Alsof Maikuuul tegen je praat.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:18 schreef UnrealMarc het volgende:
'eey swa ik ben te lui om op die knopje te drukken je weet'![]()
Hoezo dit land, het was toch een Marokkaan?quote:Op woensdag 19 april 2006 21:16 schreef freddygonzales het volgende:
Op zulke momenten ben ik echt teleurgesteld in dit land![]()
Eigenlijk mag je het niet denken - zeggen, maar het is gewoon zo. Okay, er zijn ook zat autochtone Nederlanders die ditzelfde gedrag vertonen, maar percentatueel gezien wint de allochtone groep het met gemakquote:Op woensdag 19 april 2006 21:24 schreef Wriker het volgende:
[..]
Hoezo dit land, het was toch een Marokkaan?
De hele conversatie verbaast me niks.
Er wonen ook Marokkanen in dit land, toch?quote:Op woensdag 19 april 2006 21:24 schreef Wriker het volgende:
[..]
Hoezo dit land, het was toch een Marokkaan?
De hele conversatie verbaast me niks.
Hij liep boos weg en rochelde. Ik had geen zin om zijn fluim te incasserenquote:Op woensdag 19 april 2006 21:29 schreef Johnns het volgende:
en je bent daarna ook uitgestapt, en hebt zijn levenloze lichaam in het kanaal gedumpt?
zo nee, dan ben ik in je teleurgesteld.
Jammer genoeg wel ja.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:32 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Er wonen ook Marokkanen in dit land, toch?
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:35 schreef Stopcontact het volgende:
Ik zat vorig jaar ook in de bus.
gij bent vergevenquote:Op woensdag 19 april 2006 21:34 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Hij liep boos weg en rochelde. Ik had geen zin om zijn fluim te incasseren. Sorrie voor de teleurstelling
![]()
ik zie het de laatste tijd ook steeds meer. alleen zijn dit wel van die kleine kutkoters van de middelbare schoolquote:Wat een aap. Ik zat vorig jaar ook in de bus. Twee MAROKKANEN hadden ruzie met elkaar, en begonnen elkaar wat te duwen. Bemoeit de buschauffeur er zich mee en wilde 1 van de ruziemakers eruit zetten. Dus die marokkaan wil niet, en begint die buschauffeur uit te schelden. Begonnen de buschauffeur en de marokkaan te knokken in de bus...
Zo goed als Marokkanen kunnen rochelen verbaast het mij dat er in Marokko nog 1 vierkante meter woestijn te vinden is.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:16 schreef freddygonzales het volgende:
M: loopt weg en rochelt tegen de bus aan.
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:45 schreef Johnns het volgende:
*topic slaat over in een marokkaan-bash topic* :p
keep on posting![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |