Nu hebben de mods weer niets te doen..quote:
Ach meid..quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:29 schreef vanessa24 het volgende:
Ja hetzelfde alleen het probleem is dat ik het hele weekend ook nog moet werken.
dus zo een goed weekend zal ik niet hebben helaas.
![]()
![]()
Collega van Subhuman toevallig?quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:29 schreef vanessa24 het volgende:
Ja hetzelfde alleen het probleem is dat ik het hele weekend ook nog moet werken.
dus zo een goed weekend zal ik niet hebben helaas.
![]()
![]()
Dat Enschede gaf het zeker weg hè?quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:33 schreef RonaldV het volgende:
Collega van Subhuman toevallig?
Nee, dat zijn er zoveel.quote:
5 maandenquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
8 mei vertrek ik voor 5 maanden naar kreta![]()
* PdeHoog vangt de moorkoppen en eet er eentje opquote:
Lekker!quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog vangt de moorkoppen en eet er eentje op
Nog iemand een moorkop
Heyquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog iemand een moorkop
Zit jij weer mijn porti op te vreten krengquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog iemand een moorkop
quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:44 schreef Vliegvrager het volgende:
*discuswerpt voor het gemak de Jodenkoken ook maar alvast het topic in
Ik vecht niet terug...quote:
* PdeHoog vangt tompoucen en gaat rustig door met etenquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:42 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Hey
Die waren heel niet voor jou
Voor jou had ik tompoucen
*Katapulteert tompoucen naar PdeHoog
Er liggen hier overal fotospullen!quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:47 schreef Mauro het volgende:
[..]
Eej![]()
Het is vrijdagmiddag, tijd voor de wekelijkse foodfight
Oké. Zal me gedragen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:48 schreef RonaldV het volgende:
Er liggen hier overal fotospullen!Gedraag je nou eens, Noorderling!
![]()
Brrrr.. d'r zitten van die vieze plakkersen inquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:49 schreef Vliegvrager het volgende:
*lachende cake-jes naar jarige Mauro kogelt
Wat?
Lachende cake-jes:
[afbeelding]
blijkbaar is t zicht zo ontzettend beangstigend, dat iedereen ineens weg isquote:
doe niet zo negatief... nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
blijkbaar is t zicht zo ontzettend beangstigend, dat iedereen ineens weg is
* Ynske wist t wel, ik ben lelijk
Iddquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
doe niet zo negatief... nergens voor nodig.![]()
Waaromdan?quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:50 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog pakt nog wat van die tompoucen en gooit ze richting toeps
Woar dan?quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:23 schreef CocaColaLight het volgende:
Whoohoo eerste publicatie van mijn foto's ligt nu hier op de bank
Ik ken ook zo gauw geen collega die Vanessa heet.quote:
Nu wil ik het weten hoor....quote:
True, tegen de zon in genomen... Die andere was nog opgelicht, dat kan ik bij deze ook wel eens proberen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:00 schreef Puckzzz het volgende:
Je avi is hartstikke leuk Toepsie, maar net als die ander een beetje donker
* Puckzzz gaat morgen SonofPuckzzz eens uitleggen wat lange belichting is
Ik blijf de derde plaats claimen, mijn abbo is nog niet afgelopen, maar ik heb hem opgegeven voor de tweede plaats. Iemand daar bezwaar tegen?
neeeee, hij wil meedoen aan de wedstrijd, maar snapt zijn nieuwe camera nog niet helemaal. maar hij weet bijvoorbeeld al wel wat diafragma is enzo en wat het doet, hij leert zichzelf photoshop. lange sluitertijd moest ik even uitleggen, hij dacht dat een bewogen foto ook al goed wasquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:02 schreef Toeps het volgende:
[..]
True, tegen de zon in genomen... Die andere was nog opgelicht, dat kan ik bij deze ook wel eens proberen.
Arme SonOfPuckzzz... "Ja, als je hier nou hééél lang stil zit.... Dan krijg je zometeen een ijsle."
Aha. Hehehe.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
neeeee, hij wil meedoen aan de wedstrijd, maar snapt zijn nieuwe camera nog niet helemaal. maar hij weet bijvoorbeeld al wel wat diafragma is enzo en wat het doet, hij leert zichzelf photoshop. lange sluitertijd moest ik even uitleggen, hij dacht dat een bewogen foto ook al goed was
*trotse mamma is*
Zoek voor de gein eens op je hardeschijf. De kans is groot dat jij ook een sample.jpg hebtquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nu wil ik het weten hoor....
wat is Sample.jpg?![]()
Nou...weet je....niet alleen ik bekijk foto's hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:59 schreef Toeps het volgende:
Zeg Pee, ben jij al 19x vanaf je werk op mijn site geweest? Of is dat toch die ene griet? Want ze vind me zo níet boeiend hè, en maar blijven lezen...
Ik ben opgehouden met collega's foto's te laten zien. Als je single bent proberen ze je elk model aan te praten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...weet je....niet alleen ik bekijk foto's hoorSinds mijn collega's mijn fotosite hebben gevonden en van daaruit bij jou terecht zijn gekomen gaat het mis volgens mij
Ik heb het een keer gedaanquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:31 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik ben opgehouden met collega's foto's te laten zien. Als je single bent proberen ze je elk model aan te praten.![]()
Uhuhquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:32 schreef EchnaDarr het volgende:
Dat is dan natuurlijk ook heel begrijpelijk...
Qua body wel, qua techniek nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:25 schreef EchnaDarr het volgende:
Is dat geen stap achteruit voor jou?
Daaromquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:48 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik ben zelf best tevreden over mijn 300D, al moet ik eerlijk bekennen dat ik eigenlijk nooit met iets anders heb gewerkt.
Begin dan eensquote:
ben ik mee bezigquote:
Is dit met dat tooltje dat ik je stuurde?quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:59 schreef Re het volgende:
[..]
ben ik mee bezig
ff gestest met watermerkje
[afbeelding]
yupquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Is dit met dat tooltje dat ik je stuurde?
die zijn lekker de hort op denk ikquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:31 schreef EchnaDarr het volgende:
Ja, jij, maar de rest?
zitten lekker aan het bierquote:
ook goedquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:00 schreef blackbully het volgende:
[..]
zitten lekker aan het bier
ook goed?
Leuk, ware het niet dat het probleem veroorzaakt wordt door de moeder van XS4All.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:08 schreef EchnaDarr het volgende:
Neem XS4ALL. Altijd goed, nooit problemen, en leuke extra's.
Mail ophalen lukt tot nu toe altijd, mail verzenden doet 't soms niet, tenminse via m'n mailprogramma. Mail versturen vanaf de website van de provider dan weer welquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:02 schreef RonaldV het volgende:
Morgen ga ik maar weer in overleg met mijn provider... KPN zit te kutten, en ik raak steeds meer services kwijtnu kan ik weer geen mail ophalen!
Da's het rare. via webmail kan ik overal bij. Als het nou één server was, maar alles over poort 25 weigert dienst.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:18 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Mail ophalen lukt tot nu toe altijd, mail verzenden doet 't soms niet, tenminse via m'n mailprogramma. Mail versturen vanaf de website van de provider dan weer wel![]()
Ja, daag! Dan moet ik de telefoon gaan gebruiken. Ik heb die als backup standaard in de server, maar dies alleen voor als er echt niets meer werkt. Ik kan nog steeds webmailen, ik kan 99,9% van de webpagina's bereiken, en MSN, Yahoo en ICQ doen het ook nog.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:35 schreef blackbully het volgende:
hebben hier 2 lijnen internet dus als de ene stopt kunnen we met de andere verder.
nooit problemen mee
Dan heb je het verkeerd gedaan.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:47 schreef blackbully het volgende:
hebben ook alleen twee lijnen omdat we c HEL lo zat waren
en dus zijn overgestapt.
maar zitten nog heeeel even aan een jaarcontract vast
als je na 8 maanden je jaar contract wil afbreken dat gaat dat niet heel erg makkelijkquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dan heb je het verkeerd gedaan.ik heb ADSL genomen, en toen dat werkte heb ik chello opgebeld. "Zeg, ik heb twee maanden geleden schriftelijk opgezegd, maar ik heb nog helemaal niks van jullie gehoord over modem inleveren en zo... Hoe zit dat?"
Twee weken later werd het modem opgehaald, en was ik overal vanaf
oww 12 uur pasquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:09 schreef blackbully het volgende:
straks?
het is al na 24:00 dus het is al gal tijd.
zijn alleen niet veel users aanwezig
oi ...mij in bulbstand?quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:59 schreef CocaColaLight het volgende:
Kleine kans dat je zoveel fok dames bij elkaar krijgt, helaas.
werkt alleen als je 30 tweeling zussen op komen dravenquote:
Da's geen overleg hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:02 schreef RonaldV het volgende:
Morgen ga ik maar weer in overleg met mijn provider... KPN zit te kutten, en ik raak steeds meer services kwijtnu kan ik weer geen mail ophalen!
Nu niet meerquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:44 schreef blackbully het volgende:
wat een rust hier.
ieder aan het uitslapen?
druk dagje dusquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nu niet meerZometeen boodschappen doen en een pakketje bij het postkantoor afleveren en dan aan mijn scriptie sleutelen
En vanavond een poging doen om een wedstrijdfoto te maken
Yeahquote:
Vergeet je dan je CF kaartje nietquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:09 schreef PdeHoog het volgende:
YeahIk hoop dat het weer redelijk droog blijft en dat ik vanavond niet wegwaai op het strand
quote:
vergeet jij vandaag mijn accu-lader niet?quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:18 schreef blackbully het volgende:
[..]
vergeet jij vandaag mijn accu-lader niet?
hij is bijna leeg namelijk
Zit al in mijn tasquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:18 schreef blackbully het volgende:
[..]
vergeet jij vandaag mijn accu-lader niet?
hij is bijna leeg namelijk
Duh.....quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:21 schreef blackbully het volgende:
blijf je vanavond mee eten?
oke,quote:
Niet nodig johquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:23 schreef prupke het volgende:
mauro lustte gij sucadelappen??
-----> CULquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:23 schreef prupke het volgende:
mauro lustte gij sucadelappen??
daar zit alleen nog een bodem zout in.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet nodig johEr staat een bak met cashewnoten
![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:24 schreef blackbully het volgende:
daar zit alleen nog een bodem zout in.
heb nog wel een halve pot pistache-noten
ook lekker
quote:
zeker.quote:
Restje kip met champignons van de chinees van gisteravondquote:
lekker makkelijk voer dusquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Restje kip met champignons van de chinees van gisteravond
quote:
Hier ook.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedemorgen allemaalbah wat een rotweer hier zeg
Dat valt best wel mee johquote:
Er bestaat een onderwater camera voor de D70quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee johZie het als een uitdaging
Een regenachtige foto maken
Hoef je iig niet veel te doen voor het lange-sluitertijd-verhaal
Hm, das waar... Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee johZie het als een uitdaging
Een regenachtige foto maken
Hoef je iig niet veel te doen voor het lange-sluitertijd-verhaal
Ik ben ook niet voor niets een gematigd positivo hequote:Op zaterdag 8 april 2006 11:38 schreef Esto het volgende:
[..]
Hm, das waar... Zo had ik het nog niet bekeken
Ja, achter mij stond een rij mensen voor de pinautomaat mij aan te gapen dus ik wou snel weer weg.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:53 schreef PdeHoog het volgende:![]()
Fototechnisch gezien is-ie natuurlijk beroerd
Het standpunt is te hoog, het bord staat er niet geheel op etc. etc. etc.
Het zijn replica's. Kleine schaalmodellen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
Je bent trouwens ook niet zo heel grootDie SofD is maar 15 cm
Ah. Logische verklaringquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:58 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Het zijn replica's. Kleine schaalmodellen.
Verklaart dat de compensatie lenzen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
Je bent trouwens ook niet zo heel grootDie SofD is maar 15 cm
Of het compensatie-bier-drink-gedragquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:11 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Verklaart dat de compensatie lenzen?![]()
+3 scherpquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of het compensatie-bier-drink-gedrag
quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of het compensatie-bier-drink-gedrag
Idd, ik ben er helemaal klaar voorquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:25 schreef PdeHoog het volgende:
Rustige boel hier zegEr verschijnt hier een blauw luchtje
Het verruineert mijn idee voor de foto voor de wedstrijd, maar misschien dat er een gave zonsondergang komt straks
Volgens mijn info gaat de zon vandaag rond 20:25u onderquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mijn info gaat de zon vandaag rond 20:25u onder19:00 uur op het strand moet voldoende gelegenheid bieden om een goeie lokatie te zoeken
Eerst werken van 8-17.30quote:
Wowquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Eerst werken van 8-17.30
Toen wel ff lekker gegeten bij moeders.
Maar daarna 't laatste spul verhuist. lees: alles drie trappen af in het ene huis...
Huis ff gedag gezegt.
vervolgens alles drie trappen op in het andere huis...
Tuurlijk klopt ie! wat denk je wel niet van mij!quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:26 schreef Subhuman het volgende:
Speedy, je dag/nacht tekeningetje klopt ook nog.![]()
* Sub gaat er vandoor voor de rest van de avond, filmpje kijken bij vrienden.![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dag Licht Status
[afbeelding]
Mededeling:
Momenteel worden er nu al wolkentoppen van 20.000 ft gemeten op de noordzee, deze trekken in de loop van de naavond en nacht over het lang, vooral het noorden kan dan een grote kans op onweer verwachten!
Kortom, noordelingen, houd jullie camera gereed![]()
ff uitpuffen nuquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wowdan wil ik het wel begrijpen dat je zo bekaf bent
en nu Fokken?
ik was al lang naar bed gegaan
Doe je dat vrijwillig????quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:46 schreef Re het volgende:
zowwwwwwww wieder zu hause na 450 km rondrijden
Oh ok...quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:51 schreef Re het volgende:
[..]
maar natuurlijk, met een doel natuurlijk
fotootjes natuurlijkquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Oh ok...
want ik rij niet vrijwillig een 450 km om![]()
Er is (alweer) een model omgetoverd tot fotograaf?quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:55 schreef Re het volgende:
[..]
fotootjes natuurlijk, en ik ben mijn tweede camera waarschijnlijk voor altijd kwijt
eentje met talent ookquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er is (alweer) een model omgetoverd tot fotograaf?
quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:55 schreef Re het volgende:
[..]
fotootjes natuurlijk, en ik ben mijn tweede camera waarschijnlijk voor altijd kwijt
allemaal positiefquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
als het kwijtraakobject een positive indruk heeft achtergelaten is het ok, anders ben je een klojo
![]()
beterzzzquote:
Voor altijd ja?quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:55 schreef Re het volgende:
[..]
Gaat FB-tje ook fotograferenquote:
Of we duiken het Vondelpark inquote:Op zondag 9 april 2006 11:38 schreef Re het volgende:
lekker weer inderdaad en dan natuurlijk studio werk
quote:Op zondag 9 april 2006 11:45 schreef Mauro het volgende:
[..]
Doe jij ook al aan duiken?
Dat had je nog niet verteld
Zons-ondergang / opkomst: deel 4quote:Op zondag 9 april 2006 11:17 schreef PdeHoog het volgende:
Gisteren was een fraaie, doch niet spectaculaire, zonsondergang (foto's volgen)
Mooi!quote:
Ik neem voor het gemak even aan dat je deze bedoeltquote:Op zondag 9 april 2006 13:18 schreef Esto het volgende:
[..]
Mooi!
Mag ik trouwens vragen waar die foto is gemaakt van die vuurtoren.. Staat ook op je site en in je avatar
Die bedoelde ik jaquote:Op zondag 9 april 2006 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik neem voor het gemak even aan dat je deze bedoeltDat is het havenhoofd van Scheveningen
Scheveningen-haven is een erg leuke lokatie om eens rond te lopen
Veel vissersboten en met zonsondergang krijg je dit soort dingen
![]()
Idd het einde van de boulevardquote:Op zondag 9 april 2006 13:30 schreef Esto het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ja
Dat is toch aan het eind van de Boulevard? Volgens mij heb ik die dan weleens gezien
En Scheveningen stond nog op de planning dus dat komt goed uit!
Gaaf!quote:Op zondag 9 april 2006 13:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Idd het einde van de boulevardAls je vervolgens (ervanuitgaand dat je vanaf de pier komt) aan het einde naar links gaat, kom je bij de visafslag en de oude haven.
quote:Op zondag 9 april 2006 13:33 schreef Esto het volgende:
[..]
Gaaf!
Even onthouden voor als we er naar toe gaanThanks!
You've got mequote:
Ja daagquote:Op zondag 9 april 2006 15:06 schreef Subhuman het volgende:
Mijn eeuwige dank!Nouja, totdat het weer te lang geworden is natuurlijk.
quote:
durf ik nietquote:
FB-tje, verkleinen was genoeg geweestquote:Op zondag 9 april 2006 15:22 schreef fraubitch het volgende:
*
* PdeHoog duwt de modforce ff wegquote:
Ik had er mooie linkjes van gemaakt en de post opengelaten zodat de kleinere foto's ervoor in de plaats gezet konden worden, krijg je dit!quote:Op zondag 9 april 2006 15:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog duwt de modforce ff weg
Jou kan ik nog onderdrukken. RonaldV wordt problematischer
Nu al bruin?quote:Op zondag 9 april 2006 16:26 schreef Mauro het volgende:
Hallo,
Ik moest iedereen de hartelijke groeten doen van Kleintje vanuit Tunesië
Ze wordt al aardig bruin zei ze en we worden gemist......
ik ben altijd vrolijkquote:
verwacht je leuke dingen mbt de belasting? nee? dan ff fotootjes doen en je lekkere middag niet laten verpestenquote:Op zondag 9 april 2006 17:24 schreef Re het volgende:
[..]
ik ben altijd vrolijk, lekker vrij middagje nu, fotootjes doen of belastingen hmmmmmm
huis gekocht he dus uhmmmm ja eigenlijk welquote:Op zondag 9 april 2006 17:31 schreef Xilantof het volgende:
[..]
verwacht je leuke dingen mbt de belasting? nee? dan ff fotootjes doen en je lekkere middag niet laten verpesten
owhjaquote:Op zondag 9 april 2006 17:36 schreef Re het volgende:
[..]
huis gekocht he dus uhmmmm ja eigenlijk wel![]()
toch maar fotootjes
Maar maar, dan heb ik geen zeur dinnetje meer.quote:Op zondag 9 april 2006 18:10 schreef Puckzzz het volgende:![]()
je bent een weekendje weg en er komen ineens geweldige foto's voorbij
* Puckzzz moet vaker weggaan geloof ik
quote:
Je had gewoon los haar daarquote:Op zondag 9 april 2006 19:58 schreef Debsterr het volgende:
Hey! Zag ik daar mijzelf....![]()
Was een gezellig middagjeal ben ik nu helemaal gaar zo na het eten en de hele middag fotomodelleren
. Hijs mooi Re!
Je bent niet de enigequote:
quote:Op zondag 9 april 2006 20:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je had gewoon los haar daarEn een beetje tegen ons lopen verkondigen dat dat niet mooi was he
Ik dacht al een bekend gezicht te herkennen
quote:Op zondag 9 april 2006 20:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je had gewoon los haar daarEn een beetje tegen ons lopen verkondigen dat dat niet mooi was he
Ik dacht al een bekend gezicht te herkennen
Ik heb even gegoogled, en dank je wel!!!!quote:Op zondag 9 april 2006 20:17 schreef Toeps het volgende:
Debsterr, je lijkt op Yoka Verbeek op die foto.
quote:Op zondag 9 april 2006 20:16 schreef Esto het volgende:
Zie je nou wel dat het Debsterr is
Zit al paar minuten naar die foto te starenIk herken je amper! Vind het een hele mooi foto
Ik ook!quote:Op zondag 9 april 2006 20:21 schreef Puckzzz het volgende:
Huh?ik zag meteen dat het 'onze Debbie' was
Error 404quote:Op zondag 9 april 2006 20:22 schreef Toeps het volgende:
http://www.hennemanagency(...)eur.2_w1181_h813.jpg
^Yoka dus
KPN probleem. Wat overigens steeds erger lijkt te worden. Zie ook Het grote "Er is iets down" topic #26 in DIGquote:
Oja, jij hebt een hogere error dan ikquote:
Daar heb ik toch niks aan?quote:Op zondag 9 april 2006 20:27 schreef Toeps het volgende:
Hier doet ie het gewoon...
Maar google vindt ook genoeg.
Lijkt mij eigenlijk niet dat dit een routeringsprobleem is. De server kan bereikt worden en hij geeft een foutmelding terug.quote:Op zondag 9 april 2006 20:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
KPN probleem. Wat overigens steeds erger lijkt te worden. Zie ook Het grote "Er is iets down" topic #26 in DIG
Je hebt gelijk. Te snel gereageerdquote:Op zondag 9 april 2006 20:40 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Lijkt mij eigenlijk niet dat dit een routeringsprobleem is. De server kan bereikt worden en hij geeft een foutmelding terug.
Een open proxy in Tsjechië?quote:Op zondag 9 april 2006 20:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Te snel gereageerd
Neemt niet weg dat er een serieus netwerkprobleem is bij KPN. Ik mis zeer veel afbeeldingen op Fok (van Imageshack bijvoorbeeld) die ik alleen met een open proxy in Tsjechië kan bereiken
Doe maar niet. Het werkt nu tenminstequote:Op zondag 9 april 2006 20:51 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Een open proxy in Tsjechië?![]()
Zal ik hem even deze kant op slepen als ik naar Praag ga over een maandje?
nog steeds niet klaar?quote:Op zondag 9 april 2006 23:13 schreef Xilantof het volgende:
ik ben er ook weer, maar ook nog maar eventjes... als het goed is...
moet eigenlijk nog wat schoolwerk doen.
*moet* ook echt.blegh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |