quote:facts:
-Xbox word heeeeel slecht verkocht waarschijnlijk gaat hij over een halfjaar van de markt af
-Gamecube is een console met heel veel platform spellen (rayman 1 , 2 en 3 en dat soort spellen )en met vbeel exclusieve spellen (zelda,mario,mario kart etc.)
-gamecube is zow goedkoop omdat de spellen slecht verkocht worden en denken dat wanneer ze de gamecube verlagen dat er dan meer spellen verkocht worden
-Xbox maakt DVDees onleesbaar
-vecht spellen op de gamecube bevatten geen geweld omdat de console spelciaal voor kindewren is .
-2006/2007 kom PS 3 uit
Roi's eerste topicquote:Op zaterdag 26 oktober 2002 12:51 schreef BMH het volgende:
sorry, niet gezien... ben ook nog maar n00b op dit forum![]()
als je hekel hebt aan xbox, dan ik dit helaas niet de plek waar je zijn moet.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:46 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Eerste keer dat ik hier ben, is dit niet zo'n topic waarbij iedereen elkaar probeert te bashen van:
Die is beter............Nee die.................Nee die.
Want die heeft betere blablablablabla enz.enz.enz. blabla?
Bah, ik heb gewoon alle consoles
Alhoewel ik een beetje een hekel heb gekregen aan de XBOX.....dus heb de 360 niet
Doh dan heb ik niet alle consoles.........
quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:53 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Oh.....ok naja mzzl
Wij worden vriendjesquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:46 schreef Ragus_Hermilion het volgende:Alhoewel ik een beetje een hekel heb gekregen aan de XBOX.....dus heb de 360 niet
14.gifquote:Frozen
This account has been frozen and cannot be used for playing. Please add a payment below to reactivate this account.
Ga bier drinken in de stadquote:
Ik ga vandaag ook niet, gister was te laat in combinatie met de tijd waarop ik vandaag moest opstaanquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:24 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat heb ik gister ook al gedaan.
Ik zou vandaag wel kunnen maar ik heb geen zin om weer veel geld uit te gaan geven.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga vandaag ook niet, gister was te laat in combinatie met de tijd waarop ik vandaag moest opstaan
Ik wacht ff tot mn huisgenootje terug is van dr pa en dan ga ik wel ff film kijken met r en dan zie ik wel wat ik ga doen verder.
U kunt het niet laten he, kleine belhamel.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:07 schreef Chanty87 het volgende:
^ Wij mogen naar Parijs over anderhalve week ook niks meenemen qua wiet of alcohol, maarja MBO hè
en 's avonds waren die lui lachend jouw nederwiet aan het rokenquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:10 schreef Roi het volgende:
Ik was betrapt op wiet meenemen naar mijn werkweek met een paar vrienden, iemand had ons genaait
Dag gezond nederwiet
Ik had geen wiet mee naar de Ardennen, gingen uiteindelijk maar banaan roken.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:10 schreef Roi het volgende:
Ik was betrapt op wiet meenemen naar mijn werkweek met een paar vrienden, iemand had ons genaait
Dag gezond nederwiet
Best triest eigenlijk, ik heb die bananensliertjes op mijn bureau laten drogen, heeft mijn moeder ze weggegooitquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
gingen uiteindelijk maar banaan roken.
Mijn moeder komt alleen op mijn kamer om schone was te brengen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:52 schreef capibar het volgende:
[..]
Best triest eigenlijk, ik heb die bananensliertjes op mijn bureau laten drogen, heeft mijn moeder ze weggegooit.
Die dingen zuigen ook.quote:Maargoed, ik zat daarnet in de auto, zegt het navigatiesysteem: "na 200 meter links afslaan, en dan linksafslaan".
Mijn moeder komt hooguit eens per 3 maanden op mijn kamerquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mijn moeder komt alleen op mijn kamer om schone was te brengen.Slingeren overal wietzakjes enzo.
Bij mij duurt dat nog 4 maanden.quote:Op zondag 9 april 2006 00:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mijn moeder komt hooguit eens per 3 maanden op mijn kamer
Die van mij ook, maar ik lag om 2 uur nog weg te rotten in mijn nest....quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mijn moeder komt alleen op mijn kamer om schone was te brengen.Slingeren overal wietzakjes enzo.
[..]
Ik heb net een literfles cola op, ik zit nu echt te stuiteren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111quote:Op zondag 9 april 2006 00:52 schreef taart het volgende:
ik ga slapen, ik ben moe, ik sluit mijn beide oogjes toe
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
van zo'n klein beetje cafeïne alquote:Op zondag 9 april 2006 01:04 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik heb net een literfles cola op, ik zit nu echt te stuiteren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
Anders stap je even niet met het verkeerde been uit bedquote:Op zondag 9 april 2006 11:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Anders word je even niet zo vrolijk wakker.
Nou volgens mij hadden de leraren die achterbleven wel een leuke pauze in de lerarenkamerquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en 's avonds waren die lui lachend jouw nederwiet aan het roken
I knooow. Maar er zal vast wel een pauper zijn die het voor de rest verneukt, en ik heb al een idee wie. Wigger (oerhollands lichtblond ventje in Karl Kani outfitsquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:09 schreef capibar het volgende:
[..]
U kunt het niet laten he, kleine belhamel.![]()
Chanty, als de franse douane/gendarmerie je pakt met een kilo wiet op zak ben je wel eventjes mooi de lul.
daar is bijna iedereen wel eens geweest met schoolquote:Op zondag 9 april 2006 12:58 schreef pkwarts het volgende:
Capibar komt naar Austerlitz?Dat is...dichtbij enz
Wij moesten er alleen naartoe fietsenquote:Op zondag 9 april 2006 13:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
daar is bijna iedereen wel eens geweest met school
Gezellige buurvrouw 14.gif hehequote:Op zondag 9 april 2006 13:47 schreef Laniboekje het volgende:
Hallo beste GAM SC'ertjes van me. Het is vandaag een goede dag en daar ga ik van genieten ook. Ik ga dus eerst even mijn buurjongetjes een knal verkopen omdat ze de sociale sfeer verpesten door elkaar heel asociaal in elkaar te rammen.
![]()
Jij zou ook wel een knal van mij willen hebben hoorquote:
Hehe je slaat als een wijf dus ik zou het niet erg vindenquote:Op zondag 9 april 2006 13:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Jij zou ook wel een knal van mij willen hebben hoorMaar Roy is eerst, want die wordt al officieel mijn buurman en die mag dan ook als eerste een knal op zijn kanus krijgen.
![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 13:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hehe je slaat als een wijf dus ik zou het niet erg vinden
erm nee want ik zou je niet terug slaan maar gaan lachen hehequote:Op zondag 9 april 2006 13:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, wordt een bitchfight dan.
quote:Op zondag 9 april 2006 13:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
erm nee want ik zou je niet terug slaan maar gaan lachen hehe
hehe is goed 14.gifquote:Op zondag 9 april 2006 13:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Zullen we dan nog wel eens meemaken dan ...![]()
vergeet je knuppel nietquote:
Cafeine i.c.m. suiker.quote:Op zondag 9 april 2006 09:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
van zo'n klein beetje cafeïne al, ik moet meestal 6 koppen sterke zwarte koffie drinken voor ik enigzins het echt merk. Literfles cola merk ik nooit iets van.
Oh, Goedemorgen![]()
Dan versterk ik Lani wel, want volgens bronnen sla ik als een kerelquote:Op zondag 9 april 2006 13:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hehe je slaat als een wijf dus ik zou het niet erg vinden
quote:Op zondag 9 april 2006 14:36 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
want volgens bronnen sla ik als een kerel![]()
![]()
Hij is tof hequote:Op zondag 9 april 2006 15:16 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik herken je helemaal niet meer met die avatar!
dan ga ik jullie allebei uitlachen!quote:Op zondag 9 april 2006 14:36 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dan versterk ik Lani wel, want volgens bronnen sla ik als een kerel![]()
![]()
Hoe GD huilend als een klein meisje op de grond ligt nadat ie door mij gevloerd is en Lani nog ff flink op 'm intrapt? Wat dacht jij danquote:
Pleasequote:Op zondag 9 april 2006 17:57 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hoe GD huilend als een klein meisje op de grond ligt nadat ie door mij gevloerd is en Lani nog ff flink op 'm intrapt? Wat dacht jij dan [afbeelding]
Moet jij eens opletten!quote:Op zondag 9 april 2006 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PleaseGdemon is ninja, jullie raken m nog niet eens.
Hoor datquote:Op zondag 9 april 2006 18:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dank jeMaar het is niet echt een verrassing he
Ik wil meer tegenstand in de competitie
Niets van gemerkt, overigens, een beetje tegenstander houdt het een hele competitie vol, niet maar 80% ofzoquote:Op zondag 9 april 2006 18:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoor dat![]()
Tot een paar weken geleden zat Feyenoord nog elke week bij psv in de nek te hijgen
En zo is het maar netquote:Op zondag 9 april 2006 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PleaseGdemon is ninja, jullie raken m nog niet eens.
Ja hallo, wij hadden opeens Aerts op doel, wat wil jequote:Op zondag 9 april 2006 18:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niets van gemerkt, overigens, een beetje tegenstander houdt het een hele competitie vol, niet maar 80% ofzo
die arme jongen.quote:Op zondag 9 april 2006 18:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja hallo, wij hadden opeens Aerts op doel, wat wil je![]()
Ja, heel kut voor hem, maar toch.quote:
Feyenoord moet woensdag nog tegen PSV.quote:Op zondag 9 april 2006 19:28 schreef mordradead het volgende:
Groningen gelijk FTW, 4 punten dit seizoen tegen psv... er is geen ploeg die 2x tegen psv heeft gewonnen toch? Dan zijn ze best goed... iig feli Roy en Lani
En daarom laat ik mij ook niet verassenquote:Op zondag 9 april 2006 20:01 schreef Laniboekje het volgende:
Chanty![]()
Ik wist dat ik op je kon rekenen!
Kijk, GD doet nu wel allemaal stoer enzo.. maar van een suprise-attack heeft hij echt niet terug.
![]()
Puhhhlease, ik weet heus wel een aantal momenten waarop ik je kan verrassen met een aanval hoor.quote:Op zondag 9 april 2006 20:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En daarom laat ik mij ook niet verassen
hehe je weet geeneens hoe ik eruit ziequote:Op zondag 9 april 2006 20:04 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Puhhhlease, ik weet heus wel een aantal momenten waarop ik je kan verrassen met een aanval hoor.
Ikweetwaarjebedslaapt!quote:Op zondag 9 april 2006 20:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hehe je weet geeneens hoe ik eruit zie
Nee dan moet je een tik extra gevenquote:Op zondag 9 april 2006 20:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ikweetwaarjebedslaapt!
EDIT: En oh, als ik de verkeerde te pakken heb dan excuseer ik me wel tegenover je broer
Hij vindt dat lekker?quote:
leren voor tentamensquote:
nee ik gun hem die tikkenquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 00:43 schreef Roi het volgende:
Kut, zo laat
Winner is me!quote:Op maandag 10 april 2006 00:43 schreef Roi het volgende:
Kut, zo laat
Ik wel 6quote:Op maandag 10 april 2006 09:06 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik heb vandaag maar 2 uurtjes les.
Jaa ik weet het Berniequote:Op maandag 10 april 2006 09:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat fijn dat je dat even hier vermeld![]()
Vast wel. Ooitquote:Op maandag 10 april 2006 09:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jaa ik weet het Bernie. Wanneer gaan we samen bier drinken in zwollywood dan
![]()
![]()
Jij moet helemaal je bek houden kutmac gebruikerquote:
Tenminste beter dan een klotenpcquote:Op maandag 10 april 2006 11:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je bek houden kutmac gebruiker![]()
Mijn ritme de komende weken zal iets verschuiven aangezien ik alleen in de middag college hebquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 12:37 schreef MMaRsu het volgende:
Jaaa Gamedemon, je moet het zelf gezellig maken
Ik weet zeker dat als Laniboekje of chanty hier beginnen te posten dat het dan EN druk, EN gezellig is want dan gaat iedereen lief doen ineens, neppe relusers dat jullie er rondlopenquote:Op maandag 10 april 2006 12:37 schreef MMaRsu het volgende:
Jaaa Gamedemon, je moet het zelf gezellig maken
kerel jij baggert ook haast niet meer he sinds je laatste ban?quote:Op maandag 10 april 2006 12:46 schreef mordradead het volgende:
Ik ken wel een aantal figuren die daar lieflijk aan meedoet ja, overigens was ik laatst nog te vinden in Zwollywood
quote:Op maandag 10 april 2006 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als Laniboekje of chanty hier beginnen te posten dat het dan EN druk, EN gezellig is want dan gaat iedereen lief doen ineens, neppe relusersstel wanhopige pubers dat jullie er rondlopen
Ik zit ook niet meer zoveel op Fokquote:Op maandag 10 april 2006 12:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kerel jij baggert ook haast niet meer he sinds je laatste ban?
ah kijk jij bent wel een reluserquote:
Sorry ik weet niet hoe ik moet baggeren, alles wat ik post is kwaliteit.quote:Op maandag 10 april 2006 12:51 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik zit ook niet meer zoveel op Fokmaar we kunnen wel weer een keertje: "Ouderwets gezellig" gaan baggeren.
Ik weet het trouwens ook niet want ook ik ben een kwaliteitsuser.quote:Op maandag 10 april 2006 12:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Sorry ik weet niet hoe ik moet baggeren, alles wat ik post is kwaliteit.
en mocht het bagger zijn dan is het tenminste kwaliteitsbaggerquote:Op maandag 10 april 2006 12:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Sorry ik weet niet hoe ik moet baggeren, alles wat ik post is kwaliteit.
Kijk jij snapt het!quote:Op maandag 10 april 2006 12:53 schreef Tain het volgende:
[..]
en mocht het bagger zijn dan is het tenminste kwaliteitsbagger
Zeg wanneer ga je weer eens rellen? word wel weer tijd vind je niet?quote:
idd wordt wel is een keer tijdquote:Op maandag 10 april 2006 12:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Zeg wanneer ga je weer eens rellen? word wel weer tijd vind je niet?
quote:Op maandag 10 april 2006 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
goed ga jij maar een rel maken, dan lees ik het vanavond wel, ik ga er weer vandoor
Puik begin:quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan het helaas ook niet gezellig maken, want ik moet naar college
ik ben nog op schoolquote:Op maandag 10 april 2006 13:30 schreef mordradead het volgende:
[..]
Dat waren 6 korte uurtjes Bernie.
quote:Op maandag 10 april 2006 13:48 schreef mordradead het volgende:
Was het net gezellig komen die breezers weer
niets persoonlijks ik probeer enkel een rel op te starten heur om onze kwaliteitsvrienden Tain en Gamedemon tevreden te houden
4 minuten maxquote:Op maandag 10 april 2006 13:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
M44r J3 W33tt T0cH, 1K b3N 33N ZuG4B33b!
Je wilt niet weten hoe lang ik erover heb gedaan om bovenstaand zinnetje te typen
IK BEN GEEN BREEZER GOFTERDOMME!!!!!111quote:Op maandag 10 april 2006 13:48 schreef mordradead het volgende:
Was het net gezellig komen die breezers weer
niets persoonlijks ik probeer enkel een rel op te starten heur om onze kwaliteitsvrienden Tain en Gamedemon tevreden te houden
jaquote:Op maandag 10 april 2006 14:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
IK BEN GEEN BREEZER GOFTERDOMME!!!!!111
Iddquote:Op maandag 10 april 2006 14:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
IK BEN GEEN BREEZER GOFTERDOMME!!!!!111
Albert Heijn is kwaliteit.quote:Op maandag 10 april 2006 14:09 schreef Laniboekje het volgende:
Albert Heijn Farmer Salade op een zacht wit broodje is lekker
quote:Op maandag 10 april 2006 13:00 schreef mordradead het volgende:
[..]
Puik begin:
[afbeelding]
"If you is not teh one to stop I is prepared to ice you!1!!!!
quote:Op maandag 10 april 2006 13:00 schreef mordradead het volgende:
[..]
Puik begin:
[afbeelding]
"If you is not teh one to stop I is prepared to ice you!1!!!!
Ik vond hem keitof.quote:
Idd, je zou natuurlijk ook posts kunnen editten ipv slotjes te zettenquote:Op maandag 10 april 2006 16:40 schreef peristilius het volgende:
Hey, je moet toch iets als je eigenlijk een scheikunde tentamen moet leren. 14.gif
Jij zuigt in rellen makenquote:Op maandag 10 april 2006 16:43 schreef peristilius het volgende:
Okee, ik houd al op.
Jullie zijn saaaai.
Mja, ik vind 'rellen' ook nooit tof, altijd aanstellerig gedoe.quote:
Blabla, wanneer krijg je Dragon Quest VIII binnen?quote:Op maandag 10 april 2006 18:46 schreef Gamedemon het volgende:
peristilius je sucked pauper
en met halo suck je ook
hehehequote:Op maandag 10 april 2006 18:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
Blabla, wanneer krijg je Dragon Quest VIII binnen?
Beter dat je hem niet leuk vindt, anders moet ik hem zelf nog bij play gaan bestellen.
Welke grapjas was dat?quote:You are receiving this email because your photobucket user information was
requested. If you did not request this information, it is because somebody else
entered your username and it was probably an innocent mistake. Here is your
photobucket user information.
Douwe Egberts, kom opquote:Op maandag 10 april 2006 20:56 schreef Roi het volgende:
Douwe is dat een vaak gebruikte Friese naam ?
En Douwe Terpstra.quote:
Hoe is het met je broer, zijn penis moest er af vandaagquote:
Ja, dat hoorde ik dus pas vandaag, ik dacht dat je eerst een grapje maakte.quote:Op maandag 10 april 2006 21:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoe is het met je broer, zijn penis moest er af vandaag
Wel grappig dat ik dit eerder wist dan jijquote:Op maandag 10 april 2006 21:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik dus pas vandaag, ik dacht dat je eerst een grapje maakte.
Die pik () had mij gewoon niets verteld!
Maar volgens mij gaat het wel goed met hem...
De hele wereld wist het eerder dan ik, volgens mij wist mijn vader het nog niet eens.quote:Op maandag 10 april 2006 21:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Wel grappig dat ik dit eerder wist dan jij
Niet zijn hele pik.quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 21:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
De hele wereld wist het eerder dan ik, volgens mij wist mijn vader het nog niet eens.
Dat kan zowieso welquote:Op maandag 10 april 2006 21:20 schreef capibar het volgende:
Moet je een keer een tennisbal in zijn kruis gooien.
Kan je lachen.
Oh?quote:Op maandag 10 april 2006 21:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat kan zowieso wel
Had ik ook bij peri gedaan tijdens de crewmeet( maar dat was een steen )
Nortonquote:Op maandag 10 april 2006 21:37 schreef Chanty87 het volgende:
* Chanty87 heeft zojuist Windoos XP weer opnieuw geïnstalleerd! Na anderhalf jaar trouwe dienst mocht ie van mij weleens een flinke opruimbeurt. Nadeel alleen is dat ik nu alle programma's opnieuw mag installeren maargoed. En ohja, Norton zuigt.
Nee tuurlijk niet, ik heb wel een joint met hem gerooktquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 21:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NortonSerieus, zo'n goeie software. Dat Internet Security 2006, heerlijk programma!
quote:Op maandag 10 april 2006 21:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NortonSerieus, zo'n goeie software. Dat Internet Security 2006, heerlijk programma!
De perfecte moord moet je alleen niet plegen op iemand met wie je een connectie hebt maar met een wild vreemde zo uitgekozen ergens bij een benzine station ofzoquote:Op maandag 10 april 2006 22:48 schreef Laniboekje het volgende:
Zo, ik heb mijn dosis CSI ook weer gehad. Als ik nog meer van die series blijf volgen kan ik binnenkort echt de 'perfect murder' gaan uitvoeren.
Je kan mt iemand anders afspreken die iemand wilt vermoorden dat je zijn target vermoordt, als diegene jouw target vermoordt.quote:Op maandag 10 april 2006 22:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
De perfecte moord moet je alleen niet plegen op iemand met wie je een connectie hebt maar met een wild vreemde zo uitgekozen ergens bij een benzine station ofzo
uhhuhquote:
Of je laat je slachtoffer een briefje schrijven van "hallo. ik ben naar Nieuw-Zeeland. doei." en dan gewoon laten 'verdwijnen' .quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:05 schreef MMaRsu het volgende:
Als je iemand vermoord moet je zorgen dat je het in een ander land doet, en geen sporen achterlaat
Ow en zeggen dat je daar op vakantie was, in een heel andere plaats in een hotel zitten, en geen connectie hebben met het slachtoffer
Ben je bang voor de dokter?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:24 schreef capibar het volgende:
Ik moet morgen trouwens naar de dokter voor eczeem, maar dat is allang over.
De afspraak was donderdag gemaakt.
Hehe, ik heb sinds mijn vakantie naar Griekenland 2 jaar geleden continu last van exceem, eens per 8 maanden langs de huisarts voor nieuwe tube zalf en ik kan er weer tegenaan. Geen idee waarom het telkens weer komt opzetten en dan weer verdwijnt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:24 schreef capibar het volgende:
Ik moet morgen trouwens naar de dokter voor eczeem, maar dat is allang over.
De afspraak was donderdag gemaakt.
Bij welke opleiding?quote:Op dinsdag 11 april 2006 07:17 schreef King_of_cubes het volgende:
Kut tijdstip.En zometeen een kut meeloopdag van 9:00 tot 15:00
Wat is er morgenquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:24 schreef Roi het volgende:
Morge!
1 mod is zijn piemelloze broer aan het uitlachen, de ander is oblivion aan het gamen, de ander is een PSP aan het kopenquote:
de oblivion gamende mod was op MSNquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
1 mod is zijn piemelloze broer aan het uitlachen, de ander is oblivion aan het gamen, de ander is een PSP aan het kopen
ah. ik spreek em altijd op IRC ik heb zijn msn niet en deze stink IEquote:
hehe ik had em anoniem gedaan, je kan niet weten dat ik et was!!!quote:
Grote voorjaarsschoonmaakquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb mn kledingkast uitgeruimd, alle kapotte en ouwe kleding die ik niet meer aandeed weggedaan: 1,5 vuilniszakKwam ook nog shirts tegen die nog hun label hadden
Nu de rest van de kast opruimen, heerlijk zo'n lenteschoonmaak
Ik?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:55 schreef mordradead het volgende:
School, gamen, school, niks.
en die Bernie dan?
Ben je in Utrecht en dan kom je geeneens langsquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:54 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ben vandaag in Utrecht geweest, het hoogtepunt was toch wel een hele knappe politieagent in actie![]()
![]()
Wat hebben alle andere GAM SC'ertjes allemaal gedaan?
Ik dacht er nog aan! Maar ik weet niet waar je werkt. Heb wel een berichtje voor GameDemon achtergelaten, moet hij gaan zoekenquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Ben je in Utrecht en dan kom je geeneens langs
Stoer.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik?
Overleven, zoals elke dag in de week![]()
Een beetje naar school geweest enzo dus![]()
Ga je m ook nog posten?quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:24 schreef Chanty87 het volgende:
Whoeiii, ik ben goed bezig qua tekeningen mènHeb net nog een karikatuur van m'n zus als praatgrage koningin getekent, ze kan namelijk d'r klep niet houden, zeker niet tijdens het eten. (en dan raar opkijken als wij steeds eerder klaar zijn met eten
)
Wat hij zegt.quote:
Tis ook vrij slecht vindbaarquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik dacht er nog aan! Maar ik weet niet waar je werkt. Heb wel een berichtje voor GameDemon achtergelaten, moet hij gaan zoeken![]()
Erm nee vrij makkelijk eigenlijk, ik parkeer mijn fiets altijd voor je deurquote:
Hihi.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Erm nee vrij makkelijk eigenlijk, ik parkeer mijn fiets altijd voor je deur
We zijn verhuisd he naar een ander kantoor, wel vlakbij de oude lokatie maar dit is best kut vindbaar als je hier voor het eerst heen moetquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Erm nee vrij makkelijk eigenlijk, ik parkeer mijn fiets altijd voor je deur
Welke bios?quote:Op woensdag 12 april 2006 09:58 schreef disjfa het volgende:
Gister ook v gezien. In de biosWas leuk.
werken
En dat meld je niet even?quote:Op woensdag 12 april 2006 09:58 schreef Tain het volgende:
[..]
We zijn verhuisd he naar een ander kantoor, wel vlakbij de oude lokatie maar dit is best kut vindbaar als je hier voor het eerst heen moet
quote:Op woensdag 12 april 2006 10:02 schreef Laniboekje het volgende:
E.R. Seizoen 5 is gisteren verzonden, die krijg ik dus vandaag binnen![]()
Ach dat had je vanzelf wel gezien, hangt nog steeds een mooi papiertje op de deur dat we verhuisd zijnquote:Op woensdag 12 april 2006 10:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Welke bios?
En wat verdedigde je mij schattig gister in het linux op xbox topic
[..]
En dat meld je niet even?
Nu dacht ik altijd voor je deur te staan enzo en sta ik daar niet
zo dichtbij kom ik dus ook niet , nu kan ik wel het nieuwe adres opzoeken op die manierquote:Op woensdag 12 april 2006 10:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Ach dat had je vanzelf wel gezien, hangt nog steeds een mooi papiertje op de deur dat we verhuisd zijn
ach lift bij de Peek & Cloppenburg en naar de 2e verdieping gaan en je hebt het gevondenquote:Op woensdag 12 april 2006 10:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zo dichtbij kom ik dus ook niet , nu kan ik wel het nieuwe adres opzoeken op die manier
Ah daar, ja das simpel manquote:Op woensdag 12 april 2006 10:05 schreef Tain het volgende:
[..]
ach lift bij de Peek & Cloppenburg en naar de 2e verdieping gaan en je hebt het gevonden
Dan was ik gisteren wel heeeel dicht bij je in de buurt. Stond praktisch voor je deur.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:05 schreef Tain het volgende:
[..]
ach lift bij de Peek & Cloppenburg en naar de 2e verdieping gaan en je hebt het gevonden
Je moest is weten hoeveel mensen het dus niet kunnen vindenquote:
Lift bij peek...zo moeilijk is dat niet? Vredenburg oplopen, naar rechts kijken en er staat een vrij groot logo , dan even naar een lift zoekenquote:Op woensdag 12 april 2006 10:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Je moest is weten hoeveel mensen het dus niet kunnen vinden
Je moet ook naar een wit hekje zoeken he?quote:Op woensdag 12 april 2006 10:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Lift bij peek...zo moeilijk is dat niet? Vredenburg oplopen, naar rechts kijken en er staat een vrij groot logo , dan even naar een lift zoekenmoeilijk is het niet
Ik kom zo in de stad ik ga gelijk kijken
met dat witte hekje het, bedoel je daar dat hekje dat bij die trappen zit bij de gracht naar beneden? gister ook al zitten kijken omw naar de bios, dat waren de enige hekjes die ik zo snel kon vindenquote:Op woensdag 12 april 2006 10:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je moet ook naar een wit hekje zoeken he?![]()
Ik ga niks zeggen, zoeken zul je! Wel langs de grachten en in de buurt van klompenquote:Op woensdag 12 april 2006 10:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
met dat witte hekje het, bedoel je daar dat hekje dat bij die trappen zit bij de gracht naar beneden? gister ook al zitten kijken omw naar de bios, dat waren de enige hekjes die ik zo snel kon vinden
een wit hekje zoeken in het centrum van utrechtquote:Op woensdag 12 april 2006 10:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je moet ook naar een wit hekje zoeken he?![]()
ik krijg hoofdpijn van die klompenquote:Op woensdag 12 april 2006 10:10 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ga niks zeggen, zoeken zul je! Wel langs de grachten en in de buurt van klompen![]()
Daarom!quote:Op woensdag 12 april 2006 10:10 schreef Tain het volgende:
[..]
een wit hekje zoeken in het centrum van utrecht
Nice, dan is de missie geluktquote:Op woensdag 12 april 2006 10:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik krijg hoofdpijn van die klompenik weet eeeeecht niet wat je ermee bedoelt
Speld in een hooiberg enzoquote:Op woensdag 12 april 2006 10:10 schreef Tain het volgende:
[..]
een wit hekje zoeken in het centrum van utrecht
Witte tuinhekjesquote:
Niet teruglezen danquote:Op woensdag 12 april 2006 11:44 schreef MMaRsu het volgende:
Witte hekjes?
Ik heb wat gemist volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |