Als Katie er is gok ik zoquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar is de hugokutdobberbaggerboot?
KPNquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:09 schreef Hugster het volgende:
Een vriend van me werk bij de Lay's chips in het distri.
Nu heeft KPN een zendmast neergtieft daar die nu al 2 dagen alle heftrucks en andere mobiel magazijnuig ontregeld
Ze hebben nu iedereen maar naar huis gestuurd vanavond want ze kunnen echt helemaal niets doen.![]()
Duur geintje![]()
Ik denk het ook wel jaquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:10 schreef M5 het volgende:
[..]
KPNheh. .die zullen wel een mooie schadeclaim krijgen denk ik.
hij's mooi ehquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:19 schreef Hugster het volgende:
Reclame van Centraal Beheer btw![]()
Kalou speelt voor het Duitse elftal en Rita Verdonk dit te glunderen op de bank thuis
Kinderbedtijd jhaquote:
Nee dat denk ik dus niet hequote:
Morgen werkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ga zo maar inderdaad denk ik.. morgen om 8:00 staat de spotmobiel weer voor de deur
je hebt zlef ja gezegd tegen morgen werkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Morgen werkenIk ben zo keihard tegen werken op zaterdag
![]()
Ik heb al 4x nee gezegdquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt zlef ja gezegd tegen morgen werken
En bij mij in mijn kabeltjequote:Op vrijdag 7 april 2006 22:16 schreef M5 het volgende:
als ik een gun had zat er nu een enorm gat in m'n wireless router
lenen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:17 schreef Sjoem het volgende:
[..]
En bij mij in mijn kabeltjeDie floept
ikke niet. teminste.. dat zeg ik nuquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:24 schreef Sjoem het volgende:
Waarom gaan jullie allemaal zo vroeg slapen?
net A History of Violence gekeken, Jarhead staat klaar, en Munich moet ik nog af kijken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:26 schreef Sjoem het volgende:
Welke dan?
Morgen met twee vrienden naar Zuid-Gelderland om foto's te maken. Daarom. Plus dat ik gewoon erg moe ben.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:24 schreef Sjoem het volgende:
Allebei wel leukquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:27 schreef M5 het volgende:
[..]
net A History of Violence gekeken, Jarhead staat klaar, en Munich moet ik nog af kijken.
goede redenen om te gaan pitten denk ik jaquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Morgen met twee vrienden naar Zuid-Gelderland om foto's te maken. Daarom. Plus dat ik gewoon erg moe ben.
ik slaap niet ik slaap nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:24 schreef Sjoem het volgende:
Zout op de tandenborstel en poetsen maarquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra heeft de tandpasta meegenomen en we hebben niet meer in huis
Dat laatstequote:Op vrijdag 7 april 2006 22:29 schreef M5 het volgende:
[..]
en welke is er dan niet leuk? of bedoel je de films die ik nog moet (af)kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |