Nu hebben de mods weer niets te doen..quote:
Ach meid..quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:29 schreef vanessa24 het volgende:
Ja hetzelfde alleen het probleem is dat ik het hele weekend ook nog moet werken.
dus zo een goed weekend zal ik niet hebben helaas.
![]()
![]()
Collega van Subhuman toevallig?quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:29 schreef vanessa24 het volgende:
Ja hetzelfde alleen het probleem is dat ik het hele weekend ook nog moet werken.
dus zo een goed weekend zal ik niet hebben helaas.
![]()
![]()
Dat Enschede gaf het zeker weg hè?quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:33 schreef RonaldV het volgende:
Collega van Subhuman toevallig?
Nee, dat zijn er zoveel.quote:
5 maandenquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
8 mei vertrek ik voor 5 maanden naar kreta![]()
* PdeHoog vangt de moorkoppen en eet er eentje opquote:
Lekker!quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog vangt de moorkoppen en eet er eentje op
Nog iemand een moorkop
Heyquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog iemand een moorkop
Zit jij weer mijn porti op te vreten krengquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog iemand een moorkop
quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:44 schreef Vliegvrager het volgende:
*discuswerpt voor het gemak de Jodenkoken ook maar alvast het topic in
Ik vecht niet terug...quote:
* PdeHoog vangt tompoucen en gaat rustig door met etenquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:42 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Hey
Die waren heel niet voor jou
Voor jou had ik tompoucen
*Katapulteert tompoucen naar PdeHoog
Er liggen hier overal fotospullen!quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:47 schreef Mauro het volgende:
[..]
Eej![]()
Het is vrijdagmiddag, tijd voor de wekelijkse foodfight
Oké. Zal me gedragen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:48 schreef RonaldV het volgende:
Er liggen hier overal fotospullen!Gedraag je nou eens, Noorderling!
![]()
Brrrr.. d'r zitten van die vieze plakkersen inquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:49 schreef Vliegvrager het volgende:
*lachende cake-jes naar jarige Mauro kogelt
Wat?
Lachende cake-jes:
[afbeelding]
blijkbaar is t zicht zo ontzettend beangstigend, dat iedereen ineens weg isquote:
doe niet zo negatief... nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
blijkbaar is t zicht zo ontzettend beangstigend, dat iedereen ineens weg is
* Ynske wist t wel, ik ben lelijk
Iddquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
doe niet zo negatief... nergens voor nodig.![]()
Waaromdan?quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:50 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog pakt nog wat van die tompoucen en gooit ze richting toeps
Woar dan?quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:23 schreef CocaColaLight het volgende:
Whoohoo eerste publicatie van mijn foto's ligt nu hier op de bank
Ik ken ook zo gauw geen collega die Vanessa heet.quote:
Nu wil ik het weten hoor....quote:
True, tegen de zon in genomen... Die andere was nog opgelicht, dat kan ik bij deze ook wel eens proberen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:00 schreef Puckzzz het volgende:
Je avi is hartstikke leuk Toepsie, maar net als die ander een beetje donker
* Puckzzz gaat morgen SonofPuckzzz eens uitleggen wat lange belichting is
Ik blijf de derde plaats claimen, mijn abbo is nog niet afgelopen, maar ik heb hem opgegeven voor de tweede plaats. Iemand daar bezwaar tegen?
neeeee, hij wil meedoen aan de wedstrijd, maar snapt zijn nieuwe camera nog niet helemaal. maar hij weet bijvoorbeeld al wel wat diafragma is enzo en wat het doet, hij leert zichzelf photoshop. lange sluitertijd moest ik even uitleggen, hij dacht dat een bewogen foto ook al goed wasquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:02 schreef Toeps het volgende:
[..]
True, tegen de zon in genomen... Die andere was nog opgelicht, dat kan ik bij deze ook wel eens proberen.
Arme SonOfPuckzzz... "Ja, als je hier nou hééél lang stil zit.... Dan krijg je zometeen een ijsle."
Aha. Hehehe.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
neeeee, hij wil meedoen aan de wedstrijd, maar snapt zijn nieuwe camera nog niet helemaal. maar hij weet bijvoorbeeld al wel wat diafragma is enzo en wat het doet, hij leert zichzelf photoshop. lange sluitertijd moest ik even uitleggen, hij dacht dat een bewogen foto ook al goed was
*trotse mamma is*
Zoek voor de gein eens op je hardeschijf. De kans is groot dat jij ook een sample.jpg hebtquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nu wil ik het weten hoor....
wat is Sample.jpg?![]()
Nou...weet je....niet alleen ik bekijk foto's hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:59 schreef Toeps het volgende:
Zeg Pee, ben jij al 19x vanaf je werk op mijn site geweest? Of is dat toch die ene griet? Want ze vind me zo níet boeiend hè, en maar blijven lezen...
Ik ben opgehouden met collega's foto's te laten zien. Als je single bent proberen ze je elk model aan te praten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...weet je....niet alleen ik bekijk foto's hoorSinds mijn collega's mijn fotosite hebben gevonden en van daaruit bij jou terecht zijn gekomen gaat het mis volgens mij
Ik heb het een keer gedaanquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:31 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik ben opgehouden met collega's foto's te laten zien. Als je single bent proberen ze je elk model aan te praten.![]()
Uhuhquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:32 schreef EchnaDarr het volgende:
Dat is dan natuurlijk ook heel begrijpelijk...
Qua body wel, qua techniek nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:25 schreef EchnaDarr het volgende:
Is dat geen stap achteruit voor jou?
Daaromquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:48 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik ben zelf best tevreden over mijn 300D, al moet ik eerlijk bekennen dat ik eigenlijk nooit met iets anders heb gewerkt.
Begin dan eensquote:
ben ik mee bezigquote:
Is dit met dat tooltje dat ik je stuurde?quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:59 schreef Re het volgende:
[..]
ben ik mee bezig
ff gestest met watermerkje
[afbeelding]
yupquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Is dit met dat tooltje dat ik je stuurde?
die zijn lekker de hort op denk ikquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:31 schreef EchnaDarr het volgende:
Ja, jij, maar de rest?
zitten lekker aan het bierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |