quote:Op donderdag 20 april 2006 16:25 schreef Koewam het volgende:
Gelukkig heb ik een paar minuten geleden wel even Nelson Mandela op een bootje gezet. Pure opluchting, ik zweer het je.
Da's niet zo veel he.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:27 schreef thefunny het volgende:
Poep jij elke dag?![]()
Ik 1 keer per week.
Surequote:Op donderdag 20 april 2006 16:27 schreef thefunny het volgende:
Poep jij elke dag?![]()
Ik 1 keer per week.
Immodium?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:29 schreef thefunny het volgende:
In jouw ogen heb ik dan een vervloekt leven.![]()
Ik poep 52 keer per jaar. Jij 365 keer. Mijn darmen slijten minder snel.
das wel erg weinig...quote:Op donderdag 20 april 2006 16:27 schreef thefunny het volgende:
Poep jij elke dag?![]()
Ik 1 keer per week.
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:27 schreef Faceoff het volgende:
een dag niet gepoept is een dag niet geleefd!!
Ik sta ook al een tijdje droog. Waar woon je?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:31 schreef longinus het volgende:
Ik heb al een tijdje niet gepoept, de Belgische variant dan
En ik dacht dat ik een redelijk ranzig bericht had geplaatst.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:36 schreef Piemol het volgende:
Een collega heeft mij laten weten , dat het zeeeeer onhygienisch is om niet elke dag te kakken
Het lichaam moet leeg zijn, en verteld mij du sook dat ik niet wijs ben omdat ik eensch in de 2 a 3 dagen het toilet bevuil
Een vriendin die heeft dan weer een grote infuus zak die ze vult met lauw water met wat citroensap er in gemend
Dan stopt ze het slangetje in dr bruine ster en laat zeker 2 liter water in dr lichaam lopen waarop ze dan op bed dr ingewanden masseert en oefeningen doet
Dan gaat ze naar 't toilet en laat ze alles lopen
vage mensen ken ik
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:37 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zet vaak twee keer per dag Kluivert uit de selectie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |