quote:facts:
-Xbox word heeeeel slecht verkocht waarschijnlijk gaat hij over een halfjaar van de markt af
-Gamecube is een console met heel veel platform spellen (rayman 1 , 2 en 3 en dat soort spellen )en met vbeel exclusieve spellen (zelda,mario,mario kart etc.)
-gamecube is zow goedkoop omdat de spellen slecht verkocht worden en denken dat wanneer ze de gamecube verlagen dat er dan meer spellen verkocht worden
-Xbox maakt DVDees onleesbaar
-vecht spellen op de gamecube bevatten geen geweld omdat de console spelciaal voor kindewren is .
-2006/2007 kom PS 3 uit
Roi's eerste topicquote:Op zaterdag 26 oktober 2002 12:51 schreef BMH het volgende:
sorry, niet gezien... ben ook nog maar n00b op dit forum![]()
als je hekel hebt aan xbox, dan ik dit helaas niet de plek waar je zijn moet.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:46 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Eerste keer dat ik hier ben, is dit niet zo'n topic waarbij iedereen elkaar probeert te bashen van:
Die is beter............Nee die.................Nee die.
Want die heeft betere blablablablabla enz.enz.enz. blabla?
Bah, ik heb gewoon alle consoles
Alhoewel ik een beetje een hekel heb gekregen aan de XBOX.....dus heb de 360 niet
Doh dan heb ik niet alle consoles.........
quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:53 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Oh.....ok naja mzzl
Wij worden vriendjesquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:46 schreef Ragus_Hermilion het volgende:Alhoewel ik een beetje een hekel heb gekregen aan de XBOX.....dus heb de 360 niet
14.gifquote:Frozen
This account has been frozen and cannot be used for playing. Please add a payment below to reactivate this account.
Ga bier drinken in de stadquote:
Ik ga vandaag ook niet, gister was te laat in combinatie met de tijd waarop ik vandaag moest opstaanquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:24 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat heb ik gister ook al gedaan.
Ik zou vandaag wel kunnen maar ik heb geen zin om weer veel geld uit te gaan geven.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga vandaag ook niet, gister was te laat in combinatie met de tijd waarop ik vandaag moest opstaan
Ik wacht ff tot mn huisgenootje terug is van dr pa en dan ga ik wel ff film kijken met r en dan zie ik wel wat ik ga doen verder.
U kunt het niet laten he, kleine belhamel.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:07 schreef Chanty87 het volgende:
^ Wij mogen naar Parijs over anderhalve week ook niks meenemen qua wiet of alcohol, maarja MBO hè
en 's avonds waren die lui lachend jouw nederwiet aan het rokenquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:10 schreef Roi het volgende:
Ik was betrapt op wiet meenemen naar mijn werkweek met een paar vrienden, iemand had ons genaait
Dag gezond nederwiet
Ik had geen wiet mee naar de Ardennen, gingen uiteindelijk maar banaan roken.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:10 schreef Roi het volgende:
Ik was betrapt op wiet meenemen naar mijn werkweek met een paar vrienden, iemand had ons genaait
Dag gezond nederwiet
Best triest eigenlijk, ik heb die bananensliertjes op mijn bureau laten drogen, heeft mijn moeder ze weggegooitquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
gingen uiteindelijk maar banaan roken.
Mijn moeder komt alleen op mijn kamer om schone was te brengen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:52 schreef capibar het volgende:
[..]
Best triest eigenlijk, ik heb die bananensliertjes op mijn bureau laten drogen, heeft mijn moeder ze weggegooit.
Die dingen zuigen ook.quote:Maargoed, ik zat daarnet in de auto, zegt het navigatiesysteem: "na 200 meter links afslaan, en dan linksafslaan".
Mijn moeder komt hooguit eens per 3 maanden op mijn kamerquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mijn moeder komt alleen op mijn kamer om schone was te brengen.Slingeren overal wietzakjes enzo.
Bij mij duurt dat nog 4 maanden.quote:Op zondag 9 april 2006 00:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mijn moeder komt hooguit eens per 3 maanden op mijn kamer
Die van mij ook, maar ik lag om 2 uur nog weg te rotten in mijn nest....quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mijn moeder komt alleen op mijn kamer om schone was te brengen.Slingeren overal wietzakjes enzo.
[..]
Ik heb net een literfles cola op, ik zit nu echt te stuiteren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111quote:Op zondag 9 april 2006 00:52 schreef taart het volgende:
ik ga slapen, ik ben moe, ik sluit mijn beide oogjes toe
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
van zo'n klein beetje cafeïne alquote:Op zondag 9 april 2006 01:04 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik heb net een literfles cola op, ik zit nu echt te stuiteren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
Anders stap je even niet met het verkeerde been uit bedquote:Op zondag 9 april 2006 11:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Anders word je even niet zo vrolijk wakker.
Nou volgens mij hadden de leraren die achterbleven wel een leuke pauze in de lerarenkamerquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en 's avonds waren die lui lachend jouw nederwiet aan het roken
I knooow. Maar er zal vast wel een pauper zijn die het voor de rest verneukt, en ik heb al een idee wie. Wigger (oerhollands lichtblond ventje in Karl Kani outfitsquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:09 schreef capibar het volgende:
[..]
U kunt het niet laten he, kleine belhamel.![]()
Chanty, als de franse douane/gendarmerie je pakt met een kilo wiet op zak ben je wel eventjes mooi de lul.
daar is bijna iedereen wel eens geweest met schoolquote:Op zondag 9 april 2006 12:58 schreef pkwarts het volgende:
Capibar komt naar Austerlitz?Dat is...dichtbij enz
Wij moesten er alleen naartoe fietsenquote:Op zondag 9 april 2006 13:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
daar is bijna iedereen wel eens geweest met school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |