Alsof er wat in Dokkum te doen is. Leeuwarden is altijd super.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heeeeeeeel misschien ga ik samen met mijn vriendin naar amsterdamalleen dit hangt helemaal vanaf wie er allemaal komen
als er niks bijzonders komt dan blijf ik denk ik gewoon in Dokkum
Zou ook een optie kunnen zijn, maar ik ga vooral VEEL foto's schietenquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:37 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Alsof er wat in Dokkum te doen is. Leeuwarden is altijd super.![]()
Oja, natuurlijk, de kermis komt ook weerquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:43 schreef -Marlii- het volgende:
Uuh, 's ochtends van uur of 11 richting Nijenhuis (gewoon gezellig enzo) ff naar kermis tussendoor en 's avonds HarmonieHele dag drinken dus zo ongeveer
Uhuquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:49 schreef Boeman het volgende:
[..]
Oja, natuurlijk, de kermis komt ook weer![]()
Wanneer komt die eigelijk??quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:49 schreef Boeman het volgende:
[..]
Oja, natuurlijk, de kermis komt ook weer![]()
zal het idd wel weer op uitdraaienquote:
Had je niet ff kunnen zeggen dat je blauw was. Wel kansloos, nu weet iedereen dat je niks te doen hebt in real life man.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:24 schreef Boeman het volgende:
29 April is het weer Koninginnedag
Want omdat 30 april dit jaar op een zondag valt, is besloten om het op de zaterdag ervoor te plannen
Maar wat gaan onze pubers deze dag doen?
Spulletjes verkopen op de traditionele rommelmarkt?
Of gewoon bier drinken?![]()
Saai.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Rondzwerven en neuken.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Rondzwerven en neuken.
Ik ook !quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:51 schreef woutabest het volgende:
verdient 200% meer
jup, ik ook!quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:45 schreef Elkexxx het volgende:
Ik ga gewoon konnigendag in Nijmegen vieren
p.s. *points siggie*
Is dat gangster?quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:47 schreef Monotomo het volgende:
Als 15-jarige pubâh () ga ik met de reddingsbrigade heel de dag bewaken bij één of ander waterspektakel in Houten (U). Komen daar nog chikies?
![]()
Heeui, daar ga ik ook elk jaar heen! Dát is pas een goed feest!quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De gayparade is later dit jaar pas.
ja had hem toch gekocht... ehhehehequote:Op zaterdag 8 april 2006 14:25 schreef Sebasser het volgende:
opzich een idee om een matige grap uit te halen op de rommelmarkt
eens kijken wie hier in de wijk echte Fokkers zijn
edit: oeh! Voicst komt op de Waalkadequote:Op zaterdag 8 april 2006 20:17 schreef morgane het volgende:
[..]
jup, ik ook!komen er nog leuke bandjes ofzo ergens?
![]()
Wat ga jij doen met koninginedag?quote:Op zondag 9 april 2006 13:40 schreef bier_hier het volgende:
bier.
Bieren is op de hockeyclub anders een veelvuldig gebruikt werkwoord hoorquote:Op zondag 9 april 2006 15:32 schreef twetwe het volgende:
[..]
Wat ga jij doen met koninginedag?
bier.
Wtf is dat nou weer voorn werkwoord. Ik ga bieren? Jij biert? Wij bieren?
quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:25 schreef Sebasser het volgende:
opzich een idee om een matige grap uit te halen op de rommelmarkt
eens kijken wie hier in de wijk echte Fokkers zijn
Oja hockeyquote:Op zondag 9 april 2006 20:32 schreef Molluck het volgende:
[..]
Bieren is op de hockeyclub anders een veelvuldig gebruikt werkwoord hoor
Maar ik woon in Eindhoven en daar komen altijd een heleboel dj's gratis optreden, dus ik ga aan mijn biertje lurken op de frivole tonen van diverse BrEeZaHdJ's zoals Jean en Johan Gielen...
nee, net als de koningin van Holland.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:38 schreef frankium het volgende:
friesland.................![]()
is de koninging van friesland ook jarig dan?
Ben ik niet de enigste 14.gifquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:58 schreef Ewaldus het volgende:
BIER DRINKEN IN DE BESTE STAD op alle fronten VAN NEDERLAND:
GRONINGEN
![]()
ga toch liever naar rembrandtplein...
scherpquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:09 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Enigste
Als modje van SES zou je beter moeten weten![]()
Weet iemand wat er daar dit jaar voor boeiende dingen te doen zijn?quote:
Wheheh.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:09 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Enigste
Als modje van SES zou je beter moeten weten![]()
28e, bovenbouw feest, 29e uitslapen, 's middags kermis en 's avonds Harmoniequote:Op zaterdag 8 april 2006 14:43 schreef -Marlii- het volgende:
Uuh, 's ochtends van uur of 11 richting Nijenhuis (gewoon gezellig enzo) ff naar kermis tussendoor en 's avonds HarmonieHele dag drinken dus zo ongeveer
http://www.oranjegroningen.nl/quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:17 schreef Boeman het volgende:
[..]
Weet iemand wat er daar dit jaar voor boeiende dingen te doen zijn?
hihiquote:
Alleen voor Tiëstoquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:33 schreef Jonathon het volgende:
Wie gaan er nog meer naar het Museumplein????
Ik wil alleen IOS en Racoon ff zien, de rest boeit me weinig... even kijken hoe het uitkomt met de planning die dagquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:33 schreef Jonathon het volgende:
Leeftijd? Pic?quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:07 schreef spenky het volgende:
ik ga alle spullen van me zusje verkopen op de rommelmarkt..
wie het allemaal krijgt.. krijgt me zusje er ook bij
en dan ga ik daarna bier zuipen
Nee, echt kut, wilde eerst wel gaan, maar het komt me nu wel heel onhandig uitquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:38 schreef C2C het volgende:
whehe misschien ga ik ook nog wel ff, maar op koninginnen nacht heb ik het rugby feest hiero das super lache.
ayaxola kom je ook nog of nie?
ik ben presentquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:33 schreef Jonathon het volgende:
quote:Op zondag 9 april 2006 12:42 schreef Koentje3 het volgende:
waarschijnlijk gewoon dom bier drinkenwerken
Natuurlijk is dat puur te zuipenquote:Op donderdag 27 april 2006 19:47 schreef DaYwALKuR het volgende:
Zijn de winkels dicht zaterdag?
oja en is Malibu puur te zuipen, of beter gemixt met iets?
Alles is open. Nouja niet alles, wel veel.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:47 schreef DaYwALKuR het volgende:
Zijn de winkels dicht zaterdag?
oja en is Malibu puur te zuipen, of beter gemixt met iets?
quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:30 schreef Sylvana het volgende:
Het is zulk kutweer dat ik denk dak Konigninnedag dit jaar maar aan me voorbij laat gaan. Niet echt zin om in de stromende regen over de braderie te lopen
geld om te stappen heb ik nietquote:
Het was trouwens echt vet lekker weer vandaag in Adam!quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:30 schreef Sylvana het volgende:
Het is zulk kutweer dat ik denk dak Konigninnedag dit jaar maar aan me voorbij laat gaan. Niet echt zin om in de stromende regen over de braderie te lopen
tja, in Nijkerk dus niet tis Koninginnedag en ik duik om half 11 ( nu dus) me bed in, volgend jaar hopelijk een leukere Koninginnedag, maar es kijken of ik het dan ook in A'dam ofzo kan vierenquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:09 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Het was trouwens echt vet lekker weer vandaag in Adam!
Mijne ook... Had kramp daarquote:Op zondag 30 april 2006 00:57 schreef deejaylethal het volgende:
Amsterdam was erg gezellig! Mn voeten doel wel pijn nu! Eerst een hele nacht Arnhem, en daarna een hele dag A'dam!
ff Museumplein, van Di-rect, tot PartySquad, de Wallenquote:Op zondag 30 april 2006 01:21 schreef Zuen het volgende:
Waar is iedereen in Amsterdam geweest hier?
Eerst rembrandt maar was niet begonnen toen koningsplein (14.gif enzo bewonderenquote:Op zondag 30 april 2006 01:21 schreef Zuen het volgende:
Waar is iedereen in Amsterdam geweest hier?
mij bewonderen?quote:Op zondag 30 april 2006 01:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eerst rembrandt maar was niet begonnen toen koningsplein (14.gif enzo bewonderen) en door naar museumplein tot 22:00 en toen zelfde weer terug.
Vijzelstraat? Techfever heette datquote:Op zondag 30 april 2006 22:11 schreef Ayaxola het volgende:
Er is nu alleen niet zo veel meer te zien op die cam![]()
Voor degenen die ook in Amsterdam waren. Zijn jullie nog bij een klein techno podium geweest, vlak bij het Rembrandtplein? Jemig, dat was hard stampen héStond gewoon midden in een straat, maar was wel echt vet. Je ging bijna automatisch trillen door de bass.
Ja, dat kan welquote:Op zondag 30 april 2006 22:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Vijzelstraat? Techfever heette dat![]()
![]()
ja dat was Techfeverquote:Op zondag 30 april 2006 22:15 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, dat kan welIk weet niet hoe de straat heette. Maar het was vlak bij SlamFm en gewoon midden in een drukke straat. En klein stukje verder op was een soort HipHop podium, waar 's middags alle negers zich verzamelden.
Toen ik er om een uurtje of 17:00 langs kwam was er ook nog een gevecht. Ownee, dat was trouwens bij dat Hiphopquote:Op zondag 30 april 2006 22:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dat was Techfever![]()
Bart Skils
Shinedoe
Jeff Rushin
was ook nog een klein gevecht in het begin![]()
ik weet 'tquote:Op zondag 30 april 2006 22:21 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Toen ik er om een uurtje of 17:00 langs kwam was er ook nog een gevecht. Ownee, dat was trouwens bij dat Hiphop![]()
Maar dat was echt wel vet hoorAls je daar stond kon je gewoon niet stilstaan, je trilde gewoon met alles mee. Iedereen dansen, keiharde beats, echt heel relax
![]()
Daar bij Waterlooplein? Daar heb ik ook nog ff gestaan op de brug over de gracht...quote:Op zondag 30 april 2006 22:11 schreef Ayaxola het volgende:
Er is nu alleen niet zo veel meer te zien op die cam![]()
Voor degenen die ook in Amsterdam waren. Zijn jullie nog bij een klein techno podium geweest, vlak bij het Rembrandtplein? Jemig, dat was hard stampen héStond gewoon midden in een straat, maar was wel echt vet. Je ging bijna automatisch trillen door de bass.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |