Ehm, hij had jouw antwoord toch goedgekeurd?quote:Op maandag 10 april 2006 15:36 schreef pyl het volgende:
Frank Sinatra,the barefoot contessa
en je bent te vroeg. Het plaatje van Berkery is nog niet geraden.
Dat was op het tweede deel van zijn antwoord. Maar ik denk dat zij iemand is die men vooral van gezicht kent, ze had ook een rolletje in Abfab.quote:Op maandag 10 april 2006 15:42 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ehm, hij had jouw antwoord toch goedgekeurd?
Yep. Hoofdredactrice is ze dan geloof ik.quote:Op maandag 10 april 2006 15:58 schreef Tokay het volgende:
Hmmmm, ik ken haar naam niet, maar nu je het zegt: speelt zij een van de colega's op de redactie van het tijdschrift waar Patsy Stone werkt?
Hmmmm........ dat maakt weinig indruk.quote:Op maandag 10 april 2006 16:43 schreef pyl het volgende:
Ik zat aan Kepler te denken.
Vertel!quote:Op maandag 10 april 2006 19:15 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, ik heb weleens afleveringen meegemaakt die soepeler verliepen...![]()
![]()
quote:
Ja! En hij gaat winnen! Blijkbaar.quote:Op maandag 10 april 2006 19:34 schreef Tokay het volgende:
Prodi op zijn fietsje?
Echt?quote:
Voelde jij daar toen al iets van die verkiezingskoorts, trouwens?quote:Op maandag 10 april 2006 19:37 schreef pyl het volgende:
Niet is zeker, en al helemaal niet in Italië .... , maar de eerste uitslagen duiden op een (kleine) winst voor links.
Whehehe .... wat dacht je?quote:Op maandag 10 april 2006 19:38 schreef Tokay het volgende:
Voelde jij daar toen al iets van die verkiezingskoorts, trouwens?
Om die verkiezingen?!quote:
Nee joh!quote:
O, dat!quote:Op maandag 10 april 2006 19:41 schreef pyl het volgende:
Nee joh!![]()
Peaceman is morgen jarig. Wat zou hij krijgen?
![]()
Veel cd's en muziekdvd's, zeker?quote:Op maandag 10 april 2006 19:54 schreef peaceman het volgende:
Het feest is al geweest, dus het meeste heb ik wel binnen, schat ik in![]()
Dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 10 april 2006 19:54 schreef peaceman het volgende:
Het feest is al geweest, dus het meeste heb ik wel binnen, schat ik in![]()
Poster, 8 passpartous van een band, een cd, horloge, geld, veel cd-bonnen, dat nieuwe boekje van Mathijs van Nieuwkerk en Leo Blokhuis, nog wat boekjes, 3 dvd's van Bottom en volgens die kleine krijg ik morgen ook nog een DVDquote:
Peaceman: "Hé Twan, kijk jij eens in de tas van mama?"quote:Op maandag 10 april 2006 19:59 schreef peaceman het volgende:
Poster, 8 passpartous van een band, een cd, horloge, geld, veel cd-bonnen, dat nieuwe boekje van Mathijs van Nieuwkerk en Leo Blokhuis, nog wat boekjes, 3 dvd's van Bottom en volgens die kleine krijg ik morgen ook nog een DVD, want die schijnt bij Diaan in haar tas te zitten
![]()
Deze:quote:Op maandag 10 april 2006 19:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Poster, 8 passpartous van een band, een cd, horloge, geld, veel cd-bonnen, dat nieuwe boekje van Mathijs van Nieuwkerk en Leo Blokhuis, nog wat boekjes, 3 dvd's van Bottom en volgens die kleine krijg ik morgen ook nog een DVD, want die schijnt bij Diaan in haar tas te zitten
![]()
Ik maakte zondag de grap dat ik dinsdag pas echt jarig was en dat ik dan pas echt cadeaus zou krijgen en diaan gelijk van nee, dus Twan: Ja wel mama, in je tas...quote:Op maandag 10 april 2006 20:01 schreef Tokay het volgende:
[..]
Peaceman: "Hé Twan, kijk jij eens in de tas van mama?"![]()
En toen ik nee zei en dat hij zich vergiste, jawel mama ik pak wel even...quote:Op maandag 10 april 2006 20:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik maakte zondag de grap dat ik dinsdag pas echt jarig was en dat ik dan pas echt cadeaus zou krijgen en diaan gelijk van nee, dus Twan: Ja wel mama, in je tas...![]()
![]()
wat zijn ze eerlijk hequote:Op maandag 10 april 2006 20:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En toen ik nee zei en dat hij zich vergiste, jawel mama ik pak wel even...![]()
![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 20:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En toen ik nee zei en dat hij zich vergiste, jawel mama ik pak wel even...![]()
![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
Maar of het nu wel of niet zo is........ dat is voor mij een weet en voor Peaceman een vraagdenk ik
![]()
Was er een item over de verjaardagscadeau's van peaceman ?quote:Op maandag 10 april 2006 20:03 schreef Tokay het volgende:
Even naar 't journaal kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |