Voelde jij daar toen al iets van die verkiezingskoorts, trouwens?quote:Op maandag 10 april 2006 19:37 schreef pyl het volgende:
Niet is zeker, en al helemaal niet in Italië .... , maar de eerste uitslagen duiden op een (kleine) winst voor links.
Whehehe .... wat dacht je?quote:Op maandag 10 april 2006 19:38 schreef Tokay het volgende:
Voelde jij daar toen al iets van die verkiezingskoorts, trouwens?
Om die verkiezingen?!quote:
Nee joh!quote:
O, dat!quote:Op maandag 10 april 2006 19:41 schreef pyl het volgende:
Nee joh!![]()
Peaceman is morgen jarig. Wat zou hij krijgen?
![]()
Veel cd's en muziekdvd's, zeker?quote:Op maandag 10 april 2006 19:54 schreef peaceman het volgende:
Het feest is al geweest, dus het meeste heb ik wel binnen, schat ik in![]()
Dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 10 april 2006 19:54 schreef peaceman het volgende:
Het feest is al geweest, dus het meeste heb ik wel binnen, schat ik in![]()
Poster, 8 passpartous van een band, een cd, horloge, geld, veel cd-bonnen, dat nieuwe boekje van Mathijs van Nieuwkerk en Leo Blokhuis, nog wat boekjes, 3 dvd's van Bottom en volgens die kleine krijg ik morgen ook nog een DVDquote:
Peaceman: "Hé Twan, kijk jij eens in de tas van mama?"quote:Op maandag 10 april 2006 19:59 schreef peaceman het volgende:
Poster, 8 passpartous van een band, een cd, horloge, geld, veel cd-bonnen, dat nieuwe boekje van Mathijs van Nieuwkerk en Leo Blokhuis, nog wat boekjes, 3 dvd's van Bottom en volgens die kleine krijg ik morgen ook nog een DVD, want die schijnt bij Diaan in haar tas te zitten
![]()
Deze:quote:Op maandag 10 april 2006 19:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Poster, 8 passpartous van een band, een cd, horloge, geld, veel cd-bonnen, dat nieuwe boekje van Mathijs van Nieuwkerk en Leo Blokhuis, nog wat boekjes, 3 dvd's van Bottom en volgens die kleine krijg ik morgen ook nog een DVD, want die schijnt bij Diaan in haar tas te zitten
![]()
Ik maakte zondag de grap dat ik dinsdag pas echt jarig was en dat ik dan pas echt cadeaus zou krijgen en diaan gelijk van nee, dus Twan: Ja wel mama, in je tas...quote:Op maandag 10 april 2006 20:01 schreef Tokay het volgende:
[..]
Peaceman: "Hé Twan, kijk jij eens in de tas van mama?"![]()
En toen ik nee zei en dat hij zich vergiste, jawel mama ik pak wel even...quote:Op maandag 10 april 2006 20:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik maakte zondag de grap dat ik dinsdag pas echt jarig was en dat ik dan pas echt cadeaus zou krijgen en diaan gelijk van nee, dus Twan: Ja wel mama, in je tas...![]()
![]()
wat zijn ze eerlijk hequote:Op maandag 10 april 2006 20:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En toen ik nee zei en dat hij zich vergiste, jawel mama ik pak wel even...![]()
![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 20:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En toen ik nee zei en dat hij zich vergiste, jawel mama ik pak wel even...![]()
![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
Maar of het nu wel of niet zo is........ dat is voor mij een weet en voor Peaceman een vraagdenk ik
![]()
Was er een item over de verjaardagscadeau's van peaceman ?quote:Op maandag 10 april 2006 20:03 schreef Tokay het volgende:
Even naar 't journaal kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |