Als Katie er is gok ik zoquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar is de hugokutdobberbaggerboot?
KPNquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:09 schreef Hugster het volgende:
Een vriend van me werk bij de Lay's chips in het distri.
Nu heeft KPN een zendmast neergtieft daar die nu al 2 dagen alle heftrucks en andere mobiel magazijnuig ontregeld
Ze hebben nu iedereen maar naar huis gestuurd vanavond want ze kunnen echt helemaal niets doen.![]()
Duur geintje![]()
Ik denk het ook wel jaquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:10 schreef M5 het volgende:
[..]
KPNheh. .die zullen wel een mooie schadeclaim krijgen denk ik.
hij's mooi ehquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:19 schreef Hugster het volgende:
Reclame van Centraal Beheer btw![]()
Kalou speelt voor het Duitse elftal en Rita Verdonk dit te glunderen op de bank thuis
Kinderbedtijd jhaquote:
Nee dat denk ik dus niet hequote:
Morgen werkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ga zo maar inderdaad denk ik.. morgen om 8:00 staat de spotmobiel weer voor de deur
je hebt zlef ja gezegd tegen morgen werkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Morgen werkenIk ben zo keihard tegen werken op zaterdag
![]()
Ik heb al 4x nee gezegdquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt zlef ja gezegd tegen morgen werken
En bij mij in mijn kabeltjequote:Op vrijdag 7 april 2006 22:16 schreef M5 het volgende:
als ik een gun had zat er nu een enorm gat in m'n wireless router
lenen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:17 schreef Sjoem het volgende:
[..]
En bij mij in mijn kabeltjeDie floept
ikke niet. teminste.. dat zeg ik nuquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:24 schreef Sjoem het volgende:
Waarom gaan jullie allemaal zo vroeg slapen?
net A History of Violence gekeken, Jarhead staat klaar, en Munich moet ik nog af kijken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:26 schreef Sjoem het volgende:
Welke dan?
Morgen met twee vrienden naar Zuid-Gelderland om foto's te maken. Daarom. Plus dat ik gewoon erg moe ben.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:24 schreef Sjoem het volgende:
Allebei wel leukquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:27 schreef M5 het volgende:
[..]
net A History of Violence gekeken, Jarhead staat klaar, en Munich moet ik nog af kijken.
goede redenen om te gaan pitten denk ik jaquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Morgen met twee vrienden naar Zuid-Gelderland om foto's te maken. Daarom. Plus dat ik gewoon erg moe ben.
ik slaap niet ik slaap nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:24 schreef Sjoem het volgende:
Zout op de tandenborstel en poetsen maarquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra heeft de tandpasta meegenomen en we hebben niet meer in huis
Dat laatstequote:Op vrijdag 7 april 2006 22:29 schreef M5 het volgende:
[..]
en welke is er dan niet leuk? of bedoel je de films die ik nog moet (af)kijken?
ugh.. brrr. ranzig, maar werkt wel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:30 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Zout op de tandenborstel en poetsen maar
quote:
ook film-freak dusquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:32 schreef Sjoem het volgende:
[..]
![]()
Tegenwoordig zit ik aan Prison BreakIk heb tot nu toe 14 afleveringen geloof ik. En op tv zijn ze pas met de vierde bezig
ja erger dan ooit. Maar goed dat is niet belangrijkquote:
lijkt me wel klote.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja erger dan ooit. Maar goed dat is niet belangrijk
film freak? hoe veel dvd's heb jij?quote:
De laatste tijd zijn er genoeg. Rome was tof, Lost is tof, Prison Break is tof.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:35 schreef M5 het volgende:
[..]
Dan moet de serie wel heel goed zijn wil ik ehm kijken
ik ging net ff kijken... iets van 75 DVD's en 75 gedownloade films. heb een lijstje, maar die moet ik weer eens bij werkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
film freak? hoe veel dvd's heb jij?
* ook_gek is een echte film freak en tevens dvd verzamelaar![]()
breek me de bek er niet van open. 1.5 slaap per nacht op dit moment....quote:
350+orginele dvd's heb ik op dit moment in mijn bezit. Moet over een tijdje weer eens gaan tellenquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:36 schreef M5 het volgende:
[..]
ik ging net ff kijken... iets van 75 DVD's en 75 gedownloade films. heb een lijstje, maar die moet ik weer eens bij werken
Geloof me deze serie is mega goedquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:35 schreef M5 het volgende:
[..]
Dan moet de serie wel heel goed zijn wil ik ehm kijken
Rome heb ik wel eens een paar stukjes van gezien, misschien dat als ik ehm van het begin zou kijken dat het me wel zou boeien. zag er wel goed uit iig.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:36 schreef Sjoem het volgende:
[..]
De laatste tijd zijn er genoeg. Rome was tof, Lost is tof, Prison Break is tof.
Ik waag me nu zelfs aan de oldskool-Rome-series(de hele oude dus, bij de blokker ligt er eentje voor 5 euro, blijkbaar is die ook goed, want het heeft wat belangrijks gewonnen)
Omdat ik moet werkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:24 schreef Sjoem het volgende:
Ja ach, je weet wel hoe het afloopt, maar toch blijft het wel interessant hoe precies (al is het misschien niet de gehele waarheid)quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:38 schreef M5 het volgende:
[..]
Rome heb ik wel eens een paar stukjes van gezien, misschien dat als ik ehm van het begin zou kijken dat het me wel zou boeien. zag er wel goed uit iig.
350+ wow.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
350+orginele dvd's heb ik op dit moment in mijn bezit. Moet over een tijdje weer eens gaan tellen
[..]
Geloof me deze serie is mega goed![]()
werken in het weekend is voor mij een big no noquote:
Neequote:Op vrijdag 7 april 2006 22:30 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Zout op de tandenborstel en poetsen maar
Okidoki!quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NeeIk hou het dit keer wle bij water
ik had het bijna gedaan om dat ik nog maar 24u van de week heb, wel 12 uur met 133/150% maar toch. anders komt m'n "M5-koopt-V5-fonds" nooit op peilquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
werken in het weekend is voor mij een big no no
d'r zit zo ik nu kan zien al redelijk wat tussen wat ik hier ook heb staanquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:44 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Klein deel van mijn DVD collectie
ik heb in verschillende lades mijn dvd's liggen. De rest zit in dozen die onder mijn bed staanquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
onze DVDs passen neit meer in de DVD kastvan de CD's hebben we zelfs al een deel verkocht, pastte ook neit meer...
heb jij de DVd finding forester?quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:46 schreef M5 het volgende:
[..]
d'r zit zo ik nu kan zien al redelijk wat tussen wat ik hier ook heb staan
nee heb ik niet, zal eens kijkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb jij de DVd finding forester?
Zo niet kopen. Beste film ooit. zeer indrukwekkende film naar mijn mening.
Niet echt neequote:Op vrijdag 7 april 2006 22:39 schreef Sjoem het volgende:
Ja ach, je weet wel hoe het afloopt, maar toch blijft het wel interessant hoe precies (al is het misschien niet de gehele waarheid)
Gollemquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:46 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Ik houd dit topic goed in de gaten![]()
http://www.imdb.com/title/tt0181536/ ziet er op zich goed uit ja, hij staat nu op mijn 'to view' lijst.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:49 schreef ook_gek het volgende:
heb jij de DVd finding forester?
Zo niet kopen. Beste film ooit. zeer indrukwekkende film naar mijn mening.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
de kinderen van onze aso buruman (gehandiacat jochie van 8 en een hoertje van 12) zijn nu nog schreeuwend aan het buiten spelen
Jawel.. maar deze mensen wonen er nu 3 maanden of zo, en na 1 week hadden ze al als bijnaam "de Tokkies"quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]wat een omschrijvingen
Jij woont toch in een dorp, is daar geen sociale controle?
Je, dat dacht ik al, aangezien Scheveningen in de randstad als kutdorpje word gezien.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:23 schreef ook_gek het volgende:
dat is precies wat wij doen met associale mensen. Die schoppen we naar kut dorpjes![]()
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je, dat dacht ik al, aangezien Scheveningen in de randstad als kutdorpje word gezien.
ja en daar hebben we een speciale club opgericht voor die mensen. Beter bekend als duindorpquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je, dat dacht ik al, aangezien Scheveningen in de randstad als kutdorpje word gezien.
Mag ik mee? Want ik moet ook nodig shoppen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:44 schreef Sjoem het volgende:
Hmm, ik moet nodig shoppen.
Ik ga denk ik morgen alquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mag ik mee? Want ik moet ook nodig shoppen.
ik kom nooit in de H&Mquote:
Ik blijf in Limburg, anders haal ik het niet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik een Peugeot 206 zie al ik naar je zwaaien... of blijf je in Limburg te winkelen?
ik bestel veel online in de US.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:51 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik welMorgen wel. Ze hebben er leuke topjes. En die kan ik wel gebruiken straks.
Dan zal ik er morgen op aandirngen door te rijden nara Limburg. En ik garandeer je dat we naar iedere Peugeot 206 in Limburg zullen toeterenquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:50 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik blijf in Limburg, anders haal ik het niet.
Ik niet, ik wil het aanhebben eer ik iets koop.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik bestel veel online in de US.
Maar ik ga snel een keer naar de bijenkorf
't kan zijn dat ik niet rijquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan zal ik er morgen op aandirngen door te rijden nara Limburg. En ik garandeer je dat we naar iedere Peugeot 206 in Limburg zullen toeteren
Dus ik moet extra letten op mooie vrouwen op de bijrijderssteol ipv op de bestuurdersstoel?quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:56 schreef Sjoem het volgende:
[..]
't kan zijn dat ik niet rijik heb geen zin om alleen te winkelen, dus ik sleep iemand mee.
Dat ligt eraan of er een meid of een mannetje meegaat.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus ik moet extra letten op mooie vrouwen op de bijrijderssteol ipv op de bestuurdersstoel?
Hoezo?quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:57 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of er een meid of een mannetje meegaat.
quote:
Als er een dame mee gaat zit er nog steeds een op de bestuurdersstoel.quote:mooie vrouwen op de bijrijderssteol ipv op de bestuurdersstoel
Dus gewoon naar alle Peugeot 206sen met één of meerdere lekkere wijven moie vrouwen toeterenquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:59 schreef Sjoem het volgende:
[..]
[..]
Als er een dame mee gaat zit er nog steeds een op de bestuurdersstoel.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus gewoon naar alle Peugeot 206sen met één of meerdere lekkere wijven moie vrouwen toeteren
het probleem is dat ze geen Abercrombie & Fitch niet in Nederland verkopenquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:55 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik niet, ik wil het aanhebben eer ik iets koop.
Neen, het probleem is dat jij dat per se wilt hebben.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het probleem is dat ze geen Abercrombie & Fitch niet in Nederland verkopen
Ik zit met twee vrijgezellen in de auto, waarschijnlijk toeteren we naar alles wat tieten zonder rimpels heeftquote:
de negatieve energie van de randstad, wat ik je brom, je bijna buurman heeft er ook al last van.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:10 schreef Ballebek het volgende:
G A A P
Wat ben ik vertieft kon niet slapen gisteren en nu weer niet...
dat probleem heb ik helaas al maandenquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:10 schreef Ballebek het volgende:
G A A P
Wat ben ik vertieft kon niet slapen gisteren en nu weer niet...
Pauperzooiquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de negatieve energie van de randstad, wat ik je brom, je bijna buurman heeft er ook al last van.
Herstel de spoiler is gewoon een Sport spoiler die orgineel zo geleverd is op de Sport modellen en mede het grijze sport interieur met rode bies.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat zijn de Q4 skirts, net als z'n Q4 klepspoiler.
Zoals nagenoeg alle "M3's" hier in Den Haagquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:22 schreef BoJo het volgende:
Absoluut niet te vergelijken met M3 badges op je 316.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:23 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Zoals nagenoeg alle "M3's" hier in Den Haag
het is weer mooi weer aan het worden en die auto's komen weer in overvloed in scheveningen rijdenquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:23 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Zoals nagenoeg alle "M3's" hier in Den Haag
Daarom ga ik altijd tussen scheveningen en kijkduin in het strand op lekker geen last vanquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het is weer mooi weer aan het worden en die auto's komen weer in overvloed in scheveningen rijden
Zelfde als de AMG wagens
Wat verschrikkelijk zeg! Hoe oud is hij geworden? En kende je hem erg goed?quote:Op zaterdag 8 april 2006 09:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Hij was al sinds zn geboorte aan het kwakkelen met zn gezondheid. Van de week was ie nog even naar het ziekenhuis geweest voor zn hartritmestoornis, en we dachten dat het nu weer goed was. Helaas niet dus
En dank je.
Ik haat dat altijd waarom moeten altijd mensen waar je het meest mee om gaat zo vroeg de andere kant op gaanquote:Op zaterdag 8 april 2006 09:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Melding van kutbericht
Ga je nou niet jezelf de dood in zuipen wil je? Ik moet je nog een keer afzeiken IRLquote:
Ik drink geen alcoholquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:23 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ga je nou niet jezelf de dood in zuipen wil je? Ik moet je nog een keer afzeiken IRL
Dat scheelt dan weer; een vriendin van mij ging 2 jaar geleden in 2 weken opeens van kerngezond naar leukemie naar einde oefening toen heeft haar vriend zich bijna dood gezopenquote:
ROTFLMAOquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jawel.. maar deze mensen wonen er nu 3 maanden of zo, en na 1 week hadden ze al als bijnaam "de Tokkies"
[afbeelding]
Dit is hun auto.. die vent heeft een mohawk.. hun inrichting doet een woonwagen verbeleken, compleet met hertengewei en opgezette fazanten ze hebben met bloemetjes het woord AJAX in de tuin gemaakt
Hmm, gecondoleerd...quote:Op zaterdag 8 april 2006 09:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Eén van de twee vrienden waarmee ik vandaag weg zou is vannacht overleden.
Doei Alexquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra komt met de 13;12 trein weer aan, dus ik ga haar zo ophalen.
Dan woon je vlakbij Leeuwarden, of je fietst erg snelquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:25 schreef Alexxxxx het volgende:
het is 20 minuten fietsen, ik ben dus nog niet weg
Beide. Cornjumquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan woon je vlakbij Leeuwarden, of je fietst erg snel
Dat is toch ook het enige waar je voor gaat uiteindelijk? Ook al is het mooi weer.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:27 schreef Ballebek het volgende:
Ben net naar de braderie hier om de hoek geweest en altijd regent het dus is er helemaal niks te kopen behalve vreten![]()
Ik koop altijd speelgoedautootjes voor maximaal 10 cent van kleine jochies, in de wetenschap dat ik ze voor 5 euro per stuk weer kan verkopenquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:28 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat is toch ook het enige waar je voor gaat uiteindelijk? Ook al is het mooi weer.
Das fuckquote:Op zaterdag 8 april 2006 09:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Hij was al sinds zn geboorte aan het kwakkelen met zn gezondheid. Van de week was ie nog even naar het ziekenhuis geweest voor zn hartritmestoornis, en we dachten dat het nu weer goed was. Helaas niet dus
En dank je.
Ik heb 1,5 jaar geleden een PS2 gekocht (nieuw in doos) voor 100 euro en had eigenlijk gehoopt op weer zoon actiequote:Op zaterdag 8 april 2006 12:28 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat is toch ook het enige waar je voor gaat uiteindelijk? Ook al is het mooi weer.
Ik wel maar weet niet aan wat heb al een nieuwe TV gekocht van de weekquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:13 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel geld uitgeven, dat is nog het grappige![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:15 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik wel maar weet niet aan wat heb al een nieuwe TV gekocht van de week![]()
Alleen moet ik nog een week wachten maar de frees is de muur al in geweest en de gaten voor de muurbeugel zijn ook al geboordquote:
Hij bedoelt waarschijnlijk dat je eens moet ophouden met dat zielige gepats van jequote:Op zaterdag 8 april 2006 13:19 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Alleen moet ik nog een week wachten maar de frees is de muur al in geweest en de gaten voor de muurbeugel zijn ook al geboord
quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk dat je eens moet ophouden met dat zielige gepats van je
Je neusch nou nog niet gepoederd?quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:38 schreef Sjoem het volgende:
Nou zeg, mevrouw duurt wel erg lang.
hey swaquote:
Nauwelijks... ben erg druk geweest met andere dingen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:46 schreef Youp het volgende:googol
nog gedacht over het "bouw een auto" project?
Ik kijk MotoGP op Eurosportquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nauwelijks... ben erg druk geweest met andere dingen.
Heb er één avondje aan besteed maar het blijft vooralsnog fantaseren(niet dat dat erg is
)
De Wereld Draait Door nu op Vara... is met Robert Doornbos, geloof ik
ik welquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:54 schreef Googolplexian het volgende:
lip, Bazz
ben niet zo van de tweewielers
quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:58 schreef BazzoS het volgende:
Giel Beelen: "370 rijden en weten dat je niet geflitst wordt"
ze doen wel een poging toch?quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:58 schreef Youp het volgende:
[..]dan word je sowieso niet meer geflitst
jij?quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:03 schreef Googolplexian het volgende:Volgens mij weet ik wel wie de fanclub-passen heeft ontworpen van Doornbos
ik moest lachen toen ze die strip er af trokkenquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:05 schreef Youp het volgende:
je laat als kerel toch niet je benen harsen omdat je graag wil fietsen
wel eens een droge massage gehad met haar op je been?quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:05 schreef Youp het volgende:
je laat als kerel toch niet je benen harsen omdat je graag wil fietsen
auwaquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
wel eens een droge massage gehad met haar op je been?
Kun je lekker lang van je haar genieten
MFquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:06 schreef Metalfreak het volgende:Net op X-FM: Stickerland, met alle mogelijke stickers en andere opplakzooi OM JE AUTO OPTISCH TE TUNEN!
![]()
Hoi trouwens
ik heb daar zo'n hekel aan, als mensen zeggen dat ze hun wagen getuned hebben met een bodykitquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:06 schreef Metalfreak het volgende:Net op X-FM: Stickerland, met alle mogelijke stickers en andere opplakzooi OM JE AUTO OPTISCH TE TUNEN!
![]()
Hoi trouwens
niet nodigquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
wel eens een droge massage gehad met haar op je been?
Kun je lekker lang van je haar genieten
gister per ongeluk DGB gezien?quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:07 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik heb daar zo'n hekel aan, als mensen zeggen dat ze hun wagen getuned hebben met een bodykit
er is vast een nog ergere benaming voor danquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:08 schreef Youp het volgende:
[..]
gister per ongeluk DGB gezien?
en die quote van jorinde.... "wij verneuken hier geen auto's"
Gezien jaquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:08 schreef Youp het volgende:
[..]
gister per ongeluk DGB gezien?
en die quote van jorinde.... "wij verneuken hier geen auto's"
asjeblieft zegquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:10 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Gezien jaDie alfa was nog best mooi
Op de motorkap na dan..
iddquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Die man is niet gelukkig met z'n bijlen.
Prachtige stukjes dit
quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:10 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Gezien jaDie alfa was nog best mooi
Op de motorkap na dan..
dat is een circuit auto.... dat kan dan weer wel... dat ding van DGB gister kon echt nietquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Postbode steelt bijna 14.000 poststukken
Nooit geweten dat Fugie een brit was? Het is een postbode en hij heet Chris... 1+1
Ja, en vanavond weerquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sjoewie
Lekker gezopen gister?
al gezien volgens mijquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:45 schreef Googolplexian het volgende:
hmmm MythBusters op Discovery (CD tolerance test)
poedeliewoepsiequote:Op zaterdag 8 april 2006 14:52 schreef Sjoewe het volgende:
Ik moest gelijk aan Hans Teeuwen denken
"Zijn de aardappels al gaar?"
je bent vergeten te vertellen dat het een Rolls-Royce tuinlamp van 6000 euro is, en dat de wanden van je schuur zijn bekleed met een legering van marmer, platina en carbon.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:49 schreef Ballebek het volgende:
Ik ga mijn mooie tuinlamp maar is ophangen aan de schuur...
Ik zie het Talpa zo makenquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je bent vergeten te vertellen dat het een Rolls-Royce tuinlamp van 6000 euro is, en dat de wanden van je schuur zijn bekleed met een legering van marmer, platina en carbon.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:02 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben lui dus ik weiger ook, er is altijd nog de FB
Ik heb nog een paar uurtjes verkoever tijdquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik krijg net telefoon, ik moet aan de zuip![]()
Welkom in de SC=SlowChatquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:09 schreef paaskannekoekje het volgende:
wat ik nou niet snap, ik de openings post staat iets over een auto, en daar gaat het verder in het topic helemaal niet meer over :S
quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:09 schreef paaskannekoekje het volgende:
wat ik nou niet snap, ik de openings post staat iets over een auto, en daar gaat het verder in het topic helemaal niet meer over :S
Das nou slowchatquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:09 schreef paaskannekoekje het volgende:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:59 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb geen 944 op de foto, dus dat deel ga ik ook niet maken
Je mag ook altijd klagen in het FB-Topicquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:09 schreef paaskannekoekje het volgende:
Sportieve nummerplaatquote:
Ik moet helaas echt weg nuquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar uurtjes verkoever tijd
Jij stevent echt in rap tempo af op de risicogroep voor hart- en vaatziektes ehquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tussen achter de hoven en de COndens
nee, ik ga nu naar beneden, mn delletjes zijn klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |