Vannacht ben ik aan het slapenquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:48 schreef B_BOY het volgende:
ach boeiend nachtfokken met zijn allen:P
Wat hebben jullie gedaan nadat ik weg was ?quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Vannacht ben ik aan het slapenEn ook niet wakker te krijgen
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:52 schreef B_BOY het volgende:
wow die foto is bruut.
xbm niet liegen je blijft vannacht gewoon weer hangen. das gezellig.
Flodder uncensured?quote:
Uitzakkende wolken! was mijn CF vergeten, terug gefiest cf gepakt, radar bekeken kwam niks heftigs aan en dat maar weer terug gekomen, boven op een grote bult, midden in de weilanden. Foto's schieten schieten en maar schieten. Op het laast de sluitertijd maar op 30 sec gezet. Wachten wachten, 15 sec voorbij....... FLITS KABOEM!!!!!!!!!! en dan schrik jeje kapot, nee dit was echt niet leuk meer, van een stille moment werdt het ineens erg ongezellig, overal om je heen zag je flitsen, net alsof je in een oog van een onweersorkaan zit, het enige waar ik toen aan dacht is: weg wezen. Thuis, eindelijk opgelucht en even bijgekomen. Foto's bekeken, maar omdat ik de camera niet helemaal tot 30 sec heb laten door lopen had ik niet gezien dat de camera die foto toch even opslogquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:52 schreef B_BOY het volgende:
wow die foto is bruut.
xbm niet liegen je blijft vannacht gewoon weer hangen. das gezellig.
We gingen eerst naar de kamer van Nick toequote:Op zaterdag 8 april 2006 18:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaan nadat ik weg was ?
Care, sinds wanneer gebruiken ze dat woordje daar? Aangezien het bij ons een typisch vriendengroep-woordje is, wist niet dat veel meer mensen het gebruiktenquote:
vriend waar ik vanaaf heen ga om te zuipen gebruikt het altijd net als zijn broertjequote:Op zaterdag 8 april 2006 19:02 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Care, sinds wanneer gebruiken ze dat woordje daar? Aangezien het bij ons een typisch vriendengroep-woordje is, wist niet dat veel meer mensen het gebruikten![]()
En toch ben ik nog steeds zo gek om daar vanavond gewoon weer heen te gaanquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:01 schreef B_BOY het volgende:
ik snap dat je schrikt.
Hulde.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:03 schreef B_BOY het volgende:
[..]
vriend waar ik vanaaf heen ga om te zuipen gebruikt het altijd net als zijn broertje
en ja aangezien ik met die twee veel omga ben ik het ook gaan zegen.
Nou zeg :pquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:03 schreef B_BOY het volgende:
neej ga zuipen vanaaf
WEER onweer?quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik blijf iig vanacht wel op voor de onweerik wil dit niet missen
toppen van 6 KM zijn echt geen lieverdjes!
[afbeelding]
Hier zit een heel verhaal achter![]()
Toppen van 6 KM, buien van west naar oost, ik denk niet dat de wolken van 6 KM hoogte zomaar instorten hoorquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
WEER onweer?![]()
![]()
Zekerweten?
Groningen ooook?![]()
En zonder dat ik het wist, ik had mijn camera niet meer naar links moeten zetten, anders had ik het kunnen vergetenquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:07 schreef VASND het volgende:
Das wel een heel erg toffe actiefoto.
Nee FOK! ondersteunt geen HTMLquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:10 schreef the_legend_killer het volgende:
<font color="firebrick">Check</font>
Mislukt
neenquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:10 schreef the_legend_killer het volgende:
<font color="firebrick">Check</font>
Mislukt
Bij andere user luke hetquote:
Omdat admins permissie hebben om HTML in hun berichten te plaatsen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij andere user luke het
Zie banmeldtopic
<font color="firebrick">Rotskibo</font> 48 uur ranzig plaatje
Alleen admins kunnen het.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij andere user luke het
Zie banmeldtopic
<font color="firebrick">Rotskibo</font> 48 uur ranzig plaatje
woohooquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Toppen van 6 KM, buien van west naar oost, ik denk niet dat de wolken van 6 KM hoogte zomaar instorten hoordus reken maar zeker op van YES!
Dus voor jou werkt dat niet TLKquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:15 schreef VASND het volgende:
[..]
Alleen admins kunnen het.
Wat blaxje zegt dus
Sta jij dan ook al klaar met je camera?quote:
Ligt er aan hoe laatquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sta jij dan ook al klaar met je camera?
Geen id, ik zal zo de radarbeelden even bekijkenquote:
Hoe zit dat nou met he feit dat je niet meer achter de computer mag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |