Oh, ik zit vooral aan het uiterlijk te klooien. Echte eigen inhoud heb ik nauwelijks toegevoegd, en wat er staat moet herschreven worden. Maar als je aan zoiets begint komt er in eens een hoop op je af. Ik wil ook nog (beter) leren omgaan met Flash, en zo zijn er nog meer dingetjes. Ik wil graag zo'n rss-feed toevoegen, maar ik geloof dat ik daarvoor m'n pakket bij mijn provider moet aanpassen, MySQL toevoegen. Het is me in ieder geval niet gelukt om een rss-feed aan de praat te krijgen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb je site in mijn lijst staan, maar ik ging ervan uit dat je, bij gebrek aan online aanwezigheid hier, daar ook wel niet actief zou zijn.
Mijn fout; ik zal zo even thuis lunchen en je site bewonderen (want thuis sta je in m'n favorieten + heb ik twee browsers).
Idem dito voor Karel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:02 schreef sigme het volgende:
Nee, ik heb het over Karel. Gerard is bekender, maar Godslasteraar weet wel dat ik naar Karel verwijs, sorry.
Misschien druk ik mij onzorgvuldig uitquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Idem dito voor Karel.
Hij was echt geen eenling in zijn stellingname.
Dat kan ook niet in een tijdsgeest die anti-communistisch was.
En ik heb Karel wel eens té emotioneel gezien, maar dat zal wel te maken hebben met zijn afkomst.
Ik zie dat Einzelgangerschap niet..quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:33 schreef sigme het volgende:
KvhR stond wel tamelijk alleen in zijn opvatting dat het de plicht van eenieder was het russisch-communisme te bestrijden, en ook in zijn opvatting dat het officiele sovjetnieuws niet het ware ruslandnieuws was.
http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=49605quote:United States churches are secretly run by Jews who converted to Christianity with the intention of controlling religious Americans including President Bush, a top Hamas official claims.
"Even the churches where the Americans pray are led by Jews who were converted to Christianity, but they were converted to keep controlling the Americans," Mohammad Abu Tir, the number two Hamas terrorist in the newly formed Palestinian Authority government said during an exclusive interview from his home yesterday with top radio host Rusty Humphries and WND Jerusalem bureau chief Aaron Klein.
"I made a study and I know very well that all this radicalism in some parts of the Christianity, [including] the Anglicans who are being led by Bush, is because of the control of Zionists," said Abu Tir.
The Hamas official, famous for his orange-dyed beard, went on to accuse "Zionists" of controlling Western media organizations and "leading terrorism inside the mass communications media."
Goedzo Dekker!quote:108 Teletekst vr 07 apr
Huizenprijzen gestegen met 5%
` De huizenprijzen in Nederland zijn in
een jaar tijd met 5 procent gestegen.
Een woning kost nu gemiddeld 228.000
euro,meldt de makelaarsvereniging NVM.
Ondanks de prijsstijging zijn er in het
eerste kwartaal wel 9 procent meer
huizen verkocht dan vorig jaar.
De NVM zegt dat de positie van de
eenverdienende starter zorgelijk is.Die
kan in de Randstad nauwelijks nog een
betaalbaar huis vinden.Woningen worden
steeds duurder door een vastzittende
huursector en te weinig nieuwbouw.
De aantrekkende economie zal leiden tot
nog hogere prijzen,zegt de NVM.Daardoor
wordt het voor starters nog moeilijker.
Nádat KvhReve dat had aangetoond, door de dissidentenbeweging aan het woord te laten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:41 schreef Bluesdude het volgende:
En het was een algemene opvatting dat het officiele sovjetnieuws niet te vertrouwen was:
KvhR kan alleen maar in 'beklemmende' woorden spreken en de 'drukkende' sfeer die de naoorlogse situatie voortbracht voor enge janknichten met pedofiele neigingen waarmee hij een succesvol levenspad voor zichzelf in stand heeft weten te houden door dat op te schrijven.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Misschien druk ik mij onzorgvuldig uit. Ja, anti-communisme was wijdverbreider dan alleen KvhR, KvhR stond wel tamelijk alleen in zijn opvatting dat het de plicht van eenieder was het russisch-communisme te bestrijden, en ook in zijn opvatting dat het officiele sovjetnieuws niet het ware ruslandnieuws was. Zie zijn inspanningen als journalist in Moskou, en zijn rol bij de publicatie van Sacharov.
Hij heeft daar ook wle hilarische stukjes over geschreven: over hoe VVDleden weliswaar tegen communisme waren maar het 'in de russische setting misschien nog wel de beste optie' vonden. Of wetenschappers die vonden dat je sovjetleer en sovjetwetenschap op z'n geheel eigen merites moest beoordelen.
Tafkahs, jij hebt het over een andere van het Reve. De welbekende Gerard, de katholieke homo.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:03 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
KvhR kan alleen maar in 'beklemmende' woorden spreken en de 'drukkende' sfeer die de naoorlogse situatie voortbracht voor enge janknichten met pedofiele neigingen waarmee hij een succesvol levenspad voor zichzelf in stand heeft weten te houden door dat op te schrijven.![]()
Het volledige nieuws is dat ze juist aanbevelen dat de huurmarkt volledig geliberaliseerd moet worden. Inderdaad, goedzo Dekker.quote:
Dat gaat echt het grootste fiasco wordenquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het volledige nieuws is dat ze juist aanbevelen dat de huurmarkt volledig geliberaliseerd moet worden. Inderdaad, goedzo Dekker.
O.K. thanks, ik zal er aan denken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:44 schreef RichardQuest het volgende:
Godslasteraar, als je meer PDF'jes van Nietzsche of andere atheïsten wil hebben, geef maar een gil. Ik heb ze allemaal
.
Voor de geïnteresseerde theïsten onder ons heb ik ook genoeg andere zooi.
Ik ga zo even afwassenquote:
Liberalisering staat redelijk los van huursubsidie.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat gaat echt het grootste fiasco worden.
Terug naar de krotwoningen.
Ik heb het ook niet over huursubsidie. Maar het is niet voor niets dat er in het verleden wetten opgesteld zijn...quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Liberalisering staat redelijk los van huursubsidie.
Het kan denk ik wel beter. Het is nergens voor nodig dat de overheid panden in bezit heeft (of later, doneerde aan corporaties). Verkrotting is meer een financieringsissue, denk je niet?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over huursubsidie. Maar het is niet voor niets dat er in het verleden wetten opgesteld zijn...
Het is heel erg simpel du_ke, een te groot gedeelte van de markt wordt voorzien door sociale huurwoningen, ook het segment dat het niet nodig heeft. Dit segment moet geliberaliseerd worden, het gevolg is dat de prijzen omhoog gaan en het aanbod zal toenemen. Ik ken iemand die een aantal panden heeft, zowel voor wonen als bedrijf, en die wil gewoon van de prive panden af omdat ze totaal niet renderen. Het laten stijgen van de prijzen in dit segment zal zorgen voor meer investeringen en meer aanbod. Het is geen pleidooi voor het liberaliseren van alle sociale huurwoningen, maar wel voor een significant deel. Ook hoeft niet alle steun te worden opgegeven, maar als de overheid steun geeft, laat ze het dan doen door een subsidie, het direct ingrijpen in de woningmarkt heeft zoals je kan zien desastreuze gevolgen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat gaat echt het grootste fiasco worden.
Terug naar de krotwoningen.
Badkamerquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ga zo even afwassen. De rest van het schoonmaken is uitbesteed deze week, ik moest het WC papier en afwasmiddel kopen
.
Ja, Rosenmöller zo schrijven is inderdaad een Riesenfehler.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:07 schreef Johan_de_With het volgende:
Rechtse media:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Riesenfehler&btnG=Zoeken&meta=
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |