On a morning from a Bogart moviequote:Op zaterdag 8 april 2006 23:28 schreef Berkery het volgende:
...en ik hoop niet dat 't Peter Lorre is, want dat wilde ik ook roepen maar ik zag de link met het vorige plaatje niet
Dat diskwalificeert tot deelname, helaas.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:54 schreef Sloggi het volgende:
Dat stelletje nozems herken ik wel, maar ik weet even niet waarvan.
Merchant ziet er leuker uit, en is al enige tijd solo-artiest.quote:Op zondag 9 april 2006 00:12 schreef Gellius het volgende:
Het zijn! Is dat niet Merchant dan?
Ik herken het oude allmusic-kader, zijn dit ook muzikanten met een nummer in de bandnaam?quote:
Je mist niks. Zijn het britten?quote:Op zondag 9 april 2006 00:25 schreef Gellius het volgende:
Heu nee, die ken ik geeneens .
Ja.quote:Op zondag 9 april 2006 00:40 schreef Gellius het volgende:
Ca plan pour moi-moi-moi?
Vergelijkbaar met imdb.com, een erg grote database over muziek.quote:Op zondag 9 april 2006 00:39 schreef Gellius het volgende:
Ik ben dan weer niet helemaal op de hoogte van het gewicht van " allmusic".
Jeff Koons ?quote:
Jeetje Tong en dat zeg jijquote:
Heerlijk he?quote:Op zondag 9 april 2006 18:29 schreef fotoloog het volgende:
Ben ook gaan pitten....wordt nu wakker met Deep purple !
Smoke on the water.....biertjuh?quote:
quote:Op zondag 9 april 2006 18:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij slaapt ook alleen maar 's nachts he?nooooooit overdag
![]()
Nee dank je wel... ik pak zo een glas cola light, als het goed is, komt Peaceman zo terug met lekkere patatjes....quote:
Hoi Gellius, is jouw meneer een Nederlander? En wat deed-ie?quote:Op zondag 9 april 2006 18:56 schreef Gellius het volgende:
*ahem*
Hihi, okay.quote:
Nou ja, pyl ziet het licht!quote:Op zondag 9 april 2006 23:37 schreef pyl het volgende:
Verdorie, nu zie ik het plaatje ineens. Da's Theo van Gogh.![]()
Ik heb het natuurlijk over de broer van Vincent. Zoals eenieder begrijpt.quote:
Gut, echt?quote:Op zondag 9 april 2006 23:42 schreef pyl het volgende:
Ik heb het natuurlijk over de broer van Vincent. Zoals eenieder begrijpt.![]()
Weet ik niet eens meer....Ik verkeerde in een kennelijke staatquote:Op maandag 10 april 2006 09:26 schreef pyl het volgende:
Ja, ook een goede morgen. Wat had jij daar staan, Foto?![]()
laat ik dit met een wedervraag beantwoorden: zie jij het plaatje überhaupt, ditmaal?quote:Op maandag 10 april 2006 10:02 schreef pyl het volgende:
Is zij ook van de Schone Letteren, Gellius? Nederlandse?
Ik heb dat blindemanprobleempje alleen thuis, dankzij Wanadoo ...quote:Op maandag 10 april 2006 10:03 schreef Gellius het volgende:
laat ik dit met een wedervraag beantwoorden: zie jij het plaatje überhaupt, ditmaal?
Er was een overjarig gymnasiummeisje om de boel te hechten, dat was dan wel weer ok.quote:Op maandag 10 april 2006 10:03 schreef Gellius het volgende:
En geen lief gymnasiummeisje om de kwetsuur zachtjes en liefdevol af te sponzen?
Hmmmmmm..... is zij wel van Duitschen bloede, of is zij wellicht geboetseerd uit Vlaamse polderklei?quote:Op maandag 10 april 2006 10:08 schreef Gellius het volgende:
Mijnvrouw is Nederlandstalig schrijfster, ja.
Sorry hoor!quote:Op maandag 10 april 2006 11:41 schreef Gellius het volgende:
Doen we tegenwoordig al zò snel tussenplaatjes?.
Mevrouw is een rasechte hollandse. Men noemt haar wel een erfgenaam der tachtigers.
Duh!quote:Op maandag 10 april 2006 12:20 schreef pyl het volgende:
En dat tussenplaatje is Jan Siebelink.
Dat was Cissy van Marxveldt.quote:Op maandag 10 april 2006 12:37 schreef pyl het volgende:
Dan hebben we in die tijd ook nog Top Naeff, maar ik meen dat Tokay die nog niet zo lang geleden plaatste. Of was dat weer een andere?
Nee, meneer was geen familie.quote:Op maandag 10 april 2006 13:15 schreef Neleos het volgende:
Karel Van Het Reve?
Je hebt de juiste kwestie bij de hand, Gellius!quote:Op maandag 10 april 2006 13:17 schreef Gellius het volgende:
Ik vemoed dat dit Hendrik Algra is.
Ehm, hij had jouw antwoord toch goedgekeurd?quote:Op maandag 10 april 2006 15:36 schreef pyl het volgende:
Frank Sinatra,the barefoot contessa
en je bent te vroeg. Het plaatje van Berkery is nog niet geraden.
Dat was op het tweede deel van zijn antwoord. Maar ik denk dat zij iemand is die men vooral van gezicht kent, ze had ook een rolletje in Abfab.quote:Op maandag 10 april 2006 15:42 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ehm, hij had jouw antwoord toch goedgekeurd?
Yep. Hoofdredactrice is ze dan geloof ik.quote:Op maandag 10 april 2006 15:58 schreef Tokay het volgende:
Hmmmm, ik ken haar naam niet, maar nu je het zegt: speelt zij een van de colega's op de redactie van het tijdschrift waar Patsy Stone werkt?
Hmmmm........ dat maakt weinig indruk.quote:Op maandag 10 april 2006 16:43 schreef pyl het volgende:
Ik zat aan Kepler te denken.
Vertel!quote:Op maandag 10 april 2006 19:15 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, ik heb weleens afleveringen meegemaakt die soepeler verliepen...![]()
![]()
quote:
Ja! En hij gaat winnen! Blijkbaar.quote:Op maandag 10 april 2006 19:34 schreef Tokay het volgende:
Prodi op zijn fietsje?
Echt?quote:
Voelde jij daar toen al iets van die verkiezingskoorts, trouwens?quote:Op maandag 10 april 2006 19:37 schreef pyl het volgende:
Niet is zeker, en al helemaal niet in Italië .... , maar de eerste uitslagen duiden op een (kleine) winst voor links.
Whehehe .... wat dacht je?quote:Op maandag 10 april 2006 19:38 schreef Tokay het volgende:
Voelde jij daar toen al iets van die verkiezingskoorts, trouwens?
Om die verkiezingen?!quote:
Nee joh!quote:
O, dat!quote:Op maandag 10 april 2006 19:41 schreef pyl het volgende:
Nee joh!![]()
Peaceman is morgen jarig. Wat zou hij krijgen?
![]()
Veel cd's en muziekdvd's, zeker?quote:Op maandag 10 april 2006 19:54 schreef peaceman het volgende:
Het feest is al geweest, dus het meeste heb ik wel binnen, schat ik in![]()
Dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 10 april 2006 19:54 schreef peaceman het volgende:
Het feest is al geweest, dus het meeste heb ik wel binnen, schat ik in![]()
Poster, 8 passpartous van een band, een cd, horloge, geld, veel cd-bonnen, dat nieuwe boekje van Mathijs van Nieuwkerk en Leo Blokhuis, nog wat boekjes, 3 dvd's van Bottom en volgens die kleine krijg ik morgen ook nog een DVDquote:
Peaceman: "Hé Twan, kijk jij eens in de tas van mama?"quote:Op maandag 10 april 2006 19:59 schreef peaceman het volgende:
Poster, 8 passpartous van een band, een cd, horloge, geld, veel cd-bonnen, dat nieuwe boekje van Mathijs van Nieuwkerk en Leo Blokhuis, nog wat boekjes, 3 dvd's van Bottom en volgens die kleine krijg ik morgen ook nog een DVD, want die schijnt bij Diaan in haar tas te zitten
![]()
Deze:quote:Op maandag 10 april 2006 19:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Poster, 8 passpartous van een band, een cd, horloge, geld, veel cd-bonnen, dat nieuwe boekje van Mathijs van Nieuwkerk en Leo Blokhuis, nog wat boekjes, 3 dvd's van Bottom en volgens die kleine krijg ik morgen ook nog een DVD, want die schijnt bij Diaan in haar tas te zitten
![]()
Ik maakte zondag de grap dat ik dinsdag pas echt jarig was en dat ik dan pas echt cadeaus zou krijgen en diaan gelijk van nee, dus Twan: Ja wel mama, in je tas...quote:Op maandag 10 april 2006 20:01 schreef Tokay het volgende:
[..]
Peaceman: "Hé Twan, kijk jij eens in de tas van mama?"![]()
En toen ik nee zei en dat hij zich vergiste, jawel mama ik pak wel even...quote:Op maandag 10 april 2006 20:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik maakte zondag de grap dat ik dinsdag pas echt jarig was en dat ik dan pas echt cadeaus zou krijgen en diaan gelijk van nee, dus Twan: Ja wel mama, in je tas...![]()
![]()
wat zijn ze eerlijk hequote:Op maandag 10 april 2006 20:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En toen ik nee zei en dat hij zich vergiste, jawel mama ik pak wel even...![]()
![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 20:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En toen ik nee zei en dat hij zich vergiste, jawel mama ik pak wel even...![]()
![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
Maar of het nu wel of niet zo is........ dat is voor mij een weet en voor Peaceman een vraagdenk ik
![]()
Was er een item over de verjaardagscadeau's van peaceman ?quote:Op maandag 10 april 2006 20:03 schreef Tokay het volgende:
Even naar 't journaal kijken.
Tja; da's nou eenmaal de makke van verkiezingen in Italië:quote:Op maandag 10 april 2006 21:02 schreef pyl het volgende:
Niet dus.
Huh? Kom, zeg! En net in het Journaal hoorde ik toch andere geluiden.quote:Op maandag 10 april 2006 21:02 schreef pyl het volgende:
Niet dus.
Ah, ik weet wie je bedoelt, nee, het is niet Sally uit 3rd Rock.quote:Op maandag 10 april 2006 21:18 schreef Treinhomo het volgende:
Uit '3rd rock from the sun' ?
Anna Magnani, de Italiaanse actrice, bedoel je? Nee.quote:
Nee, nee!quote:
fotomodel/ grootverbruiker van labello/ actrice in een stallonevehikel.quote:Op maandag 10 april 2006 21:51 schreef Tokay het volgende:
Hoi mr_a, nee het is niet Stella Warren (ik weet niet eens wie Stella Warren is!).
Aha, vandaar dat ik haar niet ken.quote:Op maandag 10 april 2006 21:52 schreef mr_anonimous het volgende:
fotomodel/ grootverbruiker van labello/ actrice in een stallonevehikel.
Je zult je er nog over verbazen hoeveel mensen dat kunnen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:27 schreef Gellius het volgende:
Ah. Daar kun je mensen natuurlijk ook aan identificeren, ja.
Dat zou me inderdaad niet verbazen, zo'n man kan onmogelijk smaak hebben.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Die mevrouw, is dat mevrouw Berlusconi?
Aangezien Tokay aan het slapen is, zal ikquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Mooiquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Aangezien Tokay aan het slapen is, zal ikdoen.
Ubbo Emmius dus?quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:22 schreef fotoloog het volgende:
Ubbo Emmius....
Klopt. Veronica Lario, heet ze.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Zoiets. Hij geldt als de vader van het volkenrechtquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:23 schreef Z het volgende:
Een vredestichter?
Het feestvarken zelf ontbreekt?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:19 schreef Diaan73 het volgende:
Peaceman kan niet meeraden, hij is aan het werk....
Wereldwijd hè. Da's niet mis voor een Hollander.quote:
Ja hij moet werken en mag alleen in de pauze internetten....quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
Het feestvarken zelf ontbreekt?![]()
Dan feliciteer ik Diaan: van harte proficiat met de verjaardag van je (peace-) man!![]()
![]()
Nee dat is zeker niet misquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:30 schreef pyl het volgende:
[..]
Wereldwijd hè. Da's niet mis voor een Hollander.
Je kent hem zeker, Diaan!(Zij het van een akkevietje.)
quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:32 schreef pyl het volgende:
Je weet gewoon meer dan je denkt, Diaan. Het is heel simpel.![]()
quote:
Vooral in kleine, donkere en afsluitbare ruimtes.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:38 schreef pyl het volgende:
![]()
Kom, Diaan. Meneer is de hoofdpersoon in een van de beroemdste verhalen uit de vaderlandse geschiedenis (het akkevietje waarover ik sprak).
Hint: hij las graag!
Peaceman wist gisteren al wie ik vandaag zou plaatsen?????? Wat een tot dusver verborgen kwaliteiten die man allemaal wel niet heeft!! Onvoorstelbaar.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee..... maar Peaceman riep gisteren iets van Oldebarnevelt...... misschien die?
Hij is geweldig..... maar het is Oldebarnevelt dus niet.....quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:47
schreef pyl het volgende:
[..]
Peaceman wist gisteren al wie ik vandaag zou plaatsen?????? Wat een tot dusver verborgen kwaliteiten die man allemaal wel niet heeft!! Onvoorstelbaar.
Afijn, meneer was wel een vriendje van Oldenbarnevelt, dat moet ik peaceman nageven.![]()
Morgen heer Gellius.
En ook nog eens spannend en mysterieus, las ik laatst ergens....quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:50 schreef Diaan73 het volgende:
Hij is geweldig.....
Nee. Met Oldenbarnevelt liep het slecht af; hij werd op Het Binnenhof onthoofd, zoals je weet. Mijn meneer echter wist te ontsnappen ....quote:maar het is Oldebarnevelt dus niet.....
Ow ja is dat zo?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:54 schreef pyl het volgende:
[..]
En ook nog eens spannend en mysterieus, las ik laatst ergens....
[..]
Dat wist ik idd nog .....quote:Nee. Met Oldenbarnevelt liep het slecht af; hij werd op Het Binnenhof onthoofd, zoals je weet. Mijn meneer echter wist te ontsnappen ....
Hij zei het zelf. Dus dan zal het wel kloppen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja is dat zo?
Dat kwartje hangt op vallen .... ik vóel het ....quote:Dat wist ik idd nog .....hmmmmm
Ja dat is waar.....quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:00 schreef pyl het volgende:
[..]
Hij zei het zelf. Dus dan zal het wel kloppen.![]()
[..]
Hugo de Grootquote:Dat kwartje hangt op vallen .... ik vóel het ....
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ja dat is waar.....
Ja!!!quote:Hugo de Groot
Nou dat hij de vader van het volkenrecht was, wist ik niet hoor...... maarquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:08 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja!!!Hugo de Groot, ook wel Grotius, de man van de ontsnapping in de boekenkist uit Slot Loevenstijn!
En de vader van het volkenrecht, natuurlijk.![]()
Hulde Diaan! En proficiat met je peaceman!![]()
Kijk, dàt zien we nu veel liever dan die weëe zoetigheid!quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:08 schreef Tokay het volgende:
*Saluutschoten*
Geen acteur, denk meer aan je icoon (en die van peaceman)quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
Acteur?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:15 schreef NoSigar het volgende:
De tekenaar van Garfield dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |