ja ja ik lees meequote:Op zondag 9 april 2006 23:01 schreef Brighteyes het volgende:
Inky05? Joehoe? Lees je mee?
Kom je je ook melden hier? En meekleppen?
quote:Op maandag 10 april 2006 13:51 schreef Inky05 het volgende:
ja ja ik lees mee
meekleppen moet ik ff wat tijd voor vrij maken
Oh.quote:Op maandag 10 april 2006 16:53 schreef Belana het volgende:
fijn dat alles ok was sjoeg! En of het een jochie is, dat zien we dan wel
En dan MOET ie dus DOLFJE hetenquote:Op maandag 10 april 2006 17:04 schreef m@x het volgende:
Ik denk het ook hoor Sjoeg. Wolfje wordt een beer van een vent. En snoop krijgt volgens mij een meisje.
Zeker als het een jongetje is, dan hebben ze het al halverwege de checklist gezienquote:Op maandag 10 april 2006 19:35 schreef Belana het volgende:
beetje ervaren echoscopist ziet dat ook heel snel al![]()
Een voordeel je kan je kindje niet in 1 geheel zien dus ze kunnen rustig de boel omzeilenquote:Op maandag 10 april 2006 23:01 schreef Tamea het volgende:
Weet iemand trouwens of je bij een echo met 36 weken erg makkelijk kan zien wat het geslacht is? We willen het nl. eigenlijk niet weten, maar ik krijg dan nog wel een echo en ik vraag me af hoe goed het dan te zien is voor een leek.
Ja hoor! Alle vrouwen en borsten zijn anders.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:17 schreef sweaty het volgende:
PM-girl, ik duim voor je!!
Nog steeds geen last van pijnlijke en of gevoelige borsten, nog steeds zijn ze ook niet gezwollen of gegroeid, is dat wel normaal? Ben nu 10 weken en 4 dagen.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:23 schreef dutchie het volgende:
Hier vanmorgen weer wakker geworden met het gevoel alsof er een hevige menstruatie op komst is. Is niet fijn. Maar gelukkig moest ik daarna echt naar de w.c. Vraagt het mannetje: "Wat doe je nu dan?"
"Poepen denk ik."
Licht hysterisch: "Poepen? Toch niet omdat humptie denkt dat ie eruit moet??"Enige verklaring voor deze lichte hysterie; meneer hoopte op een mooie 2e geplande keizersnee, waar ik geen pijn hoef te lijden (of iig dat hij het niet ziet
), iedereen vrolijk door de ok banjert en hij 3 kwartier later met zijn zoon/dochter op de arm staat. Controlefreak.
Dat belooft nog wat voor de bevalling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |