Zoiets. Hij geldt als de vader van het volkenrechtquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:23 schreef Z het volgende:
Een vredestichter?
Het feestvarken zelf ontbreekt?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:19 schreef Diaan73 het volgende:
Peaceman kan niet meeraden, hij is aan het werk....
Wereldwijd hè. Da's niet mis voor een Hollander.quote:
Ja hij moet werken en mag alleen in de pauze internetten....quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
Het feestvarken zelf ontbreekt?![]()
Dan feliciteer ik Diaan: van harte proficiat met de verjaardag van je (peace-) man!![]()
![]()
Nee dat is zeker niet misquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:30 schreef pyl het volgende:
[..]
Wereldwijd hè. Da's niet mis voor een Hollander.
Je kent hem zeker, Diaan!(Zij het van een akkevietje.)
quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:32 schreef pyl het volgende:
Je weet gewoon meer dan je denkt, Diaan. Het is heel simpel.![]()
quote:
Vooral in kleine, donkere en afsluitbare ruimtes.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:38 schreef pyl het volgende:
![]()
Kom, Diaan. Meneer is de hoofdpersoon in een van de beroemdste verhalen uit de vaderlandse geschiedenis (het akkevietje waarover ik sprak).
Hint: hij las graag!
Peaceman wist gisteren al wie ik vandaag zou plaatsen?????? Wat een tot dusver verborgen kwaliteiten die man allemaal wel niet heeft!! Onvoorstelbaar.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee..... maar Peaceman riep gisteren iets van Oldebarnevelt...... misschien die?
Hij is geweldig..... maar het is Oldebarnevelt dus niet.....quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:47
schreef pyl het volgende:
[..]
Peaceman wist gisteren al wie ik vandaag zou plaatsen?????? Wat een tot dusver verborgen kwaliteiten die man allemaal wel niet heeft!! Onvoorstelbaar.
Afijn, meneer was wel een vriendje van Oldenbarnevelt, dat moet ik peaceman nageven.![]()
Morgen heer Gellius.
En ook nog eens spannend en mysterieus, las ik laatst ergens....quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:50 schreef Diaan73 het volgende:
Hij is geweldig.....
Nee. Met Oldenbarnevelt liep het slecht af; hij werd op Het Binnenhof onthoofd, zoals je weet. Mijn meneer echter wist te ontsnappen ....quote:maar het is Oldebarnevelt dus niet.....
Ow ja is dat zo?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:54 schreef pyl het volgende:
[..]
En ook nog eens spannend en mysterieus, las ik laatst ergens....
[..]
Dat wist ik idd nog .....quote:Nee. Met Oldenbarnevelt liep het slecht af; hij werd op Het Binnenhof onthoofd, zoals je weet. Mijn meneer echter wist te ontsnappen ....
Hij zei het zelf. Dus dan zal het wel kloppen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja is dat zo?
Dat kwartje hangt op vallen .... ik vóel het ....quote:Dat wist ik idd nog .....hmmmmm
Ja dat is waar.....quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:00 schreef pyl het volgende:
[..]
Hij zei het zelf. Dus dan zal het wel kloppen.![]()
[..]
Hugo de Grootquote:Dat kwartje hangt op vallen .... ik vóel het ....
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ja dat is waar.....
Ja!!!quote:Hugo de Groot
Nou dat hij de vader van het volkenrecht was, wist ik niet hoor...... maarquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:08 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja!!!Hugo de Groot, ook wel Grotius, de man van de ontsnapping in de boekenkist uit Slot Loevenstijn!
En de vader van het volkenrecht, natuurlijk.![]()
Hulde Diaan! En proficiat met je peaceman!![]()
Kijk, dàt zien we nu veel liever dan die weëe zoetigheid!quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:08 schreef Tokay het volgende:
*Saluutschoten*
Geen acteur, denk meer aan je icoon (en die van peaceman)quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
Acteur?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:15 schreef NoSigar het volgende:
De tekenaar van Garfield dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |