Eerst rembrandt maar was niet begonnen toen koningsplein (14.gif enzo bewonderenquote:Op zondag 30 april 2006 01:21 schreef Zuen het volgende:
Waar is iedereen in Amsterdam geweest hier?
mij bewonderen?quote:Op zondag 30 april 2006 01:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eerst rembrandt maar was niet begonnen toen koningsplein (14.gif enzo bewonderen) en door naar museumplein tot 22:00 en toen zelfde weer terug.
Vijzelstraat? Techfever heette datquote:Op zondag 30 april 2006 22:11 schreef Ayaxola het volgende:
Er is nu alleen niet zo veel meer te zien op die cam![]()
Voor degenen die ook in Amsterdam waren. Zijn jullie nog bij een klein techno podium geweest, vlak bij het Rembrandtplein? Jemig, dat was hard stampen héStond gewoon midden in een straat, maar was wel echt vet. Je ging bijna automatisch trillen door de bass.
Ja, dat kan welquote:Op zondag 30 april 2006 22:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Vijzelstraat? Techfever heette dat![]()
![]()
ja dat was Techfeverquote:Op zondag 30 april 2006 22:15 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, dat kan welIk weet niet hoe de straat heette. Maar het was vlak bij SlamFm en gewoon midden in een drukke straat. En klein stukje verder op was een soort HipHop podium, waar 's middags alle negers zich verzamelden.
Toen ik er om een uurtje of 17:00 langs kwam was er ook nog een gevecht. Ownee, dat was trouwens bij dat Hiphopquote:Op zondag 30 april 2006 22:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dat was Techfever![]()
Bart Skils
Shinedoe
Jeff Rushin
was ook nog een klein gevecht in het begin![]()
ik weet 'tquote:Op zondag 30 april 2006 22:21 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Toen ik er om een uurtje of 17:00 langs kwam was er ook nog een gevecht. Ownee, dat was trouwens bij dat Hiphop![]()
Maar dat was echt wel vet hoorAls je daar stond kon je gewoon niet stilstaan, je trilde gewoon met alles mee. Iedereen dansen, keiharde beats, echt heel relax
![]()
Daar bij Waterlooplein? Daar heb ik ook nog ff gestaan op de brug over de gracht...quote:Op zondag 30 april 2006 22:11 schreef Ayaxola het volgende:
Er is nu alleen niet zo veel meer te zien op die cam![]()
Voor degenen die ook in Amsterdam waren. Zijn jullie nog bij een klein techno podium geweest, vlak bij het Rembrandtplein? Jemig, dat was hard stampen héStond gewoon midden in een straat, maar was wel echt vet. Je ging bijna automatisch trillen door de bass.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |