abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36731988
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:19 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ja, en als "jullie" maar niet willen luisteren Begrijp me niet verkeerd, er zijn een aantal users die ik zeer waardeer, maar er zijn er teveel in de topics die mij echt interesseren die zich verliezen in samenzweringstheorieën, en ook allerlei rare gedachtenkronkels maken om de olifant in de woonkamer toch vooral te negeren. En ik krijg ook de indruk dat sommigen werkelijk in bepaalde topics zijn gaan wonen!
Och ja. De stokpaarden, en de berijders. Van je eigen stokpaardje stappen verruimt wel de potentiele gesprekspartners. En er wordt wel geluisterd, maar een overtuiging bijstellen kost meer tijd dan een topic duurt, meestal.
quote:
[..]

Stom stom stom, je hebt helemaal gelijk. Overigens, Newtons F=mg (zwaartekracht = massa maal versnelling) is ook een pleonasme, maar daarom niet minder geldig. Wat dat betreft begrijp ik Reve's probleem met de evo-theorie niet zo. Maar ik beloof je, ik zal snel eens kijken.
Doe dat. Maar vh Reve streekt zich uit over veel meer dan alleen evolutie; evenals Kousbroek is hij overtuigd en zich uitsprekend atheist, en een goedgefundeerd tegenstander van communisme.
quote:
[..]

Daar heb je wel een punt, in je uppie is het mischien wel ongezellig
quote:
[..]

Ja, het blijft maar kil hé. Jammer want verder is het best mooi weer, in ieder geval hier aan zee.
Hier achter glas wil het wel, maar het moet! nu! echt! gaan! zomeren!
quote:
[..]

Er is maar één exotische schone die er toe doet, EN EENS ZAL ZE VAN MIJ ZIJN, MWUAHAHAHAHA
gewicht: is in ieder geval stabiel, is het beste wat ik ervan kan zeggen. Ik heb ook zo'n bloedhekel om in de kou te gaan joggen, zeker hier in de duinen met die wind.
Nou, succes danmaar, met zowel het een als het ander. Wat vast niet samenhangt trouwens .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 7 april 2006 @ 10:46:35 #52
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36732261
goedemorgen!
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  vrijdag 7 april 2006 @ 10:47:37 #53
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36732358
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Och ja. De stokpaarden, en de berijders. Van je eigen stokpaardje stappen verruimt wel de potentiele gesprekspartners. En er wordt wel geluisterd, maar een overtuiging bijstellen kost meer tijd dan een topic duurt, meestal.
Als twee mensen van mening verschillen wil dat nog niet zeggen dat de waarheid in het midden ligt. De één kan het simpelweg bij het juiste eind hebben, en de ander gewoon bij het verkeerde eind. Wat mij een interessante discussie lijkt is bv hoe de islam hervormd dient te worden, alleen moeten mensen wel in staat zijn te onderkennen dat het zo niet verder kan en er hervormingen nodig zijn. En het meest bizarre is, is in ieder geval mijn conclusie, dat het juist de wat fanatiekere christenen zijn die in tegenstelling tot de liberalen heel goed in de gaten hebben waar de angel zit. Het grappige is dat Sam Harris in een interview deze zelfde conclusie trok, en daarom heb ik z'n boekje aangeschaft.
quote:
Doe dat. Maar vh Reve streekt zich uit over veel meer dan alleen evolutie; evenals Kousbroek is hij overtuigd en zich uitsprekend atheist, en een goedgefundeerd tegenstander van communisme.
Ik heb over Reve's boek de nodige positieve reacties gezien, waaronder één van Herman Phillipse die zich verbaasde over hoezeer dat boek genegeerd wordt.
quote:

[..]

Hier achter glas wil het wel, maar het moet! nu! echt! gaan! zomeren!
Helemaal juist!
quote:
Nou, succes danmaar, met zowel het een als het ander. Wat vast niet samenhangt trouwens .
Neu, daarom heb ik ook een staatslotje gekocht, als ik genoeg geld heb laat ik die echtgenoot van haar gewoon uit de weg ruimen
pi_36732578
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:51 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Als twee mensen van mening verschillen wil dat nog niet zeggen dat de waarheid in het midden ligt.
Heel waar.
quote:
De één kan het simpelweg bij het juiste eind hebben, en de ander gewoon bij het verkeerde eind. Wat mij een interessante discussie lijkt is bv hoe de islam hervormd dient te worden, alleen moeten mensen wel in staat zijn te onderkennen dat het zo niet verder kan en er hervormingen nodig zijn. En het meest bizarre is, is in ieder geval mijn conclusie, dat het juist de wat fanatiekere christenen zijn die in tegenstelling tot de liberalen heel goed in de gaten hebben waar de angel zit. Het grappige is dat Sam Harris in een interview deze zelfde conclusie trok, en daarom heb ik z'n boekje aangeschaft.
Hmm.. zou je even hiernaar willen kijken? : Laten we het openbaar onderwijs afschaffen.
En dan de discussie tussen mij; pmb_rug en speknek?
Bedoel je zoiets?
quote:
[..]

Ik heb over Reve's boek de nodige positieve reacties gezien, waaronder één van Herman Phillipse die zich verbaasde over hoezeer dat boek genegeerd wordt.
Tsja, van het Reve was fanatiek (maar beschaafd en humoristisch) anti-communistisch, in een tijd dat het bon-ton was om vreedzame co-existentie te bepleiten, van links tot rechts (de vroegere politieke correctheid). Van het Reve was dus Fout.
quote:
Neu, daarom heb ik ook een staatslotje gekocht, als ik genoeg geld heb laat ik die echtgenoot van haar gewoon uit de weg ruimen
Tsk tsk tsk. Zij houdt toch van hem? Dan moet jij toch ook van hem houden? En van haar geluk enzo?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_36733409
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:00 schreef sigme het volgende:

....
Hmm.. zou je even hiernaar willen kijken? : Laten we het openbaar onderwijs afschaffen.
En dan de discussie tussen mij; pmb_rug en speknek?
Bedoel je zoiets?
Hee, een oude topic met een 2e leven. Ik zie dat ik ook een one-line opmerking geplaatst had. LodewijkNapoleon is een hele goeie gozer maar hij rent zo nu en dan rondjes achter z'n eigen staart aan. Hij zou eens wat van Robert M. Price moeten lezen, dat zou hem denk ik goed doen, zonder dat ie atheist hoeft te worden.
http://robertmprice.mindvendor.com/

Ik moet ook zeggen dat ik een hoge dunk heb van Speknek (24 jaar!!!), die kan een hoop bereiken.
Is wel een interessant onderwerp, zal volgende week ook wat bijdragen. (dit weekeinde wordt er gefeest )
quote:
Tsja, van het Reve was fanatiek (maar beschaafd en humoristisch) anti-communistisch, in een tijd dat het bon-ton was om vreedzame co-existentie te bepleiten, van links tot rechts (de vroegere politieke correctheid). Van het Reve was dus Fout.
Ben dol op misfits
quote:
Tsk tsk tsk. Zij houdt toch van hem? Dan moet jij toch ook van hem houden? En van haar geluk enzo?
Haar geluk is uiteraard allesbepalend, met mij wel te verstaan. Vandaar het belang van liquidatie
(in real live laat ik het natuurlijk maar z'n beloop nemen, al maak ik geen geheim van mijn intenties)
pi_36733459
Dag Godslasteraar!
pi_36733562
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Dag Godslasteraar!
Hee, Heer de With
  vrijdag 7 april 2006 @ 11:41:58 #60
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_36733665
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:00 schreef sigme het volgende:
Fanatiek, edoch beschaafd en humoristisch, anti-communistisch wezen, was normaal.
Je inkleuring klopt niet...
pi_36733695
Nog altijd de meest hilarische zin van de laatste jaren:

Die ene klap, dat was de fatale.

Al is deze ook leuk:

Deed z'n dagelijkse boodschappen, kon niet weten dat ze hem zouden dood trappen.
pi_36733710
verdwijnpost
pi_36733733
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:41 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Hallo GL
Allo allo!

ik leef nog steeds, maar druk en druk
pi_36733751
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:45 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Fanatiek, edoch beschaafd en humoristisch, anti-communistisch wezen, was normaal.
Je inkleuring klopt niet...
Wel eens wat van het Reve (of over hem) gelezen?
pi_36733799
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Nog altijd de meest hilarische zin van de laatste jaren:

Die ene klap, dat was de fatale.

Wonderschoon!

Doet me denken aan een stom mopje: de eerste klap is een daalder waard, de laatste soms een half miljoen.
pi_36733818
.... --- . / ...- . . .-.. / -- --- . - . -. / . .-. / -. --- --. / -.- --- -- . -. / ..--..
pi_36733863
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:51 schreef Johan_de_With het volgende:
.... --- . / ...- . . .-.. / -- --- . - . -. / . .-. / -. --- --. / -.- --- -- . -. / ..--..
Ik word daar een beetje moe van. Waar staat de vertaalmachine?

Moest jij niet buitenspelen trouwens?
pi_36733910
Nu zit ik dus de source code te bekijken van Rober M Price's website. Als je de site opent in I-Explorer en Opera zie je dat de achtergrond vastzit en de content scrollbaar is. In Firefox daarentegen zijn de achtergrond en content één.
Ik ben dus afgelopen zondag de gehele dag bezig geweest om m'n site in alle drie browsers met van een fixed background te voorzien. Daar kwam een hele bizarre html code uit, tegen alle voorschriften in volgens mij, maar het werkt

met dit soort dingetjes ben ik dus (ook) druk geweest
pi_36733957
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:48 schreef sigme het volgende:

[..]

Wel eens wat van het Reve (of over hem) gelezen?
Jawel....Je bedoelt Gerard toh ?
Ik heb nooit het idee gehad dat ie zo fanatiek anti-communistisch is.. en ook nooit gemerkt dat ie zo zwaar als eenling tegen de tijdsgeest inroeide...
Wel zijn de broers Gerard en Karel uit een CPN-gezin en het afzetten tegen dat miljeu ging met de nodige emoties.
pi_36733964
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:53 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik word daar een beetje moe van.
Ik deed het bij wijze van oprisping. Er staat: ''Hoe veel moeten er nog komen?''
Ik zal het nooit meer doen, beloofd.
quote:
Moest jij niet buitenspelen trouwens?
Hierbij. Prettig weekend. .
pi_36733991
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:55 schreef Godslasteraar het volgende:
Nu zit ik dus de source code te bekijken van Rober M Price's website. Als je de site opent in I-Explorer en Opera zie je dat de achtergrond vastzit en de content scrollbaar is. In Firefox daarentegen zijn de achtergrond en content één.
Ik ben dus afgelopen zondag de gehele dag bezig geweest om m'n site in alle drie browsers met van een fixed background te voorzien. Daar kwam een hele bizarre html code uit, tegen alle voorschriften in volgens mij, maar het werkt

met dit soort dingetjes ben ik dus (ook) druk geweest
Ik heb je site in mijn lijst staan, maar ik ging ervan uit dat je, bij gebrek aan online aanwezigheid hier, daar ook wel niet actief zou zijn.

Mijn fout; ik zal zo even thuis lunchen en je site bewonderen (want thuis sta je in m'n favorieten + heb ik twee browsers).
pi_36734036
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:57 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik denk dat ze Karel bedoelt.
Had je het stukje over ''Markies van het Reve'' nog gelezen?
pi_36734109
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:57 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik heb nooit het idee gehad dat ie zo fanatiek anti-communistisch is.. en ook nooit gemerkt dat ie zo zwaar als eenling tegen de tijdsgeest inroeide...
Wel zijn de broers Gerard en Karel uit een CPN-gezin en het afzetten tegen dat miljeu ging met de nodige emoties.
Nee, ik heb het over Karel. Gerard is bekender, maar Godslasteraar weet wel dat ik naar Karel verwijs, sorry.

Karel roeide wel degelijk tegen de tijdsgeest in, er zijn dan ook de nodige bezwaren (tot de tweede kamer aan toe) geweest tegen zijn benoeming in Leiden als professor slavistiek, vanwege zijn USSR-standpunt.

Karel schrijft trouwens erg liefdevol over zijn communistische jeugd, en ook valt hij zijn vader en communistische kopstukken in Nederland nooit persoonlijke aan (of af). Hij richt zijn kritiek echt op het systeem; zowel de theorie als de praktijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')