oei oei.....Dat klinkt engquote:Op vrijdag 7 april 2006 07:58 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen allemaal.
Hey Vamp.... ik heb het de laatste dagen ook niet zo met de koffie. Ik hou van koffie maar ik wordt er de laatste tijd misselijk van.
red bull is alleen lekker metwodka.....quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:01 schreef Sight_key het volgende:
Goede morgen, ik vind de smaak van koffie ook niet echt lekker, maar het is een goede boost up.
Red bull is veel lekkerder natuurlijk. Maar daar betaal je bijna 2 euro per blikje voor en dat geld heb ik niet te besteden want dan ben ik 20 euro aan red bull kwijt.
Bij het tankstation kost het dus 2 euro per blikje.
Ben ff naar buiten
Voor mij zonder alcohol. Die van de lidl hebben ze ook met cassissmaakquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:04 schreef vamperotica het volgende:
[..]
red bull is alleen lekker metwodka.....
En die vande aldi of lidl is ook best te drinken vind ik
Zin wel. Tijd en geld niet. Volgende week al de solse gat meet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:10 schreef livEliveD het volgende:
Goedemorgen![]()
Vanavond is er een onzin meet, wie heeft er zin om mee te gaan?![]()
Nou als ik misselijk word van koffie of alleen de gedachte eraan loop ik meestal 9 maanden latermet een minimonster rondquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voor mij zonder alcohol. Die van de lidl hebben ze ook met cassissmaak
En is maar 29? of 25 cent? Zoiets iig
Hey Vamp... Wat is er eng aan misselijk worden van de koffie?
dan heb ik hier nog wel een stukje gras voor je om te maaien...quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:14 schreef Sight_key het volgende:
Zeker!!! Schilderen !!!!!!
Ik wil dat ook doen nog eens. Heb een tijdje geschilderd maar daar kwamen vreemde zaken uit. Erg vreemde zakenMaar goed, dat maakt niet uit.
Schilderen is toch een uitlaatklep of niet?
Ik vind zelfs gras maaien een uitlaatklep
quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:14 schreef Sight_key het volgende:
Zeker!!! Schilderen !!!!!!
Ik wil dat ook doen nog eens. Heb een tijdje geschilderd maar daar kwamen vreemde zaken uit. Erg vreemde zakenMaar goed, dat maakt niet uit.
Schilderen is toch een uitlaatklep of niet?
Ik vind zelfs gras maaien een uitlaatklep
quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nou als ik misselijk word van koffie of alleen de gedachte eraan loop ik meestal 9 maanden latermet een minimonster rond
Met plezierquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:19 schreef vamperotica het volgende:
[..]
dan heb ik hier nog wel een stukje gras voor je om te maaien...
ik de eerste drie keerook niet....quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geen idee. Maar een keer meegemaakt en toen dronk ik nog geen koffie.
Maar in mijn geval neem ik gekke dingen van anderen nog wel eens over.
Ik denk iig dat de bescherming dusdanig is dat die optie uitgesloten is.
En dat laatste is net t probleemquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:26 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Met plezier
Gras maaien is best leuk, maar dan moet het wel een goede gras-maaier zijn waar het mee gebeurt.
Allemaal kleuren en een zon, en een mannetje die de middelvinger opstakquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zou ik wel willen zien...wat eruit kwam
Dan neem ik wel mijn eigen grasmaaier meequote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:32 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Dan neem ik wel mijn eigen grasmaaier mee
Als ik later een groot stuk land heb, dan koop ik me wel een grasmaaier die zelf maait. Ik ga dan niet zelf maaien. Of wel? Wie weet. Bezigheidstherapie.
Ik ben graag bezig de hele dag. Ik zoek de hele dag iets om bezig mee te zijn. Van mijn part ga ik tellen of alfabet opzeggen. Als ik maar bezig ben
Die ken ik niet goed. Is dat die van boterham met pindakaaaas?quote:
Het bos is gratis hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:14 schreef nokwanda het volgende:
Zin wel. Tijd en geld niet. Volgende week al de solse gat meet.
Precies..... maar de baggermeet niet.quote:
Goeiemorgen onweerstaanbarequote:Op vrijdag 7 april 2006 08:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge lieve truethertjes
Als ik zoiets zou zeggen zou ik onmiddelijk voor Minica Lewinsky uitgemaakt wordenquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:50 schreef Sight_key het volgende:
Zowwww, geschoren en al...helemaal fit.
Nu tijd voor......... sigaar
quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik zoiets zou zeggen zou ik onmiddelijk voor Minica Lewinsky uitgemaakt worden![]()
Good morning !!!quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge lieve truethertjes
Mogguhquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge lieve truethertjes
quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik zoiets zou zeggen zou ik onmiddelijk voor Minica Lewinsky uitgemaakt worden![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
hahaah volgens mij denk jij nog vaker door dan mij!
quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:26 schreef Sight_key het volgende:
Ik ga verder met andere dingen, even buiten cijferen dus weer. Koffie en sigaar erbij. Straks alcohol-vrij en dan ga ik ook maar eens wat doen zo en zo en zo.
Ik zit hier in een andere wereld
Maar het kan beter en anders en nog meer anders. Er moet meer gedaan worden, er moet worden doorgegaan.
Escape route 109234019482
Escaping. Entering en ga zo door.
Maar wel met de beide pootjes op de grond, he!!.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:26 schreef Sight_key het volgende:
Ik ga verder met andere dingen, even buiten cijferen dus weer. Koffie en sigaar erbij. Straks alcohol-vrij en dan ga ik ook maar eens wat doen zo en zo en zo.
Ik zit hier in een andere wereld
Maar het kan beter en anders en nog meer anders. Er moet meer gedaan worden, er moet worden doorgegaan.
Escape route 109234019482
Escaping. Entering en ga zo door.
dingen zoals opleiding en ervaring lijkt me wel relevantquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:30 schreef Sight_key het volgende:
Ik ben gewoon aan het ontsnappen
Doe zeker rustig aan, net ff sigaretten gehaald en dan ga ik naar buiten. Kijken hoe alles in elkaar steekt op economisch gebied.
Ik zie er gezond uit en voel me ook gezonder, puur doordat ik nu lekker aan het afkraken ben.
Net op mijn web-log Randstad liggen afkraken dat het parasieten zijn en dat ze alles verpesten. Of ik daar gelijk in heb dat is een vraag, maar ze verpesten de kansen op een vast contract en steken al het geld in eigen zak. Ik spui alles eruit, en of ik dan fout zit maakt niet uit, mijn gedachtes laat ik stromen op alle mogelijke gebieden. Als ik zeg wat ik denk en niemand die kan me tegen houden, niet dat jullie me tegenhouden, ik heb het over instanties die mij niet de mond kunnen snoeren. Als ik zeg dat ik amerikaanse vliegtuigen onzichtbaar maak en niet meer laat opstijgen dan kunnen ze me niets maken
Het gaat allemaal om de grote bedrijven en de kleine man van alledag heeft totaal niets te zeggen in deze wereld en dat staat me niet aan. Dat alles bepaald wordt van bovenaf. En dat wil ik dus afbreken allemaal. Ben ik in staat om alles af te breken dan doe ik dat zeker. Ook overheden dusMij is niets te gek voor woorden
Alles voor een nieuwe wereld waar het eerlijker en vrijer is en dan wordt het vanzelf helder.
Ik zal dus ook nooit van mijn leven ooit nog een stap zetten in zo'n uitzendbureau. Mochten al die klote bureau's vandaag nog de deuren moeten sluiten dan spring ik een gat in de lucht.
Mogen ze mijn cv in hun ass steken.
Cv is het hoogst overgewaarde dat bestaat las ik op internet vandaag, bekende mensen die uitspraken deden over werken en solliciteren. Ze beoordelen je op zaken die niet relevant zijn.
Maar goed, alles is fout geregeld, ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Alles op deze wereld is fout geregeld. Amper is iets goed geregeld. Alles klopt niet. Het is ook allemaal fout jah. Maar goed, ik hou me koest en ga nu ff buiten zitten.
Ik schrijf straks weer verder. Ik ga ook verhalen schrijven over rare dingen. Fantasie-verhalen en dan gooi ik de hele taal overhoop. Dingen gek maken, alles overhoop gooien nogmaals.
Maar Nokwanda, wel met beide benen op de grond inderdaad
![]()
Het hoofd in de wolken en beide benen op de grond![]()
Hakken en zagen!!!!
Het gaat om creativiteit en in kunnen springen op het moment. Flexibiliteit en kennis die je hebt zonder dat het in de boeken staat.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dingen zoals opleiding en ervaring lijkt me wel relevant
maar vaak wel de basis die je nodig hebt om op te kunnen bouwen! ... ik heb aan mijn ict voorgeschiedenis heeeel veel op mijn huidige werk, zondat dat (en zonder mijn commerciele vaardigheden) zou ik het echt niet kunnen doenquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:48 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Het gaat om creativiteit en in kunnen springen op het moment. Flexibiliteit en kennis die je hebt zonder dat het in de boeken staat.
Oude kennis, tja, daar bouw je oude dingen mee op. Het gaat om nieuwe kennis, misschien wel kennis die nog niet bestaat. Daar vind je mee uit.
De rest van het werk is herhaling en overbodig.
Mensenkennis ook. Goed kunnen omgaan met mensen, mensen aansturen zonder dat ze je irritant vinden. Alle zaken die niet in de boeken staan. En ervaring, je kunt 100 jaar ervaring hebben en nog steeds niets geleerd hebben.
Opleiding zegt ook niet alles, is meestal oude stof.
Tis wel de engste HP van allemaal. Het boek iig wel. Qua sfeer.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:43 schreef gaai het volgende:
G'middag allemaal.....![]()
Ik ga zometeen de nieuwe Harry Potter kijken met shortySpánnend.....hij's voor 12 jaar e.o.
![]()
Maar gelukkig heb ik kinderen die niet zo onder de indruk zijn van monsters en aanverwanten.........desalniettemin (stom woord) gaan we toch maar wel 's middags kijken en niet 's avonds vlak voor het slapengaan.........![]()
quote:
Mag ik een beetje van jouquote:
Als je de kleuren ziet in mijn achtertuin dan vrolijk je wel weer opquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:41 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Mag ik een beetje van jou![]()
Ben net helemaal lamgeslagen![]()
Middag allemaal
Komt ook niet echt vaak voor.quote:
Inderdaad, daar wordt je echt vrolijk vanquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je de kleuren ziet in mijn achtertuin dan vrolijk je wel weer op
Ik stuur je de url van mijn website wel. Dan kun je zien wat er al stons aan muurschilderingen.
Wat is er gebeurd ?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:41 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Mag ik een beetje van jou![]()
Ben net helemaal lamgeslagen![]()
quote:Middag allemaal
ze moet de url in haar profiel zetten !quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
ze moet de url in haar profiel zetten !
Het is echt geweldig wat ze maakt.. ikzelf vind de kast(deur) die er op staat helemaal geweldig.
Alleen staan dan al mijn gegevens met naam en toenaam gewoon op fok. Dat lijkt me niet echt zinnig.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
ze moet de url in haar profiel zetten !
Het is echt geweldig wat ze maakt.. ikzelf vind de kast(deur) die er op staat helemaal geweldig.
quote:
Eigenlijk is het heel positief: zet je s'morgens je huis te koop, heb je binnen een paar uur gelijk drie gegadigen.quote:
Wow !quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:26 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Eigenlijk is het heel positief: zet je s'morgens je huis te koop, heb je binnen een paar uur gelijk drie gegadigen.
En ik had me er op ingesteld dat het wel even zou duren voor het verkocht zou zijn![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:36 schreef Mirage het volgende:
Wat voelt het toch heerlijk om ondergespuugd te worden door een baby![]()
Zolang ie niet IN je spuugt is er niks aan de handquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:36 schreef Mirage het volgende:
Wat voelt het toch heerlijk om ondergespuugd te worden door een baby![]()
huiliequote:Op vrijdag 7 april 2006 16:57 schreef nokwanda het volgende:
ahhhrrrrgggg .....rug-----> dood------->kreun![]()
quote:
Beter laat dan noooit. Was de reactie een beetje positief?quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:04 schreef vamperotica het volgende:
pfff....
net ff n grootdeel van mngevoelens eruit gegooid...Beetjetelaat, maarhetlucht wel op....
En mn auto is een beetje dood
op zich wel ja.....quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Beter laat dan noooit. Was de reactie een beetje positief?
Is het de laatste tijd meestal 's avonds.quote:
Ik moet toch nog een potje verf erbij halen. Zal me es zonnig aankleden en dan moet het hier ook wel zonnig en droog worden. Gister hielp hetquote:Op zaterdag 8 april 2006 09:33 schreef Sight_key het volgende:
Veel plezier alvast
Hier is het zonnig en droog
Oranje en zwart is een mooie combinatie
Hopelijk wordt het erg zonnig daar bij jouquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik moet toch nog een potje verf erbij halen. Zal me es zonnig aankleden en dan moet het hier ook wel zonnig en droog worden. Gister hielp het
Tja.... Voor zover ik weet hebik m nooit persoonlijk gekend... (of ik kan het me iig niet herinneren!)quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:45 schreef Sight_key het volgende:
Good morning lieve Vamperotica
Alles okey met onze allerliefste ?![]()
![]()
Ik ben bezig met het Christendom, kan vreemd klinken maar ik vind het onzin. Ik neem het ook ff op de hak via mijn sig.
Heee jij daar, hang je lekker aan dat kruis
Kan nog meer op de hak nemen en erbij zetten En nu die handjes de lucht in!!!!!
Passion of the Christ. Tja, wat moet je daarvan denken. Jezus was een heilige en wilde de wereld veranderen en deed alsof hij de uitverkorene was ook. Beetje arrogant was hij ook kreeg ik het idee. De bijbel is ook een en al arrogantie.
Ik kan op mijn woorden terug komen nog. Maar als ik nu zeg dat Jezus een arrogante lul was dan zeg ik dat. En dat heet vrijheid van meningsuiting en vrijheid van denken. Misschien krijg ik nog een ander beeld van Jezus maar goed, wat heeft die man uberhaupt betekend? Hij wilde de mensheid bekeren en in hem laten geloven, maar goed. Wat nog meer, de bijbel zal ik vast en zeker nog eens lezen maar ik ga echt niet zeggen dat ik erin ga geloven.
Heb nu de neiging om de duivel te aanbidden
En dan krijg ik echt geen ongeluk, wie weet betekend dat juist nieuwe mogelijkheden. Dat ik me actief moet richten op Satan ook wel. Zonder dat ik in een zwart pak ga lopen of make-up ga opdoen zoals Marilyn Manson. Ik blijf gewoon wit dragen als ik wil.
Het gaat me op het spel en vooruitgang. En wie weet is de duivel ook maar een verzinsel. Kan allemaal. zolang ik me maar goed voel en vooruit kom in het spel. Het spel is heilig voor mij. Het spel is echt heilig of duivels of wat dan ook.
Het gaat me alleen om het spel. Daar richt ik me helemaal op. Alles gaat om het spel dus. Het spel dat gespeeld moet worden op alle mogelijke vlakken![]()
Ik ben mijn ziel aan het verkopen aan de duivel. En ik weet dat het goed is. Ik heb mijn ziel niet nodig dus ik verkoop mijn ziel dus. Ik zal zeker kunnen schrijven nog en schilderen en ik zal zeker geld gaan verdienen. Erg veel geld om ook veel te doen voor anderen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:38 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Tja.... Voor zover ik weet hebik m nooit persoonlijk gekend... (of ik kan het me iig niet herinneren!)![]()
En de bijbel heeft ie ook niet zelf geschreven....
Ik weet wel dat er net als in zoveel andere geloven veel verkeerde (om het ff zacht uit te drukken) dingen gebeurd zijn uit naam van god......( allah en wie dan ook...)
Medelijden ?quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:29 schreef Sight_key het volgende:
[afbeelding]
Wat moet ik van die foto denken???? Dat is toch bagger? Pure ellende![]()
Even serieus nu, ik weet niet wat ik ervan moet denken. Ben nu grappen aan het maken maar het is ff serieus. Wat moet je ervan denken als daar zo'n zielig mens hangt aan een kruis? Moet je medelijden tonen???
Klopt ook wel. Maar het was toen anders allemaal. Zoals het nu ook anders is als je over 10 jaar terug kijkt naar de huidige tijd. Toen was geloof nog belangrijker te noemen. Het heeft wederom met geloof te maken dat hele gebeuren.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
Medelijden ?
Nee, hoogstens met jezelf en de wereld.
Ik zou mijzelf de vraag stellen waar haalt de mensheid/een deel van de mensheid de gedachte vandaan om te denken dat ze het recht hebben op deze manier iemand te behandelen.
Onvoorstelbaar.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:19 schreef displission het volgende:
hoi ikke ben er wel hoor
quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:24 schreef vamperotica het volgende:
ik ook... Een beetje
Ja heh... Dacht al dat ikde enigewasdie t anders vond ruikenquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:37 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Ik zag dat je gereageerd had in mijn fotoboek. Heb meteen iets terug geschreven
Ben heel ff naar buiten toe, kijken hoe het staat met het weer.
Vanmiddag had het geregend en het rook lekker fris buiten na zo'n regenbui. Een lente-regenbui was het toch wel, een regenbui in de winter of herfst ruikt heel anders
Zo'n regenbui doet goedquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:40 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja heh... Dacht al dat ikde enigewasdie t anders vond ruiken
Zou willen dat ik me zo voeldequote:Op zaterdag 8 april 2006 20:46 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Zo'n regenbui doet goedVolgens mij raakt de lucht schoon door de regen, logisch ook. Water reinigt.
Ben heel ff koffie pakken
Was net ff buiten en had echt zin in een biertje om te vieren dat ik progressie aan het boeken benDat biertje komt wel weer terug ook. Een paar biertjes met mate in het weekend.
Af en toe een feestje bouwen kan geen kwaad. Nu met koffie en alcoholvrij, ook leuk en aardig. Maar een lekker koel biertje sla ik niet af nu.
Binnenkort ga ik eens wat doen weer, en in de zomer zeker een verfrissend biertje, al is het een biertje van 2 procent.
Feesten![]()
Kan het niet vaak genoeg zeggen. Feesten
Party forever![]()
Zo heet een winkel in Heerlen. Staat er met koeienletters "Party forever" op
Hou moed voor de toekomst, kijk positief naar de toekomst. Dat is de enige manier om slechte tijden te doorstaan. Tijdens mijn zwaarste tijden had ik een lichtpunt en dat was de hoop op betere tijden.quote:
Hihi... weer een vrolijk liedje....quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:49 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Hou moed voor de toekomst, kijk positief naar de toekomst. Dat is de enige manier om slechte tijden te doorstaan. Tijdens mijn zwaarste tijden had ik een lichtpunt en dat was de hoop op betere tijden.
Dat lichtpunt in het duister was ook het enige waar ik naartoe ging leven in die tijd. Helemaal geestesdood te noemen met een klein licht nog, en door richting dat licht te leven, sta ik nu in het volle lichtHet licht was klein, maar is door de jaren heen steeds groter geworden. En soms lijkt het dus een en al licht te zijn. En dan is alles ook lichter, niet alleen licht in de ogen maar ook licht in het voelen
En als het donker is, dan laat ik denkbeeldige schijnwerpers schijnen. Hier is altijd licht. En er kan nog veel meer licht erbij komen ook. Licht is er nooit genoeg
Maar het komt allemaal goed, ik zeg nu dat alles goed komt. Een zaak waar ik in geloof.
Alles komt goed
Tis een kwestie van geduld.
Rustig wachten op de dag dat alles verlicht raakt
Oh middernacht, schijn een lichie op mij
Heb ik ook gehad, ik heb ook tijden gehad dat er pure duisternis was. Maar goed, je moet vanzelf doorgaan en doorgaan en door door te gaan komt er altijd weer een moment van hoop en moed en kracht en dan komt er vanzelf weer meer licht. Ooit moet er vanzelf een moment komen van betere tijden. Hoewel je echt mensen hebt die 20 jaar in de duisternis leven, chronisch depressief. Maar die zijn zo diep gezakt in het denken, dan kom je met electro-shocks niet eens tot een betere stemming. Daar is het zo'n grote blokkade dat er niets aan te vangen valt. Zo zie je ook hoe krachtig het negatieve kan zijn. Dat je zelfs met stroom niets kunt opwekken.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hihi... weer een vrolijk liedje....
Maar de lichtpuntjes zijn een beetje op....
Doe maar de groeten terugquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:55 schreef vamperotica het volgende:
En de groeten van t zoessie
Beetje wanhoop overheerst hier op t moment....quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:59 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, ik heb ook tijden gehad dat er pure duisternis was. Maar goed, je moet vanzelf doorgaan en doorgaan en door door te gaan komt er altijd weer een moment van hoop en moed en kracht en dan komt er vanzelf weer meer licht. Ooit moet er vanzelf een moment komen van betere tijden. Hoewel je echt mensen hebt die 20 jaar in de duisternis leven, chronisch depressief. Maar die zijn zo diep gezakt in het denken, dan kom je met electro-shocks niet eens tot een betere stemming. Daar is het zo'n grote blokkade dat er niets aan te vangen valt. Zo zie je ook hoe krachtig het negatieve kan zijn. Dat je zelfs met stroom niets kunt opwekken.
En als er dan meer licht is, dan ga ik dus verder gebruik maken van het licht. Dan probeer ik te werken als er licht is.
Maar soms, soms zijn er nog inzinkingen. Maar dat is een kwestie van springen. Zodra ik een inzinking doe opmerken, dan handel ik direct. Meteen toeslaan bij iedere kleine inzinking.
Maar goed het gaat om jou nu, het licht is er niet. Slapen kan helpen, rusten ook. Relaxen en proberen dingen van je af te laten stromen. Als je zware last hebt te dragen dan kun je soms maar het beste eens alles van je afgooien. En hoe dat moet, dat weet je zelf het beste als het goed is.
Ik kan niet voor jou voelen en kan ook niet uitleggen hoe ik het deed. Tijd nemen tijdens zware tijden. Als het te zwaar was moest ik wel tijd nemen. En soms was het 1 jaar dat ik tijd nodig had. 1 jaar in de duisternis geleefd ongeveer. Dat was de zwaarste depressie hier. Ook opgeslotenheid en nog meer.
Ik gooi het dan maar eruit, omdat het tevens goed is voor mezelf om eens goed naar die depressie te kijken.
De geslotenheid en het circel-denken was misschien nog het ergste. Heb gelezen dat jij ook gesloten bent, opgesloten. Dan denk ik dat het een zaak is van doorbreken, door de circel breken ook wel.
Owww, ik dacht geslotenheid te hebben gelezenquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Beetje wanhoop overheerst hier op t moment....
Auto is gister dood gegaan, ik heb ( nog) geen fiets en geen idee hoe ik alles moet gaan bolwerken....
Hij wil rust, maar wel mee naar de verloskundige en bij de bevalling zijn enzo...
Het is ook niet je real life, je real life is pas wanneer je kunt zeggen dat je ultiem genot en het ultieme geluk gevonden heb.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:27 schreef vamperotica het volgende:
Dan hoop ik ff niet dat dit mijn real life is!!
hahaha
Als t goed is ergens eind juniquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:36 schreef Sight_key het volgende:
Hoe lang duurt het nog voordat het kind komt?
Ik heb ook een buikje, maar met hele andere inhoudTis meer spek hier nog een beetje.
Denk dat ik morgen weer met dromenvanger verder ga. Het streepje tussen sight en key bevalt me niet
Kijken wat ik doe.
Nog ff doorbijten dusquote:
Nils eigenlijkquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:39 schreef Sight_key het volgende:
[afbeelding]
Als je hem ziet...wat denk je dan???
ben nu al meer als 15 kilo aangekomen... Maar tkind zal straks, als ie een beetje op zn voorgangers lijkt... ongeveer 7 pondzijnquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:40 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Nog ff doorbijten dus
En dan kun je weer vrij lopen. Volgens mij is dat toch een flink gewicht dat je moet meeslepen of niet?
Een bowlingbal of zwaarder of lichter?
Ik zie iemand met slechte smaak, ik heb wat tegen die man. Eerder vanwege zijn smaak en de manier waarop hij tv brengt.quote:
15 kilo is veel. Ik ben 20 kilo zwaarder vergeleken met 6 jaar geleden. Van 66 naar 86 kilo gegaan.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ben nu al meer als 15 kilo aangekomen... Maar tkind zal straks, als ie een beetje op zn voorgangers lijkt... ongeveer 7 pondzijn
de een komt bijna niets aande ander heel veel... Ik schommel een beetje...quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:43 schreef Sight_key het volgende:
[..]
15 kilo is veel. Ik ben 20 kilo zwaarder vergeleken met 6 jaar geleden. Van 66 naar 86 kilo gegaan.
Dus hier moet ook 15 eraf nog. Of 11 kilo. 75 kilo is goed.
Gaat er wel vanaf of niet? Hier gaat dat ook nog ervan af die overtollige kilo's.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
de een komt bijna niets aande ander heel veel... Ik schommel een beetje...
De eerste keer tussen de 25 en 30de tweede ongeveer 12de derde ook weertegen de 20en nu is het maar afwachten ....
En dan moet heter straksook weer afja
dr zal hardvoor gewerkt moeten worden!quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:57 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Gaat er wel vanaf of niet? Hier gaat dat ook nog ervan af die overtollige kilo's.
Ik ga offline nu. Lang genoeg geweest. Genoeg klaagtopics over Talpa en dan ga ik daar morgen verder op in.
De mol, je zult die naam maar als achternaam hebben. Willeke Alberti heet trouwens helemaal geen Alberti. Ze wilde zich beter voordoen dan ze werkelijk is en heeft een andere naam aangenomen. Die andere Alberti, de broer van Willeke die heet ook niet zo, die vond zijn nep naam zelfs zo okey dat hij zijn kind zo noemde bij de voornaam.
Trieste mensen, zo zie je maar weer. Het zit in de familie daar.
Onkruid groeit waar het niet laten kan.
Ben weg nu
I love this game
Keihard dwars door het bot als het moet. En geen stoppen aan. Alles voor het goede doel
Dag en tot morgen
Af en toe eruit doet zeker goedquote:Op zondag 9 april 2006 05:25 schreef vamperotica het volgende:
Pffff....lekker is dat!
Vampje is nog even naar dr stamkroegje geweest... Allemaal lieve mensjes die ik al heel lang niet gezien had....
Doet een mens goed!
quote:Op zondag 9 april 2006 05:25 schreef vamperotica het volgende:
Pffff....lekker is dat!
Vampje is nog even naar dr stamkroegje geweest... Allemaal lieve mensjes die ik al heel lang niet gezien had....
Doet een mens goed!
Yep.... de hele dag vlechten. En nu ben ik zo stijf en stram als een oude vrouw.quote:Op zondag 9 april 2006 08:22 schreef Sight_key het volgende:
Good morning!!!!!![]()
![]()
Nokwanda ik had je al gemist hier, maar je was dus vlechten zo te horen
Gisteren in bed 1 groot vel cijfers liggen opgeschrijven en dat ging me toch van een leien dakje. Ze vlogen uit de penGing dus echt lekker, cijfer cijfer cijfer
![]()
Nu tijd voor koffie en helemaal bijkomen dus, dan ga ik vandaag ook flink pushen![]()
Push the limits![]()
Eerst maar eens nieuwe koffie zetten en dan komt dat helemaal goed
Hier is het bewolkt en koud buitenquote:Op zondag 9 april 2006 08:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Yep.... de hele dag vlechten. En nu ben ik zo stijf en stram als een oude vrouw.
En vanaf het moment dat de deur niet uit kwam regende het hier gister![]()
Maar nu schijnt het zonnetje. Het ziet er stralend uit. Dus ik ga al heel erg vroeg aan de slag met alles waar ik gister niet aan toe kwam. Dus echt heel erg veel zul je me vandaag ook niet zien hier.
Ik moet trouwens wel een hoofddoek opdoen. Ik had allemaal verf in mijn haar en ik kreeg het er haast niet uit.
Nu idd eerst maar es koffie![]()
quote:
yup... En daarna ben ik rond 7 uur wakker geweest, rond half 9 enerrond 10 uur maar uitgegaanquote:Op zondag 9 april 2006 10:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
zei je dat om een uur of 5 vanochtend ook niet?
was gister echt goed.... oprechte belangstelling van mensen die ik al heel lang niet had gezien....quote:
quote:Op zondag 9 april 2006 10:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
was gister echt goed.... oprechte belangstelling van mensen die ik al heel lang niet had gezien....
Wel raar om te horen dat je rust uitstraalt en sowieso wel straalt....
Had eigenlijk zoeits van...Had ik misschien toch maar wat poeder opgedaan!
Nu dat gevoel nog vasthouden!
( nee, niet van de poeder..)
heerlijk gevoel ja!quote:Op zondag 9 april 2006 11:06 schreef Sight_key het volgende:
Dan moet je het zeker vasthouden
Gewoon doen waarvan je denkt dat het het beste is
Als het maar lekker aanvoelt![]()
Ik ga even naar buiten sigaar roken en koffie drinken, even bijkomen. Ik ga ervoor, heb er gewoon zin in en heb er echt zin in.
En soms komt weer vocht in de ogen van blijdschap
Dan gaat dat vanzelf, alsof tranen spontaan komen vanwege het feit dat de zege in zicht is
Dan denk ik maar, beter huilen van blijdschap dan van verdriet
quote:
Goodmorningquote:
Inderdaad, maar dat komt door al die leuke mensen hierquote:
Ik ff niet op msn nu. Post hier af en toe maar ben het grootste deel bezig met schilderdinges.quote:Op zondag 9 april 2006 14:30 schreef displission het volgende:
Sight_key heb je misschien ff zin om op msn te komen, of jij nowkanda..?? of vampje misschien..als je er nog bent tenminste?
Ja.... ben aan het schilderen in de achtertuin. Alle kleueren van de regenboog. url komt eraanquote:Op zondag 9 april 2006 15:00 schreef displission het volgende:
hoe is ie nokje nog een beetje aan het schilderen..en had ik het nu goed opgevangen? Heb je een eigen site? Linkje graag
ik ben helaas niet zo opruimerigaangelegdquote:Op zondag 9 april 2006 15:06 schreef displission het volgende:
vampje..weet je wat ik lekker vind..?? Dingen bijhouden..dus als je bijvoorbeeld een avondje bent wezen stappen gewoon thuiskomen in een huisje waar je ff niks meer hoeft te doen..of iig heel weinig
![]()
Ja ok..thx wat wilde ik nu zeggen..hmm ben het al weer vergeten..stom..nouja stom..raar..hmm ff nadenken..quote:Op zondag 9 april 2006 15:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja.... ben aan het schilderen in de achtertuin. Alle kleuren van de regenboog. url komt eraan
Hoewel wat erop staat een beperkt aantal dingen is van wat ik allemaal gedaan heb, hoor.
1 kut. Staat in de vorige ouwehoer versie uitgebreid beschreven.quote:Op zondag 9 april 2006 15:09 schreef displission het volgende:
[..]
Ja ok..thx wat wilde ik nu zeggen..hmm ben het al weer vergeten..stom..nouja stom..raar..hmm ff nadenken..
1. Hoe is het afgelopen met de job? Enne al wat meer gehoord..
2. er is geen twee
3. Dat ik twee vergeten was zeg..weet jij misschien wat ik wilde vragen?
quote:Op zondag 9 april 2006 15:23 schreef displission het volgende:
Interesting nokwanda..erg mooi schilderwerk..je kunt ook wel zien dat je gegroeid bent in je werk..als ik bijv. bij oud kijk en bij " nieuw", moet persoonlijk wel aangeven dat ik het erg prijzig vind, maar dat is mijn mening, maar misschien dat iemand het wilt betalen en ik snap het best hoor, jij moet ook leven en er zit erg veel tijd in..! Ik zie je niet aan voor iemand die de boel gaat bedonderen ofzo..maar ikzelf heb niet zoveel geld..terwijl dat bankje me wel aansprak..voor buiten op het balkon..maar dat gaat me dan ruim 700,- doekoes kosten..dat vind ik persoonlijk heel veel kunst..ik weet dat je niet om mijn mening hebt gevraagd, maar ik geef hem toch maar even..echte kunst is niet in waarde aan te geven..dat kan gegeven worden of oneindig veel geld kosten..ik bedoel kijk naar een tekening van een kind..hoe kun je zoiets in hemelsnaam in waarde uitdrukken..het komt rechtstreeks uit the mind..the ultimate source daar is geen waarde aan vast te knopen..maar dat is mijn simpele mening..ik vraag ook absoluut geen geld voor mijn werken..als ik iets doe dan doe ik dat omdat ik dat leuk vind om te doen..een waarde eraan vast"knopen" is niets anders dan meegaan in het systeem van geld..vind ik..maar misschien dat jij er anders over denkt?
Nee, heeft een vriend gedaan voor me.quote:Op zondag 9 april 2006 15:36 schreef displission het volgende:
nokwanda heb je de site ook zelf in elkaar gezet? Ziet er zowiezo wel leuk uit, weet dat het best wel lastig kan zijn hoor!
Vuurtje stoken in de tuin?quote:Op zondag 9 april 2006 16:38 schreef displission het volgende:
Sight_key weet je wat ik met het geld ga doen..en nu wordt het pas echt leuk..een dikke vette papiervernietiger kopen!!! Zo eentje die alles fijnhakt..alles wat ik tegenkom wat onrelevant is wordt zo miniscuul gemaakt dat mijn prive gegevens ook niet zomaar op de vuilnesbelt komen..eigenlijk kan ik beter de grote papierverdwijntruuk inschakelen, waarbij je het wegtoverd, maar omdat ik dat nu nog niet kan leg ik even wat bij een papiervernietiger kopen..zeg nu eens eerlijk..hoeveel troep kun je binnenkrijgen waar je 2 weken erna niks meer aan hebt..
quote:Op zondag 9 april 2006 17:33 schreef Sight_key het volgende:
Ik was net ff aan het denken.
quote:Op zondag 9 april 2006 18:08 schreef Sight_key het volgende:
Je kiest voor een klein bedrijf en krijgt betere kwaliteit en service, of je kiest voor een keten en hebt dat niet. Dan is de prijs lager alleen.
quote:
Vond ik ook al. Is de laatste tijd toch wel vaker.quote:Op zondag 9 april 2006 21:49 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Tis wel errrgggg rustig vanavond zeg !
Truste Barra, sweet dreamsquote:Op zondag 9 april 2006 21:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ben moe... ga nu ook naar bed
truste lil
truste de rest
Tja, kan toch niet zo zijn dat iedereen "lekker" buiten zitquote:Op zondag 9 april 2006 21:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vond ik ook al. Is de laatste tijd toch wel vaker.
Maar dan vergeet ik haast te kijken.
Ben wel de hele dag lekker buiten aan het werk geweest. Maar na een uur of 8 was dat niet meer te doen. Toen was het al zo koud dat mijn handen in de vorm van de kwast stijf bleven staan.quote:Op zondag 9 april 2006 21:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Tja, kan toch niet zo zijn dat iedereen "lekker" buiten zit![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 22:03 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Jee, olie nodig??
Olie wil ik wel brengen maar twee grote handen...........quote:
Die kan ik wel regelen. Ik heb een paar fijne op het oog.quote:Op zondag 9 april 2006 22:15 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Olie wil ik wel brengen maar twee grote handen...........![]()
Ook weer geregeltquote:Op zondag 9 april 2006 22:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die kan ik wel regelen. Ik heb een paar fijne op het oog.![]()
Goedemorgen....quote:Op maandag 10 april 2006 09:34 schreef Sight_key het volgende:
Guns N' Roses - Get in the ring
En zo gaat de trein weer verder![]()
pfff.....quote:Op maandag 10 april 2006 09:29 schreef Sight_key het volgende:
![]()
Goede morgen.
Van 21:00 tot 09:00 geslapen
![]()
Helemaal bijgetankt
k zou ook wel meer willen slapen.... De een paar weken ofzoquote:Op maandag 10 april 2006 10:07 schreef Sight_key het volgende:
Guns N' roses
5 uur slapen is veels te weinig. 8 uur is goed maar 12 uur is ook soms nodig
Onrust zorgt misschien dat je niet kunt slapen.quote:Op maandag 10 april 2006 10:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
k zou ook wel meer willen slapen.... De een paar weken ofzo
Da's vast om er weer helemaal opnieuw aan te wennenquote:Op maandag 10 april 2006 10:04 schreef vamperotica het volgende:
[..]
pfff.....
heb maar liefst 5uurtjes en een beetje geslapen vannacht.....
ik lig liever wakker van een klein monsterdanvan een groot piekermonsterquote:Op maandag 10 april 2006 10:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's vast om er weer helemaal opnieuw aan te wennen![]()
Tis eigenlijk gemeen. ipv er nog een beetje van te kunnen genieten voor zolang het kleine monster er nog niet is maken piekerhormonen en andere kleine ongemakken het slapen lastig. En als dat niet het geval is dan heb je wel grapjassen die je 's nachts wakker bellen.
Als je ze klein koopt valt het mee ja......quote:Op maandag 10 april 2006 11:54 schreef displission het volgende:
he lekker ding..ja jij daar..vandaag maar eens de bloemetjes buiten zettenplantjes zijn volgens mij niet zo duur in een tuincentrum toch.. ?
Shorty is bijna groot genoeg om zelf te fietsenquote:Op maandag 10 april 2006 12:36 schreef gaai het volgende:
[..]
Als je ze klein koopt valt het mee ja......
G'middag mensen.....![]()
'k ben m'n fiets aan het pimpen......nou ja, ik wil m'n opoefiets verkopen en er een fiets met versnellingen voor kopen....dus kinderzitje en mandje op m'n semi-race-fiets aan het frummelen en kijken of dat ook gaat.......dan hoef ik niet meteen persé een andere fiets te kopen om shorty op de fiets naar en van school te karren.......![]()
Maar goed, da's ff afwachten nog.....vanmiddag eerst maar's een proefritje in de wijk maken voordat we aan het hele stuk naar school beginnen......
Iemand die weet hoe het is afgelopen met die jongen die 6maanden niks at?quote:Op maandag 10 april 2006 13:23 schreef outcast_within het volgende:
[quote:Op maandag 10 april 2006 01:35 schreef Drugshond het volgende:
Gevonden. : Boeddha jongen mediteert al 6 maanden zonder voedsel
Er is geen deel #02 (tenminste nog niet)]
Ok jammer kan ik niet vragen of iemand al wat meer weet van die zaak.bonke die het topic volmaakte
Geen idee hoe die dat gedaan heeft maar blijkbaar is ie weggelopen. Of hij is vanzelf opgelost. Kan ook nog. Dat topic staat hier toch nog ergens.quote:Op maandag 10 april 2006 13:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Iemand die weet hoe het is afgelopen met die jongen die 6maanden niks at?
quote:Op maandag 10 april 2006 11:54 schreef displission het volgende:
he lekker ding..ja jij daar..vandaag maar eens de bloemetjes buiten zettenplantjes zijn volgens mij niet zo duur in een tuincentrum toch.. ?
Een beetje groffe griet roept: ik doe niet aan bloemetjes... alleen aan bomen... Laat zien die stam.quote:Op maandag 10 april 2006 13:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goeie openingszin. Een griet met een beetje humor sleept je gelijk mee de struiken in
quote:Op maandag 10 april 2006 13:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een beetje groffe griet roept: ik doe niet aan bloemetjes... alleen aan bomen... Laat zien die stam.
dat topic is kun je afleiden uit mijn vorige post helaas volquote:Op maandag 10 april 2006 13:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geen idee hoe die dat gedaan heeft maar blijkbaar is ie weggelopen. Of hij is vanzelf opgelost. Kan ook nog. Dat topic staat hier toch nog ergens.
Da's waar......maar dan moeten we wel héél vroeg weg......en op de fiets heen betekent automatisch ook op de fiets terug en vice versa.......quote:Op maandag 10 april 2006 13:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Shorty is bijna groot genoeg om zelf te fietsen
quote:Op maandag 10 april 2006 13:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een beetje groffe griet roept: ik doe niet aan bloemetjes... alleen aan bomen... Laat zien die stam.
En je wilde m nog wel je zielverkopen...quote:Op maandag 10 april 2006 13:52 schreef Sight_key het volgende:
Heb ff geslapen op de bank
Damn ik ben soms zo moe, komt omdat ik gisteren zo druk was.
En misschien heb ik de duivel wel uitgedreven door Satan-kreten te doen
Nee, af en toe zeg ik maar watquote:Op maandag 10 april 2006 14:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En je wilde m nog wel je zielverkopen...
Zeg............Rivella..............houdt jij je eens een beetje inquote:Op maandag 10 april 2006 13:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 april 2006 14:24 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Zeg............Rivella..............houdt jij je eens een beetje in![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 16:24 schreef Sight_key het volgende:
Was net even dapper
Het programma op hoger niveau programmeren J7 variant durfde ik zelfs te openenSoms ben ik nog bang voor bash-reacties.
Maar ik ben dapper en moedig
Zo lekker spa-water nuAlcohol-vrij bier ben ik vanaf gestapt. 84,8 is mijn gewicht en door water te drinken gaat dat straks richting de 80. Alcohol-vrij zitten ook teveel calorien in.
Als alles een code heeft vraag ik me af wat.......quote:Op maandag 10 april 2006 16:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nope dat ga je niet snel redden met alleen water! S P O R T E N is the keyword
(code 15456d157ff4)
Sporten komt welquote:Op maandag 10 april 2006 16:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nope dat ga je niet snel redden met alleen water! S P O R T E N is the keyword
(code 15456d157ff4)
tssssssssquote:Op maandag 10 april 2006 18:22 schreef draculettetje het volgende:
hallo hallo!
hier ben ik weer eens, het wordt nu echt tijd dat ik een computer in het nieuwe huis heb!
vanaf vrijdag totaan vanmorgen geweest daar en nu schiet het allemaal echt op!
nog heeeeeeeeel even dan kunnen we er wonen!
en hoe was het hier? heb nog niet bijgelezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |