abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36731988
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:19 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ja, en als "jullie" maar niet willen luisteren Begrijp me niet verkeerd, er zijn een aantal users die ik zeer waardeer, maar er zijn er teveel in de topics die mij echt interesseren die zich verliezen in samenzweringstheorieën, en ook allerlei rare gedachtenkronkels maken om de olifant in de woonkamer toch vooral te negeren. En ik krijg ook de indruk dat sommigen werkelijk in bepaalde topics zijn gaan wonen!
Och ja. De stokpaarden, en de berijders. Van je eigen stokpaardje stappen verruimt wel de potentiele gesprekspartners. En er wordt wel geluisterd, maar een overtuiging bijstellen kost meer tijd dan een topic duurt, meestal.
quote:
[..]

Stom stom stom, je hebt helemaal gelijk. Overigens, Newtons F=mg (zwaartekracht = massa maal versnelling) is ook een pleonasme, maar daarom niet minder geldig. Wat dat betreft begrijp ik Reve's probleem met de evo-theorie niet zo. Maar ik beloof je, ik zal snel eens kijken.
Doe dat. Maar vh Reve streekt zich uit over veel meer dan alleen evolutie; evenals Kousbroek is hij overtuigd en zich uitsprekend atheist, en een goedgefundeerd tegenstander van communisme.
quote:
[..]

Daar heb je wel een punt, in je uppie is het mischien wel ongezellig
quote:
[..]

Ja, het blijft maar kil hé. Jammer want verder is het best mooi weer, in ieder geval hier aan zee.
Hier achter glas wil het wel, maar het moet! nu! echt! gaan! zomeren!
quote:
[..]

Er is maar één exotische schone die er toe doet, EN EENS ZAL ZE VAN MIJ ZIJN, MWUAHAHAHAHA
gewicht: is in ieder geval stabiel, is het beste wat ik ervan kan zeggen. Ik heb ook zo'n bloedhekel om in de kou te gaan joggen, zeker hier in de duinen met die wind.
Nou, succes danmaar, met zowel het een als het ander. Wat vast niet samenhangt trouwens .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 7 april 2006 @ 10:46:35 #52
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36732261
goedemorgen!
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  vrijdag 7 april 2006 @ 10:47:37 #53
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36732358
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Och ja. De stokpaarden, en de berijders. Van je eigen stokpaardje stappen verruimt wel de potentiele gesprekspartners. En er wordt wel geluisterd, maar een overtuiging bijstellen kost meer tijd dan een topic duurt, meestal.
Als twee mensen van mening verschillen wil dat nog niet zeggen dat de waarheid in het midden ligt. De één kan het simpelweg bij het juiste eind hebben, en de ander gewoon bij het verkeerde eind. Wat mij een interessante discussie lijkt is bv hoe de islam hervormd dient te worden, alleen moeten mensen wel in staat zijn te onderkennen dat het zo niet verder kan en er hervormingen nodig zijn. En het meest bizarre is, is in ieder geval mijn conclusie, dat het juist de wat fanatiekere christenen zijn die in tegenstelling tot de liberalen heel goed in de gaten hebben waar de angel zit. Het grappige is dat Sam Harris in een interview deze zelfde conclusie trok, en daarom heb ik z'n boekje aangeschaft.
quote:
Doe dat. Maar vh Reve streekt zich uit over veel meer dan alleen evolutie; evenals Kousbroek is hij overtuigd en zich uitsprekend atheist, en een goedgefundeerd tegenstander van communisme.
Ik heb over Reve's boek de nodige positieve reacties gezien, waaronder één van Herman Phillipse die zich verbaasde over hoezeer dat boek genegeerd wordt.
quote:

[..]

Hier achter glas wil het wel, maar het moet! nu! echt! gaan! zomeren!
Helemaal juist!
quote:
Nou, succes danmaar, met zowel het een als het ander. Wat vast niet samenhangt trouwens .
Neu, daarom heb ik ook een staatslotje gekocht, als ik genoeg geld heb laat ik die echtgenoot van haar gewoon uit de weg ruimen
pi_36732578
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:51 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Als twee mensen van mening verschillen wil dat nog niet zeggen dat de waarheid in het midden ligt.
Heel waar.
quote:
De één kan het simpelweg bij het juiste eind hebben, en de ander gewoon bij het verkeerde eind. Wat mij een interessante discussie lijkt is bv hoe de islam hervormd dient te worden, alleen moeten mensen wel in staat zijn te onderkennen dat het zo niet verder kan en er hervormingen nodig zijn. En het meest bizarre is, is in ieder geval mijn conclusie, dat het juist de wat fanatiekere christenen zijn die in tegenstelling tot de liberalen heel goed in de gaten hebben waar de angel zit. Het grappige is dat Sam Harris in een interview deze zelfde conclusie trok, en daarom heb ik z'n boekje aangeschaft.
Hmm.. zou je even hiernaar willen kijken? : Laten we het openbaar onderwijs afschaffen.
En dan de discussie tussen mij; pmb_rug en speknek?
Bedoel je zoiets?
quote:
[..]

Ik heb over Reve's boek de nodige positieve reacties gezien, waaronder één van Herman Phillipse die zich verbaasde over hoezeer dat boek genegeerd wordt.
Tsja, van het Reve was fanatiek (maar beschaafd en humoristisch) anti-communistisch, in een tijd dat het bon-ton was om vreedzame co-existentie te bepleiten, van links tot rechts (de vroegere politieke correctheid). Van het Reve was dus Fout.
quote:
Neu, daarom heb ik ook een staatslotje gekocht, als ik genoeg geld heb laat ik die echtgenoot van haar gewoon uit de weg ruimen
Tsk tsk tsk. Zij houdt toch van hem? Dan moet jij toch ook van hem houden? En van haar geluk enzo?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_36733409
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:00 schreef sigme het volgende:

....
Hmm.. zou je even hiernaar willen kijken? : Laten we het openbaar onderwijs afschaffen.
En dan de discussie tussen mij; pmb_rug en speknek?
Bedoel je zoiets?
Hee, een oude topic met een 2e leven. Ik zie dat ik ook een one-line opmerking geplaatst had. LodewijkNapoleon is een hele goeie gozer maar hij rent zo nu en dan rondjes achter z'n eigen staart aan. Hij zou eens wat van Robert M. Price moeten lezen, dat zou hem denk ik goed doen, zonder dat ie atheist hoeft te worden.
http://robertmprice.mindvendor.com/

Ik moet ook zeggen dat ik een hoge dunk heb van Speknek (24 jaar!!!), die kan een hoop bereiken.
Is wel een interessant onderwerp, zal volgende week ook wat bijdragen. (dit weekeinde wordt er gefeest )
quote:
Tsja, van het Reve was fanatiek (maar beschaafd en humoristisch) anti-communistisch, in een tijd dat het bon-ton was om vreedzame co-existentie te bepleiten, van links tot rechts (de vroegere politieke correctheid). Van het Reve was dus Fout.
Ben dol op misfits
quote:
Tsk tsk tsk. Zij houdt toch van hem? Dan moet jij toch ook van hem houden? En van haar geluk enzo?
Haar geluk is uiteraard allesbepalend, met mij wel te verstaan. Vandaar het belang van liquidatie
(in real live laat ik het natuurlijk maar z'n beloop nemen, al maak ik geen geheim van mijn intenties)
pi_36733459
Dag Godslasteraar!
pi_36733562
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Dag Godslasteraar!
Hee, Heer de With
  vrijdag 7 april 2006 @ 11:41:58 #60
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_36733665
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:00 schreef sigme het volgende:
Fanatiek, edoch beschaafd en humoristisch, anti-communistisch wezen, was normaal.
Je inkleuring klopt niet...
pi_36733695
Nog altijd de meest hilarische zin van de laatste jaren:

Die ene klap, dat was de fatale.

Al is deze ook leuk:

Deed z'n dagelijkse boodschappen, kon niet weten dat ze hem zouden dood trappen.
pi_36733710
verdwijnpost
pi_36733733
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:41 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Hallo GL
Allo allo!

ik leef nog steeds, maar druk en druk
pi_36733751
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:45 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Fanatiek, edoch beschaafd en humoristisch, anti-communistisch wezen, was normaal.
Je inkleuring klopt niet...
Wel eens wat van het Reve (of over hem) gelezen?
pi_36733799
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Nog altijd de meest hilarische zin van de laatste jaren:

Die ene klap, dat was de fatale.

Wonderschoon!

Doet me denken aan een stom mopje: de eerste klap is een daalder waard, de laatste soms een half miljoen.
pi_36733818
.... --- . / ...- . . .-.. / -- --- . - . -. / . .-. / -. --- --. / -.- --- -- . -. / ..--..
pi_36733863
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:51 schreef Johan_de_With het volgende:
.... --- . / ...- . . .-.. / -- --- . - . -. / . .-. / -. --- --. / -.- --- -- . -. / ..--..
Ik word daar een beetje moe van. Waar staat de vertaalmachine?

Moest jij niet buitenspelen trouwens?
pi_36733910
Nu zit ik dus de source code te bekijken van Rober M Price's website. Als je de site opent in I-Explorer en Opera zie je dat de achtergrond vastzit en de content scrollbaar is. In Firefox daarentegen zijn de achtergrond en content één.
Ik ben dus afgelopen zondag de gehele dag bezig geweest om m'n site in alle drie browsers met van een fixed background te voorzien. Daar kwam een hele bizarre html code uit, tegen alle voorschriften in volgens mij, maar het werkt

met dit soort dingetjes ben ik dus (ook) druk geweest
pi_36733957
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:48 schreef sigme het volgende:

[..]

Wel eens wat van het Reve (of over hem) gelezen?
Jawel....Je bedoelt Gerard toh ?
Ik heb nooit het idee gehad dat ie zo fanatiek anti-communistisch is.. en ook nooit gemerkt dat ie zo zwaar als eenling tegen de tijdsgeest inroeide...
Wel zijn de broers Gerard en Karel uit een CPN-gezin en het afzetten tegen dat miljeu ging met de nodige emoties.
pi_36733964
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:53 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik word daar een beetje moe van.
Ik deed het bij wijze van oprisping. Er staat: ''Hoe veel moeten er nog komen?''
Ik zal het nooit meer doen, beloofd.
quote:
Moest jij niet buitenspelen trouwens?
Hierbij. Prettig weekend. .
pi_36733991
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:55 schreef Godslasteraar het volgende:
Nu zit ik dus de source code te bekijken van Rober M Price's website. Als je de site opent in I-Explorer en Opera zie je dat de achtergrond vastzit en de content scrollbaar is. In Firefox daarentegen zijn de achtergrond en content één.
Ik ben dus afgelopen zondag de gehele dag bezig geweest om m'n site in alle drie browsers met van een fixed background te voorzien. Daar kwam een hele bizarre html code uit, tegen alle voorschriften in volgens mij, maar het werkt

met dit soort dingetjes ben ik dus (ook) druk geweest
Ik heb je site in mijn lijst staan, maar ik ging ervan uit dat je, bij gebrek aan online aanwezigheid hier, daar ook wel niet actief zou zijn.

Mijn fout; ik zal zo even thuis lunchen en je site bewonderen (want thuis sta je in m'n favorieten + heb ik twee browsers).
pi_36734036
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:57 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik denk dat ze Karel bedoelt.
Had je het stukje over ''Markies van het Reve'' nog gelezen?
pi_36734109
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:57 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik heb nooit het idee gehad dat ie zo fanatiek anti-communistisch is.. en ook nooit gemerkt dat ie zo zwaar als eenling tegen de tijdsgeest inroeide...
Wel zijn de broers Gerard en Karel uit een CPN-gezin en het afzetten tegen dat miljeu ging met de nodige emoties.
Nee, ik heb het over Karel. Gerard is bekender, maar Godslasteraar weet wel dat ik naar Karel verwijs, sorry.

Karel roeide wel degelijk tegen de tijdsgeest in, er zijn dan ook de nodige bezwaren (tot de tweede kamer aan toe) geweest tegen zijn benoeming in Leiden als professor slavistiek, vanwege zijn USSR-standpunt.

Karel schrijft trouwens erg liefdevol over zijn communistische jeugd, en ook valt hij zijn vader en communistische kopstukken in Nederland nooit persoonlijke aan (of af). Hij richt zijn kritiek echt op het systeem; zowel de theorie als de praktijk.
pi_36734356
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb je site in mijn lijst staan, maar ik ging ervan uit dat je, bij gebrek aan online aanwezigheid hier, daar ook wel niet actief zou zijn.

Mijn fout; ik zal zo even thuis lunchen en je site bewonderen (want thuis sta je in m'n favorieten + heb ik twee browsers).
Oh, ik zit vooral aan het uiterlijk te klooien. Echte eigen inhoud heb ik nauwelijks toegevoegd, en wat er staat moet herschreven worden. Maar als je aan zoiets begint komt er in eens een hoop op je af. Ik wil ook nog (beter) leren omgaan met Flash, en zo zijn er nog meer dingetjes. Ik wil graag zo'n rss-feed toevoegen, maar ik geloof dat ik daarvoor m'n pakket bij mijn provider moet aanpassen, MySQL toevoegen. Het is me in ieder geval niet gelukt om een rss-feed aan de praat te krijgen.
Zitten al wel een aantal goeie artikelen tussen, een soort van eigen selectie. En ik heb een mooie (ahum ) pdf gemaakt van Also Sprach Zarathustra (Nietzsche).
pi_36734500
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 12:02 schreef sigme het volgende:

Nee, ik heb het over Karel. Gerard is bekender, maar Godslasteraar weet wel dat ik naar Karel verwijs, sorry.
Idem dito voor Karel.
Hij was echt geen eenling in zijn stellingname.
Dat kan ook niet in een tijdsgeest die anti-communistisch was.
En ik heb Karel wel eens té emotioneel gezien, maar dat zal wel te maken hebben met zijn afkomst.
  vrijdag 7 april 2006 @ 12:17:47 #78
93744 Finder_elf_towns
pi_36734575
Nietzsche

2
pi_36734838
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 12:15 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Idem dito voor Karel.
Hij was echt geen eenling in zijn stellingname.
Dat kan ook niet in een tijdsgeest die anti-communistisch was.
En ik heb Karel wel eens té emotioneel gezien, maar dat zal wel te maken hebben met zijn afkomst.
Misschien druk ik mij onzorgvuldig uit . Ja, anti-communisme was wijdverbreider dan alleen KvhR, KvhR stond wel tamelijk alleen in zijn opvatting dat het de plicht van eenieder was het russisch-communisme te bestrijden, en ook in zijn opvatting dat het officiele sovjetnieuws niet het ware ruslandnieuws was. Zie zijn inspanningen als journalist in Moskou, en zijn rol bij de publicatie van Sacharov.

Hij heeft daar ook wle hilarische stukjes over geschreven: over hoe VVDleden weliswaar tegen communisme waren maar het 'in de russische setting misschien nog wel de beste optie' vonden. Of wetenschappers die vonden dat je sovjetleer en sovjetwetenschap op z'n geheel eigen merites moest beoordelen.
pi_36735035
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 12:33 schreef sigme het volgende:

KvhR stond wel tamelijk alleen in zijn opvatting dat het de plicht van eenieder was het russisch-communisme te bestrijden, en ook in zijn opvatting dat het officiele sovjetnieuws niet het ware ruslandnieuws was.
Ik zie dat Einzelgangerschap niet..
En het was een algemene opvatting dat het officiele sovjetnieuws niet te vertrouwen was:
pi_36735129
Godslasteraar, als je meer PDF'jes van Nietzsche of andere atheïsten wil hebben, geef maar een gil . Ik heb ze allemaal .

Voor de geïnteresseerde theïsten onder ons heb ik ook genoeg andere zooi .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  vrijdag 7 april 2006 @ 12:45:58 #82
93744 Finder_elf_towns
pi_36735166
quote:
United States churches are secretly run by Jews who converted to Christianity with the intention of controlling religious Americans including President Bush, a top Hamas official claims.

"Even the churches where the Americans pray are led by Jews who were converted to Christianity, but they were converted to keep controlling the Americans," Mohammad Abu Tir, the number two Hamas terrorist in the newly formed Palestinian Authority government said during an exclusive interview from his home yesterday with top radio host Rusty Humphries and WND Jerusalem bureau chief Aaron Klein.

"I made a study and I know very well that all this radicalism in some parts of the Christianity, [including] the Anglicans who are being led by Bush, is because of the control of Zionists," said Abu Tir.

The Hamas official, famous for his orange-dyed beard, went on to accuse "Zionists" of controlling Western media organizations and "leading terrorism inside the mass communications media."
http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=49605

Nazipropaganda revisited.
pi_36735216
quote:
108 Teletekst vr 07 apr
Huizenprijzen gestegen met 5%

` De huizenprijzen in Nederland zijn in
een jaar tijd met 5 procent gestegen.
Een woning kost nu gemiddeld 228.000
euro,meldt de makelaarsvereniging NVM.
Ondanks de prijsstijging zijn er in het
eerste kwartaal wel 9 procent meer
huizen verkocht dan vorig jaar.

De NVM zegt dat de positie van de
eenverdienende starter zorgelijk is.Die
kan in de Randstad nauwelijks nog een
betaalbaar huis vinden.Woningen worden
steeds duurder door een vastzittende
huursector en te weinig nieuwbouw.

De aantrekkende economie zal leiden tot
nog hogere prijzen,zegt de NVM.Daardoor
wordt het voor starters nog moeilijker.
Goedzo Dekker!
pi_36735348
Die kan niet zoveel doen aan de lage rente. Maar een topper is ze niet idd .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_36735408
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 12:41 schreef Bluesdude het volgende:
En het was een algemene opvatting dat het officiele sovjetnieuws niet te vertrouwen was:
Nádat KvhReve dat had aangetoond, door de dissidentenbeweging aan het woord te laten.
Daarvoor publiceerden alle persdiensten zonder kritische beschouwingen (of kremlinwatchers) de berichten van het sovjetregime.
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:03:01 #86
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36735704
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 12:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Misschien druk ik mij onzorgvuldig uit . Ja, anti-communisme was wijdverbreider dan alleen KvhR, KvhR stond wel tamelijk alleen in zijn opvatting dat het de plicht van eenieder was het russisch-communisme te bestrijden, en ook in zijn opvatting dat het officiele sovjetnieuws niet het ware ruslandnieuws was. Zie zijn inspanningen als journalist in Moskou, en zijn rol bij de publicatie van Sacharov.

Hij heeft daar ook wle hilarische stukjes over geschreven: over hoe VVDleden weliswaar tegen communisme waren maar het 'in de russische setting misschien nog wel de beste optie' vonden. Of wetenschappers die vonden dat je sovjetleer en sovjetwetenschap op z'n geheel eigen merites moest beoordelen.
KvhR kan alleen maar in 'beklemmende' woorden spreken en de 'drukkende' sfeer die de naoorlogse situatie voortbracht voor enge janknichten met pedofiele neigingen waarmee hij een succesvol levenspad voor zichzelf in stand heeft weten te houden door dat op te schrijven.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_36735851
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:03 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

KvhR kan alleen maar in 'beklemmende' woorden spreken en de 'drukkende' sfeer die de naoorlogse situatie voortbracht voor enge janknichten met pedofiele neigingen waarmee hij een succesvol levenspad voor zichzelf in stand heeft weten te houden door dat op te schrijven.
Tafkahs, jij hebt het over een andere van het Reve. De welbekende Gerard, de katholieke homo.

K vh Reve is Karel, de Leidse professor slavische talen. Getrouwd, twee (? dacht ik) kinderen.
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:09:24 #88
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36735902
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 12:47 schreef pberends het volgende:

[..]

Goedzo Dekker!
Het volledige nieuws is dat ze juist aanbevelen dat de huurmarkt volledig geliberaliseerd moet worden. Inderdaad, goedzo Dekker.
pi_36735957
Yo, ik ga zo lekker schoonmaken
pi_36735966
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het volledige nieuws is dat ze juist aanbevelen dat de huurmarkt volledig geliberaliseerd moet worden. Inderdaad, goedzo Dekker.
Dat gaat echt het grootste fiasco worden .

Terug naar de krotwoningen .
pi_36735975
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 12:44 schreef RichardQuest het volgende:
Godslasteraar, als je meer PDF'jes van Nietzsche of andere atheïsten wil hebben, geef maar een gil . Ik heb ze allemaal .

Voor de geïnteresseerde theïsten onder ons heb ik ook genoeg andere zooi .
O.K. thanks, ik zal er aan denken.
pi_36735989
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:11 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
Yo, ik ga zo lekker schoonmaken
Ik ga zo even afwassen . De rest van het schoonmaken is uitbesteed deze week, ik moest het WC papier en afwasmiddel kopen .
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:16:25 #93
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36736147
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:11 schreef du_ke het volgende:

[..]

Liberalisering staat redelijk los van huursubsidie.
pi_36736194
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Liberalisering staat redelijk los van huursubsidie.
Ik heb het ook niet over huursubsidie. Maar het is niet voor niets dat er in het verleden wetten opgesteld zijn...
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:18:48 #95
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36736239
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:17 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over huursubsidie. Maar het is niet voor niets dat er in het verleden wetten opgesteld zijn...
Het kan denk ik wel beter. Het is nergens voor nodig dat de overheid panden in bezit heeft (of later, doneerde aan corporaties). Verkrotting is meer een financieringsissue, denk je niet?
pi_36736319
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:11 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het is heel erg simpel du_ke, een te groot gedeelte van de markt wordt voorzien door sociale huurwoningen, ook het segment dat het niet nodig heeft. Dit segment moet geliberaliseerd worden, het gevolg is dat de prijzen omhoog gaan en het aanbod zal toenemen. Ik ken iemand die een aantal panden heeft, zowel voor wonen als bedrijf, en die wil gewoon van de prive panden af omdat ze totaal niet renderen. Het laten stijgen van de prijzen in dit segment zal zorgen voor meer investeringen en meer aanbod. Het is geen pleidooi voor het liberaliseren van alle sociale huurwoningen, maar wel voor een significant deel. Ook hoeft niet alle steun te worden opgegeven, maar als de overheid steun geeft, laat ze het dan doen door een subsidie, het direct ingrijpen in de woningmarkt heeft zoals je kan zien desastreuze gevolgen.
pi_36736336
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:12 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik ga zo even afwassen . De rest van het schoonmaken is uitbesteed deze week, ik moest het WC papier en afwasmiddel kopen .
Badkamer
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:24:59 #98
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36736464
Ik heb geen tijd voor geslowchat, 2 uur een afspraak
pi_36736477
He Floripas, heb je je eigen gebit nog?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')