Ben je gek, die laat je dan toch niet in de regen hangen!quote:je bent vergeten te vertellen dat het een Rolls-Royce tuinlamp van 6000 euro is, en dat de wanden van je schuur zijn bekleed met een legering van marmer, platina en carbon.
Achterkant lijkt wel op die van een 156 Sportback ...quote:
ook met dat © Alexx.... erbij?quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een hoop plastic
[afbeelding]
Dit is mijn nieuwste, genomen vanuit de logeerkamer hierzo
nee, want ik zet het copyright er op bij het resizen, en ik ga geen geresizede foto's als wallpaper instellenquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:59 schreef Sjoem het volgende:
Niks gekauftNiet naar de stad geweest
Wél een cadeautje
En die stomme bril duurt wel 3 weken (!)Bij de opticien waar ik normaal naartoe ga duurt het 3 dagen.
Oh en ik had -3
Ik ben een paar jaar terug geweest en toen moest ik een bril volgens die oogmetert had -1 en -1,25 ik natuurlijk doorlopen. Laatst was ik er omdat ik nog wel eens koppijn had en toen was de conclusie alleen links -0,25quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:59 schreef Sjoem het volgende:
Niks gekauftNiet naar de stad geweest
Wél een cadeautje
En die stomme bril duurt wel 3 weken (!)Bij de opticien waar ik normaal naartoe ga duurt het 3 dagen.
Oh en ik had -3
Geld moet rollenquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:51 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek heeft eindelijk de telefoon. En heb er nog 2 extra beo 4 afstandbedieningen bij![]()
Ook heb ik een mooie beugel voor mijn LCD TV en ook maar meteen een mooie en goed projectiescherm gekocht voor mijn beamer
Good job boy!quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:51 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek heeft eindelijk de telefoon. En heb er nog 2 extra beo 4 afstandbedieningen bij![]()
Ook heb ik een mooie beugel voor mijn LCD TV en ook maar meteen een mooie en goed projectiescherm gekocht voor mijn beamer
zonder plasticquote:
Maar hij is wel rete gaaf gek!quote:
Ik ben dus niet de enige die het op een anale verwenner vind lijkenquote:
Ik was 15 toen ik er last van kreeg (slecht zich, vaak vooraan zitten of afkijken bij iemand omdat ik het bord niet kon lezen) en na een jaar ben ik toch maar voor een bril gegaan. Beide ogen -1,5quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:32 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik ben een paar jaar terug geweest en toen moest ik een bril volgens die oogmetert had -1 en -1,25 ik natuurlijk doorlopen. Laatst was ik er omdat ik nog wel eens koppijn had en toen was de conclusie alleen links -0,25
foutje in het systeemquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
foutje in het systeem![]()
direct melding van gemaakt want dit staat echt onder de v5![]()
nope, plaatje wat ik net gepost heb zo staat die echt in het systeemquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:07 schreef M5 het volgende:
TF, heb je toevallig wel zo'n pic van een echte VR5?
jammer.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nope, plaatje wat ik net gepost heb zo staat die echt in het systeem![]()
heb er al een melding van gemaakt, eens afwachten wat ze erop doen![]()
Ik zag gister op een website staan '..deze Amerikaanse Austin..'quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
een V5 is dan ook een VR6 waar gewoon domweg een cilinder vanaf gezaagd isquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
800 pk uit een 4 cyl. turboquote:
maar daarom klopt het plaatje nog steeds nietquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:18 schreef Youp het volgende:
[..]
een V5 is dan ook een VR6 waar gewoon domweg een cilinder vanaf gezaagd is
VAGquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
maar daarom klopt het plaatje nog steeds niet![]()
quote:
D'r zijn zat merken die een groter blok hebben er en domweg cilinders af hakken om een kleinere motor te krijgen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:18 schreef Youp het volgende:
[..]
een V5 is dan ook een VR6 waar gewoon domweg een cilinder vanaf gezaagd is
Het modulaire cilindersysteem van Cummins / Iveco / New Holland bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:57 schreef M5 het volgende:
[..]
[..]
D'r zijn zat merken die een groter blok hebben er en domweg cilinders af hakken om een kleinere motor te krijgen.
Klopt. En de toyota motoren zitten nog gewoon waar ze horen: onder de motorkap van een Hi-Luxquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:15 schreef Ballebek het volgende:
VW blokken mogen dan wel kut zijn maar in Afrika pompen ze met die ouwe kutzooi wel water uit de grond midden in de woestijn of gebruiken ze het als generator.
Allemaal met die boxermotoren uit de Transporters
quote:
Sjeom wat heb je met onze Elaxxx gedaan dat ie moet vluchtenquote:
Helemaal niks jezof!quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:22 schreef jozef444 het volgende:
[..]
[..]
Sjeom wat heb je met onze Elaxxx gedaan dat ie moet vluchten
braaf dan Jseomquote:
Dat is al de 3e á 4e keerquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:26 schreef jozef444 het volgende:
[..]
braaf dan Jseom
mag een mens niet eens meer typo's maken![]()
ik tik te snel, en ben te lam om t rustiger aan te doenquote:
Si Don Sjoemquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:27 schreef Sjoem het volgende:
Zo moeilijk is ie ook niet.
Sjoem is niet gelovig. Sjoem heeft niks met de eo te maken. Sjoem is oe. Dus Sjoem is Sjoem.
Capiche?
quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:28 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Si Don Sjoem
of wat anders een paardenhoofd ?
Het zou toch raar zijn als ik hem niet had gezienquote:Films
Full Metal Jacket, Schindler's List, Pulp Fiction, American Beauty, The Godfather, The Pianist, American History X
ja en bedankt hequote:
moet ik voort alles onthoudenquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:35 schreef Sjoem het volgende:
Ps:
[..]
Het zou toch raar zijn als ik hem niet had gezien
je bent zó lui dat je het onderste zinnetje er nog extra bij typtequote:Op zaterdag 8 april 2006 19:27 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ik tik te snel, en ben te lam om t rustiger aan te doen
die zin klopt niet, maar ik ben ook te lui om m te veranderen
goed hequote:Op zaterdag 8 april 2006 19:37 schreef BazzoS het volgende:
[..]
je bent zó lui dat je het onderste zinnetje er nog extra bij typte
scherpquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:37 schreef BazzoS het volgende:
[..]
je bent zó lui dat je het onderste zinnetje er nog extra bij typte
quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:36 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ja en bedankt he
bedoelde t meer als in of ik bang moest zijn voor een paardenkop als ik je sjeom bleef noemen
Moet je de leestekens niet vergetenquote:Katie zegt:
ik snap hem al
Katie zegt:
of wat anders >,< een paardenhoofd
RW© -> zegt:
ja zie t nu
<-------------------------------- lui, hard gewerkt enzoquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:38 schreef Sjoem het volgende:
[..]
[..]
Moet je de leestekens niet vergeten
Nou enquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:39 schreef jozef444 het volgende:
[..]
<-------------------------------- lui, hard gewerkt enzo
moet ik dan nog steeds scherp en alert zijn ?quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh dat mag ook :p motoren maakt me niet zoveel uit qua merken enzo
quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:45 schreef jozef444 het volgende:
[..]
[afbeelding]
men dat voor morgen
en bara theorie is zoooo'n eitje
waar zit de gastank?quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:45 schreef jozef444 het volgende:
[..]
[afbeelding]
men date voor morgen
Ja maar, moet het wel weer allemaal doen enzoquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:45 schreef jozef444 het volgende:
[..]
[afbeelding]
men date voor morgen
quote:
sports tourersquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja maar, moet het wel weer allemaal doen enzo
En ik wil een Semi racer![]()
Hoe noemen ze zo'n dingGeen racer maar een ding met 100 pk zoiets waar je normaal op kan zitten maar wel sportief is
![]()
klikquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:47 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ik steun je met die kooktroep in auto's maar nu verspeel je ineens heel veel punten
![]()
stoplichtsprinterquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja maar, moet het wel weer allemaal doen enzo
En ik wil een Semi racer![]()
Hoe noemen ze zo'n dingGeen racer maar een ding met 100 pk zoiets waar je normaal op kan zitten maar wel sportief is
![]()
Bij yamaha heten ze gewoon sportsquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:48 schreef jozef444 het volgende:
[..]
sports tourerszijn idd ook erg mooi, maar wil wel eens op zo'n mean streak rijden, voor de pk's zou een VN2000 leuker zijn met 100+ pk
quote:
Nee dude das teveelquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:52 schreef jozef444 het volgende:
[..]
[afbeelding]
das dan wel iets voor jou met 152 pk
dat doe je met 72 pk ook welquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee dude das teveeldan rij ik me eigen dood
puur omdat je het vermogen niet aan de grond krijgt met 1 wieltjequote:Op zaterdag 8 april 2006 19:54 schreef jozef444 het volgende:
[..]
dat doe je met 72 pk ook welof ie nou 50 70 of 100+ heeft van 0-100 gaan ze allemaal bijna net zo snel
dat ene wieltje trekt nog steeds 99% van waarin NL op 4 wielen aan t rijden is eruitquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:55 schreef BazzoS het volgende:
[..]
puur omdat je het vermogen niet aan de grond krijgt met 1 wieltje
Nouja zo'n racer nodigt het wat meer uit denk ikquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:54 schreef jozef444 het volgende:
[..]
dat doe je met 72 pk ook welof ie nou 50 70 of 100+ heeft van 0-100 gaan ze allemaal bijna net zo snel
Maar ze moeten niet aan mijn spiegel komenquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:56 schreef jozef444 het volgende:
[..]
dat ene wieltje trekt nog steeds 99% van waarin NL op 4 wielen aan t rijden is eruit![]()
K 1200 S is overrated als je t mij vraagtquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:55 schreef M5 het volgende:
BMW K 1200 S, MV Agusta F4 1+1 of een Ducatti 996.
Anders niets
moet je ook braaf aan de kant gaanquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:56 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Maar ze moeten niet aan mijn spiegel komen
Boeit mij dat.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:57 schreef jozef444 het volgende:
[..]
K 1200 S is overrated als je t mij vraagt![]()
weet ik weet ik, maar als je bij wijze van spreken 200 pk hebt en je draait ineens aan je gas, ja dan gaat t wel mis jaquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:56 schreef jozef444 het volgende:
[..]
dat ene wieltje trekt nog steeds 99% van waarin NL op 4 wielen aan t rijden is eruit![]()
ach laat mij maar lekker rondtuffen, hoef niet zo nodig mee te doen aan een raceje wie kan m t platst leggen waar sommigen af en toe mee bezig zijnquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:58 schreef BazzoS het volgende:
[..]
weet ik weet ik, maar als je bij wijze van spreken 200 pk hebt en je draait ineens aan je gas, ja dan gaat t wel mis ja
stomme koequote:Op zaterdag 8 april 2006 19:59 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.thatvideosite.com/view/2042.html
de prutserquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:00 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hij zwieberde ineens richting mijn spiegel en het was bijna raak
Ik vond het wel sexyquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:01 schreef jozef444 het volgende:
[..]
de prutser, kerel is zichzelf wschlijk ook half verrot geschrokken
. En als ie niet kan rijden moet ie maar fijn zen bike in een schuurtje stallen
![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:59 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.thatvideosite.com/view/2042.html
aaaah hij wilde je gewoon goed in t spiegeltje van jouw auto bekijkenquote:
meestal bij mij krijg je een voetje van de steun af alleen snapt de helft dat weer nietquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:02 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ga altijd zover aan de kant dat ze een handje opsteken
Nouja altijdeens per week
![]()
Dat zou ik als auto/motor/race kenner ook niet begrijpenquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:03 schreef jozef444 het volgende:
[..]
meestal bij mij krijg je een voetje van de steun af alleen snapt de helft dat weer niet
ik ga op mijn motor als ik door een file aan t rijden ben niet men handen van t stuur afhalenquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat zou ik als auto/motor/race kenner ook niet begrijpen![]()
ze blijven goed googolquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:07 schreef Googolplexian het volgende:
nog ééntje dan ... http://www.thatvideosite.com/view/2039.html
Nietquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:03 schreef jozef444 het volgende:
[..]
aaaah hij wilde je gewoon goed in t spiegeltje van jouw auto bekijken
quote:
Jij welquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:13 schreef BoJo het volgende:
Mag ik nog even mijn nieuwe velgen showen ?![]()
Jaquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:13 schreef BoJo het volgende:
Mag ik nog even mijn nieuwe velgen showen ?![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je hebt nog een setje kunnen vinden
Mijn velgjes
Dat wel ... ze worden alleen niet meer gemaakt dus wat je bestelt is uit de overgebleven voorraad ... Als je later eentje bij wilt bestellen wordt het moeilijker, vrees ikquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
zijn gewoon nieuw te krijgen hoor, bestellen = volgende dag binnen![]()
ik ben zunigquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat wel ... ze worden alleen niet meer gemaakt dus wat je bestelt is uit de overgebleven voorraad ... Als je later eentje bij wilt bestellen wordt het moeilijker, vrees ik
Maar jij houdt ze wel netjes.
ze staan sjiek iigquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben zunig![]()
gisteren toen ze uit de doos kwamen en die jongen ze erop ging zetten nadat de banden erop gegaan waren zeg ik zo tegen hem... vet he nieuwe velgen... zegt ie ja vooral straks je eerste kras.![]()
vuile...![]()
![]()
ik wil het niet horen![]()
thanksquote:
vandaar dat ik de pics niet ziequote:Op zaterdag 8 april 2006 20:27 schreef BoJo het volgende:
ik ben trouwens nu compleet over naar de nieuwe hosting, dat van die 72 uur voor DNS veranderen is wel erg ruim gerekend, heb het vanochtend om 8:00 veranderd en het is ergens overdag ge update![]()
Tof he laag profiel banden en weinig zwart van de wielkastenquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
thanks
stiekem nog een plaatje
[afbeelding]
ik ben trouwens nu compleet over naar de nieuwe hosting, dat van die 72 uur voor DNS veranderen is wel erg ruim gerekend, heb het vanochtend om 8:00 veranderd en het is ergens overdag ge update![]()
welke bandjes liggen er eigenlijk omheen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
thanks
stiekem nog een plaatje
[afbeelding]
Kloptquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
thanks
stiekem nog een plaatje
[afbeelding]
Toyo Proxesquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:28 schreef M5 het volgende:
[..]
welke bandjes liggen er eigenlijk omheen?
ik ga ook nog een anderen schokdemper set nemen daarvan gaat ie nog een heel klein tikkeltje omlaag. Heb ff met de vorige eigenaar gesproken er zitten nu 30 mm verlagings veren van H&R onder... opzich heel fijn voor de drempels hier maar 40 mm zou optisch net ff wat mooier zijn denk ik.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tof he laag profiel banden en weinig zwart van de wielkasten![]()
primaquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
KloptDie max 48 uur voor activeren URL is ook heel erg ruim ... meestal duurt het iets van 10 minuutjes.
De hosting verder wel naar wens?
gele koni'squote:Op zaterdag 8 april 2006 20:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga ook nog een anderen schokdemper set nemen daarvan gaat ie nog een heel klein tikkeltje omlaag. Heb ff met de vorige eigenaar gesproken er zitten nu 30 mm verlagings veren van H&R onder... opzich heel fijn voor de drempels hier maar 40 mm zou optisch net ff wat mooier zijn denk ik.
Maar ik spaar liever mijn carterpan dan te pimpen met een ietsie pietsie beter gevulde kast![]()
neequote:Op zaterdag 8 april 2006 20:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zelfde hier![]()
heb je wel wielsloten?
Gele koni'squote:Op zaterdag 8 april 2006 20:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga ook nog een anderen schokdemper set nemen daarvan gaat ie nog een heel klein tikkeltje omlaag. Heb ff met de vorige eigenaar gesproken er zitten nu 30 mm verlagings veren van H&R onder... opzich heel fijn voor de drempels hier maar 40 mm zou optisch net ff wat mooier zijn denk ik.
Maar ik spaar liever mijn carterpan dan te pimpen met een ietsie pietsie beter gevulde kast![]()
als ik op de link klik dan gaat die naar je homepage in plaats van de fotoquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
niet?
ik kan geen pics van tinypic zien om of andere reden![]()
vaagquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als ik op de link klik dan gaat die naar je homepage in plaats van de foto![]()
zal dns wel zijn.........
Je moet even naar de 'bloopers'quote:
Plat vlaamsquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
toch maar ff verder gekeken... maar wat is dat voor taal man![]()
![]()
![]()
mambo krijg ik te zienquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
vaag
waarom doet ie het bij derest wel.
en welke pagina krijg je dan? de Mambo oranje ding of de witte under construction (nieuwe) ?
family guyquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:48 schreef Googolplexian het volgende:
dit is toch wel erg droog : http://www.thatvideosite.com/view/794.html
Nederland: Zwaar betalen om als een kind behandeld te kunnen wordenquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:48 schreef BaraCuda het volgende:
Naaihomo's op SBS
A58 HELEMAAL leeg rijd die kerel 159
Bij wegwerkzaamheden gaat ie netjes 90 rijden
En toch aan houden op zo'n lege kutweg
eikels zijn hetquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:48 schreef BaraCuda het volgende:
Naaihomo's op SBS
A58 HELEMAAL leeg rijd die kerel 159
Bij wegwerkzaamheden gaat ie netjes 90 rijden
En toch aan houden op zo'n lege kutweg
Canadees toetsenbord ook, of niet?quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:51 schreef vlad het volgende:
[..]
family guy![]()
in Canada'heb ik zowat elkae acvond family guy, simkpsoms en american dad gezien. btiljant![]()
is dns, helpt refreshen niet tegen, denk dat @home gewoon traag isquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
das idd nog de oude
ctrl refresh helpt niet?
Ze kunnen er ook echt geen kut vanquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
verschrikkelijk
en vooral waarom....waaaarom???![]()
ohquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
is dns, helpt refreshen niet tegen, denk dat @home gewoon traag is![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Canadees toetsenbord ook, of niet?
Whehheequote:Op zaterdag 8 april 2006 20:55 schreef vlad het volgende:
vandaag in de VIP tent geweest bij de ronde van drenthe. Dacht even de missen aanschouwenmaar wat een mormels dit jaar zeg
zo dom ook nog eens
![]()
meisje in de bediening was leukerdus ik eropaf en praten met haar, komt de organisator van de tour ineens bij ons staan (is familie van mij). zegt ze ineens: goh raimon, heb je je vriendin niet meegenomen? ik geef haar een blik zo van:
![]()
, kijk het meisje van de bediening aan, zegt meisje: heb je een vriendin? oh, ik moet verder met werken
![]()
van familie moet je het hebben....![]()
![]()
wel resepct, doe het ze niet naquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jahttp://www.totallycrap.com/media/duojump/ Jumpstyle
![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:57 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
ik dacht dat ik heel goed typte. Lees nu gewoon me zinnen 10x over![]()
ik geef de whisky de schuld dit keer![]()
Ik vrees dat ik het met een beetje oefenen wel zou kunnenquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
wel resepct, doe het ze niet na
ook niet echt iets wat in me op zou komen om na te doen maar goed![]()
Als je zo in een club staat wordt je gelijk naar buiten getieftquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
wel resepct, doe het ze niet na
ook niet echt iets wat in me op zou komen om na te doen maar goed![]()
Dat kan ik nu al ... moet namelijk errug pissenquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik het met een beetje oefenen wel zou kunnen![]()
![]()
met een beetje oefenen kan je springen voor twee?quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik het met een beetje oefenen wel zou kunnen![]()
![]()
Lolquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat kan ik nu al ... moet namelijk errug pissen
brb
quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat kan ik nu al ... moet namelijk errug pissen
brb
Ik ben begaafd in het oppikken van dwaze danspasjes behorende bij dance-muziekquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:00 schreef vlad het volgende:
[..]
met een beetje oefenen kan je springen voor twee?![]()
het is een gavequote:Op zaterdag 8 april 2006 21:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben begaafd in het oppikken van dwaze danspasjes behorende bij dance-muziek
mijn pa zijn 307 moet alweer nieuwe schijven hebben na 30.000 kmquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:00 schreef Ballebek het volgende:
Haha, die kut Peugeot van mij doet helemaal niks meer vanmiddag deed alleen de radio het half (nou ja, je kon navigatie invoeren maar dan niks meer).
Je had me gisteravond moeten zienquote:
"Is dat jouw Evo?quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
de Evo![]()
![]()
"rijd dat ding nou nog steeds rondjes joh, is hij onderhand niet eens misselijk?".
niks, toevalquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:22 schreef jozef444 het volgende:
[..]
[..]
Sjeom wat heb je met onze Elaxxx gedaan dat ie moet vluchten
bij mij duurde het 49 uur geloof ikquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
KloptDie max 48 uur voor activeren URL is ook heel erg ruim ... meestal duurt het iets van 10 minuutjes.
De hosting verder wel naar wens?
Hoe is het gegaan?quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:37 schreef Mukie het volgende:
dag heren, even hoi zegt vanaf de bank
Ik mag me immers niet meer bewegen
quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:37 schreef Mukie het volgende:
Ach, ik heb ook al 4 setjes erdoorheen gejaagd (elke beurt krijg ik nieuwe).quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijn pa zijn 307 moet alweer nieuwe schijven hebben na 30.000 km![]()
is al zijn 2de setje![]()
en hij moest nog terug komen want er was ook wat mis met de versnellingsbak![]()
Ik ben iig niet meer zo bang voor narcose, maar iedereen vroeg me wel of ik zenuwachtig wasquote:
Ben geopereerdquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:44 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook al 4 setjes erdoorheen gejaagd (elke beurt krijg ik nieuwe).
Ben blij dat ik er binnenkort vanaf ben
Maare wat heeft Mukie verkeerd gedaan?
wanneer verwacht je dat je lichaam weer naar behoren functionert?quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik ben iig niet meer zo bang voor narcose, maar iedereen vroeg me wel of ik zenuwachtig was
Sommigen reden zelfs snel weg toen ik mn piercings uit moest doen.
LachenChirurgen die bang zijn voor piercings
![]()
De operatie zelf was maar een half uur, heb daarna bijna 3 u geslapen.
Mn lieve vriendje was de eerste die ik weer zag toen ik bijkwam.
Veel geslapen sindsdien. Mag ook helemaal niets doen in huis, niet dat ik nog zoveel kan doen, maar ok. Bukken, zitten, lopen, knielen etc... allemaal niets meer voor mij, echt zooooo bagger.
Effe afzien ... vriendje alles laten doen (geniet ervan) en snel weer op de been.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik ben iig niet meer zo bang voor narcose, maar iedereen vroeg me wel of ik zenuwachtig was
Sommigen reden zelfs snel weg toen ik mn piercings uit moest doen.
LachenChirurgen die bang zijn voor piercings
![]()
De operatie zelf was maar een half uur, heb daarna bijna 3 u geslapen.
Mn lieve vriendje was de eerste die ik weer zag toen ik bijkwam.
Veel geslapen sindsdien. Mag ook helemaal niets doen in huis, niet dat ik nog zoveel kan doen, maar ok. Bukken, zitten, lopen, knielen etc... allemaal niets meer voor mij, echt zooooo bagger.
Hee Muuk.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:37 schreef Mukie het volgende:
Damn en nu je mooie tatoos verkracht zekerquote:
Over een week hoop ikquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wanneer verwacht je dat je lichaam weer naar behoren functionert?
Nee hoor, daar heb ik er geen, moest wel op de ok rechtop zitten zodat de hele staaf mn rug kon bewonderenquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:46 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Damn en nu je mooie tatoos verkracht zeker
Maar waaraan?
Geniet ervan! LAat je in de watten leggen! Normaal gesproken betaal je daar massa's knaken voor.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
Over een week hoop ik
@googol: ik hou er echt niet van om stil te zitten
Dat hoor ik al de hele tijdquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Geniet ervan! LAat je in de watten leggen! Normaal gesproken betaal je daar massa's knaken voor.
't Is maar voor eventjes, Muuk
Dat filmpje heb ik ook hier op mijn HD daar heet het Iraqi Stupid Fucks (compilatie van diverse filmpjes in dit genrequote:Op zaterdag 8 april 2006 21:53 schreef BaraCuda het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2370318894377199480&q=irak&pl=true![]()
![]()
![]()
Geweldig
dat krijg je ervan als je niet weet hoe je het moet vasthoudenquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:53 schreef BaraCuda het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2370318894377199480&q=irak&pl=true![]()
![]()
![]()
Geweldig
En bedanktquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vroeg me van de wek net af wie ook alweer die mongool met die Evo op rotonde avatar was
Net als een maat van mij in Irak, die moest ff snel schieten met ze pistool heeft ie um verkeert vast en schiet de bovenkant langs zijn duim en bloedequote:Op zaterdag 8 april 2006 21:57 schreef M5 het volgende:
[..]
dat krijg je ervan als je niet weet hoe je het moet vasthouden
Ik zal mijn vreugde maar weer op de bodem van vele glazen moeten zoeken vandaagquote:
Je doet maar wat je neit laten kunt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zal mijn vreugde maar weer op de bodem van vele glazen moeten zoeken vandaag![]()
Je hebt me emotioneel beschadigdquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je doet maar wat je neit laten kunt.
Succes en als je misselijk wordt gewoon je vinger in je strot het liefst in de buurt van een uitsmijterquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zal mijn vreugde maar weer op de bodem van vele glazen moeten zoeken vandaag![]()
quote:
En als ik naar een huisfeest zonder uitsmijter gaquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:12 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Succes en als je misselijk wordt gewoon je vinger in je strot het liefst in de buurt van een uitsmijter
daar kun je jezelf goed mee verwonden ja. stukje vel tussen je duim en wijsvinger wil ook wel eens voorkomenquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:08 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Net als een maat van mij in Irak, die moest ff snel schieten met ze pistool heeft ie um verkeert vast en schiet de bovenkant langs zijn duim en bloede
Die bedoel ik jaquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:13 schreef M5 het volgende:
[..]
daar kun je jezelf goed mee verwonden ja. stukje vel tussen je duim en wijsvinger wil ook wel eens voorkomen
Iedereen gaat niks doen vanavond en vroeg naar bed wat is dat voor een avond?quote:
Het zal vast de Vodka zijnquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
wat is de reden dat u zo vrolijk doet?
Vroeg naar bed? Ammehoela. Ik ben nét begonnen!quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:15 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Iedereen gaat niks doen vanavond en vroeg naar bed wat is dat voor een avond?
Ik zeg net dat ik me aan gort ga zuipenquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:15 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Iedereen gaat niks doen vanavond en vroeg naar bed wat is dat voor een avond?
Alexxxxx doet gemeen tegen mequote:
3 uren slapen, das kort.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:16 schreef BaraCuda het volgende:
volgends mij lig ik fijn voor 12:00 in me nest en kom ik er pas om 15:00 uit ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |