mss gaat het niet om het modden maar om waar hij een xbox-usb kabel vandaan haalt?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:14 schreef Gamedemon het volgende:
Modden mag hier zoiezo niet besproken worden dus je zult het ergens anders moeten proberen denk ik, Slotje dus
Dat mag wel maar dan moet ik hem doorverwijzen naar : [Xbox] Deel 141 - Maximale gfx met Blackquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:22 schreef the_jasper het volgende:
[..]
mss gaat het niet om het modden maar om waar hij een xbox-usb kabel vandaan haalt?![]()
je kan er dan ook een keyboard ofzo op aansluiten
FOK! Games & Consoles - Huisregels [3-2006] <--- De Faq van gam , ik quote :quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:22 schreef the_jasper het volgende:
[..]
en modden van de xbox is in principe niet illegaal
Dus alles wat ook maar iets met modden te maken heeft mag nietquote:Het bespreken van warez en alles wat ermee te maken heeft is niet toegestaan op Fok! (hieronder vallen ook emulators, modchips, abandonwarez etc.).
Probeer je nou gewoon dit topic om zeep te helpen, of de topicstarter te helpen, get a lifequote:Op dinsdag 11 april 2006 12:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
FOK! Games & Consoles - Huisregels [3-2006] <--- De Faq van gam , ik quote :
[..]
Dus alles wat ook maar iets met modden te maken heeft mag niet
Dus als iemand aankomt met ik was vorige week bij de bank en nu zat ik te denken hoe ik de kluis wou kraken. Kunnen jullie me helpen dan moeten we ook helpenquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:37 schreef soco_cola het volgende:
[..]
Probeer je nou gewoon dit topic om zeep te helpen, of de topicstarter te helpen, get a life
Beetje van beiden.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:37 schreef soco_cola het volgende:
[..]
Probeer je nou gewoon dit topic om zeep te helpen, of de topicstarter te helpen, get a life
ik had er eentje voor 3,50 op ebayquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:48 schreef kareltje_de_grote het volgende:
http://www.divineo.co.uk/cgi-bin/div-uk/xb-xbusb
betrouwbare shop, ik bestel er ook wel eens wat dingetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |