Als je de kleuren ziet in mijn achtertuin dan vrolijk je wel weer opquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:41 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Mag ik een beetje van jou![]()
Ben net helemaal lamgeslagen![]()
Middag allemaal
Komt ook niet echt vaak voor.quote:
Inderdaad, daar wordt je echt vrolijk vanquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je de kleuren ziet in mijn achtertuin dan vrolijk je wel weer op
Ik stuur je de url van mijn website wel. Dan kun je zien wat er al stons aan muurschilderingen.
Wat is er gebeurd ?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:41 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Mag ik een beetje van jou![]()
Ben net helemaal lamgeslagen![]()
quote:Middag allemaal
ze moet de url in haar profiel zetten !quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
ze moet de url in haar profiel zetten !
Het is echt geweldig wat ze maakt.. ikzelf vind de kast(deur) die er op staat helemaal geweldig.
Alleen staan dan al mijn gegevens met naam en toenaam gewoon op fok. Dat lijkt me niet echt zinnig.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
ze moet de url in haar profiel zetten !
Het is echt geweldig wat ze maakt.. ikzelf vind de kast(deur) die er op staat helemaal geweldig.
quote:
Eigenlijk is het heel positief: zet je s'morgens je huis te koop, heb je binnen een paar uur gelijk drie gegadigen.quote:
Wow !quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:26 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Eigenlijk is het heel positief: zet je s'morgens je huis te koop, heb je binnen een paar uur gelijk drie gegadigen.
En ik had me er op ingesteld dat het wel even zou duren voor het verkocht zou zijn![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:36 schreef Mirage het volgende:
Wat voelt het toch heerlijk om ondergespuugd te worden door een baby![]()
Zolang ie niet IN je spuugt is er niks aan de handquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:36 schreef Mirage het volgende:
Wat voelt het toch heerlijk om ondergespuugd te worden door een baby![]()
huiliequote:Op vrijdag 7 april 2006 16:57 schreef nokwanda het volgende:
ahhhrrrrgggg .....rug-----> dood------->kreun![]()
quote:
Beter laat dan noooit. Was de reactie een beetje positief?quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:04 schreef vamperotica het volgende:
pfff....
net ff n grootdeel van mngevoelens eruit gegooid...Beetjetelaat, maarhetlucht wel op....
En mn auto is een beetje dood
op zich wel ja.....quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Beter laat dan noooit. Was de reactie een beetje positief?
Is het de laatste tijd meestal 's avonds.quote:
Ik moet toch nog een potje verf erbij halen. Zal me es zonnig aankleden en dan moet het hier ook wel zonnig en droog worden. Gister hielp hetquote:Op zaterdag 8 april 2006 09:33 schreef Sight_key het volgende:
Veel plezier alvast
Hier is het zonnig en droog
Oranje en zwart is een mooie combinatie
Hopelijk wordt het erg zonnig daar bij jouquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik moet toch nog een potje verf erbij halen. Zal me es zonnig aankleden en dan moet het hier ook wel zonnig en droog worden. Gister hielp het
Tja.... Voor zover ik weet hebik m nooit persoonlijk gekend... (of ik kan het me iig niet herinneren!)quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:45 schreef Sight_key het volgende:
Good morning lieve Vamperotica
Alles okey met onze allerliefste ?![]()
![]()
Ik ben bezig met het Christendom, kan vreemd klinken maar ik vind het onzin. Ik neem het ook ff op de hak via mijn sig.
Heee jij daar, hang je lekker aan dat kruis
Kan nog meer op de hak nemen en erbij zetten En nu die handjes de lucht in!!!!!
Passion of the Christ. Tja, wat moet je daarvan denken. Jezus was een heilige en wilde de wereld veranderen en deed alsof hij de uitverkorene was ook. Beetje arrogant was hij ook kreeg ik het idee. De bijbel is ook een en al arrogantie.
Ik kan op mijn woorden terug komen nog. Maar als ik nu zeg dat Jezus een arrogante lul was dan zeg ik dat. En dat heet vrijheid van meningsuiting en vrijheid van denken. Misschien krijg ik nog een ander beeld van Jezus maar goed, wat heeft die man uberhaupt betekend? Hij wilde de mensheid bekeren en in hem laten geloven, maar goed. Wat nog meer, de bijbel zal ik vast en zeker nog eens lezen maar ik ga echt niet zeggen dat ik erin ga geloven.
Heb nu de neiging om de duivel te aanbidden
En dan krijg ik echt geen ongeluk, wie weet betekend dat juist nieuwe mogelijkheden. Dat ik me actief moet richten op Satan ook wel. Zonder dat ik in een zwart pak ga lopen of make-up ga opdoen zoals Marilyn Manson. Ik blijf gewoon wit dragen als ik wil.
Het gaat me op het spel en vooruitgang. En wie weet is de duivel ook maar een verzinsel. Kan allemaal. zolang ik me maar goed voel en vooruit kom in het spel. Het spel is heilig voor mij. Het spel is echt heilig of duivels of wat dan ook.
Het gaat me alleen om het spel. Daar richt ik me helemaal op. Alles gaat om het spel dus. Het spel dat gespeeld moet worden op alle mogelijke vlakken![]()
Ik ben mijn ziel aan het verkopen aan de duivel. En ik weet dat het goed is. Ik heb mijn ziel niet nodig dus ik verkoop mijn ziel dus. Ik zal zeker kunnen schrijven nog en schilderen en ik zal zeker geld gaan verdienen. Erg veel geld om ook veel te doen voor anderen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:38 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Tja.... Voor zover ik weet hebik m nooit persoonlijk gekend... (of ik kan het me iig niet herinneren!)![]()
En de bijbel heeft ie ook niet zelf geschreven....
Ik weet wel dat er net als in zoveel andere geloven veel verkeerde (om het ff zacht uit te drukken) dingen gebeurd zijn uit naam van god......( allah en wie dan ook...)
Medelijden ?quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:29 schreef Sight_key het volgende:
[afbeelding]
Wat moet ik van die foto denken???? Dat is toch bagger? Pure ellende![]()
Even serieus nu, ik weet niet wat ik ervan moet denken. Ben nu grappen aan het maken maar het is ff serieus. Wat moet je ervan denken als daar zo'n zielig mens hangt aan een kruis? Moet je medelijden tonen???
Klopt ook wel. Maar het was toen anders allemaal. Zoals het nu ook anders is als je over 10 jaar terug kijkt naar de huidige tijd. Toen was geloof nog belangrijker te noemen. Het heeft wederom met geloof te maken dat hele gebeuren.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
Medelijden ?
Nee, hoogstens met jezelf en de wereld.
Ik zou mijzelf de vraag stellen waar haalt de mensheid/een deel van de mensheid de gedachte vandaan om te denken dat ze het recht hebben op deze manier iemand te behandelen.
Onvoorstelbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |