quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:30 schreef Sylvana het volgende:
Het is zulk kutweer dat ik denk dak Konigninnedag dit jaar maar aan me voorbij laat gaan. Niet echt zin om in de stromende regen over de braderie te lopen
geld om te stappen heb ik nietquote:
Het was trouwens echt vet lekker weer vandaag in Adam!quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:30 schreef Sylvana het volgende:
Het is zulk kutweer dat ik denk dak Konigninnedag dit jaar maar aan me voorbij laat gaan. Niet echt zin om in de stromende regen over de braderie te lopen
tja, in Nijkerk dus niet tis Koninginnedag en ik duik om half 11 ( nu dus) me bed in, volgend jaar hopelijk een leukere Koninginnedag, maar es kijken of ik het dan ook in A'dam ofzo kan vierenquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:09 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Het was trouwens echt vet lekker weer vandaag in Adam!
Mijne ook... Had kramp daarquote:Op zondag 30 april 2006 00:57 schreef deejaylethal het volgende:
Amsterdam was erg gezellig! Mn voeten doel wel pijn nu! Eerst een hele nacht Arnhem, en daarna een hele dag A'dam!
ff Museumplein, van Di-rect, tot PartySquad, de Wallenquote:Op zondag 30 april 2006 01:21 schreef Zuen het volgende:
Waar is iedereen in Amsterdam geweest hier?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |