wat heb ik dan?quote:
Iig geen postsquote:
Je wilt post?quote:
mijne is nu al dichtquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dit wordt weer rellenmaar dan om de topic keuze
er hangt al een slotje omquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dit wordt weer rellenmaar dan om de topic keuze
quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg boeman. Dat blauw staat je niet
quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:51 schreef -Marlii- het volgende:
ik had er 2van mij en van boeman
Maar je hebt gewonnen Vastnied
maar wel effectiefquote:
quote:
Boeman is lief, hij maakt goede keuzes en is aardig.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
het gaat om het innerlijkquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
K vind jou ook leukquote:
mijne was gewoon eerderquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:53 schreef VASND het volgende:
[..]
Boeman is lief, hij maakt goede keuzes en is aardig.
Maar blauw.
Je bent gewoon jaloeehoeersquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:53 schreef -Marlii- het volgende:
[..]nou moet je niet stom gaan doen he? omdat je gewonnen hebt
want?quote:
nietus, maar ik was gewoon eerder, en dat is een feitquote:
/eensquote:
Ik hou nog steeds van je hoorquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nietus, maar ik was gewoon eerder, en dat is een feit
weet ikquote:
ik niet van jouquote:
Nou dat vind ik gewoonquote:
Nog ff wennen aan m'n laptopquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[quote]Op zaterdag 8 april 2006 14:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
want?
[/quoteNou dat vind ik gewoon
Doe eens goed quotenquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[quote]Op zaterdag 8 april 2006 14:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
want?
[/quoteNou dat vind ik gewoon
nu genoeg gemekkerd over dat topicquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nietus, maar ik was gewoon eerder, en dat is een feit
Smoesjesquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:56 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik niet van joujij hebt boeman omgekocht
ik weet het zeker! Wie kiest er anders een jongen boven een meisje?
Neee neee, maar ondertussenquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:57 schreef Boeman het volgende:
[..]
nu genoeg gemekkerd over dat topic![]()
als je even zorgt dat je hier de laatste post hebt mag je de volgende openen
ach boeie!quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Toch wel sneu eigelijk als je een probleem over een domme topic gaat maken![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Toch wel sneu eigelijk als je een probleem over een domme topic gaat maken![]()
KAPPEquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:58 schreef -Marlii- het volgende:
[..]en toch vind ik het niet eerlijk
En nu hou ik op
Sorryquote:
Dat zei ik toch ook?quote:
Nou, daar wordt ik groot van, een topic openen, WAUWWWWWWWWWWWW sta al te springen om 1 te openen, mijn leven zal dan veel beter zijn dan dat ik mijn ware tegen komquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:59 schreef Boeman het volgende:
[..]
ach boeie!
een topic geopend hebben is natuurlijk wel een statussymbool![]()
Niet, je ging gewoon doorquote:
Als je ijs hebtquote:
doe wat je niet laten kuntquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Niet, je ging gewoon doorzo en nu ga ik hier een probleem over maken
VAN WIE KWAM DIE?!quote:
ik ookquote:
voor school?quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik ook
* -Marlii- gaat CA maken van de voorstelling die ze vanavond gaat kijken(Heb de generale gezien
)
Leuk he die culturele activiteitenquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik ook
* -Marlii- gaat CA maken van de voorstelling die ze vanavond gaat kijken(Heb de generale gezien
)
ja ckvquote:
heeerlijkquote:
whehe, wat doe je dan?quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja ckvmaar ik heb de generale gezien, dus maak ik hem nu maar
[..]
heeerlijkMaar ik moet er toch heen, moet zelf meedoen
nou, is van toneelquote:
Dan kun je er in ieder geval veel over lullenquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja ckvmaar ik heb de generale gezien, dus maak ik hem nu maar
[..]
heeerlijkMaar ik moet er toch heen, moet zelf meedoen
Ander stukquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:09 schreef VASND het volgende:
[..]
Dan kun je er in ieder geval veel over lullen [afbeelding]
Thnxquote:
Ik gedraag me toch altijd.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:16 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik gedraag me toch altijd.![]()
en zo niet, dan toch.
deze 2 nietquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Blauwe Pubers zijn eigelijk best wel uit
Voor hoelangquote:
ach gaat toch nie door, het regentquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:21 schreef carmiie het volgende:
ik moet over een 35 minuten weg naar korfbal
Nee ik weet niksquote:
Zo'n indoorsport he.quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:23 schreef carmiie het volgende:
[..]
het gaat ook wel door als het regent hoor![]()
Jeweetquote:
Dank jequote:
Gedaanquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hoi.
Open is een nieuwe over die meet.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Maikuuul is lachen
Daar kotst Plupke opquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En voor de mensen die hem wilden slaan:![]()
![]()
Leef je nog een beetje?quote:
quote:
Ga je die keer van half 5 verbreken denk je?quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ben alleen een beetje heel erg moe, maar vannacht niet te laat maken en dan zondag lang in bed liggen
neequote:Op zaterdag 8 april 2006 17:22 schreef VASND het volgende:
[..]
Ga je die keer van half 5 verbreken denk je?.
Een pratend brood met orenquote:
Toch wel hequote:Op zaterdag 8 april 2006 17:39 schreef B_BOY het volgende:
wat een welkomst.
Ik voorspelde al dat je zou komen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:39 schreef B_BOY het volgende:
wat een welkomst.
wat is er kapot aan dan?quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:44 schreef B_BOY het volgende:
moet laptop van me zus weer es repareren :S
ik heb 35 berichten per paginaquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:37 schreef VASND het volgende:
Nu bij mij nog steeds pagina 3.
B_Boy in aantocht.
Ik welquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:42 schreef VASND het volgende:
Speedy weer lekker aan het meechatten.
dankjequote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:49 schreef B_BOY het volgende:
das 12 teveel.
Het zal wel goed zijn jaquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:49 schreef Casparovvv het volgende:
heuj
Net gewerkt
Iemand vroeg 800 en ik sneed 812!! Goed hè?
wat sneed je?quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:49 schreef Casparovvv het volgende:
heuj
Net gewerkt
Iemand vroeg 800 en ik sneed 812!! Goed hè?
Kaasquote:
Een kennerquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:52 schreef Casparovvv het volgende:
Smeuig Pikant.
Een beemsterkaas van 26 weken, erg lekker.
edit: goed zo Marlii![]()
Gewoon goed onthoudenquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:52 schreef Casparovvv het volgende:
Smeuig Pikant.
Een beemsterkaas van 26 weken, erg lekker.
edit: goed zo Marlii![]()
Het is te vergelijken met Goudse extra belegen. De Goudse is iets zouter, de beemsterkaas is iets romiger.quote:
Oeh, das wel lekker.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:55 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Het is te vergelijken met Goudse extra belegen. De Goudse is iets zouter, de beemsterkaas is iets romiger.
Mijn voorkeur gaat uit naar de Goudse.
![]()
jong belegenquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:56 schreef B_BOY het volgende:
ik moet belegen kaas niet doe mij maar jonge.
Dan denk je fout. Zelfs collega's die al 20 jaar kaas snijden komen vaak buiten die grens uit. Het is echt erg moeilijk.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:54 schreef B_BOY het volgende:
ik denk dat ik tussen de 750 en 850 uit zou komen.
hier ook, ik eet ook nauwelijks kaas. De andere 3 personen hier in huis jagen er 3 of 4 kg per week doorheenquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:56 schreef B_BOY het volgende:
ik moet belegen kaas niet doe mij maar jonge.
812 gram, 8,12 ons.quote:
je pakt de kaas op. je weet dan vrij nauwkeurig hoe zwaar die is. weegt dat stuk 1 kilo dan hak je er 20% af...quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:57 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dan denk je fout. Zelfs collega's die al 20 jaar kaas snijden komen vaak buiten die grens uit. Het is echt erg moeilijk.
Het is de kunst om naar de leeftijd, de structuur (soortelijk gewicht), de hoogte en de doorsnede van de kaas te kijken. Bij elke kaas verschillend.
Een stuk van precies dezelfde afmetingen van jonge, en erg oude kaas, kan wel 200 gram schelen. Oude kaas heeft een veel lager soortelijk gewicht omdat al het vocht eruit trekt.
jammie..quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb net lekkere frietjes gehad
Geen drank voor jou jongedamequote:Op zaterdag 8 april 2006 18:00 schreef B_BOY het volgende:
[..]
jammie..
vanaaf dellekes eten en sterke drank zuupen![]()
stil tlk.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Geen drank voor jou jongedame
Over het algemeen weegt de (halve) kaas nog een kilo of 7, meestal willen mensen een pond. Sowieso is het moeilijk dat deel precies in te schatten, daarnaast moet je perfect recht snijden (oude kaas is steenhard, erg lastig), en dan moet je sowieso al geluk hebben dat het stuk waar je van af snijd recht is. Je onderschat het echt zwaarquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:00 schreef B_BOY het volgende:
[..]
je pakt de kaas op. je weet dan vrij nauwkeurig hoe zwaar die is. weegt dat stuk 1 kilo dan hak je er 20% af...
Kaas kunnen zij niet op de gram, dat durf ik te wedden. Het is altijd nog ongeveer 5%-10% gokken omdat elke kaas anders is qua leeftijd en soortelijk gewicht.quote:easy as hell
kennis van een vriend van me heeft een japans restaurant. alle koks kunnen daar alles perfect op gewicht hakken. zonder weegschaal. geef je ze een komkommer ja ik wil een stuk van 51 gram. dan krijg je dat precies.
quote:
Ik noemde jou jongedamequote:Op zaterdag 8 april 2006 18:03 schreef B_BOY het volgende:
[..]
stil tlk.
drank is goed voor mij. en dellekes met zalf al helemaal![]()
ik over 2 mnd en 4 dagenquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Over 1 maand en 1 dag jarig
Doeiquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:11 schreef B_BOY het volgende:
ik ga nog ff wat leren adios.
Tsjaquote:
Nee je lulquote:
volgende keer niet weer te laat komen hequote:
K zal niet durvenquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
volgende keer niet weer te laat komen he
Prrrrquote:
Best mooi om te zien als je binnen zitquote:
Iddquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Best mooi om te zien als je binnen zit
maar het moet maandagmorgen droog zijn, want dan wil ik normaal kranten kunnen bezorgen![]()
nicequote:Op zaterdag 8 april 2006 18:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd![]()
[afbeelding]
Mijn eerste gelukte onweersfoto
makt niet uit schatquote:
ze zijn wel spookyquote:
Die vind ik nog mooierquote:
Neequote:Op zaterdag 8 april 2006 18:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Vanaaf wat op tv ?
altijd wat.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Vanaaf wat op tv ?
Alleen dat licht van dat huis(?) moet eraf jaquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik personelijk ookonderkant misschien wat weg croppen, dat zou mooier zijn
Zal ik vanavond wel eens doenquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Alleen dat licht van dat huis(?) moet eraf ja![]()
echt wel.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Vanaaf wat op tv ?
En dan ineens een dikke blikseminslag bij de burenquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Dan kijk ik maa film
Was er een paar weken terug ook al niet een flodder film op tv?quote:
Nee, herhaling 1quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
welk deel ?
Toch niet alweer deel 1
Vannacht ben ik aan het slapenquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:48 schreef B_BOY het volgende:
ach boeiend nachtfokken met zijn allen:P
Wat hebben jullie gedaan nadat ik weg was ?quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Vannacht ben ik aan het slapenEn ook niet wakker te krijgen
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:52 schreef B_BOY het volgende:
wow die foto is bruut.
xbm niet liegen je blijft vannacht gewoon weer hangen. das gezellig.
Flodder uncensured?quote:
Uitzakkende wolken! was mijn CF vergeten, terug gefiest cf gepakt, radar bekeken kwam niks heftigs aan en dat maar weer terug gekomen, boven op een grote bult, midden in de weilanden. Foto's schieten schieten en maar schieten. Op het laast de sluitertijd maar op 30 sec gezet. Wachten wachten, 15 sec voorbij....... FLITS KABOEM!!!!!!!!!! en dan schrik jeje kapot, nee dit was echt niet leuk meer, van een stille moment werdt het ineens erg ongezellig, overal om je heen zag je flitsen, net alsof je in een oog van een onweersorkaan zit, het enige waar ik toen aan dacht is: weg wezen. Thuis, eindelijk opgelucht en even bijgekomen. Foto's bekeken, maar omdat ik de camera niet helemaal tot 30 sec heb laten door lopen had ik niet gezien dat de camera die foto toch even opslogquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:52 schreef B_BOY het volgende:
wow die foto is bruut.
xbm niet liegen je blijft vannacht gewoon weer hangen. das gezellig.
We gingen eerst naar de kamer van Nick toequote:Op zaterdag 8 april 2006 18:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaan nadat ik weg was ?
Care, sinds wanneer gebruiken ze dat woordje daar? Aangezien het bij ons een typisch vriendengroep-woordje is, wist niet dat veel meer mensen het gebruiktenquote:
vriend waar ik vanaaf heen ga om te zuipen gebruikt het altijd net als zijn broertjequote:Op zaterdag 8 april 2006 19:02 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Care, sinds wanneer gebruiken ze dat woordje daar? Aangezien het bij ons een typisch vriendengroep-woordje is, wist niet dat veel meer mensen het gebruikten![]()
En toch ben ik nog steeds zo gek om daar vanavond gewoon weer heen te gaanquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:01 schreef B_BOY het volgende:
ik snap dat je schrikt.
Hulde.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:03 schreef B_BOY het volgende:
[..]
vriend waar ik vanaaf heen ga om te zuipen gebruikt het altijd net als zijn broertje
en ja aangezien ik met die twee veel omga ben ik het ook gaan zegen.
Nou zeg :pquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:03 schreef B_BOY het volgende:
neej ga zuipen vanaaf
WEER onweer?quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik blijf iig vanacht wel op voor de onweerik wil dit niet missen
toppen van 6 KM zijn echt geen lieverdjes!
[afbeelding]
Hier zit een heel verhaal achter![]()
Toppen van 6 KM, buien van west naar oost, ik denk niet dat de wolken van 6 KM hoogte zomaar instorten hoorquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
WEER onweer?![]()
![]()
Zekerweten?
Groningen ooook?![]()
En zonder dat ik het wist, ik had mijn camera niet meer naar links moeten zetten, anders had ik het kunnen vergetenquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:07 schreef VASND het volgende:
Das wel een heel erg toffe actiefoto.
Nee FOK! ondersteunt geen HTMLquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:10 schreef the_legend_killer het volgende:
<font color="firebrick">Check</font>
Mislukt
neenquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:10 schreef the_legend_killer het volgende:
<font color="firebrick">Check</font>
Mislukt
Bij andere user luke hetquote:
Omdat admins permissie hebben om HTML in hun berichten te plaatsen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij andere user luke het
Zie banmeldtopic
<font color="firebrick">Rotskibo</font> 48 uur ranzig plaatje
Alleen admins kunnen het.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij andere user luke het
Zie banmeldtopic
<font color="firebrick">Rotskibo</font> 48 uur ranzig plaatje
woohooquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Toppen van 6 KM, buien van west naar oost, ik denk niet dat de wolken van 6 KM hoogte zomaar instorten hoordus reken maar zeker op van YES!
Dus voor jou werkt dat niet TLKquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:15 schreef VASND het volgende:
[..]
Alleen admins kunnen het.
Wat blaxje zegt dus
Sta jij dan ook al klaar met je camera?quote:
Ligt er aan hoe laatquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sta jij dan ook al klaar met je camera?
Geen id, ik zal zo de radarbeelden even bekijkenquote:
Hoe zit dat nou met he feit dat je niet meer achter de computer mag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |