Wat ben je toch ook vermakelijk, Akje. Je gebruikt immers bitter weinig bronnen en wetenschappelijke argumenten. Net als gelovigen. De doelgroep die jij zo bekritiseert. Volgens mij krijg jij gewoon elke keer een stijve plasser als je het woordje "geestesziek" gebruikt, en zover ik kan zien is dat het enige wat hard wordt gemaakt in jouw reli-topics. Verder zijn ze compleet inhoudsloos. Het zou je sieren als je es een keertje inhoud toevoegt, en getuige je topic van laatst over duurzame energie kun je dat ook nog wel.quote:Op maandag 17 april 2006 18:12 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ze is al lang door de mand gevallen hoor. Ze heeft mij later "compleet geschift" genoemd. En verder kan ik het wel hard maken dat onze stemmenhoorders Paulus en Mohammed geestesziek waren.
Het topic over de omkering van bewijslast vond ik ook wel goed.quote:Op maandag 17 april 2006 21:22 schreef Haushofer het volgende:
Wat ben je toch ook vermakelijk, Akje. Je gebruikt immers bitter weinig bronnen en wetenschappelijke argumenten. Net als gelovigen. De doelgroep die jij zo bekritiseert. Volgens mij krijg jij gewoon elke keer een stijve plasser als je het woordje "geestesziek" gebruikt, en zover ik kan zien is dat het enige wat hard wordt gemaakt in jouw reli-topics. Verder zijn ze compleet inhoudsloos. Het zou je sieren als je es een keertje inhoud toevoegt, en getuige je topic van laatst over duurzame energie kun je dat ook nog wel.
Ach het kunnen natuurlijk ook gewoon de stemmen van God zijn natuurlijk. En wie dat niet gelooft, moet dat natuurlijk eerst bewijzen.quote:Op maandag 17 april 2006 20:56 schreef Alicey het volgende:
Wanneer de aanwezigheid van de kleur groen duidt op gras, uiteraard.
Context lezen is niet jouw sterkste kant, hey? Ik redeneerde op exact dezelfde wijze als jij, en daarop werd jij weer als vanouds furieus. In mijn ogen ben je dan ontzettend hypocriet; zo kinderachtig reageren op een manier van redeneren die je zelf constant gebruikt. Een provocerend woordje gebruiken als vergaarbak voor alles en nog wat.quote:Op maandag 17 april 2006 21:37 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Moet ik me nu alweer een smerige nazi laten noemen![]()
Whatever, gast. Als je daar gelukkig van wordt... maar daarmee geef je nog steeds 0,0 inhoud aan je topics. Heb allang door dat ik er maar beter niet meer in kan reageren.quote:Weet je wat. Ik noem mij profeet en verklaar in een visioen de goddelijke boodschap gehad te hebben dat Paulus en Mohammed geestesziek waren.![]()
De context heb ik weldegelijk gelezen. Ik moest persé mee gaan met jouw redenering dat ik de stemmenhoorders Mohammed en Paulus niet geestesziek mag noemen anders zou ik het niet erg vinden dat jij mij een smerige nazi noemtquote:Op maandag 17 april 2006 21:58 schreef Haushofer het volgende:
[is het goed dat ik jouw dan smerige nazi noem]
Context lezen is niet jouw sterkste kant, hey?
Ik volg alleen maar jouw manier van redeneren.quote:Op maandag 17 april 2006 21:58 schreef Haushofer het volgende:
[als ik nu zeg dat ik een profeet ben, heb je tenminste geen grote bek meer als ik, als profeet, verklaar dat ik van God gehoord heb vernomen dat Paulus en Mohammed geestesziek waren]
Whatever, gast. Als je daar gelukkig van wordt...
Wat heb jij toch een enorme grote smoel. We zijn gewoon in discussie of dat ik de stemmenhoorders Paulus en Mohammed geestesziek mag noemen. Hoe kan dat anders dan het woord geestesziek niet te laten vallen ?quote:Op maandag 17 april 2006 21:22 schreef Haushofer het volgende:
. Volgens mij krijg jij gewoon elke keer een stijve plasser als je het woordje "geestesziek" gebruikt,
Hoe wil je serieus discussieren over iets wat iemand niet vatten kan?quote:Op zondag 23 april 2006 14:03 schreef bagelhole het volgende:
@Doffy, een debat aangaan met iemand die alleen maar kan discusseren over hetgeen hij 'vatten' kan is per definitie al een onbegonnen zaak. Je hebt gelijk! Het is jij die the know-how heeft van de evolutie theory en alle anders denkende zijn per definitie afgeschreven.
Volgens mij wel ja. Wat was je van plan?quote:Op zondag 23 april 2006 14:06 schreef Triggershot het volgende:
Kan een non-crew toevoegingen plaatsten op Fok! Wfl-wiki?
Tafseer en Soenah begrippen.quote:Op zondag 23 april 2006 14:07 schreef Doffy het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Wat was je van plan?
Ik voer een discussie niet om mijn gelijk te halen maar om er iets van op te steken. Mocht een persoon iets niet kunnen vatten dan is een discussie een mooi middel om de ander wat bij te brengen. Het bijbrenge moet overigens niet klakkeloos worden overgenomen. Vanuit de diepte van mij zeg ik; alles wat ik zeg is kul en alleen jij kan de Waarheid weten.quote:Op zondag 23 april 2006 14:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe wil je serieus discussieren over iets wat iemand niet vatten kan?
quote:Op zondag 23 april 2006 14:09 schreef Alicey het volgende:
Iedereen kan op de FOK!Wiki dingen toevoegen of veranderen (Daar is de Wiki juist voor bedoeld). Je hoeft je zelfs niet eens te registreren, al heeft registreren wel het voordeel dat je een volglijst hebt, en je IP-adres verborgen blijft.
Beiden thnxquote:Op zondag 23 april 2006 14:10 schreef Doffy het volgende:
[..]
Leef je uit, wellicht als subcategoriën onder Levensbeschouwing->Islam?
Zolang wat je copy/paste rechtenvrij is wel. Probeer wel zoveel mogelijk de bron te vermelden wanneer je copy/paste.quote:Op zondag 23 april 2006 14:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Beiden thnx
copy/past is toegestaan toch?
Goed ideequote:Op zondag 23 april 2006 14:12 schreef Alicey het volgende:
Misschien ook een idee om andere opzetjes in de Islam categorie uit te breiden?
Oke zal er op lettenquote:Op zondag 23 april 2006 14:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zolang wat je copy/paste rechtenvrij is wel. Probeer wel zoveel mogelijk de bron te vermelden wanneer je copy/paste.
Deleten beschouw ik als een uiterst middel wanneer de hoeveelheid bagger te groot is. Ik edit dus eerst, en na het editen kijk ik of het topic nog leesbaar is met de edits er tussen. In dit geval vond ik dat dat niet het geval was.quote:Op zondag 23 april 2006 17:31 schreef Technicolor het volgende:
Whehe, Alicey. Waarom edit je eerst en delete je daarna de posts? Maakt niet uit verder hoor, ik ben gewoon benieuwd.
Okay, duidelijk.quote:Op zondag 23 april 2006 17:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Deleten beschouw ik als een uiterst middel wanneer de hoeveelheid bagger te groot is. Ik edit dus eerst, en na het editen kijk ik of het topic nog leesbaar is met de edits er tussen. In dit geval vond ik dat dat niet het geval was.
Persoonlijk zie ik dit als uitlokking...quote:Op zondag 23 april 2006 17:52 schreef Alicey het volgende:
[rudeonline]
Licht je experiment eens toe..
Hahaha LOL. Gun die rudeonline om zijn verhaal te doen joh, tis een publiek forum pancake. Snap niet waar jij je zo druk om maakt als jij iets interessants te vertellen heb reageer dan gewoon op het topic of open een new one. Druktemakerquote:Op zondag 23 april 2006 17:55 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik dit als uitlokking...
Ik weet niet wat hij bedoelt met 2 touwen, vandaar dat ik het even vraag. Ik ben niet gewend dat er iets zinnigs uitkomt, maar bij voorbaat al iemand het zwijgen opleggen lijkt me ook niet correct.quote:Op zondag 23 april 2006 17:55 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik dit als uitlokking...
Het touwtjes uitrol gebeuren is hetgeen waardoor rude zelfs in truth niet meer serieus werd genomen...quote:Op zondag 23 april 2006 17:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij bedoelt met 2 touwen, vandaar dat ik het even vraag. Ik ben niet gewend dat er iets zinnigs uitkomt, maar bij voorbaat al iemand het zwijgen opleggen lijkt me ook niet correct.
Hey Alicey das niet bepaald netjes van je. Die jongen probeert zijn verhaal te doen zonder bij mijn weten iemand te beledigen wat jij hier nu wel doet. Ik zeg toch ook niet dat er niets zinnigs uit je moeder kwam tijdens jou geboortequote:Op zondag 23 april 2006 17:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij bedoelt met 2 touwen, vandaar dat ik het even vraag. Ik ben niet gewend dat er iets zinnigs uitkomt, maar bij voorbaat al iemand het zwijgen opleggen lijkt me ook niet correct.
Een topic gaat over een bepaald onderwerp. Jouw idee waarbij iemand in een topic over kanaries het kan gaan hebben over een achterlicht van een fiets is niet het idee waarmee het forum is opgezet.quote:Op zondag 23 april 2006 17:57 schreef bagelhole het volgende:
[..]
Hahaha LOL. Gun die rudeonline om zijn verhaal te doen joh, tis een publiek forum pancake. Snap niet waar jij je zo druk om maakt als jij iets interessants te vertellen heb reageer dan gewoon op het topic of open een new one. Druktemaker
Die jongen doet al 2 jaar zijn verhaal, verandert steeds zijn verhaal, gaat niet op kritiek in, lijkt van elementaire rekenkunde al niets te begrijpen en blijft off-topic gaan. Mijn samenvatting lijkt mij daarmee niet onjuist.quote:Op zondag 23 april 2006 17:58 schreef bagelhole het volgende:
[..]
Hey Alicey das niet bepaald netjes van je. Die jongen probeert zijn verhaal te doen zonder bij mijn weten iemand te beledigen wat jij hier nu wel doet. Ik zeg toch ook niet dat er niets zinnigs uit je moeder kwam tijdens jou geboorte![]()
Hmm iets wat ik gemist heb dus...quote:Op zondag 23 april 2006 17:58 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Het touwtjes uitrol gebeuren is hetgeen waardoor rude zelfs in truth niet meer serieus werd genomen...
Ik had het je graag nader willen toelichten. Helaas is mijn tekst weggehaald..quote:Op zondag 23 april 2006 18:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm iets wat ik gemist heb dus...Nouja, zien we snel genoeg.
Ik mag niet eens on-topic reageren. Heb jij een persoonlijk probleem met mij?quote:Op zondag 23 april 2006 19:38 schreef Doffy het volgende:
Nou je komt vast niet met metingen en bewijzen aan, dunkt me. Eerder het zoveelste stuk gelul over touw, of doperwtjes, of weet ik veel - iets volkomen irrelevants.
Nee hoor, uitsluitend een inhoudelijk probleem. Dat is de reden dat je nog niet uit WFL geband bentquote:Op maandag 24 april 2006 09:52 schreef rudeonline het volgende:
Ik mag niet eens on-topic reageren. Heb jij een persoonlijk probleem met mij?
Het lijkt mij beter als jij eens een boek leest over de onderwerpen waar je een mening over wilt verkondigen.quote:Misschien moeten we er eens over praten.
Zoals al eerder gezegd, het enige wat we van jou nog accepteren zijn bewijzen en geverifieerde experimenten. Dus niet het zoveelste geblaat over stukken touw.quote:Als ik met mijn proef met het touw kom en hem zelfs nog verder kan uitbreiden dat jij hem ook snapt sta je dat niet eens toe.
Helaas, mijn geest zweeft immer over de waterenquote:Op maandag 24 april 2006 11:32 schreef rudeonline het volgende:
En waarom dreig je mijn topic op slot te gooien over bewustzijn en wetenschap? Er waren een aantal users die wel nuttige dingen zeiden. Jij bleef daar verre van. Misschien kun jij beter uit mijn topic verdwijnen zodat het inderdaad ergens inhoudelijk over kan gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |