dat is ook een geweldig nummer, vooral die lange toon aan het einde...quote:
Our Farewell - Within Temptationquote:Op zondag 9 april 2006 01:27 schreef zhe-devilll het volgende:
die icequeen dingus
this is not our farewell enzo
wenie meer hoedieheet
jah die! thnksssssssquote:
Wat is OC?quote:Op zondag 9 april 2006 03:03 schreef ZeroVince het volgende:
In het kader sad songs from The OC:
The OC (Orange County) is een Amerikaanse TV serie waarin erg goede muziek langs komt. Ik download na het zien van een episode bijna standaard één of meer nummers die ik daarvoor niet kende. Fix You van Coldplay was b.v. eerder in de serie te horen dan dat X&Y uit was.quote:
Merci.quote:Op zondag 9 april 2006 03:15 schreef ZeroVince het volgende:
[..]
The OC (Orange County) is een Amerikaanse TV serie waarin erg goede muziek langs komt. Ik download na het zien van een episode bijna standaard één of meer nummers die ik daarvoor niet kende. Fix You van Coldplay was b.v. eerder in de serie te horen dan dat X&Y uit was.
Maar dan waarschijnlijk onder de naam: Testament...quote:Op zondag 9 april 2006 09:27 schreef Lievelientje het volgende:
Bram Vermeulen - Als ik dood ga, huil maar niet.
[..]
Dat is zo'n steengoed nummer. Heel erg zielig en verdrietig, maar erg mooi. Gedraaid tijdens de crematie van mijn vader.
Prachtig.quote:Op zondag 9 april 2006 11:18 schreef martinlutherking het volgende:
Amanda Marshall - Beautiful goodbye
je weet ook zo wanneer er van een band nieuw album uit komt in de serie.. als je gelijkt loopt met kijken als in amerika (je download de eps dus) en er komt bandje voor in de baitshop, kan je er vanuit gaan dat diezelfde week ze nieuw album uit brengen, tot nu altijd nog zo, the subways, the killers, etc.quote:Op zondag 9 april 2006 03:15 schreef ZeroVince het volgende:
[..]
The OC (Orange County) is een Amerikaanse TV serie waarin erg goede muziek langs komt. Ik download na het zien van een episode bijna standaard één of meer nummers die ik daarvoor niet kende. Fix You van Coldplay was b.v. eerder in de serie te horen dan dat X&Y uit was.
Da's meer een nummerals je het zelf gaat doenquote:Op zondag 9 april 2006 12:40 schreef Obscured het volgende:
Pink Floyd - Goodbye Cruel World
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 9 april 2006 09:47 schreef belsen het volgende:
[..]
Maar dan waarschijnlijk onder de naam: Testament...
En 5 uur is overigens origineel van Ramses Shaffy.
quote:Op zondag 9 april 2006 23:05 schreef Biene het volgende:
Bij het afscheid van mijn lief:
Jimi Hendicks - All along the watchtower
Racoon - Love you more
Brainpower - Je moest waarschijnlijk gaan
Jorge Fontes - O minho danca de roda ( maar dit is heel persoonlijk gekozen en is juist geen droevig liedje. Maar hij hoort wel in mijn lijstje...
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk topic dit!quote:Op zondag 9 april 2006 01:06 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
je moet eens damien rice gaan luisteren, dat ligt je dan wel denk ik
quote:Op zondag 9 april 2006 23:05 schreef Biene het volgende:
Bij het afscheid van mijn lief:
Jimi Hendicks - All along the watchtower
Racoon - Love you more
Brainpower - Je moest waarschijnlijk gaan
Jorge Fontes - O minho danca de roda ( maar dit is heel persoonlijk gekozen en is juist geen droevig liedje. Maar hij hoort wel in mijn lijstje...
![]()
![]()
![]()
![]()
en verder:quote:As far as my eyes can see
There are Shadows approaching me
And to those I left behind
I wanted you to Know
You've always shared my deepest thoughts
You follow where I go
And oh when I'm old and wise
Bitter words mean little to me
Autumn Winds will blow right through me
And someday in the mist of time
When they asked me if I knew you
I'd smile and say you were a friend of mine
And the sadness would be Lifted from my eyes
Oh when I'm old and wise
As far as my Eyes can see
There are shadows surrounding me
And to those I leave behind
I want you all to know
You've always Shared my darkest hours
I'll miss you when I go
And oh, when I'm old and wise
Heavy words that tossed and blew me
Like Autumn winds that will blow right through me
And someday in the mist of time
When they ask you if you knew me
Remember that You were a friend of mine
As the final curtain falls before my eyes
Oh when I'm Old and wise
As far as my eyes can see
Thanx voor de link trouwens. Sufjan Stevens en Sun Kil Moon kende ik trouwens al, leuk om te zien dat die hier ook worden gespeeld, eveneens als mijn all time favorites Turin Brakes. Ik zal ze allemaal eens even beluisteren!quote:Op zondag 9 april 2006 03:15 schreef ZeroVince het volgende:
[..]
ah, hoe kon ik die vergeten?!quote:Op donderdag 13 april 2006 09:04 schreef Mark het volgende:
Pearl Jam - Black
"Nou hebben we enkel en alleen nog maar een fotootjequote:
ik zit even te denken van wie het origineel ook weer isquote:Op donderdag 13 april 2006 10:11 schreef Mwanatabu het volgende:
Paul de Leeuw - De steen.
Gedraaid tijdens de begrafenis van het zoontje van mijn collega, nog nooit zo hard gejankt...
Van Bram Vermeulen.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:33 schreef Muck het volgende:
ik zit even te denken van wie het origineel ook weer is
Naast het feit dat het "bop" is, snap ik niet dat je dit nummer noemt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 04:27 schreef kaakkraker het volgende:
Blitzkrieg bob - ramones
Vanwege "Hey ho let's go" neem ik aan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 07:51 schreef Mark het volgende:
[..]
Naast het feit dat het "bop" is, snap ik niet dat je dit nummer noemt.
OC heeft inderdaad vaak geweldige muziek. En Damien Rice: ik kende 'm niet, hoorde "The Blower's Daughter" in 'Closer' en was direct verkocht!quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:26 schreef Green_eye het volgende:
[..]
Leuk topic dit!OC nummers vind ik meestal ook helemaal geweldig.
Damien Rice is goed zeg![]()
Frans Halsema, uiteraard. Geniaal nummer, maar ik ben het met je eens dat de A7dM-versie mooier is. Erg indringend...quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:33 schreef Muck het volgende:
Er schoot me er net nog 1 te binnen
Kees
Ik weet even niet van wie het origineel is, maar de versie van Acda&de Munnik is ook erg mooi![]()
had ik al gezegdquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:42 schreef Tique3 het volgende:
Eric Clapton - Tears in heaven
k heb het hele topic gelezen maar dit nummer gemistquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |