wallis de Vries gezien. Al dreigen ze m'n knieën te verbrijzelen ga ik nog niet om haar lachen.
Dinsdag om 23:00 op nederland 3.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb het gemist, herhaling waar?
Precies wat ik wilde zeggen!quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:29 schreef evert het volgende:
juist dan on ice als running gag vond ik geweldig. chirurgenwerk on ice, baantjer on ice, willibrord on ice, prachtig. Amelie met het paspoort, geweldig gedaan. chris zegers vond ik toch ook wel erg leuk. typetjes tussendoor (Adele!).
ik heb dus weer erg genoten. en die ambulance scene was gewoon zo verschrikkelijk knap met die oude beelden erin verwerkt en briljant tekstgebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |