Ach joh maakt toch ook eigenlijk niets uit er groeit gewoon een heel mooi babietje in jequote:Op zondag 9 april 2006 16:23 schreef Neuk het volgende:
Ehm, weet niet... Eigenlijk in de eerste instantie niet. Wij hebben nog geen jaren verkering en voor ons kwam het ook onverwacht![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 20:38 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Ach joh maakt toch ook eigenlijk niets uit er groeit gewoon een heel mooi babietje in je
bij de eerste hebben wij echt alles nieuw gekocht en waren ong 2500 euro kwijt.quote:Op zondag 9 april 2006 21:10 schreef ik80 het volgende:
Hoeveel waren jullie kwijt bij je eerste kindje, heb je alles nieuw gekocht e.d?
Ik wil een schatting gaan maken zodat ik ervoor kan gaan sparen, lijkt me wel zo handig.
krijg weer een ks he.quote:Op zondag 9 april 2006 21:16 schreef dutchie het volgende:
Hé Martineke, da's waar ook jij wordt eerder ingeleid. Dus dan ben je me toch voor!
Je kan het zo duur maken als je zelf wilt.quote:Op zondag 9 april 2006 21:10 schreef ik80 het volgende:
misschein een rare vraag, misschien ook niet. Wie weet er of er ergens een lijst staat op eht internet wat je allemaal nodig hebt voor de kinderkamer, en dan bedoel ik alles dus ook aan kleertjes e.d
Hoeveel waren jullie kwijt bij je eerste kindje, heb je alles nieuw gekocht e.d?
Ik wil een schatting gaan maken zodat ik ervoor kan gaan sparen, lijkt me wel zo handig.
Een lijstje heb ik niet voor je, maar ik schat dat wij straks voor ongeveer 3000 euro aan spullen hebben gekocht voor de aankomende kleine. Gelukkig hoefden we niet alles zelf te betalen, maargoed, daar gaat het hier niet om.quote:Op zondag 9 april 2006 21:10 schreef ik80 het volgende:
misschein een rare vraag, misschien ook niet. Wie weet er of er ergens een lijst staat op eht internet wat je allemaal nodig hebt voor de kinderkamer, en dan bedoel ik alles dus ook aan kleertjes e.d
bij Maxim hadden wij t kamertje en kinderwagen en badje en zo al binnen toen ik 5 mnd zwanger was. kleertjes en losse dingen en zo heb ik zo ong heel de zwangerschap door gekochtquote:Op zondag 9 april 2006 21:22 schreef ik80 het volgende:
wow das idd wel een heel groot verschil, maar gelukkig heb ik nog even om te sparen.
Wanneer zijn jullie ongeveer begonnen met alles in te kopen?
Gelukkig heb ik een hele lieve moeder die op het moment kleertjes aan het maken is leuk!
Wij hebben de kamer en wagen pas met 5 mnd besteld, we wilden voor ons eigen gevoel de 20 weken echo eerst afwachten. ALs alles goed gaat is alles met 32 wkn zwangerschap binnen. Wordt dus nog best spannend en hopen dat alles op tijd binnenkomtquote:Op zondag 9 april 2006 21:26 schreef Martineke het volgende:
nu bij deze beeb hadden wij t kamertje weer met 5 mnd realiseer ik me nu![]()
Ik had een spaarrekening van 1000 euro en die is schoon op gegaan aan kleertjes, een commode, wat kleine aankleding voor de babykamer, gordijnen, de lamp, dekentjes, verzorgingsproducten, het badje, 2 autostoeltjes (een voor bij de oppas) en de stoffen uitzet als lakentjes, hydrofielluiers, dekentjes, verzorgingsproducten, het badje, etc.quote:Op zondag 9 april 2006 21:10 schreef ik80 het volgende:
Trek je het een beetje van zenuwen?quote:Op maandag 10 april 2006 09:32 schreef PM-girl het volgende:
Ja, pfff, de kosten hebben we hier gisteren ook over gesproken. Fijn om hier enige indicaties te lezen.
Vandaag eerste belafspraak over de uitslag, al reken ik er vandaag nog niet op hoor.
Aardig goed ja, heb zometeen eerst nog vergadering en dan om 1 uur kunnen we bellen.quote:Op maandag 10 april 2006 09:59 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Trek je het een beetje van zenuwen?
Oeh, dus dat is nagelbijten...sterkte hoor!quote:Op maandag 10 april 2006 09:32 schreef PM-girl het volgende:
Ja, pfff, de kosten hebben we hier gisteren ook over gesproken. Fijn om hier enige indicaties te lezen.
Vandaag eerste belafspraak over de uitslag, al reken ik er vandaag nog niet op hoor.
Dat vroeg ik me net ook af. En toen ging te telefoon of ik de oudste mini weer op wilde halen van het odc, met 38.8 welteverstaan en een humeurtje....quote:Op maandag 10 april 2006 10:54 schreef Belana het volgende:
PM girl... sterkte!!
Ik heb voor de verandering weer eens ziek op bed gelegen gisterenwas pas de 7e keer deze herfst/winter hoor... verklaarde wel weer waarom ik zo vreselijk moe was de afgelopen week, er moest weer een virusje uitgewerkt worden...
Wat ik me nou afvraag he, als ik dan ziek ben (hoofdpijn, keelpijn, oorpijn) zou die kleine er dan ook last van hebben?
Is die 20-weken-echo tegenwoordig standaard? Want ik herinner met bij beide jongens wat gefrutsel rond 12 weken en schluss.quote:Op maandag 10 april 2006 12:56 schreef dutchie het volgende:
Ja dat had ik ook met de 20 weken. Er wordt van alles nagekeken, dus zeker geen pretecho. Maar als alles dan goed blijkt ga je er eens lekker voor liggen en genieten.
Oh, ik hoop de mijne welquote:Op maandag 10 april 2006 13:01 schreef dutchie het volgende:
Yep, sinds 1 jan. Maar niet alle praktijken kunnen de vraag aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |