Alsof er wat in Dokkum te doen is. Leeuwarden is altijd super.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heeeeeeeel misschien ga ik samen met mijn vriendin naar amsterdamalleen dit hangt helemaal vanaf wie er allemaal komen
als er niks bijzonders komt dan blijf ik denk ik gewoon in Dokkum
Zou ook een optie kunnen zijn, maar ik ga vooral VEEL foto's schietenquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:37 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Alsof er wat in Dokkum te doen is. Leeuwarden is altijd super.![]()
Oja, natuurlijk, de kermis komt ook weerquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:43 schreef -Marlii- het volgende:
Uuh, 's ochtends van uur of 11 richting Nijenhuis (gewoon gezellig enzo) ff naar kermis tussendoor en 's avonds HarmonieHele dag drinken dus zo ongeveer
Uhuquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:49 schreef Boeman het volgende:
[..]
Oja, natuurlijk, de kermis komt ook weer![]()
Wanneer komt die eigelijk??quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:49 schreef Boeman het volgende:
[..]
Oja, natuurlijk, de kermis komt ook weer![]()
zal het idd wel weer op uitdraaienquote:
Had je niet ff kunnen zeggen dat je blauw was. Wel kansloos, nu weet iedereen dat je niks te doen hebt in real life man.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:24 schreef Boeman het volgende:
29 April is het weer Koninginnedag
Want omdat 30 april dit jaar op een zondag valt, is besloten om het op de zaterdag ervoor te plannen
Maar wat gaan onze pubers deze dag doen?
Spulletjes verkopen op de traditionele rommelmarkt?
Of gewoon bier drinken?![]()
Saai.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Rondzwerven en neuken.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Rondzwerven en neuken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |