Wie ben jij verder, ik spreek wel is met godquote:Op zondag 9 april 2006 23:12 schreef CarlosValderrama het volgende:
Jammer hoor, dat je zo snel opgeeft, JoZzephus!
Is dat niet je 2de persoonlijkheid ipv god?quote:Op maandag 10 april 2006 01:33 schreef newsman het volgende:
[..]
Wie ben jij verder, ik spreek wel is met god![]()
Jij denkt dat je zeker beter bent.
Hou maar op met bidden, ik ben er ookquote:
Oh, God, daar is die engerd ook nogquote:Op maandag 10 april 2006 02:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hou maar op met bidden, ik ben er ook![]()
Maar goed, bidden, ik denk dat het vanuit een goed hart met zuivere bedoelingen wel kan helpen puur omdat je een positieve instelling hebt. En eigenlijk beantwoord je je eigen vraag of wens. Imo is bidden zoiets als "dingen op een rijtje" zetten waardoor de oplossing zich vanzelf aandient.
Als men daar het woordje God aan toe willen voegen......prima, als het maar werkt, toch.![]()
Mja, das niet bepaald positief hehquote:
Ik bid dagelijks dat Morwen ook op www.v-o-l.nl komt. En inderdaad... het helpt nietquote:Op maandag 10 april 2006 02:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mja, das niet bepaald positief heh![]()
Ow en voor anderen bidden. Tjsa, wie weet, in ieder geval leef je mee en dat is al heel wat vaak![]()
Zolang jij mij een engerd loopt te noemen, gaat God echt niet naar jou luisteren hoorquote:Op maandag 10 april 2006 02:19 schreef doka het volgende:
[..]
Ik bid dagelijks dat Morwen ook op www.v-o-l.nl komt. En inderdaad... het helpt niet
Speak for yourselfquote:
Trouwens volgens jou zuigt Fok, jij zuigt hard en strak.quote:Op maandag 10 april 2006 02:02 schreef melke het volgende:
[..]
Is dat niet je 2de persoonlijkheid ipv god?
punt 1: een wetenschappelijk onderzoek weegt heel wat zwaarder dan een post op een forum. sorry.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:03 schreef CarlosValderrama het volgende:
Och mensen, bidden helpt zoooo ontzettend wel hè!! Als ik iets weet, is dat bidden duidelijk wel helpt. Vooral de laatste paar weken heeft het me ontzettend geholpen. Alle problemen kon ik bij God kwijt en Hij heeft me op sommige van die problemen antwoord gegeven en bij andere problemen heeft Hij me de rust gegeven om er niet heel de dag mee te zitten.
En al die onderzoeken, zal me een zorg zijn. Ik weet het gewoon, daar hoef je voor mijn geen onderzoek voor te doen hoor!
Zielig dat je nu hier weer terug komt. Totdat ze je hier ook uitkotsenquote:Op maandag 10 april 2006 03:04 schreef newsman het volgende:
[..]
Trouwens volgens jou zuigt Fok, jij zuigt hard en strak.
Wij kotsen hier niet, wij biddenquote:Op dinsdag 11 april 2006 01:41 schreef melke het volgende:
[..]
Zielig dat je nu hier weer terug komt. Totdat ze je hier ook uitkotsen
Ga huilen bij je papaquote:Op dinsdag 11 april 2006 01:41 schreef melke het volgende:
[..]
Zielig dat je nu hier weer terug komt. Totdat ze je hier ook uitkotsen
Ga eens het boek van Job lezen het stuk over God en Hassatan, houd vervolgens ff je mond wil je.quote:Op zondag 9 april 2006 14:35 schreef CarlosValderrama het volgende:
De duivel zal blij zijn dit van je te horen. God niet, ik ook niet. Daarom heb ik zojuist voor je gebeden, of je het nou leuk vind of niet. Vertrouw liever op God, uiteindelijk zal blijken dat Hij er voor je is!!! Altijd!
Heb je een adres voor me? Of zijn MSN adres. Heb wel zin in een pittig gesprek met die vent. Want met alle ellende op deze aardkloot geloof ik dat dat hij permanent met pensioen is gegaan. In een potje zit. Of tuseen zes planken ligt.quote:Op zondag 9 april 2006 14:35 schreef CarlosValderrama het volgende:
De duivel zal blij zijn dit van je te horen. God niet, ik ook niet. Daarom heb ik zojuist voor je gebeden, of je het nou leuk vind of niet. Vertrouw liever op God, uiteindelijk zal blijken dat Hij er voor je is!!! Altijd!
idd, en of het nou komt door een god of door je eigen hersenen is eigenlijk irrelevantquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:13 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Of bidden nu wel of niet helpt is, naar mijn mening, niet wetenschappelijk te onderzoeken.
Gehoord worden via gebed is een ervaring en die kan voor iedereen anders zijn.
Ervaringen zijn ook heel persoonlijk en als iemand daar over vertelt zal geen skepticus daar bezwaar tegen hebben.
Als iemand troost, steun, antwoorden vind in zijn gebed is dat toch prima, wie zijn anderen dan wel om daar lacherig over te doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |