Je weet niet dat een signature niet meer dan 250 tekens mag bevatten ?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ja nogal logisch dat jij dat vindt. Maar het even doorlinken naar de oorspronkelijke post kost weinig moeite, doet jou niets tekort, en is voor anderen wel een stuk helderder. Let wel: voor jou zelf heeft het geen enkel gevolg, dus er is eigenlijk geen enkele reden om niet op mijn verzoek in te gaan. De enige reden die ik zou kunnen bedenken is dat je me een beetje zou willen treiteren.
Misschien wel met 90 % van de posts op wfl, zeker die van streepjescodequote:
Het betreft een post in FB. Verder vind ik het helemaal niet zo interessant hoe je genoemd word.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:40 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Misschien wel met 90 % van de posts op wfl, zeker die van streepjescode![]()
Het gaat mij er niet om wat jij interessant vind.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:47 schreef Alicey het volgende:
Het betreft een post in FB. Verder vind ik het helemaal niet zo interessant hoe je genoemd word.
Mij als moderator van WFL wel voor wat er in mijn feedback-topic wordt gepost.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:02 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om wat jij interessant vind.![]()
Sie sind ja ein bichgen schweinerei zu spielen hier im WFL, Herr Akkkersloot. Könten Sie ihre Mutter nicht etteren, oder was. Weg, sage ich ihr. Und bleiben Sie wegquote:Op maandag 8 mei 2006 20:02 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om wat jij interessant vind.![]()
Ben jij dat met die smerige-nazi post in mijn topic over besteed-je-tijd-en-energie-beter-religie-topic ('" Paulus en Mohammed waren immers gewoon geestesziek" maakt nu eenmaal bepaalde reacties bij je los).quote:Op maandag 8 mei 2006 20:09 schreef Haushofer het volgende:
Sie sind ja ein bichgen schweinerei zu spielen hier im WFL, Herr Akkkersloot. Könten Sie ihre Mutter nicht etteren, oder was. Weg, sage ich ihr. Und bleiben Sie weg![]()
Dat wordt helemaal niet verstaan onder nationalisme.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:28 schreef Neutrino het volgende:
Kan een hond geen voorkeur hebben voor enkel zijn eigen soort (nationalisme)?
Het gedeelte "Necrofiele homosexuele eenden ... " kan ik nog volgen, daar is immers al eens studie naar verricht. Maar dat stuk van de koffie en sigaretten vind ik dan weer jammer.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:18 schreef Neutrino het volgende:
..."Necrofiele homosexuele eenden die zin hebben in koffie en sigaretten"
...
Je kan helemaal niets volgen aangezien ik niets onderbouwd heb.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het gedeelte "Necrofiele homosexuele eenden ... " kan ik nog volgen, daar is immers al eens studie naar verricht. Maar dat stuk van de koffie en sigaretten vind ik dan weer jammer.
Nou, da's nog eens een conclusie!quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:09 schreef Neutrino het volgende:
Dit bewijst toch maar weer dat mensen al vooroordelen kunnen vormen zonder
daadwerkelijk iets te lezen.![]()
![]()
Sinds jaar en dag leverancier van wetenschappelijke feiten, conclusies en onderbouwingen. Bij afname van 10 hypotheses de 11e naar wens aanpasbaar. Informeer naar onze interessante staffelkortingen!quote:
De enige bevooroordeelde hier ben jij. Je neemt voor het gemak maar aan dat ik denk te weten wat jij gaat opschrijven. Wie enige kennis van deze materie heeft wist uiteraard dat ik het over het werk van Kees Moeliker had en niet over jouw nog niet opgeschreven hersenspinsels.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:09 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Je kan helemaal niets volgen aangezien ik niets onderbouwd heb.
Er zijn geen argumenten gegeven. De topic titel is niet nader uitgelegd.
Het hele stuk dat ik zou kunnen gaan schrijven is er niet !![]()
![]()
Bijzonder dat je dus iets jammer kan vinden aan de hand van een mogelijke titel.
Dit bewijst toch maar weer dat mensen al vooroordelen kunnen vormen zonder
daadwerkelijk iets te lezen.![]()
![]()
Ik ben niet geïnteresseerd in je mening. Daarom heb ik je dus zojuist in mijn greasemonkey scriptquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
De enige bevooroordeelde hier ben jij. Je neemt voor het gemak maar aan dat ik denk te weten wat jij gaat opschrijven. Wie enige kennis van deze materie heeft wist uiteraard dat ik het over het werk van Kees Moeliker had en niet over jouw nog niet opgeschreven hersenspinsels.
Ondanks al onze gezeik onderling moet ik wel toegeven dat je een goeie mod bent.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:59 schreef Doffy het volgende:
Afgesloten is het nu zeker. Klaar. Punt. Discussie gesloten. Stelletje kindertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |