Omdat?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:00 schreef Kiteless het volgende:
Als mensen een verborgen camera in mijn huis ophangen wordt ik direct opgesloten
Dat blijkt uit?quote:
yes, ik ben niet de enigstequote:Op zondag 16 april 2006 00:29 schreef PallominnoXIII het volgende:
Als ik een boterham maak zeg ik wel 's
LEKKURU BROOTURHAM!!
Geen zin in, en twas wel lol zoquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:01 schreef het.ismij het volgende:
"zelfs een site over gemaakt"
lekker zoon bg + beetje tekst en 2 linkjes.
als je dan toch loos bezig bent, maak er dan iets toonbaars loos van.
Zeker ook commentaar als je het weerbericht op de radio hoortquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:01 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
yes, ik ben niet de enigste
In de auto op weg naar huis raas en tier ik er ook op los, commentaar op dingen die op de radio worden gezegd enzo..ff de werkdag afreageren ahw
Nou, daar hoef je niet eens debiel over te doen hoor. Dat kan ook zonder dat je debiel doet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:55 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zeker ook commentaar als je het weerbericht op de radio hoort![]()
GVD kutweer krijgen we haha![]()
Vooral als je debiel bentquote:Op donderdag 18 mei 2006 07:38 schreef Steephh het volgende:
[..]
Nou, daar hoef je niet eens debiel over te doen hoor. Dat kan ook zonder dat je debiel doet.
radio: "Hallo, mijn naam is Kees Kwaks.."quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:55 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zeker ook commentaar als je het weerbericht op de radio hoort![]()
GVD kutweer krijgen we haha![]()
Kijk ik ben precies zo, ik herken mezelf in jouquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:40 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
radio: "Hallo, mijn naam is Kees Kwaks.."
ik: "Wat boeit mij dat nou!?"
radio: "..met het file nieuws, 4 km file op de A9.."
ik: "Yes, daar hoef ik niet langs!"
radio: "..door een ongeval"
ik: "Zondagsrijders!"
etc.
Ik zeg altijd als ik iemand bel en iemand neemt niet meteen op: "Neem op! Neem op! Anders wordt ik boos!" of "Ik vermoord je als je nu niet opneemt." En dan ben ik overigens niet kwaad.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:53 schreef Gripper het volgende:
Herkenbaar, schreeuwen tegen water dat het moet gaan koken
Ik heb ook van die gekke dingen. Kan hele verhalen tegen mezelf of welk willekeurig keuken-artikel dan ook afsteken als ik sta te wachten terwijl het eten opstaat. Ik doe een dansje met de kat als ik thuiskom, maar ze wil nooit meedoen.
Maffe ritueeltjes met m'n vriendin die we zelf af en toe al vrij vreemd vinden, laat staan wanneer iemand anders het zou zien.
Gekke bekken trekken naar jezelf in de spiegel...
Maar iedereen doet dat wel in meer of mindere mate, dus zo raar is het eigenlijk helemaal niet. Zolang je ook weer vrij naadloos kan omschakelen naar normaal gedrag, is er denk ik weinig om je zorgen over te maken. "Wat vindt jij d'r van, afwasborstel?"![]()
![]()
Geeft ze dan ook nog mee? Of heb jij anorexia?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik doe het graag samen met mijn vriendin
Ligt ze lekker te slapen, kom ik aanrennen spring bovenop haar en roep "BOMMETJUHHHHHH"
ook redelijk debiel
Ik moet lachen om jou.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:54 schreef Gripper het volgende:
[..]
tč herkenbaar![]()
![]()
(Ikvindt pompompiedom nog de meest milde variant)
"Jaaaaah, koekje!! Dara ga je dan, lekker, hop de slokdarm in. <skrotsj> Wat denk je, doen we d'r nog een poes?" <Poes kijkt> "Mooi, hopsa, wie zwijgt stemt toe. Of miauwen, mij om het even"
Weer een fascinerend stukje uit grippers schizofrene leven
Ik laatst bij de sapjes: "Hmm, 6 procent vruchten, najaaaah zeg.... Maar ja, hij ziet er wel leuk uit dus." en hoppa in de mand. Man naast me begon te grinniken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:08 schreef -skippybal- het volgende:
Je ziet/hoort ze trouwens vaak in de supermarkt.
"Oh pindakaas, dat is volgens mij ook op. Meenemen maar dan."![]()
Jaaaa haha dat doe ik ook. Of "Ga ik jou leuk aan het spit rijgen hč? Wat vind je daar nou van?' Wil je wel lekker op de barbecue?"quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:38 schreef pepper_961 het volgende:
Ik doe het ook altijd tegen de kat.![]()
Dan ga ik met zo`n hoog stemmetje, zoals sommigen soms ook wel tegen baby`s doen, tegen dr praten.
Ik: " ga ik jou opeten?! jazeker wel, gaat ik jou lekker opeten dan?!"
Kat: ( frrrrrrrrrr frrrrrr) knijpt genoegelijk oogjes dicht.
ik " Ga ik jou lekker op de barbeque gooien dan?! jou lekker bakken?!"
kat: "frrrrrrrrt frttttttttttt" (geeft vriendelijke kopjes tegen m`n been)
Of ik miauw naar dr, van achter uit mn keel zodat het een hele zware miauw wordt, bijna als een boer klinkt het dan.![]()
En toch ben ik verder wel normaal hoor!! echt waar!! denk ik.................![]()
![]()
Lijkt in de verte op mijn 'dansje.' Als mijn ouders te serieus zitten te praten en ik zit daar met mijn broertje dan roep ik: "DANSJEEE" en dan gaan mijn broertje en ik heel raar en wild lopen 'dansen' om mijn ouders heen.quote:Op maandag 10 april 2006 03:01 schreef WeirdMicky het volgende:
http://www.totallycrap.com/media/numadance/
Al is dit nog erger.
bah, jij geilt op hoogzwangere vrouwenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:38 schreef CaptainPlanet het volgende:
MarMar sexen?
dat is niet meer 'gewoon' gek doen, eerder psychotischquote:
Herkenbaar.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:42 schreef diginoob het volgende:
[..]
Ik moet lachen om jou.
Ik praat ook zo tegen de kat. "Ga je ook gezellig mee tandjes poetsen?" "Heej dikkerdje, ga je ook boterhammetje eten?" Ik projecteer mezelf zeg maar op dat beest.
quote:Op woensdag 19 april 2006 11:48 schreef American_Nightmare het volgende:
Is dit het ik-ben-een-hele-gekke-meid / ik-ben-een-hele-gekke-knul-topic?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |