Met die column is niet zoveel mis, maar de reacties zijn natuurlijk weer de gebruikelijkequote:Op vrijdag 14 april 2006 09:39 schreef Isabeau het volgende:
Column van Seborik op de FP: Dik zijn is een keuze

Sebbo liet mij de column lezen gisteravond en ik had dit al voorspeldquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:55 schreef Rewimo het volgende:
Met die column is niet zoveel mis, maar de reacties zijn natuurlijk weer de gebruikelijke![]()

Ah, dat is aangeboren, of daar heb je aanleg voor, of het is ondanks al het sporten en dergelijkequote:

Nee, dat is eenquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Ah, dat is aangeboren, of daar heb je aanleg voor, of het is ondanks al het sporten en dergelijke![]()
Maak dat de kat wijs![]()

Ze geloven me nietquote:

Nee, roken was vroeger alleen weggelegd voor de rijke mensen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:56 schreef teigan het volgende:
zou er nou vroeger ook zo gehakt zijn op mensen die roken en drugs gebruiken?

Ik wou net zeggen, vroeger was dikzijn volgens mij ook meer iets voor de rijkere mensen.. Net zoals de witte huid, en de zachte handen...quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, roken was vroeger alleen weggelegd voor de rijke mensen.
Dus dat was heel bijzonder en je moest opkijken tegen die mensen.

Yep, helemaal zoals voorspeld gaan de meeste reacties weer over het wellus-nietus dikke schuld eigen bult.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:39 schreef Isabeau het volgende:
Column van Seborik op de FP: Dik zijn is een keuze

Best wel zwak. Lui dik varkenquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:10 schreef Rewimo het volgende:
En ik ga maar eens een boterham maken denk ikTwee weken niet eten zie ik niet zo zitten als jullie het niet erg vinden. Zwak hè?

quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:28 schreef Sjeen het volgende:
www.4daagse.nl
![]()
Ik mag nieuwe schoenen gaan kopen![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |