oei oei.....Dat klinkt engquote:Op vrijdag 7 april 2006 07:58 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen allemaal.
Hey Vamp.... ik heb het de laatste dagen ook niet zo met de koffie. Ik hou van koffie maar ik wordt er de laatste tijd misselijk van.
red bull is alleen lekker metwodka.....quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:01 schreef Sight_key het volgende:
Goede morgen, ik vind de smaak van koffie ook niet echt lekker, maar het is een goede boost up.
Red bull is veel lekkerder natuurlijk. Maar daar betaal je bijna 2 euro per blikje voor en dat geld heb ik niet te besteden want dan ben ik 20 euro aan red bull kwijt.
Bij het tankstation kost het dus 2 euro per blikje.
Ben ff naar buiten
Voor mij zonder alcohol. Die van de lidl hebben ze ook met cassissmaakquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:04 schreef vamperotica het volgende:
[..]
red bull is alleen lekker metwodka.....
En die vande aldi of lidl is ook best te drinken vind ik
Zin wel. Tijd en geld niet. Volgende week al de solse gat meet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:10 schreef livEliveD het volgende:
Goedemorgen![]()
Vanavond is er een onzin meet, wie heeft er zin om mee te gaan?![]()
Nou als ik misselijk word van koffie of alleen de gedachte eraan loop ik meestal 9 maanden latermet een minimonster rondquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voor mij zonder alcohol. Die van de lidl hebben ze ook met cassissmaak
En is maar 29? of 25 cent? Zoiets iig
Hey Vamp... Wat is er eng aan misselijk worden van de koffie?
dan heb ik hier nog wel een stukje gras voor je om te maaien...quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:14 schreef Sight_key het volgende:
Zeker!!! Schilderen !!!!!!
Ik wil dat ook doen nog eens. Heb een tijdje geschilderd maar daar kwamen vreemde zaken uit. Erg vreemde zakenMaar goed, dat maakt niet uit.
Schilderen is toch een uitlaatklep of niet?
Ik vind zelfs gras maaien een uitlaatklep
quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:14 schreef Sight_key het volgende:
Zeker!!! Schilderen !!!!!!
Ik wil dat ook doen nog eens. Heb een tijdje geschilderd maar daar kwamen vreemde zaken uit. Erg vreemde zakenMaar goed, dat maakt niet uit.
Schilderen is toch een uitlaatklep of niet?
Ik vind zelfs gras maaien een uitlaatklep
quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nou als ik misselijk word van koffie of alleen de gedachte eraan loop ik meestal 9 maanden latermet een minimonster rond
Met plezierquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:19 schreef vamperotica het volgende:
[..]
dan heb ik hier nog wel een stukje gras voor je om te maaien...
ik de eerste drie keerook niet....quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geen idee. Maar een keer meegemaakt en toen dronk ik nog geen koffie.
Maar in mijn geval neem ik gekke dingen van anderen nog wel eens over.
Ik denk iig dat de bescherming dusdanig is dat die optie uitgesloten is.
En dat laatste is net t probleemquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:26 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Met plezier
Gras maaien is best leuk, maar dan moet het wel een goede gras-maaier zijn waar het mee gebeurt.
Allemaal kleuren en een zon, en een mannetje die de middelvinger opstakquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zou ik wel willen zien...wat eruit kwam
Dan neem ik wel mijn eigen grasmaaier meequote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:32 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Dan neem ik wel mijn eigen grasmaaier mee
Als ik later een groot stuk land heb, dan koop ik me wel een grasmaaier die zelf maait. Ik ga dan niet zelf maaien. Of wel? Wie weet. Bezigheidstherapie.
Ik ben graag bezig de hele dag. Ik zoek de hele dag iets om bezig mee te zijn. Van mijn part ga ik tellen of alfabet opzeggen. Als ik maar bezig ben
Die ken ik niet goed. Is dat die van boterham met pindakaaaas?quote:
Het bos is gratis hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:14 schreef nokwanda het volgende:
Zin wel. Tijd en geld niet. Volgende week al de solse gat meet.
Precies..... maar de baggermeet niet.quote:
Goeiemorgen onweerstaanbarequote:Op vrijdag 7 april 2006 08:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge lieve truethertjes
Als ik zoiets zou zeggen zou ik onmiddelijk voor Minica Lewinsky uitgemaakt wordenquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:50 schreef Sight_key het volgende:
Zowwww, geschoren en al...helemaal fit.
Nu tijd voor......... sigaar
quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik zoiets zou zeggen zou ik onmiddelijk voor Minica Lewinsky uitgemaakt worden![]()
Good morning !!!quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge lieve truethertjes
Mogguhquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge lieve truethertjes
quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik zoiets zou zeggen zou ik onmiddelijk voor Minica Lewinsky uitgemaakt worden![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
hahaah volgens mij denk jij nog vaker door dan mij!
quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:26 schreef Sight_key het volgende:
Ik ga verder met andere dingen, even buiten cijferen dus weer. Koffie en sigaar erbij. Straks alcohol-vrij en dan ga ik ook maar eens wat doen zo en zo en zo.
Ik zit hier in een andere wereld
Maar het kan beter en anders en nog meer anders. Er moet meer gedaan worden, er moet worden doorgegaan.
Escape route 109234019482
Escaping. Entering en ga zo door.
Maar wel met de beide pootjes op de grond, he!!.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:26 schreef Sight_key het volgende:
Ik ga verder met andere dingen, even buiten cijferen dus weer. Koffie en sigaar erbij. Straks alcohol-vrij en dan ga ik ook maar eens wat doen zo en zo en zo.
Ik zit hier in een andere wereld
Maar het kan beter en anders en nog meer anders. Er moet meer gedaan worden, er moet worden doorgegaan.
Escape route 109234019482
Escaping. Entering en ga zo door.
dingen zoals opleiding en ervaring lijkt me wel relevantquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:30 schreef Sight_key het volgende:
Ik ben gewoon aan het ontsnappen
Doe zeker rustig aan, net ff sigaretten gehaald en dan ga ik naar buiten. Kijken hoe alles in elkaar steekt op economisch gebied.
Ik zie er gezond uit en voel me ook gezonder, puur doordat ik nu lekker aan het afkraken ben.
Net op mijn web-log Randstad liggen afkraken dat het parasieten zijn en dat ze alles verpesten. Of ik daar gelijk in heb dat is een vraag, maar ze verpesten de kansen op een vast contract en steken al het geld in eigen zak. Ik spui alles eruit, en of ik dan fout zit maakt niet uit, mijn gedachtes laat ik stromen op alle mogelijke gebieden. Als ik zeg wat ik denk en niemand die kan me tegen houden, niet dat jullie me tegenhouden, ik heb het over instanties die mij niet de mond kunnen snoeren. Als ik zeg dat ik amerikaanse vliegtuigen onzichtbaar maak en niet meer laat opstijgen dan kunnen ze me niets maken
Het gaat allemaal om de grote bedrijven en de kleine man van alledag heeft totaal niets te zeggen in deze wereld en dat staat me niet aan. Dat alles bepaald wordt van bovenaf. En dat wil ik dus afbreken allemaal. Ben ik in staat om alles af te breken dan doe ik dat zeker. Ook overheden dusMij is niets te gek voor woorden
Alles voor een nieuwe wereld waar het eerlijker en vrijer is en dan wordt het vanzelf helder.
Ik zal dus ook nooit van mijn leven ooit nog een stap zetten in zo'n uitzendbureau. Mochten al die klote bureau's vandaag nog de deuren moeten sluiten dan spring ik een gat in de lucht.
Mogen ze mijn cv in hun ass steken.
Cv is het hoogst overgewaarde dat bestaat las ik op internet vandaag, bekende mensen die uitspraken deden over werken en solliciteren. Ze beoordelen je op zaken die niet relevant zijn.
Maar goed, alles is fout geregeld, ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Alles op deze wereld is fout geregeld. Amper is iets goed geregeld. Alles klopt niet. Het is ook allemaal fout jah. Maar goed, ik hou me koest en ga nu ff buiten zitten.
Ik schrijf straks weer verder. Ik ga ook verhalen schrijven over rare dingen. Fantasie-verhalen en dan gooi ik de hele taal overhoop. Dingen gek maken, alles overhoop gooien nogmaals.
Maar Nokwanda, wel met beide benen op de grond inderdaad
![]()
Het hoofd in de wolken en beide benen op de grond![]()
Hakken en zagen!!!!
Het gaat om creativiteit en in kunnen springen op het moment. Flexibiliteit en kennis die je hebt zonder dat het in de boeken staat.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dingen zoals opleiding en ervaring lijkt me wel relevant
maar vaak wel de basis die je nodig hebt om op te kunnen bouwen! ... ik heb aan mijn ict voorgeschiedenis heeeel veel op mijn huidige werk, zondat dat (en zonder mijn commerciele vaardigheden) zou ik het echt niet kunnen doenquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:48 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Het gaat om creativiteit en in kunnen springen op het moment. Flexibiliteit en kennis die je hebt zonder dat het in de boeken staat.
Oude kennis, tja, daar bouw je oude dingen mee op. Het gaat om nieuwe kennis, misschien wel kennis die nog niet bestaat. Daar vind je mee uit.
De rest van het werk is herhaling en overbodig.
Mensenkennis ook. Goed kunnen omgaan met mensen, mensen aansturen zonder dat ze je irritant vinden. Alle zaken die niet in de boeken staan. En ervaring, je kunt 100 jaar ervaring hebben en nog steeds niets geleerd hebben.
Opleiding zegt ook niet alles, is meestal oude stof.
Tis wel de engste HP van allemaal. Het boek iig wel. Qua sfeer.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:43 schreef gaai het volgende:
G'middag allemaal.....![]()
Ik ga zometeen de nieuwe Harry Potter kijken met shortySpánnend.....hij's voor 12 jaar e.o.
![]()
Maar gelukkig heb ik kinderen die niet zo onder de indruk zijn van monsters en aanverwanten.........desalniettemin (stom woord) gaan we toch maar wel 's middags kijken en niet 's avonds vlak voor het slapengaan.........![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |