als je dat een spelfoutje vindt, dan woon je waarschijnlijk te lang in utrecht.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Had je last van dat spelfoutje
Hij is aangepast.
Kom op zegquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het spijt me heel erg, maar ik weet écht niet waar het over gaat... (gaat het over een specifiek voorval dan?)
Zoals ik al aangaf, als het een situatie hier op fok was kun je er een topic in FB over openen of het erover hebben in het FB topic van het betreffende forum. Als het buiten Fok is wil ik erg graag weten waar het over gaat. Ben inmiddels behoorlijk nieuwsgierig geworden...
Als het over Fok gaat kun je het topic dus beter in FB openen, dat is wat ik steeds al aangaf. Je kunt er hier in KLB nu wel met z'n allen zuur over gaan doen, maar als je het in FB opent is de kans groter dat het ook daadwerkelijk opgepikt wordt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kom op zeg
Het gaat over fok en dat de mods topics sluiten terwijl er een discussie bezig is !
Er hebben zelf andere mods in gepost en die snapten het wel.
Dit is inderdaad klaagbaak ja. Maar waarom specifiek zeggen dat het om een Marokkaan gaat? Zoals ik in de sluitpost al aangaf gaat het toch alleen maar eindigen als een bash en reltopic. En ik heb de andere mods gevraagd wat ze van het topic vonden, en die waren het met mij eens dat het op slot kon.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:07 schreef freddygonzales het volgende:
Agressieve mensen in de bus
Waarom moet deze dicht? Prima klaagtopic. Dit is toch klaagbaak?
Nog steeds trouwensquote:Op woensdag 19 april 2006 22:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En ik heb de andere mods gevraagd wat ze van het topic vonden, en die waren het met mij eens dat het op slot kon.
Zal best, maar het GING ook om een marokkaan. Mag je dat niet eens meer naar voren brengen in je post. Als het een Nederlander was zou ik dat gezegd hebben. Het lijkt wel alsof jullie angst hebben als het woordje marokkaan in een post naar voren komt.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dit is inderdaad klaagbaak ja. Maar waarom specifiek zeggen dat het om een Marokkaan gaat? Zoals ik in de sluitpost al aangaf gaat het toch alleen maar eindigen als een bash en reltopic. En ik heb de andere mods gevraagd wat ze van het topic vonden, en die waren het met mij eens dat het op slot kon.
Ik (we?) hebben niet zo'n moeite met het topic op zich maar waar het sowieso op uitlooptquote:Op donderdag 20 april 2006 12:16 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Zal best, maar het GING ook om een marokkaan. Mag je dat niet eens meer naar voren brengen in je post. Als het een Nederlander was zou ik dat gezegd hebben. Het lijkt wel alsof jullie angst hebben als het woordje marokkaan in een post naar voren komt.
Omdat het een onzinnig topic is, waar toch niet serieus over te discussiėren valt.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:45 schreef Koewam het volgende:
Een dag niet poepen
En waarom is die dicht?
Hoezo niet?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Omdat het een onzinnig topic is, waar toch niet serieus over te discussiėren valt.
Ik vond hem wel goedquote:Op donderdag 20 april 2006 16:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Omdat het een onzinnig topic is, waar toch niet serieus over te discussiėren valt.
Richt anders het Koewam-MSN-spreekuur waarin dit soort triviale punten besproken wordenquote:Op donderdag 20 april 2006 17:02 schreef Koewam het volgende:
[..]
Hoezo niet?Volgens mij zijn er tientallen studies over verricht en heeft een ieder en elke dag mee te maken!
Zou best, maar met zo'n OP is het maar de vraag of er zinnige reacties op komen. Maargoed, ik bespreek het even met de anderen, kijken wat zij van het topic vinden.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:02 schreef Koewam het volgende:
[..]
Hoezo niet?Volgens mij zijn er tientallen studies over verricht en heeft een ieder en elke dag mee te maken!
het was een slap aftreksel gastquote:Op donderdag 20 april 2006 17:30 schreef immortalsean het volgende:
alhoewel er wellicht een humoristisch ondertoon zat in het volgende topic:
ik word gek van die zwarte reageer knop
zat er weldegelijk een serieuze klacht/gezeik in.
helaas wordt elke vorm van vermaak in de kiem gesmoord door de losgeslagen KLB-mods.
mag niks meer tegenwoordig?
jij bent een slap aftreksel!quote:Op donderdag 20 april 2006 17:49 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
het was een slap aftreksel gast
a) het was een slap aftrekselquote:Op donderdag 20 april 2006 17:30 schreef immortalsean het volgende:
alhoewel er wellicht een humoristisch ondertoon zat in het volgende topic:
ik word gek van die zwarte reageer knop
zat er weldegelijk een serieuze klacht/gezeik in.
helaas wordt elke vorm van vermaak in de kiem gesmoord door de losgeslagen KLB-mods.
mag niks meer tegenwoordig?
Ik wilde net gaan posten dat het topic op verzoek van TS even verwijderd is. De buurvrouw in kwestie was erachter gekomen en dat had wat minder leuke gevolgen voor TS.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:36 schreef MUUS het volgende:
Ik zit net een topic door te lezen (Geluidsoverlast door buurvrouw oid was de TT) en toen ik naar de volgende pagina wilde klikken, kreeg ik ineens code 31 (geen rechten om te lezen blabla).
Nu is het topic foetsie.
Wie heeft het kwijt gemaakt?.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan posten dat het topic op verzoek van TS even verwijderd is. De buurvrouw in kwestie was erachter gekomen en dat had wat minder leuke gevolgen voor TS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |