Ben het met die eendenfokker eens, GTSTquote:Op zondag 9 april 2006 12:47 schreef Lief-visje het volgende:
Shownieuws nadoen
Dat klopt, maar de opzet was natuurlijk ronduit speels en kinderachtig. GTST is nog nooit serieus geimiteert.quote:Op zondag 9 april 2006 20:10 schreef swentibold het volgende:
ik weet niet of ze gtst moeten gaan doen, dat hebben carlo en irene toch ook al heel goed gedaanen voor de die hard gtst-ers wordt t dan toch misschien meer stan nijholt die terug is
![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 22:50 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.paulgrootonlin(...)afl4seiz2%20(18).jpg
hoe heet zij ? best een mooie vrouw
"Ik vind dat iedereen op straat moet Nederlands praten, en daarom zeg ik: Let's go!"quote:
zoals ze daar zit heet ze Monique in ' real live' heet ze Plien van Bennekom (en hier op Fok! wordt ze nogal eens aangeduid met varianten van 'dat wijf met die tanden', wat overigens niks zegt over haar zelfquote:Op zondag 9 april 2006 22:50 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.paulgrootonlin(...)afl4seiz2%20(18).jpg
hoe heet zij ? best een mooie vrouw
ja klopt vorig seizoen, met elke keer elkaars zinnen herhalen enz.quote:Op zondag 9 april 2006 20:14 schreef Kipman het volgende:
Ze hadden toch al eens soaps in het algemeen gedaan?
Dit seizoen vond ik er toch al een aantal leuke tussen zitten hoor, die overtroffen de meeste van vorig jaar zeker.quote:Op maandag 10 april 2006 00:06 schreef ddx het volgende:
tja wel aardig, maar niet meer zo leuk als vorig seizoen
Is het Mestreech? ..... MSTR zachte G .....quote:Op zondag 9 april 2006 23:23 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik vond 'Limbo' erg aardig gevonden.
nee, vloaiquote:Op maandag 10 april 2006 10:25 schreef jorienvdherik het volgende:
vlaai :p
ik had niet eens door dat het verdonk was eerstquote:Op maandag 10 april 2006 17:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vond de aflevering gisteren beneden hun gemiddelde niveau.
Alleen Nederland in beweging was eventjes leuk, net als Lingo voor dyslectici
Maar verder viel er dit keer niet écht veel te lachen, terwijl ik normaal zit te schateren. Verdonk vond ik een erg slechte imitatie btw.
Ja inderdaad!quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:53 schreef UnleashMitch het volgende:
Voor iedereen met een bonus: 20 maanden water en broodIk lag dubbel
Alleen dat stukje met die twee wielrennersik snapte er geen zak van
blijkbaar wel, ik neem aan dat ze daar wel naar gekeken hebben en toestemming van de auteur hebben als dat nodig is.. misschien is dat ook de reden dat ze bijv. niet het echte lingo decor hebben gebruiktquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:51 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Ja inderdaad!''Kijk voor meer aanbiedingen bij andere supermarkten''...
Net als die Tell-Sell persiflage, ze laten op een subtiele wijze toch zien dat die producten nergens opslaan. Erg goed![]()
Wat me opvalt is dat ze tegenwoordig reclames persifleren en daarbij gebruik maken van echte merken. Net als Skyradio vorige week. Erg leuk, maar is dat wel toegestaan?
van avro.nl :quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:39 schreef tong80 het volgende:
Morgen doen ze een De Wereld Draait Door-persiflage.
en hij moet pissenquote:
Bij Koppensnellers zat een héle slechte imitatie van John de Mol.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:53 schreef swentibold het volgende:
[..]
van avro.nl :
Zaterdag 15 april
Koefnoen kraakt de set van De Wereld Draait Door. Matthijs van Nieuwkerk ontvangt John de Mol, Antoine Bodar en Karla Peijs.
Tafeldame Bonnie St. Claire zet het geheel luister bij met nieuwe exclusieve brieven van Gerard Reve.
yup, die paap was er vandeweekquote:
Ja, whatever.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:13 schreef Bupatih het volgende:
Goede mimiek bij 'Matthijs van Nieuwkerk'.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |