Hoe kan Jack nou een oude lover van Anita zijn.quote:Op zondag 9 april 2006 22:05 schreef JohnDDD het volgende:
ze komt even hééérlijk met Jack neuken, een oude lovver van d'r
Wie niet?quote:Op maandag 10 april 2006 20:16 schreef pberends het volgende:
Wie vindt dat gezeik van Dorothea ook zo:?
reken maar....quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus er is weer een reden om naar GTST te kijken![]()
Is er geen B&H topic?quote:
Ik had zoiets van wat gebeurt daar nou weer.quote:
Ninaquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik had zoiets van wat gebeurt daar nou weer.![]()
![]()
Je moet toch wat hequote:Op dinsdag 11 april 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Nina.
Meerdijk is zo'n boerendorp dat de meeste verschillende wijven vriendinnen worden.
Gaat Morris z'n nieuwe kapsel showen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:21 schreef Remzz het volgende:
Vanavond trouwens wel Nina en Morris bij Jensen.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:26 schreef pberends het volgende:
Ahhhh, wat een cliché. Florien wil iets zeggen, maar het lukt steeds niet!
Oh, ik dacht dat Bing voor Florien en de baby Fos ging zorgen.
Je, hele gesprekken in een lift die alleen maar 1 verdieping naar boven kanquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:33 schreef digispeed het volgende:
waarom heeft de rozenboom eigenlijk een lift![]()
ja helaas wel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:35 schreef Lauzie het volgende:
Ooh Nina leeft nog gewoon!
Nou, ze heeft al zoveel defecten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:35 schreef digispeed het volgende:
zo vader zo zoon
ik hoop dat dat kutkind blijvend er iets aan over houdt
4 weken geleden nogquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:36 schreef Erosjuhhh het volgende:
sneeuw? wanneer lag er voor t laatst sneeuw in NL?
Nou ik ken iemand...quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
Als je echt dronken ben kan je 'm niet eens omhoog krijgen. Lekker realistisch, GTST.
quote:
Ze moeten die klote vooruitblik gewoon schrappen. Ik zap meestal daarvoor al over.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:39 schreef -Marlii- het volgende:
Waarom lieten ze Nina nou weer levend en wel zien in de vooruitblik? Is de 'spanning' van de cliff toch meteen weg?
Ik stem tegen *liefhebber van spoilers is*quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze moeten die klote vooruitblik gewoon schrappen. Ik zap meestal daarvoor al over.
ik ook, ik wil wel een beetje weten of het leuk wordtquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:45 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Ik stem tegen *liefhebber van spoilers is*
Ik keek op een gegeven moment niet meer op de dagen waarvan ik wist dat het over de amulet zou gaan. Ik was dat gezeur (van Sjors) zo ontzettend zat. *ziet nu al op tegen het huwelijk van Dorothea en Jef*.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:47 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik ook, ik wil wel een beetje weten of het leuk wordtZag net Ludo, dus komt Janine hoogstwaarschijnlijk ook, dus is het leuk
Misschien heeft De Rozenboom wel een flinke kelder.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:34 schreef pberends het volgende:
Je, hele gesprekken in een lift die alleen maar 1 verdieping naar boven kan.
Jaquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:57 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Misschien heeft De Rozenboom wel een flinke kelder.
Ey Marliiquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:39 schreef -Marlii- het volgende:
Waarom lieten ze Nina nou weer levend en wel zien in de vooruitblik? Is de 'spanning' van de cliff toch meteen weg?
Hoiquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ey Marlii![]()
Ja dat is niet echt slim van ze nee![]()
Ik zou eens vaker langs komenquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:36 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hoi
waarom ben je bijna nooit meer in PUB SC?![]()
Was het inderdaad niet
Waarom er is toch niets aan de hand morgen huppelt ze weer vrolijk rond.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:00 schreef Frey het volgende:
Dennis is de lul als Ludo erachter komt dat hij zijn dochter heeft aangereden en daarna gewoon doorreed![]()
Nou en? Ludo wordt al kwaad als iemand zijn dochter zoent. Dit krijgt nog een staartjequote:Op dinsdag 11 april 2006 23:03 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Waarom er is toch niets aan de hand morgen huppelt ze weer vrolijk rond.
Brommerpech.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:57 schreef Nielsch het volgende:
Nina had toch een scooter. Waarom is ze dan op de fiets?
Dennis ging naar het slachtoffer toe en dacht "Verrek, ik heb al geneukt, let's go!"quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:00 schreef Frey het volgende:
Dennis is de lul als Ludo erachter komt dat hij zijn dochter heeft aangereden en daarna gewoon doorreed![]()
En Nick is de lul als Ludo erachter komt dat hij het contract ondertekend heeft van Vito en Morris is de lul als Ludo erachter komt dat hij met zijn dochter naar bed is geweest.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:00 schreef Frey het volgende:
quote:Op woensdag 12 april 2006 13:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Dennis ging naar het slachtoffer toe en dacht "Verrek, ik heb al geneukt, let's go!"
bronquote:Dorethea ontdekt dat ze nog steeds met haar ex Stanley getrouwd is.
imageshack werkt niet op fokquote:Op woensdag 12 april 2006 16:02 schreef Canisfire het volgende:
Het heeft wel borsten
[afbeelding]
Oke niet veel maar toch
Nou, ruim 1.779.000 mensen zagen het gebeuren. Dennis is er dus gloeiend bij.quote:Politie zoekt dader
Op de Oostdijk in Meerdijk werd afgelopen week een 16-jarig meisje geschept door een auto. Na het ongeval is de automobilist doorgereden.
Het meisje is met een lichte hersenschudding en gebroken pols overgebracht naar het ziekenhuis in Meerdijk. De politie is naarstig op zoek naar de dader. Heeft u iets gezien, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de Meerdijkse politie.
Ik jatte het plaatje dan ook direct van die weblog van jou afquote:
Gebroken pols, Nina: "Dan kan ik mijn armbanden niet meer om!!!!!!"quote:Op woensdag 12 april 2006 17:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Nou, ruim 1.779.000 mensen zagen het gebeuren. Dennis is er dus gloeiend bij.
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Gebroken pols, Nina: "Dan kan ik mijn armbanden niet meer om!!!!!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |